ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ!!!(ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ)

Δεν είμαι απ’ τη μιά μεριά                                                             
μα ούτε κι απ’ την άλλη
κι αυτό στη χώρα δε χωρά
σε κανενός κεφάλι
Χούντα με λεν’ οι Αριστεροί
κι οι Δεξιοί κουμμούνι
κι όλοι μαζί αθεϊστή
του Γιαχωβά οι δούλοι
Κανένας δεν τ’ ανέχεται
να θέλω – συμφορά μου
ελληνική την πίστη μου
και τα πολιτικά μου
Η χώρα αυτή που γέννησε
θεούς και πολιτείες
αναζητά το μέλλον της
σ’ Αμερικές κι Ασίες
Βασδέκης Ν. Σταύρος

1 σχόλιο:

  1. Κάτι ανάλογο συμβαίνει στο κατάστημα eshop IΩΑΝΝΙΝΩΝ. Απέλυσαν τους Γιαννιώτες υπαλλήλους χωρίς αιτιολογία και μάλιστα μετά την επιστροφή τους από άδεια και στη θέση τους έφεραν Αθηναίους... Κριμα τα παιδιά... Γύρισαν να εργαστούν στον τόπο τους ... Οι Αθηναίοι έχουν κι άλλες επιλογές ... Ψάξτε το και στηρίξτε τα παιδιά μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή