ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

«Τίποτα δεν μπορεί να μου χαλάσει τα όνειρά μου!»

Ελπίδες, προσδοκίες αλλά και αγωνία για τους αριστούχους των Πανελλαδικών σε όλη την χώρα  που, μιλώντας στο protothema gr., δεν έκρυψαν την χαρά για το "πρώτο μεγάλο βήμα" στη ζωή τους!

Μπoρεί, βεβαίως, να κατάφεραν να συγκεντρώσουν μια πολύ υψηλή  βαθμολογία η οποία θα τους επιτρέψει την είσοδο στις σχολές της επιλογής τους, αλλά δεν παύουν να αγωνιούν για το μέλλον και να  εκφράζουν την ανασφάλεια τους για επαγγελματική αποκατάσταση, αναλογιζόμενοι τα μεγάλα ποσοστά ανεργίας.   

«Οι μέρες που περνάει  η χώρα μας είναι δύσκολες, οι συνθήκες είναι πολλές φορές απάνθρωπες, αλλά εμείς ως νέοι άνθρωποι, οφείλουμε  να βλέπουμε τα πράγματα με αισιοδοξία και να προσπαθούμε να αλλάξουν», αναφέρουν στην πλειονότητά τους οι αριστούχοι μαθητές. 

Η παρούσα συγκυρία τρομάζει, αλλά ταυτόχρονα πεισμώνει  τους νέους, ώστε να είναι η γενιά εκείνη, η οποία θα καταφέρει να αλλάξει τα πράγματα!

"Όποιος προσπαθεί, πετυχαίνει…"


«Τα πράγματα είναι  δύσκολα όντως, αλλά όποιος προσπαθεί στο τέλος πετυχαίνει, αυτή τη στιγμή δεν μπορεί τίποτα να μου χαλάσει τα όνειρα μου, πιστεύω ότι όλα θα πάρουν το δρόμο τους», αναφέρει η Αμαλία Διαμαντή, από το τέταρτο Λύκειο Γαλατσίου.

Η Αμαλία, που συγκέντρωσε 19.300 μόρια και επιθυμεί την εισαγωγή της στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, θεωρεί ότι η επιτυχία της ήταν μια προσπάθεια σκληρής δουλειάς και συστηματικής μελέτης. Νιώθει η Αμαλία ότι οι προσπάθειες όλων κάποια στιγμή ανταμείβονται και στέλνει το μήνυμα σε όλους να μην το βάζουν κάτω, αλλά να έχουν υπομονή και να αγωνίζονται.

"H σίγουρη δουλειά…"
Στην περίπτωση  της Τόνιας Νεονάκη, από το Ηράκλειο Κρήτης,  η οποία περιμένει  να εισαχθεί στη Στρατιωτική Ιατρική,  έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιλογή της το γεγονός της άμεσης επαγγελματικής αποκατάστασης, παράμετρος την οποία υπολογίζουν πλέον στις επιλογές τους όλο και περισσότεροι μαθητές.

«Είμαι αρκετά χαρούμενη  γιατί κατάφερα να συγκεντρώσω μια τόσο υψηλή βαθμολογία (19.436) και να πετύχω την εισαγωγή μου στη συγκεκριμένη σχολή. Νιώθω ότι επιτέλους οι κόποι μου δικαιώθηκαν, και είμαι σίγουρη ότι στο μέλλον, όσο αβέβαιο και αν είναι, θα δικαιωθώ», αναφέρει.     

"Οι ευκαιρίες είναι  περισσότερες έξω!"


«Έχω σκεφτεί πολλές φορές το ενδεχόμενο να φύγω μετά τις σπουδές μου, για να δουλέψω εκτός Ελλάδας, καθώς οι ευκαιρίες είναι περισσότερες έξω», αναφέρει  στο protothema.gr, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών ο Χάρης Καλαντζής, από το τέταρτο Λύκειο Γαλατσίου.

Ο Χάρης συγκεντρώνοντας 19.272 μόρια ευελπιστεί να εισαχθεί στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, μια σχολή με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον ίδιο.  

"Η  γλύκα της φοιτητικής ζωής"…

Ανάμεικτα τα συναισθήματα και για τον Μιχάλη Τσουμάκη, από  την Καβάλα, ο οποίος περιμένει την εισαγωγή του στο τμήμα Μηχανικών του Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Ο Μιχάλης, συγκεντρώνοντας  περισσότερα από 19.500 μόρια, παρουσιάζεται  ιδιαίτερα χαρούμενος και ανυπομονεί να γνωρίσει τη φοιτητική του ζωή, πραγματοποιώντας το όνειρο του, αλλά δεν παύει να σκέφτεται τη δύσκολη συγκυρία που διανύει η χώρα μας και να ανησυχεί για το μέλλον.   

"Σκληρή δουλειά και όλα  γίνονται!"


«Ήταν μια πολύ δύσκολη  χρονιά για εμένα, αλλά αισθάνομαι ευτυχισμένος, καθώς οι κόποι μου ανταμείφθηκαν» αναφέρει ο Γιώργος Παπαματθαιάκης, από το Ηράκλειο, ο οποίος συγκέντρωσε 19.856 μόρια.

Το μέλλον ο Γιώργος  το ατενίζει με αισιοδοξία, επισημαίνοντας πάντως την ανασφάλεια και τον φόβο που κυριαρχεί, στις νέες γενιές, λέγοντας ότι δουλεύοντας σκληρά και υπεύθυνα όλοι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου