ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

ΕΚΤΑΚΤΟ !!!ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ!!!




Δύο άτομα έχασαν τη ζωή τους και 10 μεταφέρονται σε κέντρο υγείας, κατά τη σύγκρουση νωρίτερα την Πέμπτη
τουριστικού λεωφορείου με έδρα το Κιλκίς με φορτηγό στο τεσσαρακοστό πέμπτο χιλιόμετρο της παλαιάς εθνικής οδού Θεσσαλονίκης - Βέροιας.
   Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι επιβαίνοντες στο λεωφορείο ήταν εκδρομείς από τις Σέρρες.
    Σε εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση της πυροσβεστικής υπηρεσίας για τον απεγκλωβισμό τραυματιών.



   Οι τραυματίες δεν φαίνεται να είναι σοβαρά, δήλωσε στο ΣΚΑΪ 100,3, ο νομάρχης Ημαθίας, Κώστας Καραπαναγιωτίδης. Απέδωσε το τροχαίο στην βροχή που έπεφτε στην περιοχή.


Iερέας ο ένας νεκρός





Ο ένας νεκρός απο το λεωφορείο είναι πιθανότατα ιερέας που καθόταν στη θέση του συνοδηγού. Επιβεβαιώνεται πως στο πούλμαν επέβαιναν προσκυνητές και όχι παιδιά.

 της   κατασκήνωσης όπως μετέδωσε πριν απο λίγο ο ΣΚΑΙ. Ο ένας εκ των τραυματιών είναι σε πολύ σοβαρή κατάσταση.

6 σχόλια:

  1. χθεσ ταξιδευα θασνικη αθηνα οι δρομοι εχουν την απολυτη ανασφαλεια ...διοδια ομωσ πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕς ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΜΑς ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω χθες αναγκαστικα βρεθηκα Θεσσαλονικη {θεμα υγειας} παρκαρισα το αυτοκινητο αναγκαστικα σε μερος με δικαιωμα παρκαρισματος μονιμου κα τοικου.
    Βρεθηκα μονος με προστιμο ,αφαιρεση πινακιδων και αφαιρεση αδειασ κυκλοφοριασς για 20 μερες.
    Ολοι γυρω μου νομιμοι και ωραίοι εγω με προβληματα υγειας του πατερα μου σοβαροτατα παρανομοσ χωρισ πινακιδες.
    Φευγω χωρισ πινακιδες προσ Λαρισα ζεστη με τον αρωστο την μανα μου σε σχεδον ιδια κατασταση.
    Ο δρομος σε ολο το μηκος σε επισκευη.Φαρδος λωριδων εκτος κανονισμου {ειμαι μηχανικος}
    τσατιζομαι και αλλο. Φευγω σε δρομους εξω απο διόδια , επικυνδυνότητα ......επικυνδυνότητα ......επικυνδυνότητα ......
    Αυτο μου μοιαζει γεννοκτονια την γεννοκτονια μας με τον τροπο της νεασ ταξης πραγματων.
    Εχουμε πόλεμο παιδια , πολεμο επιβιωσησ μασ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ετσι ειναι φιλε μου,εχουμε πολεμο,αυτο το κρατος μας μισει αντι να μας υπηρετει

    ΑπάντησηΔιαγραφή