ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Ανιστόρητοι οι Έλληνες μαθητές


Αύριο Τρίτη 6 Ιουλίου αναρτώνται και επίσημα τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2010.
Τα αποτελέσματα σύμφωνα με τα στατιστικά που έχει ήδη δώσει στην δημοσιότητα το Υπουργείο (πρώην Εθνικής) Παιδείας είναι απογοητευτικά για το επίπεδο της εκπαίδευσης των ελληνοπαίδων. Συγκεκριμένα:
-Το 37,09% των μαθητών έχουν γράψει κάτω από 10
-Το μάθημα με τις περισσότερες αποτυχίες είναι η Ιστορία γενικής Παιδείας με το ποσοστό μαθητών που ΔΕΝ έπιασαν το 10 να ανέρχεται σε 63,66%. Ακολουθούν τα Μαθηματικά και η Φυσική Τεχνολογικής Κατεύθυνσης με ποσοστά αποτυχίας 61,34% και 61,33% αντίστοιχα.
-Τραγικό επίσης είναι το γεγονός ότι οι μαθητές Θεωρητικής Κατεύθυνσης έγραψαν από 0 εως 10 σε ποσοστό 49% και στην Ιστορία της κατελυθυνσής τους 46,65%. Και τα δύο αυτά αποτελούν μαθηματα βαρύτητας για το Α΄ επιστημονικό πεδίο κι όμως η αποτυχία είναι έκδηλη.
Εν ολίγοις βλέπουμε ότι η Παιδεία μας πάσχει και μάλιστα σε πολύ ευαίσθητους τομείς. Ακόμη και οι μαθητές της Θεωρητικής Κατεύθυνσης, (οι αυριανοί δικηγόροι, φιλόλογοι κτλ.) μπορούν επιεικώς να χαρακτηριστούν ανιστόρητοι. Τραγικά είναι και τα ποσοστά τους στα αρχαία ελληνικά (κάνει η Δραγώνα την δουλειά της…).
Κάθε καθεστώς το πρώτο πράγμα που αλλάζει είναι να ελέγχει την Παιδεία ώστε να δημιουργήσει της προυποθέσεις να υπάρχει και να εξουσιάζει τις επόμενες γενιές. Αυτό συμβαίνει ύπουλα τα τελευταία χρόνια και στην ελληνική Παιδεία. Προσπαθούν να δημιουργήσουν μια γενια άβουλοι. Απ την στιγμή που το παιδί πηγαίνει σχολείο όλος ο εκπαιδευτικός μηχανισμός έχει δομηθεί έτσι ώστε να μετατρέπει ευφάνταστα παιδιά σε βαριεστημένους εφήβους και αργότερα σε μίζερους ανενεργούς πολίτες.
Μπορεί η ποσότητα των γνώσεων να έχει αυξηθεί με τις νέες τεχνολογίες αλλά η ποιότητα χρόνο με τον χρόνο υποβιβάζεται. Ποιος χρειάζεται άλλωστε ενεργούς και σκεπτόμενους πολίτες στην κοινωνία της Νέας Τάξης;
filologos10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου