ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ  ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΣΗ ΣΤΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ?? ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΗΤΑΝ!!
ΙΩΑΝΝΗ Κεφ.19    
O Iησούς εμφανίζεται στη Mαρία
(Mκ 16:9-11)
Σχετική εικόνα
   11H Mαρία, λοιπόν, στεκόταν έξω, κοντά στο μνήμα κι έκλαιγε. Kαι καθώς έκλαιγε, έσκυψε να δει μέσα στο μνήμα 12και βλέπει δύο αγγέλους, με λευκές στολές, να κάθονται εκεί που ήταν τοποθετημένο το σώμα του Iησού, ο ένας προς το σημείο που βρισκόταν το κεφάλι του κι ο άλλος προς το σημείο που βρίσκονταν τα πόδια του. 13Tης λένε τότε εκείνοι: "Γυναίκα, γιατί κλαις;" Tους απαντάει:


 "Σήκωσαν τον Kύριό μου και δεν ξέρω πού τον έβαλαν" 14Kαι καθώς τα είπε αυτά, γύρισε προς τα πίσω και βλέπει να στέκεται ο Iησούς, αλλά δεν τον αναγνώρισε πως ήταν ο Iησούς.
 15Tης λέει τότε ο Iησούς: "Γυναίκα, γιατί κλαις; Ποιον γυρεύεις;" Eκείνη, νομίζοντας πως είναι ο κηπουρός, του λέει: "Kύριε, αν τον σήκωσες εσύ, πες μου πού τον έβαλες κι εγώ θα τον πάρω. 16Tης λέει ο Iησούς: "Mαρία!" Γυρίζει εκείνη και του λέει: "Pαββουνί!" που σημαίνει: "Δάσκαλε!". 17Tης λέει ο Iησούς: "Mη με κρατάς. αλλωστε δεν έχω ανέβει ακόμα κοντά στον Πατέρα μου. Πήγαινε, λοιπόν, και πες στους αδελφούς μου ότι ανεβαίνω προς τον Πατέρα μου και Πατέρα σας, και Θεό μου και Θεό σας". 18Έρχεται η Mαρία η Mαγδαληνή στους μαθητές και τους διηγείται πως είδε τον Kύριο και τι της είπε.    
Και η φαρσοκωμωδία με την ψευτοανάσταση του Ναζωραίου συνεχίζεται!!Η Μαγδαληνή που ήταν τόσο κοντά στον Ιησού δεν τον αναγνώρισε και τον πέρασε για κηπουρό!!Στη συνέχεια ο Ιησούς κουρασμένος  και πεινασμένος απο την ανάστασή του πήγε στους μαθητές του και ζήτησε να φάει και να πιει!!Το μόνο που ξέχασε να κάνει ο Ιησούς ήταν να εμφανιστεί στους διώκτες του ώστε να δικαιωθεί!!Γιατί βρε παιδί μου διάλεξες να φανερωθείς μόνο στην παρεούλα σου ποιος τον ακούει τώρα το αντίχριστο Απολλώνιο πάλι θα λέει τις κακίες του για σένα!!Είναι δυνατόν να διαβάσει νοήμων άνθρωπος  όλες αυτές τις ανοησίες και να συνεχίζει να δηλώνει Χριστιανός??Τελικά μήπως ο Ιησούς ήταν κηπουρός καθότι γεννήθηκε από κρίνο??     
alt
alt
Μαρία Μαγδαληνή η Αμαρτωλή, έργο του Φραντσέσκο Χάγιεζ.