ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟ ΜΕΣΩ FACEBOOK!!!

Είμαι 18 χρονών! Όπως τα περισσότερα παιδιά της ηλικίας μου,έτσι και εγώ έχω facebook! Τι γίνεται όμως,όταν κυκλοφορούν στο facebook, κάποιοι αυτοαποκαλούμενοι "Ασκητές του Αγίου Όρους" και προσπαθούν να προσυλητίσουν κόσμο και μικρά παιδιά?

 Έπεσα σε μια τέτοια παγίδα, και επειδή έπαθα σοκ με όσα ανακάλυψα είπα να σας γράψω αυτό το άρθρο ώστε να δουν κι αλλοι τι γίνεται,για να μην πάθουν κι αυτοί το ίδιο με εμένα! Αυτός ο "ασκητής" (Ο Θεός να τον κάνει),έλεγε οτι ζούσε στον Όλυμπο σε μια καλύβα (!!) (που έβρισκε πρίζα για τον υπολογιστή και ίντερνετ δεν ξέρω),και οτι κατέφυγε εκεί επειδή τον κυνηγούσε (λέει) η Μαφία του Αγίου όρους!!!
 Υποστήριζε οτι έπρεπε να είμαστε κατά των αλλοδαπών οι οποίοι σύμφωνα με αυτόν καταστρέφουν το image της Ελλάδας,και περνούσε ρατσιστικά,και εθνικιστικά μηνύματα! Και ρωτώ εγώ.. Απο τους 3000 φίλους που έχει, οι 2000 είναι ιερείς και μοναχές (και ναι έχουν facebook). Με τι σκοπό άραγε??
  Eιλικρινά,κρατήθηκα και δεν έκανα μήνυση γιατί με τα μηνύματα που μου είχε στείλει, με βρισιές κλπ άνετα θα μπορούσα να κάνω! Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να σας πω συγκεκριμένα ονόματα για να δείτε, αλλά μπορώ να φτιάξω άρθρο με συγκεκριμένα ονόματα και λεπτομερειες που έχω στην κατοχή μου! Δηλαδή τι να πω πια..

 Σας ευχαριστώ πολύ
,
 Αγανακτισμένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου