Η αναγκαστική μεταστροφή δεν ήταν ποτέ η επίσημη πολιτική της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στην Ελλάδα ή στα Βαλκάνια συνολικά. Οι Οθωμανοί προτιμούσαν να υπάρχει ένας σημαντικός χριστιανικός πληθυσμός με τον οποίο θα
Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΡΩΜΙΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΤΑΛΙΜΠΑΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΣΤΟ ΧΥΤΗΡΙΟ!!
ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΙΖΕΙ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!!ΠΟΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΤΟ "ΙΕΡΟ" ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΒΙΒΛΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΙΜΟΜΙΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ!!ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣΕ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ??ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ!!ΟΣΤΙΣ ΑΓΑΠΑ ΠΑΤΕΡΑ Ή ΜΗΤΕΡΑ ΥΠΕΡ ΕΜΕ (ΖΗΛΙΑΡΗΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΥΛΗΣ ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΕΜΟΥ. ΚΑΙ ΟΣΤΙΣ ΑΓΑΠΑ ΥΙΟΝ ,ΚΑΙ ΘΥΓΑΤΕΡΑ ΥΠΕΡ ΕΜΕ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΕΜΟΥ!! ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ κεφ 24..34 και κεφ.ια.4 ..37..ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ..
Γνωρίζετε ότι ο Σατανάς είναι μια εβραϊκή λέξη που σημαίνει αντίσταση ή αντίπαλος;
Η χριστιανική διαθήκη μιλάει για πολλά θαύματα που έκανε ο Ιησούς, οι πολλοί οπαδοί του, και η ιστορία του πάθους που μιλάει για το πώς τον γνώριζαν ακόμη και οι Εβραίοι που δεν τον ακολούθησαν, ποιοι ήταν οι ακόλουθοί του και ακόμη και ο Ρωμαίος Κυβερνήτης της Ιουδαίας, Πόντιος Πιλάτος ( που σταύρωσε χιλιάδες άλλους Εβραίους και ήταν τόσο αδίστακτος που ήσασταν οι Ρωμαίοι Στη συνέχεια τον
ΑΥΤΗ Η ΑΘΛΙΑ ΕΒΡΑΪΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΔΕΛΦΑΚΙ ΤΗΣ ΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ!!!
Χριστιανισμός |
---|
Σειρά λημμάτων |
|
Θεολογία |
|
Σχετικά λήμματα |
|
Η κριτική στον Χριστιανισμό ξεκινάει από την εποχή της εμφάνισής του ως θρησκεία στη Ρωμαϊκή Aυτοκρατορία. Οι κριτικοί έχουν σχολιάσει το δόγμα, τις διδαχές και τον ρόλο της χριστιανικής εκκλησίας στην πορεία της ιστορίας.
Στα πρώτα χριστιανικά χρόνια, ο νεοπλατωνικός φιλόσοφος Πορφύριος αναδείχτηκε ως ο κύριος κριτικός, με το βιβλίο «Κατά Χριστιανών» στο οποίο ισχυριζόταν πως ο Χριστιανισμός βασιζόταν πάνω σε ψεύτικες προφητείες που δεν είχαν ακόμη πραγματοποιηθεί. Μετά την υιοθέτηση του Χριστιανισμού από τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, οι φωνές εναντίον του Χριστιανισμού καταπιέστηκαν και εξαφανίστηκαν από κυβερνητικές και εκκλησιαστικές αρχές.[1] Μια χιλιετία αργότερα, η προτεσταντική μεταρρύθμιση οδήγησε σε ένα θεμελιώδη διχασμό τη χριστιανοσύνη και οι κριτικές φωνές εναντίον του χριστιανισμού ξανάρχισαν. Με την επιστημονική Επανάσταση και τον Διαφωτισμό, ο Χριστιανισμός βίωσε επιπλέον επιθέσεις από τους Βολταίρο, Ντέιβιντ Χιουμ, Τόμας Πέιν και τον βαρόνο του Χόλμπαχ.[2] Τα κεντρικά ζητήματα σε αυτές τις κριτικές ήταν η ιστορική ακρίβεια της Βίβλου και η διαφθορά των χριστιανικών αρχών.[3] Άλλοι φιλόσοφοι, όπως ο Iμμάνουελ Καντ, ξεκίνησαν τις πρώτες συστηματικές επιθέσεις κατά της Χριστιανικής Θεολογίας, προσπαθώντας να ανατρέψουν τα επιχειρήματα υπέρ του Θεϊσμού.[4] Τους σύγχρονους καιρούς ο χριστιανισμός έχει δεχτεί κριτική από ένα ευρύ φάσμα πολιτικών κινημάτων και ιδεολογιών. Με τη Γαλλική Επανάσταση, εμφανίστηκε ένας αριθμός πολιτικών και φιλοσόφων που κριτίκαραν τα παραδοσιακά χριστιανικά δόγματα.[5] Μετά τη γαλλική Επανάσταση, φιλελεύθεροι και κομμουνιστές φιλόσοφοι, όπως ο Τζον Στιουάρτ Μιλ και ο Καρλ Μαρξ, κριτίκαραν το Χριστιανικό δόγμα ότι ήταν αντιδημοκρατικό. Ο Φρειδερίκος Νίτσε υποστήριξε πως το χριστιανικό δόγμα προωθεί μια νοοτροπία σκλάβου η οποία καταπιέζει τις επιθυμίες που εμπεριέχονται στην ανθρώπινη θέληση.[6] Επίσης σύγχρονα εργατικά μαρξιστικά κινήματα όπως οι Μπολσεβίκοι τα οποία στην πλειονότητά τους επεδίωξαν να θεσπίσουν τον αθεϊσμό, άσκησαν και αυτά με τη σειρά τους κριτική στις Χριστιανικές ιδέες.
Οι επίσημες απαντήσεις των Χριστιανών στην κριτική ανήκουν στο πλαίσιο της λεγόμενης χριστιανικής απολογητικής. Ο Θωμάς ο Ακινάτης και ο Αυγουστίνος Ιππώνος είναι οι πιο γνωστοί χριστιανοί απολογητές. Μέρος της σύγχρονης απολογητικής είναι πως ο Χριστιανισμός είναι η βάση του σύγχρονου κοσμικού πολιτισμού.[7] Σύμφωνα με τον Peter Harrison, ο Χριστιανισμός έπαιξε έναν σημαντικό θετικό ρόλο στην ανάπτυξη της σύγχρονης επιστήμης στη Δύση.[8]
Στην πλειάδα των εκδόσεων της Βίβλου, υπάρχουν αρκετές παραλλαγές. Αυτές οι παραλλαγές αφορούν ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, αλλαγή σειράς λέξεων και χρήση παλιότερων μορφών ορισμένων λέξεων. Σε μια προσπάθεια να βρεθεί το αρχικό κείμενο των βιβλίων της Καινής Διαθήκης, ορισμένοι κριτικοί έχουν εντοπίσει ορισμένα κομμάτια τα οποία μάλλον είναι κατοπινές προσθήκες. Σε αυτές τις προσθήκες συμπεριλαμβάνονται το τέλος του κατά Μάρκον ευαγγελίου, η ιστορία στο κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο όπου μια γυναίκα θα σκοτωνόταν δια λιθοβολισμού και ο Ιησούς την έσωσε λέγοντας ''Ο αναμάρτητος υμών πρώτος τον λίθον βαλέτω'', όπως και το Ιωάννειο κόμμα ώστε να αλλάξει μορφή το συγκεκριμένο χωρίο.[εκκρεμεί παραπομπή]
Οι Κερτ και Βαρβάρα Άλαντ σύγκριναν τον αριθμό των παραλλαγών που υπήρχαν ανάμεσα σε διάφορες εκδόσεις της Καινής Διαθήκης (αφαιρώντας τα ορθογραφικά λάθη) και βρήκαν 62,9% συμφωνία (4999/7947). Συμπέραναν πως τα 2/3 της Καινής διαθήκης δεν έχουν σημαντικές διαφορές, αριθμός μεγαλύτερος από ότι εκτιμάτο πιο πριν. Στις Πράξεις Αποστόλων, στα Ευαγγέλια και την Αποκάλυψη, η συμφωνία είναι μικρότερη, ενώ στις Επιστολές μεγαλύτερη.[εκκρεμεί παραπομπή]
Με την ανακάλυψη της Εβραϊκής Βίβλου ανάμεσα στα Χειρόγραφα της Νεκρής Θάλασσας το 1947[9] ενισχύθηκαν οι αμφιβολίες για τη γνησιότητα του Μεσορετικού κειμένου που είναι η βάση για τις περισσότερες αγγλικές μεταφράσεις.
Ένας συναρπαστικός τίτλος, ίσως αυτός που θα βλέπατε στη New York Post. Είναι επίσης το πώς περιέγραψε ο Βιβλικός μελετητής Μόρτον Σμιθ ένα από τα πιο παράξενα αποσπάσματα των Ευαγγελίων. Εμφανίζεται μόνο στον Μάρκο και δεν αναφέρεται πουθενά αλλού, και συμβαίνει καθώς ο Ιησούς συλλαμβάνεται μετά τον Μυστικό Δείπνο.A gripping headline, maybe one you’d see in the New York Post. It’s also how Biblical scholar Morton Smith described one of the strangest passages in the Gospels. It appears only in Mark and is mentioned nowhere else, and it happens as Jesus is being arrested after the Last Supper.
Καθώς ο Ιησούς συλλαμβάνεται, οι μαθητές τραπούν σε φυγή. Και μετά υπάρχει αυτό:As Jesus gets taken the disciples all flee. And then there’s this:
Ένας νεαρός άνδρας τον ακολουθούσε, που δεν φορούσε παρά ένα λινό ύφασμα. Τον έπιασαν, αλλά άφησε το λινό ύφασμα και έφυγε γυμνός.A certain young man was following him, wearing nothing but a linen cloth. They caught hold of him, but he left the linen cloth and ran off naked.
Από την Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Το ερώτημα εάν ο ιστορικός Ιησούς ήταν σε καλή ψυχική υγεία έχει διερευνηθεί από πολλούς ψυχολόγους, φιλοσόφους, ιστορικούς και συγγραφείς. Το πρώτο άτομο, μετά από πολλές άλλες απόπειρες αντιμετώπισης του θέματος, που αμφισβήτησε ευρέως και διεξοδικά την ψυχική υγεία του Ιησού ήταν ο Γάλλος ψυχολόγος Charles Binet-Sanglé , ο επικεφαλής γιατρός του Παρισιού και συγγραφέας ενός τετράτομου έργου La Folie de Jésus . Τρέλα του Ιησού ). [1] [2] Αυτή η άποψη βρίσκει τόσο υποστηρικτές όσο και αντιπάλους.
Η εκτίμηση της λογικής του Ιησού εμφανίζεται πρώτα στα ευαγγέλια. Το Ευαγγέλιο του Μάρκου αναφέρει τη γνώμη των μελών της οικογένειάς του που πιστεύουν ότι ο Ιησούς «είναι εκτός εαυτού». Μερικοί ψυχίατροι, θρησκευτικοί μελετητές και συγγραφείς εξηγούν ότι η οικογένεια, οι ακόλουθοι του Ιησού ( Ιωάννης 7:20 , βλέπε επίσης: Ιωάννης 11:41–53 ), και οι σύγχρονοι τον θεωρούσαν σοβαρά ως παραληρηματικό, κυριευμένο από δαίμονες ή παράφρονα.
Η Δαμώ είναι σύμφωνα με την παράδοση, μετά το Μνήσαρχο και τον Τηλαύγη, το τρίτο παιδί του Πυθαγόρα του Σάμιου και της Θεανώς της Κροτωνιά...