ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

TOP STORY Στην όψη αυτού του άντρα, ένιωσα τον απόλυτο έρωτα της ζωής μου



 
Γράφω να καταθέσω & εγώ τη δική μου ερωτική ιστορία.
Είμαι αμφιφυλόφιλος
Ομοφυλόφιλος εδώ & 6 χρόνια
Άντρες γνώρισα πολλούς στη ζωή μου, αλλά πάντοτε με συνέπαιρνε η στιγμιαία ηδονή & τίποτα παραπάνω.
Είχα αποφασίσει να αφιερωθώ ολοκληρωτικά στην ετεροφυλοφιλική μου πλευρά, ώσπου γνώρισα ένα 29χρονο συνομήλικο μου.
Η συνάντηση μας στάθηκε μοιραία. Για αυτόν τον άντρα, ένιωσα τόσο δυνατά αισθήματα, που ξέφευγαν κατά πολύ από το συνήθη σεξουαλικό ενθουσιασμό μου για τους άλλους άντρες.
Είναι ένας υπέροχος άντρας, πολύ αρρενωπός, που με συναρπάζουν όχι απλώς οι καλοσχηματισμένοι του κοιλιακοί & οι σφιχτοί του γλουτοί (εγώ έχω τον ενεργητικό ρόλο στην σχέση) αλλά το βλέμμα, τα φιλιά του, η σκέψη του ακόμη με αναστατώνει.
Πρώτη φορά ένιωσα αντικείμενο στη ζωή μου τέτοιας λατρείας. Έχω στη διάθεση μου έναν άντρα, που με περιποιείται, κάνουμε έρωτα με απίστευτο πάθος, θυσιάζει την καριέρα του στο εξωτερικό για να συζήσουμε & να είμαστε μαζί.
Του εξομολογήθηκα, όταν με ρώτησε αν υπήρχε ποτέ περίπτωση να τον αφήσω, ότι δεν θα το έκανα για άλλον άντρα, διότι ποτέ δεν ερωτεύτηκα άντρα στη ζωή μου με τέτοια ένταση & ούτε ξέρω αν θα ξανανιώσω τόσο έντονα αυτήν την έλξη.
Η μόνη περίπτωση, που θα τον άφηνα, είναι για να ακολουθήσω μια ζωή φυσιολογική με μια γυναίκα.
Όταν το άκουσε, έκλαψε σαν μικρό παιδί στην αγκαλιά μου & μου είπε, θα μείνω μαζί σου όσο θες, διότι θέλω να αισθάνομαι όσο τίποτα άλλο το άγγιγμα & τα χάδια σου.
Έχω διχαστεί πάρα πολύ. Θέλω μια δεύτερη άποψη τι να κάνω.

Καταρχάς δεν πρέπει να νιώσεις ενοχές, επειδή έζησες τον έρωτα στο πρόσωπο ενός άνδρα. Ό,τι έγινε, έγινε & ο έρωτας είναι 1 πολύ σπάνιο & δυνατό συναίσθημα για να το χειριστείς σε αυστηρά λογικά πλαίσια. Νιώθεις ακατανίκητη έλξη όχι για την ομοφυλοφιλία γενικώς, αλλά για 1 πρόσωπο, που τυχαίνει να είναι ομοφυλόφιλος & σε έχει συναρπάσει. Κράτησε τις αναμνήσεις αυτού του προσώπου, αλλά πρέπει να προχωρήσεις στη ζωή σου."
"Η αγάπη μετριέται με ό,τι απαρνιέται κανείς για χάρη της...έστω και την ίδια την αγάπη
ΟΜΑΡ ΚΑΓΙΑΜ 

1 σχόλιο: