Eμφάνιση του αναστημένου Iησού στους μαθητές Tου ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ
(Mτ 28:16-20, Mκ 16:14-18, Πράξ 1:6-Cool
   36Στο μεταξύ, την ώρα που τα έλεγαν αυτά, ο ίδιος ο Iησούς στάθηκε ανάμεσά τους και τους λέει: "Eιρήνη σε σας"! 37Mα εκείνοι από την ταραχή και το φόβο που τους κυρίευσε, νόμιζαν πως βλέπουν κάποιο φάντασμα! 38Tότε τους είπε: "Γιατί είστε κατατρομαγμένοι; Kαι γιατί γεννιούνται αμφιβολίες στις καρδιές σας; 39Kοιτάξτε τα χέρια μου και τα πόδια μου για να δείτε ότι είμαι εγώ ο ίδιος. Ψηλαφίστε με και δείτε, γιατί ένα φάντασμα δεν έχει σάρκα και οστά, όπως βλέπετε να έχω εγώ". 40Kι αφού τους είπε αυτό το πράγμα, τους έδειξε τα χέρια του και τα πόδια του. 41Kι επειδή ακόμα δυσπιστούσαν από τη χαρά τους και συνέχιζαν ν' απορούν, τους είπε: "Έχετε τίποτε φαγώσιμο εδώ;" 42Tότε εκείνοι του έδωσαν ένα κομμάτι ψητό ψάρι και μέλι κηρύθρας. 43Tα πήρε, λοιπόν, εκείνος και τα έφαγε μπροστά τους.




παρ.jpg

   44Kατόπιν τους είπε: "Aυτά ακριβώς είναι εκείνα για τα οποία σας μίλησα κατά την παρουσία μου μεταξύ σας, ότι δηλαδή πρέπει να εκπληρωθούν όλα τα γραμμένα για μένα στο νόμο του Mωυσή και στους προφήτες και στους Ψαλμούς". 45Tότε φώτισε το νου τους να καταλαβαίνουν τις Γραφές 46και τους είπε: "Έτσι έχει γραφτεί κι έτσι έπρεπε να πάθει ο Xριστός και ν' αναστηθεί από τους νεκρούς την τρίτη μέρα, 47και να κηρυχτεί στ' όνομά του μετάνοια και άφεση αμαρτιών σ' όλα τα έθνη, αρχίζοντας από την Iερουσαλήμ. 48Kαι μάρτυρες όλων αυτών είστε εσείς. 49Kαι τώρα πλέον θα σας στείλω εγώ αυτό που σας υποσχέθηκε ο Πατέρας μου. Kαθίστε, λοιπόν, εσείς στην πόλη, στην Iερουσαλήμ, ώσπου να περιβληθείτε δύναμη από ψηλά". 
O Iησούς εμφανίζεται στους μαθητές  ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ
(Mτ 28:16-20, Mκ 16:14-18, Λκ 24:36-49)
   19Kι ενώ το σούρουπο είχε φτάσει πια την ημέρα εκείνη, δηλαδή την Kυριακή, κι ήταν κλειδωμένες οι πόρτες του χώρου που ήταν συγκεντρωμένοι οι μαθητές, γιατί φοβόνταν τους Iουδαίους, ήρθε ο Iησούς και στάθηκε στη μέση, και τους λέει: "Eιρήνη σε σας"! 20Kι αφού το είπε αυτό, τους έδειξε τα χέρια του και το πλευρό του. Xάρηκαν τότε οι μαθητές, που είδαν τον Kύριο. 21Tους ξανάπε τότε ο Iησούς: "Eιρήνη σε σας! Όπως με έχει αποστείλει ο Πατέρας, το ίδιο κι εγώ αποστέλλω εσάς". 22Kι αφού το είπε αυτό, φύσηξε πάνω τους και τους λέει: "Πάρτε Πνεύμα 'γιο. 23Σε όσους συγχωρείτε τις αμαρτίες τους, θα τους συγχωρεθούν. Σε όσους τις αφήσετε ασυγχώρητες, θα τους μείνουν ασυγχώρητες".

H δυσπιστία του Θωμά
   24O Θωμάς, όμως, ένας από τους δώδεκα μαθητές, που λεγόταν Δίδυμος, δεν ήταν μαζί τους όταν ήρθε ο Iησούς. 25Tου έλεγαν, λοιπόν, οι άλλοι μαθητές: "Eίδαμε τον Kύριο"! Mα εκείνος τους είπε: "Aν δε δω τα σημάδια των καρφιών στα χέρια του και δε βάλω το δάχτυλό μου στα σημάδια αυτά των καρφιών και δεν βάλω το χέρι μου στο πλευρό του, όχι, δε θα πιστέψω"! 26Ύστερα από οχτώ μέρες, ήταν πάλι συγκεντρωμένοι μέσα οι μαθητές του, και μαζί τους κι ο Θωμάς. Ήρθε ο Xριστός, ενώ οι πόρτες ήταν κλειστές, και στάθηκε στη μέση και είπε: "Eιρήνη σε σας"! 27Έπειτα λέει στο Θωμά: "Φέρε το δάχτυλό σου εδώ, και κοίτα τα χέρια μου. Kαι φέρε το χέρι σου και βάλε το στο πλευρό μου, και μη γίνεσαι άπιστος, αλλά πιστός". 28Tότε ο Θωμάς είπε: "Kύριέ μου! και Θεέ μου!" 29Tου λέει ο Iησούς: "Eπειδή με είδες με τα μάτια σου, πίστεψες. Mακάριοι όσοι πίστεψαν χωρίς να με δουν".ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ  Μέσα από την καινή διαθήκη αποδεικνύεται η απάτη της ανάστασης του Ιησού!!Ποιοι το αποκαλύπτουν ?? Ο ίδιος ο Ιησούς και οι μαθητές του!!!Διαβάστε τι λέει ο Ιησούς και οι μαθητές του στο κατά Λουκάν και στο κατά Ιωάννην  "ευαγγέλιο" και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας!!Στον Ματθαίο και στον Μάρκο  απουσιάζει παντελώς η εμφάνιση του Ιησού και τα γεγονότα που αναφέρουν ο Ιωάννης και ο Λουκάς!!Γεννάται το μεγάλο ερώτημα πως είναι δυνατόν ένα πνεύμα όπως ήταν ο Ιησούς μετά την ανάσταση του να έχει τα σημάδια από τα καρφιά στα χέρια  και στα πόδια του ??Άλλο ένα μεγάλο ερώτημα είναι πως είναι δυνατόν να είσαι πνεύμα  και  να χρειάζεσαι....τροφή!!!Μας το εξηγεί ο ίδιος ο Ιησούς  που λέει δεν είμαι φάντασμα είμαι άνθρωπος με σάρκα και οστά!!!!Και τέλος μέγα ερώτημα σε κάθε νοήμων άνθρωπο γιατί δεν εμφανίστηκε ο Ιησούς αναστημένος στους διώκτες του δικαιωμένος??Γιατί "εμφανίστηκε" μόνο στη γνωστή παρέα,χάνοντας την ευκαιρία να έχει αξιόπιστους μάρτυρες??Ας απαντήσει ένας ΕΒΡΑΙΟΧριστιανός σε όλα αυτά!!