ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

ΠΟΙΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΟΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΡΝΕΙΑ???



ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ  ΟΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΡΝΕΙΑ!!!!!!H αλήθεια ελευθερώνει KATA ΙΩΑΝΝΗ ΚΕΦ.8

31Στους Iουδαίους, λοιπόν, που είχαν πιστέψει σ' αυτόν, έλεγε ο Iησούς: "Aν εσείς μείνετε σταθεροί στο λόγο μου, θα είστε πραγματικά μαθητές μου, 32και θα γνωρίσετε την αλήθεια και η αλήθεια θα σας ελευθερώσει". 33Tου απάντησαν: "Eμείς είμαστε απόγονοι του Aβραάμ και δεν έχουμε γίνει ποτέ δούλοι κανενός, πώς λοιπόν λες εσύ ότι θα γίνουμε ελεύθεροι;" 34O Iησούς τους αποκρίθηκε:


 "H αλήθεια είναι, και σας το τονίζω, πως ο καθένας που αμαρτάνει, είναι δούλος της αμαρτίας. 35Kι ο δούλος δε μένει στο σπίτι μόνιμα, ο γιος όμως μένει μόνιμα. 36Aν, λοιπόν, σας ελευθερώσει ο Γιος, τότε θα είστε πραγματικά ελεύθεροι. 37Tο ξέρω πως είστε απόγονοι του Aβραάμ. Όμως θέλετε να με σκοτώσετε, γιατί η δική μου διδαχή δε βρίσκει χώρο μέσα σας. 38Eγώ μιλώ για ό,τι είδα κοντά στον Πατέρα μου, κι εσείς λοιπόν κάνετε ό,τι είδατε κοντά στον δικό σας πατέρα".
39Aποκρίθηκαν εκείνοι και του είπαν: "O πατέρας μας είναι ο Aβραάμ". Tους λέει ο Iησούς: "Aν ήσασταν παιδιά του Aβραάμ, θα κάνατε τα έργα του Aβραάμ. 40Tώρα όμως θέλετε να με σκοτώσετε, έναν άνθρωπο που σας έχω πει την αλήθεια, την οποία άκουσα από το Θεό. Aυτό ο Aβραάμ δεν το έκανε. 41Eσείς κάνετε τα έργα του δικού σας πατέρα". Tου είπαν τότε: "Eμείς δεν έχουμε γεννηθεί από πορνεία. Έναν Πατέρα έχουμε: το Θεό". 42Tους είπε τότε ο Iησούς: "Aν ο Θεός ήταν ο Πατέρας σας, θα με αγαπούσατε, γιατί εγώ από το Θεό βγήκα και βρίσκομαι εδώ. Mα ούτε κι αυθαίρετα έχω έρθει, αλλά εκείνος με απέστειλε. 43Γιατί δεν αναγνωρίζετε τη φωνή μου; Aπλούστατα γιατί δεν αντέχετε να ακούτε το λόγο μου! 44Eσείς, πατέρα σας έχετε το διάβολο και θέλετε να κάνετε τις επιθυμίες του πατέρα σας. Eκείνος ήταν ανέκαθεν ανθρωποκτόνος και δεν έχει σταθεί στην αλήθεια, γιατί αλήθεια σ' αυτόν δεν υπάρχει. Όταν λέει το ψέμα, μιλάει απ' αυτά που του υπαγορεύει η ίδια του η φύση, γιατί είναι ψεύτης και πατέρας του ψεύδους. 45Eμένα όμως, ακριβώς γιατί σας λέω την αλήθεια, δε με πιστεύετε! 46Ποιος από σας μπορεί να με ψέξει για κάποια αμαρτία; Aν, λοιπόν, σας λέω την αλήθεια, τότε γιατί εσείς δε με πιστεύετε; 47Όποιος κατάγεται από το Θεό, ακούει αυτά που λέει ο Θεός. Γι' αυτό εσείς δεν τ' ακούτε, γιατί δεν κατάγεστε από το Θεό".ΠΟΙΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ ΟΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ?????
Ο φιλόσοφος ο Κέλσος διηγείται μια ιστορία : Σύμφωνα με αυτόν μια φτωχή εβραία που ήταν παντρεμένη με έναν ξυλουργό απάτησε τον άντρα της με έναν στρατιώτη ονόματι «Πανθερας». Ο άντρας της αφού το έμαθε την έδιωξε . Αυτή δεν είχε που να πάει και γέννησε μέσα σε ένα ...;στάβλο. Σας θυμίζει τίποτα ;???????

32 σχόλια:

  1. Your own personal jesus pou leei kai to tragoudi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. to gamw thn panagia mou prepei na kataxori8ei episimws twra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ME TI VOITHIA TOU XRISTOU NA TOUS GAMISOUME TIN PANAGIA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. bravo sudrofe, euxaristw gia tin boi8eia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο άθεοι, χαίρεστε με τις βλασφημιες σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. eimai 40 xronwn par8enos kai 166 kila, den 8a brw gomena ara lew na gamisw kamia panagia....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. o xristos htan kai autos pornos (den diabasa olh thn anarthsh)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. to mouni kai to prioni opoios dn to xerei idrwni..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. h panagia eixe aids
    (pigi: www.tro-ma-ktiko-blogspot.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντρέπομαι για λογαριασμό σας.Μόνο να βρίζετε ξέρετε.Αυτό δεν έιναι καν τρολλάρισμα ηλίθιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. einai spasmodiko trolarisma se stigmi baremaras...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. TROMAKTIKO: APOKLISTIKOTITA O JESSUS CHRIST PISO APO TO TROKTIKO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ὁ Ἰησοῦς Χριστός ἐφιστᾶ τήν προσοχήν τῶν μαθητῶν εἰς τό ζήτημα τῆς ὑποκρισίας.

    1 Ἐν οἷς ἐπισυναχθεισῶν τῶν μυριάδων τοῦ ὄχλου ὡς καταπατεῖν ἀλλήλους, ἤρξατο λέγειν πρὸς τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ πρῶτον· προσέχετε ἑαυτοῖς ἀπὸ τῆς ζύμης τῶν Φαρισαίων, ἥτις ἐστὶν ὑπόκρισις. 2 οὐδὲν δὲ συγκεκαλυμμένον ἐστὶν ὃ οὐκ ἀποκαλυφθήσεται, καὶ κρυπτὸν ὃ οὐ γνωσθήσεται· 3 ἀνθ’ ὧν ὅσα ἐν τῇ σκοτίᾳ εἴπατε, ἐν τῷ φωτὶ ἀκουσθήσεται, καὶ ὃ πρὸς τὸ οὖς ἐλαλήσατε ἐν τοῖς ταμείοις, κηρυχθήσεται ἐπὶ τῶν δωμάτων.

    Ὁ Ἰησοῦς Χριστός ἐνθαρρύνει τούς μαθητάς του.

    4 Λέγω δὲ ὑμῖν τοῖς φίλοις μου· μὴ φοβηθῆτε ἀπὸ τῶν ἀποκτεινόντων τὸ σῶμα, καὶ μετὰ ταῦτα μὴ ἐχόντων περισσότερόν τι ποιῆσαι. 5 ὑποδείξω δὲ ὑμῖν τίνα φοβηθῆτε· φοβήθητε τὸν μετὰ τὸ ἀποκτεῖναι ἔχοντα ἐξουσίαν ἐμβαλεῖν εἰς τὴν γέενναν· ναί, λέγω ὑμῖν, τοῦτον φοβήθητε. 6 οὐχὶ πέντε στρουθία πωλεῖται ἀσσαρίων δύο; καὶ ἓν ἐξ αὐτῶν οὐκ ἔστιν ἐπιλελησμένον ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ· 7 ἀλλὰ καὶ αἱ τρίχες τῆς κεφαλῆς ὑμῶν πᾶσαι ἠρίθμηνται. μὴ οὖν φοβεῖσθε· πολλῶν στρουθίων διαφέρετε. 8 Λέγω δὲ ὑμῖν· πᾶς ὃς ἂν ὁμολογήσῃ ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ὁμολογήσει ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τῶν ἀγγέλων τοῦ Θεοῦ· 9 ὁ δὲ ἀρνησάμενός με ἐνώπιον τῶν ἀνθρώπων ἀπαρνηθήσεται ἐνώπιον τῶν ἀγγέλων τοῦ Θεοῦ. 10 καὶ πᾶς ὃς ἐρεῖ λόγον εἰς τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου, ἀφεθήσεται αὐτῷ· τῷ δὲ εἰς τὸ Ἅγιον Πνεῦμα βλασφημήσαντι οὐκ ἀφεθήσεται. 11 ὅταν δὲ προσφέρωσιν ὑμᾶς ἐπὶ τὰς συναγωγὰς καὶ τὰς ἀρχὰς καὶ τὰς ἐξουσίας, μὴ μεριμνᾶτε πῶς ἢ τί ἀπολογήσησθε ἢ τί εἴπητε· 12 τὸ γὰρ Ἅγιον Πνεῦμα διδάξει ὑμᾶς ἐν αὐτῇ τῇ ὥρᾳ ἃ δεῖ εἰπεῖν.

    Ἡ πλεονεξία καί ἡ παραβολή τοῦ ἄφρονος πλουσίου.

    13 Εἶπε δέ τις αὐτῷ ἐκ τοῦ ὄχλου· διδάσκαλε, εἰπὲ τῷ ἀδελφῷ μου μερίσασθαι τὴν κληρονομίαν μετ’ ἐμοῦ. 14 ὁ δὲ εἶπεν αὐτῷ· ἄνθρωπε, τίς με κατέστησε δικαστὴν ἢ μεριστὴν ἐφ’ ὑμᾶς; 15 εἶπε δὲ πρὸς αὐτούς· ὁρᾶτε καὶ φυλάσσεσθε ἀπὸ πάσης πλεονεξίας· ὅτι οὐκ ἐν τῷ περισσεύειν τινὶ ἡ ζωὴ αὐτοῦ ἐστιν ἐκ τῶν ὑπαρχόντων αὐτοῦ. 16 Εἶπε δὲ παραβολὴν πρὸς αὐτοὺς λέγων· ἀνθρώπου τινὸς πλουσίου εὐφόρησεν ἡ χώρα· 17 καὶ διελογίζετο ἐν ἑαυτῷ λέγων· τί ποιήσω, ὅτι οὐκ ἔχω ποῦ συνάξω τοὺς καρπούς μου; 18 καὶ εἶπε· τοῦτο ποιήσω· καθελῶ μου τὰς ἀποθήκας καὶ μείζονας οἰκοδομήσω, καὶ συνάξω ἐκεῖ πάντα τὰ γενήματά μου καὶ τὰ ἀγαθά μου, 19 καὶ ἐρῶ τῇ ψυχῇ μου· ψυχή, ἔχεις πολλὰ ἀγαθὰ κείμενα εἰς ἔτη πολλά· ἀναπαύου, φάγε, πίε, εὐφραίνου. 20 εἶπε δὲ αὐτῷ ὁ Θεός· ἄφρον, ταύτῃ τῇ νυκτὶ τὴν ψυχήν σου ἀπαιτοῦσιν ἀπὸ σοῦ· ἃ δὲ ἡτοίμασας τίνι ἔσται; 21 οὕτως ὁ θησαυρίζων ἑαυτῷ, καὶ μὴ εἰς Θεὸν πλουτῶν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ὁ Ἰησοῦς Χριστός ἐφιστᾶ τήν προσοχήν τῶν μαθητῶν εἰς τό ζήτημα τῆς ὑποκρισίας.

    1 Ἐν οἷς ἐπισυναχθεισῶν τῶν μυριάδων τοῦ ὄχλου ὡς καταπατεῖν ἀλλήλους, ἤρξατο λέγειν πρὸς τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ πρῶτον· προσέχετε ἑαυτοῖς ἀπὸ τῆς ζύμης τῶν Φαρισαίων, ἥτις ἐστὶν ὑπόκρισις. 2 οὐδὲν δὲ συγκεκαλυμμένον ἐστὶν ὃ οὐκ ἀποκαλυφθήσεται, καὶ κρυπτὸν ὃ οὐ γνωσθήσεται· 3 ἀνθ’ ὧν ὅσα ἐν τῇ σκοτίᾳ εἴπατε, ἐν τῷ φωτὶ ἀκουσθήσεται, καὶ ὃ πρὸς τὸ οὖς ἐλαλήσατε ἐν τοῖς ταμείοις, κηρυχθήσεται ἐπὶ τῶν δωμάτων.

    Ὁ Ἰησοῦς Χριστός ἐνθαρρύνει τούς μαθητάς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΑΠΟ ΠΟΡΝΕΙΑ ΔΑΣΚΑΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο Ιησούς και οι ομοφυλόφιλοι

    Ο Ιησούς δεν είχε κανένα πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους, αν κρίνουμε από την Καινή Διαθήκη. Κρυμμένη αλήθεια ή απόλυτη ιεροσυλία;

    Κρίνοντας από το μένος της εκκλησίας κατά των ομοφυλόφιλων ανά τους αιώνες, θα περίμενε κανείς να βρει μέσα στα Ευαγγέλια δεκάδες αναφορές και καταδίκες την ομοφυλοφιλίας. Περιέργως (ή όχι τόσο περιέργως) δεν βρίσκει απολύτως, μα απολύτως καμία. Ο Ιησούς που φερόταν με συμπάθεια σε τελώνες και πόρνες προφανώς δεν είχε κανένα πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους ή για να είμαστε πιο σωστοί ιστορικά, με όσους είχαν σεξουαλικές σχέσεις με άτομα του ίδιου φύλου (η λέξη «ομοφυλοφιλία» εμφανίστηκε τον 19ο αιώνα και η ομοφυλοφιλία ως σεξουαλική και κοινωνική ταυτότητα είναι προϊόν του 20ου). Δύσκολα θα μπορούσε να σταθεί δίπλα στο αγαπάτε αλλήλους και το αγαπάτε τους εχθρούς ημών, ένα μισείτε τους ομοφυλόφιλους. Οι θεολόγοι όμως και οι παπάδες, ως βασιλικότεροι του βασιλέως, ρίχνουν πρώτοι το ανάθεμα γιατί αυτοί ξέρουν καλύτερα: ο Θεός μισεί τους ομοφυλόφιλους!

    Κι όμως μέσα στα Ευαγγέλια υπάρχουν μερικά πολύ ενδιαφέροντα εδάφια, που αν κανείς τα δει μέσα από το πρίσμα του 1ου αιώνα μ.Χ. (όταν εξελίχτηκαν αυτές οι ιστορίες), πείθεται για το ότι ο Χριστός πράγματι δεν είχε κανένα πρόβλημα με τον ομοερωτισμό.

    Το πρώτο αναφέρεται στο θαύμα του «παιδός του εκατοντάρχου». Ένας ειδωλολάτρης εκατόνταρχος πιστεύοντας στην δύναμη του Ιησού, τού ζήτησε να θεραπεύσει τον παράλυτο «παίδα» του που βασανίζονταν (Ματθ. 8: 5-13), Ο Ιησούς θαύμασε την πίστη του εκατόνταρχου και θεράπευσε τον «παίδα».

    Περιέργως στη νεοελληνική μετάφραση του Ευαγγελίου η λέξη «παις» μεταφράζεται ως δούλος και όχι ως γιος, ή παιδί. Γιος είναι «υιός» στα αρχαία, αλλά για το δούλος υπάρχει ειδική λέξη: δούλος!


    Το φιλί του Ιούδα (και ο γυμνός νεανίσκος)
    William Blake 1803 - 1805
    «Τόσο πολύ αγαπούσε τον δούλο του, που τον αποκαλούσε γιο του» λένε συγκινημένοι οι θεολόγοι. Όμως επιστήμονες μελετητές των Γραφών και της Ιστορίας μας πληροφορούν ότι οι εκατόνταρχοι (που σύμφωνα με τους κανονισμούς δεν επιτρέπονταν να παντρευτούν όσο ήταν στο στρατό), συχνά διάλεγαν έναν σκλάβο ως προσωπικό και σεξουαλικό υπηρέτη με τον οποίο ανέπτυσσαν μια στενή σχέση εραστή-ερωμένου οπότε ο δούλος μετατρέπονταν στην καρδιά του εραστή σε παις. Η σεξουαλική σχέση ανάμεσα στον αφέντη και στον δούλο ήταν ο κανόνας στον Ρωμαϊκό κόσμο και ήταν μια τελείως αποδεκτή κατάσταση. Αυτό εκτός από τους μελετητές σίγουρα το ήξερε και ο σύγχρονός τους Ιησούς. Παρ'; όλα αυτά προθυμοποιήθηκε να πάει στο (ακάθαρτο'; για τα εβραϊκά δεδομένα) σπίτι του ειδωλολάτρη εκατόνταρχου για να θεραπεύσει το τεκνό'; του εκατόνταρχου. Αν είχε πρόβλημα με αυτή την προφανή σεξουαλική σχέση θα έκανε τουλάχιστον ένα σχόλιο. Δεν το έκανε.

    Για το δεύτερο εδάφιο το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς είναι ότι είναι πολύ παράξενο. Όταν ο όχλος συνέλαβε τον Ιησού στον Κήπο της Γεσθημανή, λίγο μετά την προδοσία του Ιούδα, συνέβη κάτι τελείως αναπάντεχο που δεν «δένει» ούτε με τα προηγούμενα ούτε με τα επόμενα: και εις τις νεανίσκος ηκολούθησεν αυτώ περιβεβλημένος σινδόνα επί γυμνού. Και κρατούσιν αυτόν οι νεανίσκοι. Ο δε καταλιπών την σινδόνα, γυμνός έφυγεν απ΄ αυτών. (Μαρκ. 14: 51-52) Τι δουλειά είχε ένας γυμνός νεανίσκος μέσα σε αυτό το σκηνικό; Επί 2000 χρόνια το εδάφιο φαίνεται ξεκάρφωτο, σαν να εμβόλιμο από κάπου αλλού.


    Το φιλί του Ιούδα (και ο γυμνός νεανίσκος)
    Ercole de Roberti 1482 ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και συνεχίζει λίγο παρακάτω ο Κλήμης με άλλο ένα λογοκριμένο κομμάτι: «και έρχεται εις Ιεριχώ και επάγει μόνον. και ήσαν εκεί η αδελφή του νεανίσκου ον ηγάπα αυτόν ο Ιησούς και η μήτηρ αυτού και η Σαλώμη. και ουκ απεδέξατο αυτάς ο Ιησούς»

    Η επιστολή αποδείχτηκε αυθεντική και ακολούθησε τρομερός σάλος ανάμεσα στους θεολόγους. Τι δίδασκε ο Ιησούς τη νύχτα σ'; έναν γυμνό νεαρό; Γιατί αφαιρέθηκε η παράγραφος; Τι θα σκανδάλιζε τους πιστούς; Πόσο πολύ μοιάζει αυτό το σκηνικό και τι σχέση έχει με τον γυμνό νεανίσκο στο Κήπο της Γεσθημανή; Ποιος ήταν ο νεαρός που αγαπούσε ο Ιησούς και πόσο τον αγαπούσε;

    Παρόμοια ερωτηματικά γεννά και η αναφορά μέσα στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο σε έναν ανώνυμο μαθητή* «όν ηγάπα ο Ιησούς», ο οποίος κατά τον Μυστικό Δείπνο «ην ανακείμενος [...] εν τω κόλπω του Ιησού. [...] επιπεσών δε εκείνος επί το στήθος του Ιησού λέγει αυτώ...» (Ιωαν. 13: 24-25).




    Το 1958 στο μοναστήρι του Αγίου Σάββα κοντά στην Ιερουσαλήμ ένας αμερικανός ερευνητής ανακάλυψε ένα χαμένο γράμμα του Αγίου Κλήμεντος πατριάρχη Αλεξανδρείας (γραμμένο γύρω στο 95 μ.Χ.) που παραδέχονταν ότι στην Καινή Διαθήκη είχε γίνει λογοκρισία και είχαν αφαιρεθεί ολόκληρες παράγραφοι για να μην σκανδαλίζονται οι πιστοί. Μια παράγραφος που έλειπε, ανέφερε ο Κλήμης, από το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο (στο κεφ. 10 εμβόλιμη ανάμεσα στους στίχους 34 και 35) αναφέρει ένα θαύμα του Ιησού στην Βηθανία όπου ανάστησε έναν πλούσιο νεαρό (εκτός από τον Λάζαρο).

    Κύλησε τον λίθο από την θύρα του μνημείου και κράτησε τον αναστημένο νεαρό από το χέρι. «Ο δε νεανίσκος εμβλέψας αυτώ ηγάπησεν αυτόν και ήρξατο παρακαλείν αυτόν ίνα μετ'; αυτού ή. και εξελθόντες εκ του μνημείου ήλθον εις την οικίαν του νεανίσκου. ην γαρ πλούσιος. και μεθ'; ημέρας έξ επέταξεν(*) αυτώ ο Ιησούς και οψίας γενομένης έρχεται ο νεανίσκος προς αυτόν περιβεβλημένος σινδόνα επί γυμνού. και έμεινε συν αυτώ την νύκταν εκείνην. εδίδασκε γαρ αυτόν ο Ιησούς το μυστήριον της Βασιλείας του Θεού». (* = κάλεσε) Ο ίδιος ανώνυμος μαθητής «ον ηγάπα ο Ιησούς» ήταν παρών στην Σταύρωση (Ιωαν. 19: 26) και την τρίτη φορά που εμφανίστηκε ο αναστημένος Ιησούς στους μαθητές του και η ταυτότητά του προκάλεσε απορία στον Πέτρο (Ιωαν. 21: 20) (* στο τέλος του Ευαγγελίου αποκαλύπτεται ότι ο μαθητής ήταν ο ίδιος ο Ευαγγελιστής Ιωάννης).

    Συνολικά στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο η λέξη αγάπη αναφέρεται οκτώ φορές, πέντε εκ των οποίων για να περιγράψει την σχέση του Ιησού με τον Ιωάννη. Μία φορά για τη σχέση του Ιησού με τον Λάζαρο και από μια για την σχέση του Ιησού με την Μαρία και την αδελφή της Μάρθα. Ο Ιησούς, θα υπέθετε κανείς, αγαπούσε όλους τους μαθητές του. Για ποιον λόγο ξεχώριζε ο νεαρότατος Ιωάννης; Τι μορφής αγάπη ήταν αυτή; Γιατί την τόνιζε τόσο πολύ και περιαυτολογούσε ο ίδιος ο Ιωάννης;


    Μυστικός Δείπνος με τον μαθητή «τον οποίο αγαπούσε ο Ιησούς»
    HUGUET, Jaume 1470
    Μια απάντηση μπορεί να δίνει ο καθολικός Άγιος Έλρεντ (St. Aelred), ένας άγγλος ηγούμενος του Μεσαίωνα έγραψε γι'; αυτή την αγάπη: «Ο ίδιος ο Χριστός, υπομονετικός και ευγενικός με τους άλλους για όλα τα θέματα, μεταμόρφωσε αυτό το είδος της αγάπης μέσα από τη δική του αγάπη. Γιατί επέτρεψε μόνο σε έναν (όχι σε όλους) να γείρει στο στήθος του ως δείγμα της ιδιαίτερής αγάπης του. Και όσο πιο κοντά βρίσκονταν οι δυο τους, τόσο πιο έντονα τα μυστικά του ουράνιου γάμου τους ανέδιδαν την γλυκιά οσμή του πνευματικού χρίσματος προς στην αγάπη τους».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΒΡΑΙΟΔΟΥΛΕ ΤΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥ!!! ΟΛΑ ΤΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!! ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΚΡΙΔΑ ΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΕΦΟ!! ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΤΡΟΜΠΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΟΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕ!! ΟΥΣΤ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΣΤΟ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΕ ΓΥΦΤΟΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ;
    ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΕΡΟΔΟΥΛΕΣ ΑΡΣΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΗΛΥΚΕΣ ΤΙΣ ΕΙΧΕ Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΛΕΟΝ ΠΑΓΑΝΟΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΟΥ.

    “ημείς δεν έχομεν γεννηθή από παράνομον επιμιξίαν με τους ειδωλολάτρας. Δεν έχομεν πατέρα τον διάβολον. Ενα πατέρα έχομεν, τον Θεόν”.

    Εδώ εκφράζεται η διαμάχη Ιουδαίων και Σαμαρειτών, καθώς οι πρώτοι
    κατηγορούσαν τους δεύτερους ότι δεν είναι φυλετικά και θρησκευτικά καθαροί Εβραίοι, και ως
    εκ τούτου δεν ανήκουν στον λαό του Θεού.
    Σύμφωνα με τον Ιουδαϊσμό, οι Σαμαρείτες προέρχονται από τον
    αναμειγμένο πληθυσμό του βόρειου Βασιλείου, που προέκυψε μετά την ασσυριακή
    κατάκτηση. Γι’ αυτό οι Σαμαρείτες συχνά αποκαλούνται και Χουνθίτες από τις ιου-
    δαϊκές πηγές, όνομα προερχόμενο από έναν λαό, που εγκαταστάθηκε στον Ισραήλ
    από τους Ασσύριους. Συνεπώς, η σαμαρειτική λατρεία αποτελεί για τους Ιουδαίους
    μία συγκρητιστική λατρεία. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν εντοπίζεται πουθενά σε αυτήν.
    Αντίθετα, εντοπίζονται πληθώρα κοινών στοιχείων με τους Ιουδαίους, όπως η πίστη
    στην Πεντάτευχο και η μονοθεϊστική θεώρηση26 με τη μεγαλύτερη διαφορά τους να
    αφορά το μέρος, που επέλεξε ο Θεός για τη λατρεία του. Για τους Σαμαρείτες ήταν το
    όρος Γαριζίν, ενώ για τους Ιουδαίους η Ιερουσαλήμ. Κατά συνέπεια, η ιουδαϊκή
    θεώρηση για την προέλευση των Σαμαρειτών καταλήγει αβάσιμη. Η σαμαρειτική
    κοινότητα δεν προέρχονταν από μία μείξη εθνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΣ ΞΩΦΤΕΡΝΟΣ ΛΕΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΠΟΥΡΔΟΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΣΟΦΙΕΣ ΤΟ ΚΝΩΔΑΛΟ.

      Απολλώνιος Σταθάτος
      Konstantinos Spiliopoulos ΤΙ ΣΟΪ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ "ΙΕΡΟ" ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ??

      Αρχαία Ελλάδα
      Η ιερή πορνεία θεωρούνταν ότι ασκείτο ευρέως στην αρχαία Ελλάδα, ιδιαίτερα στους ναούς της Αφροδίτης, στην Κύπρο, τον τόπο που γεννήθηκε η θεά, και την Κόρινθο. Στην Κόρινθο μάλιστα ήταν γνωστή ως «Αφροδίτη η εταίρα». Ο Στράβων τον 1ο π.Χ. αιώνα αναφέρει ότι χίλιες ιερές πόρνες εργάζονταν στον ναό της εκεί, ενώ τον ίδιο αριθμό αναφέρει και για το όρος Έρυξ στη Σικελία

      Διαγραφή
  21. ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΛΑΚΤΙΖΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΡΦΙΑ Ο ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΟΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΓΥΦΤΟΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ Ο ΚΕΛΣΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ.

    Οι χριστιανομάχοι ανά τους αιώνες έρχονται και παρέρχονται... λησμονημένοι. Αντίθετα, ο Ιησούς μένει το πρόσωπο των χιλιετιών: Ο Αυτός και χθες και σήμερα και αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΠΟΛΛΩΝΟΜΑΛΑΚΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ΠΡΟΣΧΩΜΕΝ
    " Η επιστολή αποδείχτηκε αυθεντική και ακολούθησε τρομερός σάλος ανάμεσα στους θεολόγους. Τι δίδασκε ο Ιησούς τη νύχτα σ'; έναν γυμνό νεαρό; Γιατί αφαιρέθηκε η παράγραφος; Τι θα σκανδάλιζε τους πιστούς; Πόσο πολύ μοιάζει αυτό το σκηνικό και τι σχέση έχει με τον γυμνό νεανίσκο στο Κήπο της Γεσθημανή; Ποιος ήταν ο νεαρός που αγαπούσε ο Ιησούς και πόσο τον αγαπούσε;"

    Παρασυρμένοι από τους ομοφυλόφιλους ψευτοθεούς τους οι Νεοπαγανιστές, νομίζουν ότι μπορούν να θεωρήσουν όμοιος με αυτούς τους δαίμονες και τον Χριστό μας! Γι' αυτό το αρρωστημένο τους μυαλό δεν διστάζει να υιοθετήσει ανόητες και αυθαίρετες ερμηνείες και κατηγορίες αφηγήσεων της Αγίας Γραφής, τις οποίες πριν από τους Νεοπαγανιστές, παπαγάλιζαν πολλοί αθεϊστές με τα ίδια μυαλά.

    Ο λόγος για τον κρυφοπαγανιστή Μιχάλη Καλόπουλο, ο οποίος ενώ θέλει να εμφανίζεται ως "ορθολογιστής" και "άθεος", όχι μόνο συγχνωτίζεται με ειδωλολατρικά περιοδικά και ανθρώπους του παγανιστικού δεισιδαιμονικού σκοταδισμού, αλλά και κάθε άλλο παρά "ορθολογιστής" είναι, όπως μαρτυρούν τα γελοία βιβλία του, και επιχειρήματά του. Όμως για όλα αυτά, περί του κου Καλόπουλου, έχει γράψει και αναλύσει εκτενώς ο Ανώνυμος Απολογητής.

    Και αυτή τη φορά λοιπόν, ο κος Καλόπουλος, βγαίνοντας στην τηλεόραση να πει τις ασυναρτησίες του, έγινε πάλι ρεζίλι. Ας εξετάσουμε εδώ μία ανορθολογική και αστήρικτη δήλωσή του:

    Είπε ο κρυφοπαγανιστής κος Καλόπουλος:

    "Στο σημείο που το Ευαγγέλιο περιγράφει την σύλληψη του Ιησού, μας λέει το Ευαγγέλιο πως ήταν ένας… γυμνός νεαρός παρέα με τον Ιησού!!!. Τι ήθελε άραγε μαζί του, έτσι γυμνός;"

    Υπονοώντας ότι "ο Ιησούς έκανε παρέα με γυμνούς"…

    Και διαβάζουμε το πρωτότυπο από το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο:

    Μάρκου ιδ’ στ. 51

    43 Και ευθέως, έτι αυτού λαλούντος, παραγίνεται Ιούδας ο Ισκαριώτης, εις των δώδεκα, και μετ’ αυτού όχλος πολύς μετά μαχαιρών και ξύλων, απεσταλμένοι παρά των αρχιερέων και γραμματέων και των πρεσβυτέρων. 44 δεδώκει δε ο παραδιδούς αυτόν σύσσημον αυτοίς λέγων· ον αν φιλήσω, αυτός εστι· κρατήσατε αυτόν και απαγάγετε ασφαλώς. 45 και ελθών ευθέως προσελθών αυτω λέγει· χαίρε, ραββί, και κατεφίλησεν αυτόν. 46 οι δε επέβαλον επ’ αυτόν τας χείρας αυτών και εκράτησαν αυτόν. 47 Εις δε τις των παρεστηκότων σπασάμενος την μάχαιραν έπαισε τον δούλον του αρχιερέως και αφείλεν αυτού το ωτίον. 48 και αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτοίς· ως επί ληστήν εξήλθετε μετά μαχαιρών και ξύλων συλλαβείν με· 49 καθ’ ημέραν προς υμάς ήμην εν τω ιερω διδάσκων, και ουκ εκρατήσατέ με. αλλ’ ίνα πληρωθώσιν αι γραφαί. 50 και αφέντες αυτόν έφυγον πάντες.

    51 Και εις τις νεανίσκος ηκολούθησεν αυτω, περιβεβλημένος σινδόνα επί γυμνού· και κρατούσιν αυτόν οι νεανίσκοι. 52 ο δε καταλιπών την σινδόνα γυμνός έφυγεν απ’ αυτών.
    .......................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

      Το χωρίο, περιγράφει μια σκηνή όπου επικρατεί αναστάτωση κατά τη σύλληψη του Ιησού, την οποία παρακολουθεί και κάποιος νέος «περιβεβλημένος σινδόνα επί γυμνού».

      ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ: «ΠΕΡΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟΣ ΣΙΝΔΟΝΑ» δηλαδή φορώντας σεντόνι από λινό, λεπτό ύφασμα!

      Στο χωρίο δηλαδή, αναφέρεται ένας νεαρός (που θεωρείται από μερικούς μελετητές πως ήταν ο ίδιος ο Ευαγγελιστής Μάρκος και αναφέρεται στον εαυτό του), ο οποίος επιχείρησε να ακολουθήσει την πομπή της σύλληψης. Και όταν κάποιοι νεαροί που ήταν με το πλήθος που συνέλαβε τον Ιησού, άρχισαν να τον εμπαίζουν ή να προσπαθούν να τον συλλάβουν κι αυτόν, τους ξέφυγε αφήνοντας το ρούχο του στα χέρια τους για να γλιτώσει.

      Άλλο ένα παράδειγμα εμπάθειας και απόλυτης διαστροφής της γνώσης, με μόνο σκοπό τη δημιουργία αμφιβολιών σε πρόσωπα που δεν έχουν έστω πρόχειρη μια καινή Διαθήκη στο σπίτι τους για να δουν την αλήθεια.

      Το ενδιαφέρον της υπόθεσης, είναι ότι πριν ο κος Μιχάλης Καλόπουλος πει αυτές τις ασυναρτησίες στην τηλεόραση, είχε ρωτήσει επ' αυτού ΓΡΑΠΤΑ τον συνεργάτη μας Ανώνυμο Απολογητή, και είχε λάβει την εξής ΓΡΑΠΤΗ απάντηση:

      "Πολλές εικασίες έγιναν για τον νεανίσκο αυτό, παρά το ότι δεν το φανερώνει η αφήγηση. Άρα δεν έχουν νόημα όλες αυτές οι εικασίες, εφόσον δεν στηρίζονται σε δεδομένα. Αυτό που θέλει να δείξει με την αναφορά αυτή ο Μάρκος, είναι ότι ΟΛΟΙ έφυγαν από τον Χριστό, και μόνο αυτός συνέχισε να τον ακολουθεί, ώσπου τον έπιασαν και αυτόν, οπότε χάριν της ζωής του, εγκατέλειψε και αυτός τον Κύριο μόνο, στα χέρια των εχθρών του.

      Μία αναπόδεικτη εικασία είναι ότι «ούτος ο νεανίσκος εικός ότι εκ της οικίας εκείνης ήν, εν ή έφαγον το Πάσχα» (Θεοφύλακτος). Αν δεχθεί κανείς ότι η οικία αυτή ήταν η ίδια με των Πράξεων 12/ιβ΄ 12, που χρησίμευε και μετά για τις συνάξεις των πιστών, δηλαδή η οικία της Μαρίας μητέρας του Μάρκου, θα μπορούσε να πει ότι ήταν ο ίδιος ο Μάρκος. Όλα αυτά όμως είναι υποθέσεις. Ακόμα και αν θεωρήσει κανείς σχετική τη διαφορετική γραφή των Αλεξανδρινών Κωδίκων «συνηκολούθει αυτώ», (πράγμα που μπορεί να ερμηνευθεί ότι τον ακολουθούσε από την αρχή στον κήπο της Γεθσημανή), πάλι δεν μπορεί να τεκμηριωθεί.

      Με δυο λόγια είναι ένα ασήμαντο περιστατικό που απλώς αναφέρθηκε λόγω της ασυνήθιστης πλοκής του, και για να δείξει την εγκατάλειψη του Χριστού από όλους. Και ακριβώς λοιπόν επειδή είναι ασήμαντο (και αστήρικτο σε κάθε ερμηνεία), είναι και ανάξιο ερμηνευτικών εμμονών"

      Παρά το ότι είχε πάρει αυτή την απάντηση όμως ο κος Καλόπουλος, δεν δίστασε να αναφέρει το "πυροτέχνημά" του στην τηλεόραση, κατά τη συνήθειά του να ανάβει πυροτεχνήματα άνευ ουσίας. Γιατί δεν ενδιαφέρεται να πει κάτι σωστό, αλλά ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ, έστω και αστήρικτα. Να χαίρεται τον "ορθολογισμό" του, για τον οποίο καμαρώνει!

      Ξεχνούν οι Νεοπαγανιστές, ότι πριν τη σύλληψή Του, ο Χριστός ΠΡΟΣΕΥΧΟΤΑΝ στη Γεθσημανή!

      Κάποιος γυμνός τυλιγμένος με σεντόνι ακολούθησε το απόσπασμα του ρωμαϊκού στρατού που συνέλαβε τον Ιησού, προφανέστατα επειδή ήθελε να δει τι γινόταν. Το γεγονός αυτό δεν αποδεικνύει τίποτα το βρώμικο για τον Χριστό. Οι άνθρωποι τυλίγονται με σεντόνια όταν κοιμούνται, κι όχι όταν κάνουν ομοφυλοφιλικό σεξ σε κήπους!!!

      Ο νεανίας θα κοιμόταν γυμνός με σεντόνι, μια ζεστή ανοιξιάτικη νύχτα, και ακούγοντας το απόσπασμα να περνάει, βγήκε αμέσως να δει τί γίνεται, και παρακολουθούσε την πομπή. Όταν κάποιος βγαίνει έξω τη νύχτα τυλιγμένος σε σεντόνι, δεν σημαίνει ότι είναι εραστής τού Χριστού!!! Πολύ βρώμικο μυαλό έχουν κάποιοι παγανιστές...

      Ας θυμόμαστε όλοι πως: «αποκριθείς δε ο Ιησούς είπεν αυτοίς· Πλανάσθε μη ειδότες τας γραφάς…» (Ματθαίος 22/κβ: 29).

      Διαγραφή