ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

ΕΒΡΑΙΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΠΑΣ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΜΕ ΤΟ "ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ"ΓΟΥΔΟΧΕΡΙ!!ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΟΙ ΝΑΖΩΡΑΙΟΙ!!

pappas_fraud
Η συνήθης αμοιβή του ήταν «ό,τι θέλετε» - Παύθηκε από τον μητροπολίτη και έχασε τη δικαστική μάχη στο ΣτΕ όπου προσέφυγε Εκτός εκκλησίας παραμένει ένας εφημέριος ιερού ναού της Πελοποννήσου, ο οποίος προσποιούμενος τον γιατρό «θεράπευε» τους ασθενείς του με μεταλλικό γουδοχέρι. !!
Με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε να αυτοτιμωρηθει και η Εβραιορθόδοξη εκκλησία κι αυτή έναντι αμοιβής υπόσχεται θεραπεία στους πιστούς με το προσκύνημα λειψάνων και "ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΩΝ" εικόνων !!Έχουν θαυματοποιησει ακόμα και το σώβρακο του Παϊσιου!!Μπορούν και τα πουλάνε όλα αυτά οι ληστές με τα μαύρα γιατί έχουν και το ανάλογο αγοραστικό κοινό πιστούς -ΠΡΟΒΑΤΑ!!

Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΚΟΣ ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ:ΠΕΝΗΝΤΑ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ!!!


Παρατίθενται πιο κάτω 50 λόγοι για τους οποίους οι οπαδοί του Ιησού  πρέπει να ντρέπονται γι' αυτόν, όχι να τον ακολουθούν πιστά, απομυθοποιώντας παράλληλα τα περί αγάπης λόγων και πράξεών του. 1. Είπε στους ακολούθους του να μισούν τις οικογένειές τους (Κατά Λουκάν 14,26). 2. Ήρθε για να διαιρέσει οικογένειες (Κατά Ματθαίον 10,21-22, 10,35-36, Κατά Λουκάν 12,51-53). 3. Επέμενε όπως οι οπαδοί του τον αγαπούν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο (συμπεριλαμβανομένων των οικογενειών τους) (Κατά Ματθαίον 10,37-39).

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ:ΠΡΩΤΟΤΟΚΟΣ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΜ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΕ ΣΑΡΚΙΚΑ ΑΔΕΛΦΙΑ



Μέχρις ότου γέννησε το γιο της τον πρωτότοκο και τον ονόμασε ... από τρία και μόνο πρόσωπα, ήτοι την Μαριάμ, τον Ιωσήφ και τον Ιησού (Λουκ.
Γι' αυτό και πήγαν τον Ιησού στον Εβραϊκό ναό ,σύμφωνα με τους εβραϊκούς κανόνες οι γονείς πήγαιναν τον πρωτότοκο γιο!! 
alt

Τρίτη 10 Απριλίου 2018

ΨΕΥΤΟΑΝΑΣΤΑΣΗ ΙΗΣΟΥ!!ΟΤΑΝ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΓΙΑ ΚΗΠΟΥΡΟ!!ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΗΤΑΝ!!!




ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ  ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΣΗ ΣΤΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ?? ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΗΤΑΝ!!
ΙΩΑΝΝΗ Κεφ.19    
O Iησούς εμφανίζεται στη Mαρία
(Mκ 16:9-11)
Σχετική εικόνα
   11H Mαρία, λοιπόν, στεκόταν έξω, κοντά στο μνήμα κι έκλαιγε. Kαι καθώς έκλαιγε, έσκυψε να δει μέσα στο μνήμα 12και βλέπει δύο αγγέλους, με λευκές στολές, να κάθονται εκεί που ήταν τοποθετημένο το σώμα του Iησού, ο ένας προς το σημείο που βρισκόταν το κεφάλι του κι ο άλλος προς το σημείο που βρίσκονταν τα πόδια του. 13Tης λένε τότε εκείνοι: "Γυναίκα, γιατί κλαις;" Tους απαντάει:

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ "ΑΓΙΟΥ" ΦΩΤΟΣ!!ΣΥΡΙΖΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ!!!

[Ο πυρηνάρχης του Περάματος, ιδιοκτήτης δουλεμπορικού γραφείου, ασπάζεται τη δεξιά του μητροπολίτη]
του Αναγνώστη Λασκαράτου
Σταμάτησε το "Χριστός" Ανέστη ο ίδιος ο Ιερώνυμος και τραγούδησε τον Εθνικό Ύμνο»).(ΣΗΜ:  ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΒΡΑΪΚΟΣ ΕΙΝΑΙ) Δεν ήταν όμως αυτή η μόνη πρωτοφανής εθνική ατραξιόν της επαναστατημένης κατά της Δύσης περήφανης Ελλάδας, που κυβερνιέται από την Αριστεροακροδεξιά. Η φετινή παράσταση της φλόγας των σαλτιμπάγκων του ρωμέικου ρατσιστικού τσίρκου των Ιεροσολύμων, στρατολόγου ανήλικων αγοριών, προκάλεσε την αντίδραση του φιλοκυβερνητικού Documento («Η κυβέρνηση Σημίτη έκανε το Άγιο Φως… αρχηγό κράτους και τώρα το υποδέχονται Αριστεροί και Χρυσαυγίτες»), το οποίο όμως παρέλειψε να μας πει ότι αυτή η βλάσφημη παρωδία, που καθιερώθηκε επί πρωθυπουργίας Μιμής Λιάνη Παπανδρέου και παρουσιάζει τον θεό ως εθνικό ταχυδακτυλουργό, αναβαθμίστηκε επί Τσίπρα με τη συμμετοχή για πρώτη φορά του πρωθυπουργικού αεροπλάνου.

Ο ΠΙΝΔΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 3ον ΝΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ!!



alt
Ο χάλκινος 3ος ναός του Απόλλωνα στους Δελφούς και η εξαφάνισή του Ο περιηγητής Παυσανίας, σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χωρία του έργου του Ελλάδος περιήγησις (10.5.5 κ.εξ.), καταγράφει τις κυριότερες παραδόσεις που σχετίζονταν με την πρώιμη ιστορία του δελφικού μαντείου.
Ο Παυσανίας μάς πληροφορεί ότι σύμφωνα με τους κατοίκους των Δελφών στην πιο αρχαία του φάση το μαντείο ανήκε στην Γη, ενώ ως μάντισσα για λογαριασμό της θεάς ενεργούσε η Δαφνίδα, μία από τις νύμφες που κατοικούσαν στο βουνό του Παρνασσού.

ΕΡΩΤΗΜΑ??ΠΟΣΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ??ΟΛΟΣ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΕΔΩ!!


Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΛΛΑΔΑ ΙΣΡΑΗΛ
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΕΒΡΑΪΚΟΣ!!
Τον Εθνικό Ύμνο της Ελλάδος αποτελούν οι δύο πρώτες στροφές του ποιήματος "Ύμνος εις την Ελευθερίαν". Γράφτηκε το Μάιο του 1823 στη Ζάκυνθο από τον ποιητή Διονύσιο Σολωμό. Ένα χρόνο αργότερα δημοσιεύτηκε στο Μεσολόγγι και τον ίδιο χρόνο ο Φωριέλ το συμπεριέλαβε στη συλλογή των ελληνικών δημοτικών τραγουδιών. Το 1828, ο Νικόλαος Μάντζαρος, κερκυραίος μουσικός και φίλος του Σολωμού, μελοποίησε το ποίημα, με βάση λαϊκά μοτίβα, για τετράφωνη ανδρική χορωδία, αλλά όχι ως εμβατήριο. Έκτοτε ο "Ύμνος εις την Ελευθερίαν" ακουγόταν τακτικά σε εθνικές γιορτές. Το ποίημα "Ύμνος εις την Ελευθερία" αποτελείται από 158 τετράστιχες στροφές από αυτές οι 24 πρώτες στροφές καθιερώθηκαν ως Εθνικός Ύμνος, το 1865. Από αυτές οι δυο πρώτες είναι εκείνες που ανακρούονται και συνοδεύουν πάντα την έπαρση και την υποστολή της σημαίας και ψάλλονται σε επίσημες στιγμές και τελετές. Κατά τη διάρκεια της ανάκρουσης αποδίδονται τιμές χαιρετισμού. Σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή, σε γνωρίζω από την όψη που με βία μετράει τη γη. Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά! Εκεί μέσα εκατοικούσες πικραμένη, εντροπαλή, κι ένα στόμα εκαρτερούσες, «έλα πάλι», να σου πεί. 'Αργειε νάλθει εκείνη η μέρα κι ήταν όλα σιωπηλά, γιατί τά 'σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά. Δυστυχής! Παρηγορία μόνη σού έμενε να λές περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις. Κι ακαρτέρει κι ακαρτέρει φιλελεύθερη λαλιά το ένα εκτύπαε τ' άλλο χέρι από την απελπισιά Κι έλεες: «Πότε, α, πότε βγάνω το κεφάλι από τσ' ερμιές;». Και αποκρίνοντο από πάνω κλάψες, άλυσες, φωνές. Τότε εσήκωνες το βλέμμα μες στα κλάιματα θολό, και εις το ρούχο σου έσταζ' αίμα πλήθος αίμα ελληνικό. Με τα ρούχα αιματωμένα ξέρω ότι έβγαινες κρυφά να γυρεύεις εις τα ξένα άλλα χέρια δυνατά. Μοναχή το δρόμο επήρες, εξανάλθες μοναχή· δεν είν' εύκολες οι θύρες εάν η χρεία τες κουρταλεί. 'Αλλος σου έκλαψε εις τα στήθια, αλλ' ανάσαση καμμιά· άλλος σου έταξε βοήθεια και σε γέλασε φρικτά. ΄Αλλοι, οϊμέ, στη συμφορά σου οπού εχαίροντο πολύ, «σύρε νά 'βρεις τα παιδιά σου, σύρε», έλεγαν οι σκληροί. Φεύγει οπίσω το ποδάρι και ολογλήγορο πατεί ή την πέτρα ή το χορτάρι που τη δόξα σού ενθυμεί. Ταπεινότατη σου γέρνει η τρισάθλια κεφαλή, σαν πτωχού που θυροδέρνει κι είναι βάρος του η ζωή. Ναι, αλλά τώρα αντιπαλεύει κάθε τέκνο σου με ορμή, πού ακατάπαυστα γυρεύει ή τη νίκη ή τη θανή. Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά! Μόλις είδε την ορμή σου ο ουρανός που για τσ' εχθρούς εις τη γη τη μητρική σου έτρεφ' άνθια και καρπούς, εγαλήνεψε· και εχύθει καταχθόνια μια βοή, και του Ρήγα σού απεκρίθη πολεμόκραχτη η φωνή. ΄Ολοι οι τόποι σου σ' εκράξαν χαιρετώντας σε θερμά, και τα στόματα εφωνάξαν όσα αισθάνετο η καρδιά. Εφωνάξανε ως τ' αστέρια του Ιονίου και τα νησιά, κι εσηκώσανε τα χέρια για να δείξουνε χαρά, μ' όλον πού 'ναι αλυσωμένο το καθένα τεχνικά, και εις το μέτωπο γραμμένο έχει: «Ψεύτρα Ελευθεριά». Γκαρδιακά χαροποιήθει και του Βάσιγκτον η γη, και τα σίδερα ενθυμήθει που την έδεναν κι αυτή. Απ' τον πύργο του φωνάζει, σα να λέει σε χαιρετώ, και τη χήτη του τινάζει το λιοντάρι το Ισπανό. Ελαφιάσθη της Αγγλίας το θηρίο, και σέρνει ευθύς κατά τ' άκρα της Ρουσίας τα μουγκρίσματα τσ' οργής. Εις το κίνημα του δείχνει πως τα μέλη ειν' δυνατά· και στου Αιγαίου το κύμα ρίχνει μια σπιθόβολη ματιά. Σε ξανοίγει από τα νέφη και το μάτι του Αετού, που φτερά και νύχια θρέφει με τα σπλάχνα του Ιταλού· και σ' εσέ καταγυρμένος, γιατί πάντα σε μισεί, έκρωζ' έκρωζ' ο σκασμένος, να σε βλάψει, αν ημπορεί. ΄Αλλο εσύ δεν συλλογιέσαι πάρεξ που θα πρωτοπάς· δεν μιλείς και δεν κουνιέσαι στες βρισιές οπού αγρικάς· σαν το βράχο οπού αφήνει κάθε ακάθαρτο νερό εις τα πόδια του να χύνει ευκολόσβηστον αφρό· οπού αφήνει ανεμοζάλη και χαλάζι και βροχή να του δέρνουν τη μεγάλη, την αιώνιαν κορυφή. Δυστυχιά του, ω, δυστυχιά του, οποιανού θέλει βρεθεί στο μαχαίρι σου αποκάτου και σ' εκείνο αντισταθεί. Το θηρίο π' ανανογιέται πως του λείπουν τα μικρά, περιορίζεται, πετιέται, αίμα ανθρώπινο διψά· τρέχει, τρέχει όλα τα δάση, τα λαγκάδια, τα βουνά, κι όπου φθάσει, όπου περάσει, φρίκη, θάνατος, ερμιά· Ερμιά, θάνατος και φρίκη όπου επέρασες κι εσύ· ξίφος έξω από τη θήκη πλέον ανδρείαν σου προξενεί. Ιδού, εμπρός σου ο τοίχος στέκει της αθλίας Τριπολιτσάς· τώρα τρόμου αστροπελέκι να της ρίψεις πιθυμάς. Μεγαλόψυχο το μάτι δείχνει πάντα οπώς νικεί, κι ας ειν' άρματα γεμάτη και πολέμιαν χλαλοή.

ΧΑΜΕΝΕΣ ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ!!ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ!!

Αποτέλεσμα εικόνας για Χαμένες ηθικές αξίες και
Χαμένες ηθικές αξίες και (α)παιδεία - Ας αναστηθούμε από την παρακμή, λοιπόν ας επιστρέψουμε στην Ελληνική κοσμοθεωρία!!!!

Όπως μας παραδίδει ο Διογένης ο Λαέρτιος, κάποτε ρώτησαν τον Χίλωνα τον Λακεδαιμόνιο, έναν από τους επτά σοφούς, «τι διαφέρουν οι πεπαιδευμένοι από τους απαιδεύτους». Ο σοφός απάντησε «ότι η διαφορά έγκειται στις καλές ελπίδες» (Βίοι Φιλοσόφων, Α΄ 69). Με άλλα λόγια, χωρίς την παιδεία -με την αρχαιοελληνική σύλληψη της έννοιας, δεν υπάρχουν αγαθές ελπίδες ούτε σε ατομικό αλλά ούτε σε συλλογικό επίπεδο.

ΦΡΙΚΗ!!! ΛΑΡΙΣΑ :ΑΛΗΤΗΡΙΟΣ ΕΒΡΑΙΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΠΑ--ΤΕΡΑΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΚΥΛΟ ΜΕ ΛΟΣΤΟ!!ΒΙΝΤΕΟ-ΣΟΚ!!

χτυπημένο σκυλί
Την Κυριακή του Εβραιοχριστιανικού ΠΕΣΑΧ (Πάσχα) 8 Απριλίου συνελήφθη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας ο ΑΛΗΤΗΡΙΟΣ  παπάς που σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες χτύπησε στο Συκούριο της Λάρισας τον αδέσποτο σκύλο, που βλέπετε, στο κεφάλι με λοστό προσπαθώντας να τον βγάλει από την αυλή του σπιτιού του.

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΥΠΑΤΙΑ:Η ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΤΑΛΙΜΠΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ "ΑΓΙΟ" ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΚΥΡΙΛΛΟ!!


Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ  ΥΠΑΤΙΑΣ

ΥΠΑΤΙΑ - το μαρτύριο μια γυναίκας, στο βωμό του χριστιανικού ανθελληνισμού!!!
H Υπατία ήταν η κλασική περίπτωση σωστού ανθρώπου που γεννήθηκε σε λάθος εποχή. Ενώ γεννήθηκε στο σωστό μέρος - στην Αλεξάνδρεια, την κοιτίδα του κοσμοπολιτισμού,- γεννήθηκε το 370 μ.X., 5-6 αιώνες αργότερα από τον καιρό που θα εκτιμούσαν τα πνευματικά της προσόντα. Ηταν εκπληκτική μαθηματικός, καλύτερη και από τον επίσης εκπληκτικό μαθηματικό Θέωνα, τον πατέρα της - και λίγο πριν πέσει οριστικά το σκοτάδι του μεσαίωνα. Δεν είναι και τόσο ευφυές - από την κοντόθωρη άποψη της δικής σου επιβίωσης τουλάχιστον - να διακονείς την επιστήμη σε ημέρες που έχει πάρει το πάνω χέρι η πίστη. Σε ένα τέτοιο ζοφερό και βαθιά αντιπνευματικό κλίμα, όπου η ομορφιά θεωρείται αμαρτία, ο μισογυνισμός θεσμοθετείται από την Εκκλησία - είναι ανατριχιαστικά τα σχετικά εδάφια από τις επιστολές-εντολές του ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ Αποστόλου Παύλου που παρατίθενται - και τα λεπτεπίλεπτα όργανα τής ήδη εντυπωσιακά προχωρημένης επιστημονικής έρευνας εκλαμβάνονται ως όργανα του Σατανά σε παγανιστικές τελετές !!

Ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Κύριλλος - επιμένει ο Γκάλβεθ - «που στις μέρες μας θα τον βλέπαμε σαν διαβολικό ταλιμπάν, έφερε στη συνείδησή του το βάρος του θανάτου περίπου διακοσίων πενήντα χιλιάδων Ιουδαίων. Γι' αυτό ο Κάρλχαϊντς Ντέσνερ, στην "Εγκληματική Ιστορία του Χριστιανισμού", τον θεωρεί προάγγελο του Χίτλερ και απαλλάσσει τον δεύτερο από την απάνθρωπη σύλληψη της "οριστικής λύσης"...».
Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΥΠΑΤΙΑ
 Όσο σκληρή και αν ακούγεται η σύγκριση, ο Γκάλβεθ δεν την αφήνει ατεκμηρίωτη. Δύο χιλιάδες χρόνια τώρα, ο φονταμενταλισμός ακολουθεί με ευλάβεια τα ίδια πάντα βήματα. Πρώτα στρέφεται κατά των «αιρετικών» στους κόλπους του κι έπειτα κατά όλων των υπολοίπων. Απώτατη επιδίωξη; Είτε θ' ακούγεται μία φωνή είτε θα βασιλεύει η σιωπή. Αλληλούια. ΤΟ ΒΑΘΥΤΑΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΛΛΟΥ «Ευτυχώς, υπάρχει μια εκτενέστατη βιβλιογραφία για τον Κύριλλο και, ακόμα, έχουμε στη διάθεσή μας τα έργα του. Και ξέρουμε από αυτά ότι ένιωθε βαθύτατο μίσος για το σύνολο της Φιλοσοφίας, την οποία χαρακτήριζε «ελληνιστική βλακεία». Αισθανόταν μια περιφρόνηση εξίσου βαθιά για τον Όμηρο και τον Ησίοδο, όπως και για όλους τους Έλληνες δραματουργούς. Όσο για τον ρόλο της γυναίκας, έλεγε σε ένα από τα κηρύγματά του: "Υποταγμένη και παραδομένη στην υπακοή προς τον Θεό, οφείλει να αφοσιώνεται στη γέννηση παιδιών"» H Yπατία έλαμψε στην πνευματική ζωή της υστερορωμαϊκής Aλεξάνδρειας με την ευγλωττία, την ομορφιά, τα πνευματικά της χαρίσματα. Eγινε σύμβολο της θετικής γνώσης σε χρόνους όπου ο χριστεπώνυμος ζήλος ταύτιζε το φιλέρευνο πνεύμα με την πλάνη και τη μαγεία.

Δευτέρα 9 Απριλίου 2018

ΚΗΡΥΓΜΑ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΙΒΕΝ ΧΟΚΙΝΓ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΤΩΝ ΡΩΜΙΩΝ ΚΥΡΙΛΛΟ!!ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ!!

Στον διακεκριμένο επιστήμονα Στίβεν Χόκινγ που πρόσφατα απεβίωσε, επέλεξε να επιτεθεί μέσα από το Εβραιοχριστιανικό πασχαλινό μήνυμα "αγάπης" που εξέδωσε ο Μητροπολίτης Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού, Κύριλλος

Στον διακεκριμένο επιστήμονα Στίβεν Χόκινγ που πρόσφατα απεβίωσε, επέλεξε να επιτεθεί μέσα από το πασχαλινό μήνυμα "αγάπης" που εξέδωσε ο Ανθέλληνας Μητροπολίτης Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού, Κύριλλος.
Ο Κήρυκας μίσους της Εβραιορθοδοξίας δεν σεβάστηκε τον νεκρό επιστήμονα και έβγαλε λόγο μίσους μέσα στην εκκλησία!!!!
Τι έχει να πει ο Ιερώνυμος που το παίζει προοδευτικός και Δημοκράτης?
Γιατί έχασαν την φωνή τους οι πνευματικοί ηγέτες?
Ο ΑΛΗΤΗΡΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΖΕΙ!!Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΥΡΙΛΛΟΣ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΗΣ ΥΠΑΤΙΑΣ!!
ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΟΝΌΜΑΤΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΡΙΛΛΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΣΦΑΞΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΥΠΑΤΙΑ!!

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ!!ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΤΑΛΙΜΠΑΝ ΒΕΒΗΛΩΣΑΝ ΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ!!

Εικόνες από την "Ανάσταση"του Ιησού στον Ναό του Απόλλωνα στην Αρχαία Κόρινθο (φώτο)....Αυτά γράφουν τα ανθελληνικά Μ.Μ.Αποβλάκωσης!!



ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΟΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ!!ΤΩΡΑ ΦΟΡΕΣΑΝΕ ΜΑΝΤΗΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΘΕΟΥΣΕΣ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕΣ!!


Όργια στην Οθωμανική Αυτοκρατορία – Στο σφυρί χειρόγραφο 200 ετών για Οθωμανό playboy
Ακόμα και τις 350.000 λίρες αναμένεται να χτυπήσει το καυτό χειρόγραφο 200 ετών που περιγράφει τη ζωή ενός πολύ ιδιαίτερου και πλούσιου σεΐχη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Το χειρόγραφο παρέχει μια εντυπωσιακή εικόνα της σεξουαλικής ζωής ενός πλούσιου σεΐχη. Από άγρια όργια μέχρι και σεξ πάνω σε τάφο, το βιβλίο των 209 σελίδων περιέχει 85 απεικονίσεις που φανερώνουν τα έντονα σεξουαλικά ερεθίσματα του Οθωμανού playboy. Ο ανώνυμος playboy απολαμβάνει σεξουαλικές σχέσεις με άντρες και γυναίκες όπως αποκαλύπτει το χειρόγραφο. Φοράει πάντα το ίδιο ξεχωριστό τουρμπάνι από σκούρο μπλε και λευκό ύφασμα. Κάτι που υποδεικνύει ότι είναι πλούσιος και βρίσκεται στον στενό κύκλο του Σουλτάνου.