ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Παρασκευή 13 Απριλίου 2018

ΠΥΡ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑ ΟΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ!!ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΗ ΚΑΙ ΦΕΡΕΦΩΝΟ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ!!

βαρθολομαίος-καρλούτσος


Δεν είπε ''κουβέντα'' γιά την προκλητικότητα της Τουρκίας, γιά να μην ''στεναχωρεθεί'' ο οικουμ. Πατριάρχης!!!

Μας διέσυρε (Λευκό Οίκο) ο δουλοπρεπής-θλιβερός αρχιεπίσκοπος..

Το μήνυμα των Ελληνοαμερικανών στην πολιτική ηγεσία των ΗΠΑ, ξεκάθαρο: ''Δεν μας ενδιαφέρει η τουρκική προκλητικότητα''

Αποτέλεσμα εικόνας για ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΦΕΡΕΦΩΝΟ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ
Εκδήλωση γιά 25η Μαρτίου στον Λευκό Οίκο (22 Μαρτίου '18), με ''οικοδεσπότη'' τον πρόεδρο Τραμπ. Πολύ ''κρύα'' και βαρετή η εκδήλωση- δεξίωση. Χαμηλό το επίπεδο των παρευρισκόμενων: Νέοπλουτοι Ελληνοαμερικανοί, ''ψώνια'' της Ομογένειας και ''ψώνια'' από Ελλάδα, δηλ. ''βλαχοδήμαρχοι'', ξεφτισμένοι τραγουδιστές κλπ (φίλοι του ''ρασπούτιν'', φάδερ 'Αλεξ, που κανόνισε και τις πρσκλήσεις).
Y
ποτίθεται ότι την ακέφαλη ελληνοαμερικάνικη Κοινότητα, εκπροσωπούσε (πάλι) ο αρχιεπίσκοπος Δημήτριος.

ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ:ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!!ΟΧΙ ΣΤΙΣ"ΙΕΡΕΣ"ΧΟΡΗΓΙΕΣ! 12 Σεπ 2013!! ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ!!



Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ:ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!!ΟΧΙ ΣΤΙΣ"ΙΕΡΕΣ"ΧΟΡΗΓΙΕΣ! 12 Σεπ 2013!! ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ!!
ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΛΗΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ!!
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ Η ΤΡΟΪΚΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΡΝΗΘΗΚΕ!!ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ 12.500 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!! ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ!! 

Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΗΡΩΑΣ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ!!!!ΒΙΝΤΕΟ



alt
Αρχικά πρέπει να γίνει σαφές ότι το όνομα "Εχετλαίος" δεν είναι όνομα. Απλά είναι επιθετικός προσδιορισμός της ιδιότητας του ατόμου που με τις περιγραφές που υπάρχουν στην Γραμματεία μας, εμφανίστηκε "από το πουθενά" και συμμετείχε στην μάχη του Μαραθώνα, στο πλευρό των Ελλήνων. Το επίθετο "Εχετλαίος" προέρχεται από την λέξη "Εχέτλη"...


Ας δούμε πως μεταφράζεται η συγκεκριμένη λέξη με την βοήθεια του ΕΠΙΤΟΜΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ του Δ. Σκαρλάτου του Βυζαντίου (έκδοση Αθήνα 1839).
ΕΧΕΤΛΗη), η λαβή (το χέρι, το πιάσιμον) οποιουδήποτε εργαλείου, (κυρίως δε) του αλετριού. Εξ ου και "Εχετλαίος", αυτός που κρατά στο χέρι του κάτι σαν αλέτρι ή δρεπάνι.

Ποιες οι πηγές κι οι αναφορές στον Ήρωα που εμφανίστηκε από το πουθενά και βοήθησε σημαντικά για το αποτέλεσμα της μάχης; 

Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ!!ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥΣ?ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ "ΘΕΟΥ"?ΤΑ" ΙΕΡΑ " ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ!!

Αποτέλεσμα εικόνας για Ποια είναι η αυθεντική προσωπογραφία του Γιαχβέ ...του Θεού των χριστιανών?

Ένας θεολογικός εφιάλτης: Η αυθεντική προσωπογραφία του Γιαχβέ μέσα από την Αγία Γραφή!!Κάνε κλίκ στη φωτογραφία!!                      

«Ο Ήλιος θέλει μεταστραφή εις σκότος, και η σελήνη εις αίμα, πριν έλθη η ημέρα του Κυρίου, η μεγάλη και επιφανής» (Ιωήλ Β΄ 31).

Στο άρθρο αυτό θα προσπαθήσουμε να σκιαγραφήσουμε την προσωπικότητα του θεού του Χριστιανισμού μέσα απ΄ το ιερό του βιβλίο, την Παλαιά Διαθήκη. Αρχικά θα πρέπει να δούμε το πώς ονομάζεται αυτός ο θεός, που πιστεύουν οι Ρωμιοί συμπολίτες μας, αλλά και δισεκατομμύρια ανθρώπων σε όλον τον πλανήτη σήμερα: «Ο Θεός ελάλησεν έτι προς τον Μωυσήν και είπεν προς αυτόν. Εγώ είμαι ο Κύριος και εφάνην εις τον Αβραάμ, εις τον Ισαάκ και εις τον Ιακώβ με το όνομα Θεός Παντοκράτωρ, δεν εγνωρίσθην όμως εις αυτούς με το όνομά μου Ιεοβά» (Έξοδος ΣΤ΄ 2-3). Αν και ο θεός της Παλαιάς Διαθήκης δεν αρέσκεται ν΄ αποκαλύψει το όνομά του, τελικά το λέει. Αυτό είναι το Ιεοβά, Ιεχωβά ή Γιαχβέ. Τόπος κατοικίας του η ουράνια Σιών: «Η πόλις του Κυρίου, η Σιών του Αγίου Ισραήλ» (Ησαΐας Ξ΄ 14). Αυτός είναι και ο θεός των συγχρόνων Νεοελλήνων (καλύτερα Νεορωμιών).

Το όνομα του θεού-Γιαχβέ στην αυθεντική τετραγράμματη εβραϊκή γραφή του.
alt

ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Ο "ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ"ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ!!ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ ΚΑΙ ΟΥΔΕΝ ΜΕΝΕΙ!!

170

Ηράκλειτος της Εφέσου 170 Φανταστική απεικόνιση του Ηρακλείτου σε πίνακα του Γιοχάνες Μορέιλσε Γέννηση περίπου το 544 π.Χ. Έφεσος Θάνατος περίπου το 484 πριν. Σχολή Προσωκρατικός Αξιοσημείωτες Ιδέες Ενότητα των αντιθέτων Επιδράσεις Στωικούς Επηρέασε Παρμενίδης, Εμπεδοκλής, Δημόκριτος, Στωικοί φιλόσοφοι Ο Ηράκλειτος ο Εφέσιος (αρχ. Ἡράκλειτος ὁ Ἐφέσιος) ήταν Έλληνας προσωκρατικός φιλόσοφος που έζησε τον 6ο με 5ο πριν. αιώνα στην Έφεσο, στην Ιωνία της Μικράς Ασίας. Ήταν απόγονος του ιδρυτή της πόλης, Ανδρόκλου. Λίγα μας είναι γνωστά για τα πρώτα χρόνια και τη μόρφωσή του αλλά θεωρείται μάλλον αυτοδίδακτος και εμπνευσμένος, παρά εργατικός μελετητής του φυσικού κόσμου. Λόγω της έλλειψης γνώσης για το σύνολο του έργου του, καθώς λίγα έχουν διασωθεί, αλλά και για την αινιγματική φύση της φιλοσοφίας του, καλείται «Σκοτεινός». Ο Ηράκλειτος είναι γνωστός για την ιδέα της συνεχούς αλλαγής που διέπει ως νόμος το σύμπαν. Δική του είναι η φράση «Κανείς δεν μπορεί να μπει στο ίδιο ποτάμι δύο φορές». Πίστευε στο ότι ο κόσμος δημιουργείται από τη «φωτιά», την αντίθεση και τον πόλεμο μεταξύ των αντιθέτων, στο οποίο συμπληρώνει: «τα εναντιόδρομα έχουν ενιαία φορά - από τα αντίθετα γεννιέται η ωραιότερη αρμονία».

Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΛΙΑ ΦΙΔΙΟΥ!!ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ??



Γιώργος Λοβέρδος
Στον απολογισμό του Εβραιοχριστιανικού ΠΕΣΑΧ (Πάσχα) και ενώ αναμένω την θρησκευτική κατάνυξη να κινηθεί –λόγω υδραργύρου- προς την Αφροδίτη και την γονυκλισία μπροστά στο brazilian, δύο πράγματα έχω να πω: Την Ορθοδοξία την εννοούμε ως συμβολισμούς, παράδοση και φωτογραφικές στιγμές κεριών, αυγών, αρνιών, επιταφίου άνευ βάθους και σημασίας αλλά γεμάτες μούχλα, σκοταδισμό και συντηρητισμό.

ΕΒΡΑΙΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΠΑΣ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΜΕ ΤΟ "ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ"ΓΟΥΔΟΧΕΡΙ!!ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΟΙ ΝΑΖΩΡΑΙΟΙ!!

pappas_fraud
Η συνήθης αμοιβή του ήταν «ό,τι θέλετε» - Παύθηκε από τον μητροπολίτη και έχασε τη δικαστική μάχη στο ΣτΕ όπου προσέφυγε Εκτός εκκλησίας παραμένει ένας εφημέριος ιερού ναού της Πελοποννήσου, ο οποίος προσποιούμενος τον γιατρό «θεράπευε» τους ασθενείς του με μεταλλικό γουδοχέρι. !!
Με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε να αυτοτιμωρηθει και η Εβραιορθόδοξη εκκλησία κι αυτή έναντι αμοιβής υπόσχεται θεραπεία στους πιστούς με το προσκύνημα λειψάνων και "ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΩΝ" εικόνων !!Έχουν θαυματοποιησει ακόμα και το σώβρακο του Παϊσιου!!Μπορούν και τα πουλάνε όλα αυτά οι ληστές με τα μαύρα γιατί έχουν και το ανάλογο αγοραστικό κοινό πιστούς -ΠΡΟΒΑΤΑ!!

Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΚΟΣ ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ:ΠΕΝΗΝΤΑ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ!!!


Παρατίθενται πιο κάτω 50 λόγοι για τους οποίους οι οπαδοί του Ιησού  πρέπει να ντρέπονται γι' αυτόν, όχι να τον ακολουθούν πιστά, απομυθοποιώντας παράλληλα τα περί αγάπης λόγων και πράξεών του. 1. Είπε στους ακολούθους του να μισούν τις οικογένειές τους (Κατά Λουκάν 14,26). 2. Ήρθε για να διαιρέσει οικογένειες (Κατά Ματθαίον 10,21-22, 10,35-36, Κατά Λουκάν 12,51-53). 3. Επέμενε όπως οι οπαδοί του τον αγαπούν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο (συμπεριλαμβανομένων των οικογενειών τους) (Κατά Ματθαίον 10,37-39).

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ:ΠΡΩΤΟΤΟΚΟΣ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΜ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΕ ΣΑΡΚΙΚΑ ΑΔΕΛΦΙΑ



Μέχρις ότου γέννησε το γιο της τον πρωτότοκο και τον ονόμασε ... από τρία και μόνο πρόσωπα, ήτοι την Μαριάμ, τον Ιωσήφ και τον Ιησού (Λουκ.
Γι' αυτό και πήγαν τον Ιησού στον Εβραϊκό ναό ,σύμφωνα με τους εβραϊκούς κανόνες οι γονείς πήγαιναν τον πρωτότοκο γιο!! 
alt

Τρίτη 10 Απριλίου 2018

ΨΕΥΤΟΑΝΑΣΤΑΣΗ ΙΗΣΟΥ!!ΟΤΑΝ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΓΙΑ ΚΗΠΟΥΡΟ!!ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΗΤΑΝ!!!




ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ  ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΣΗ ΣΤΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ?? ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΗΤΑΝ!!
ΙΩΑΝΝΗ Κεφ.19    
O Iησούς εμφανίζεται στη Mαρία
(Mκ 16:9-11)
Σχετική εικόνα
   11H Mαρία, λοιπόν, στεκόταν έξω, κοντά στο μνήμα κι έκλαιγε. Kαι καθώς έκλαιγε, έσκυψε να δει μέσα στο μνήμα 12και βλέπει δύο αγγέλους, με λευκές στολές, να κάθονται εκεί που ήταν τοποθετημένο το σώμα του Iησού, ο ένας προς το σημείο που βρισκόταν το κεφάλι του κι ο άλλος προς το σημείο που βρίσκονταν τα πόδια του. 13Tης λένε τότε εκείνοι: "Γυναίκα, γιατί κλαις;" Tους απαντάει:

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ "ΑΓΙΟΥ" ΦΩΤΟΣ!!ΣΥΡΙΖΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ!!!

[Ο πυρηνάρχης του Περάματος, ιδιοκτήτης δουλεμπορικού γραφείου, ασπάζεται τη δεξιά του μητροπολίτη]
του Αναγνώστη Λασκαράτου
Σταμάτησε το "Χριστός" Ανέστη ο ίδιος ο Ιερώνυμος και τραγούδησε τον Εθνικό Ύμνο»).(ΣΗΜ:  ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΒΡΑΪΚΟΣ ΕΙΝΑΙ) Δεν ήταν όμως αυτή η μόνη πρωτοφανής εθνική ατραξιόν της επαναστατημένης κατά της Δύσης περήφανης Ελλάδας, που κυβερνιέται από την Αριστεροακροδεξιά. Η φετινή παράσταση της φλόγας των σαλτιμπάγκων του ρωμέικου ρατσιστικού τσίρκου των Ιεροσολύμων, στρατολόγου ανήλικων αγοριών, προκάλεσε την αντίδραση του φιλοκυβερνητικού Documento («Η κυβέρνηση Σημίτη έκανε το Άγιο Φως… αρχηγό κράτους και τώρα το υποδέχονται Αριστεροί και Χρυσαυγίτες»), το οποίο όμως παρέλειψε να μας πει ότι αυτή η βλάσφημη παρωδία, που καθιερώθηκε επί πρωθυπουργίας Μιμής Λιάνη Παπανδρέου και παρουσιάζει τον θεό ως εθνικό ταχυδακτυλουργό, αναβαθμίστηκε επί Τσίπρα με τη συμμετοχή για πρώτη φορά του πρωθυπουργικού αεροπλάνου.

Ο ΠΙΝΔΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 3ον ΝΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ!!



alt
Ο χάλκινος 3ος ναός του Απόλλωνα στους Δελφούς και η εξαφάνισή του Ο περιηγητής Παυσανίας, σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χωρία του έργου του Ελλάδος περιήγησις (10.5.5 κ.εξ.), καταγράφει τις κυριότερες παραδόσεις που σχετίζονταν με την πρώιμη ιστορία του δελφικού μαντείου.
Ο Παυσανίας μάς πληροφορεί ότι σύμφωνα με τους κατοίκους των Δελφών στην πιο αρχαία του φάση το μαντείο ανήκε στην Γη, ενώ ως μάντισσα για λογαριασμό της θεάς ενεργούσε η Δαφνίδα, μία από τις νύμφες που κατοικούσαν στο βουνό του Παρνασσού.

ΕΡΩΤΗΜΑ??ΠΟΣΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ??ΟΛΟΣ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΕΔΩ!!


Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΛΛΑΔΑ ΙΣΡΑΗΛ
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΕΒΡΑΪΚΟΣ!!
Τον Εθνικό Ύμνο της Ελλάδος αποτελούν οι δύο πρώτες στροφές του ποιήματος "Ύμνος εις την Ελευθερίαν". Γράφτηκε το Μάιο του 1823 στη Ζάκυνθο από τον ποιητή Διονύσιο Σολωμό. Ένα χρόνο αργότερα δημοσιεύτηκε στο Μεσολόγγι και τον ίδιο χρόνο ο Φωριέλ το συμπεριέλαβε στη συλλογή των ελληνικών δημοτικών τραγουδιών. Το 1828, ο Νικόλαος Μάντζαρος, κερκυραίος μουσικός και φίλος του Σολωμού, μελοποίησε το ποίημα, με βάση λαϊκά μοτίβα, για τετράφωνη ανδρική χορωδία, αλλά όχι ως εμβατήριο. Έκτοτε ο "Ύμνος εις την Ελευθερίαν" ακουγόταν τακτικά σε εθνικές γιορτές. Το ποίημα "Ύμνος εις την Ελευθερία" αποτελείται από 158 τετράστιχες στροφές από αυτές οι 24 πρώτες στροφές καθιερώθηκαν ως Εθνικός Ύμνος, το 1865. Από αυτές οι δυο πρώτες είναι εκείνες που ανακρούονται και συνοδεύουν πάντα την έπαρση και την υποστολή της σημαίας και ψάλλονται σε επίσημες στιγμές και τελετές. Κατά τη διάρκεια της ανάκρουσης αποδίδονται τιμές χαιρετισμού. Σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή, σε γνωρίζω από την όψη που με βία μετράει τη γη. Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά! Εκεί μέσα εκατοικούσες πικραμένη, εντροπαλή, κι ένα στόμα εκαρτερούσες, «έλα πάλι», να σου πεί. 'Αργειε νάλθει εκείνη η μέρα κι ήταν όλα σιωπηλά, γιατί τά 'σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά. Δυστυχής! Παρηγορία μόνη σού έμενε να λές περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις. Κι ακαρτέρει κι ακαρτέρει φιλελεύθερη λαλιά το ένα εκτύπαε τ' άλλο χέρι από την απελπισιά Κι έλεες: «Πότε, α, πότε βγάνω το κεφάλι από τσ' ερμιές;». Και αποκρίνοντο από πάνω κλάψες, άλυσες, φωνές. Τότε εσήκωνες το βλέμμα μες στα κλάιματα θολό, και εις το ρούχο σου έσταζ' αίμα πλήθος αίμα ελληνικό. Με τα ρούχα αιματωμένα ξέρω ότι έβγαινες κρυφά να γυρεύεις εις τα ξένα άλλα χέρια δυνατά. Μοναχή το δρόμο επήρες, εξανάλθες μοναχή· δεν είν' εύκολες οι θύρες εάν η χρεία τες κουρταλεί. 'Αλλος σου έκλαψε εις τα στήθια, αλλ' ανάσαση καμμιά· άλλος σου έταξε βοήθεια και σε γέλασε φρικτά. ΄Αλλοι, οϊμέ, στη συμφορά σου οπού εχαίροντο πολύ, «σύρε νά 'βρεις τα παιδιά σου, σύρε», έλεγαν οι σκληροί. Φεύγει οπίσω το ποδάρι και ολογλήγορο πατεί ή την πέτρα ή το χορτάρι που τη δόξα σού ενθυμεί. Ταπεινότατη σου γέρνει η τρισάθλια κεφαλή, σαν πτωχού που θυροδέρνει κι είναι βάρος του η ζωή. Ναι, αλλά τώρα αντιπαλεύει κάθε τέκνο σου με ορμή, πού ακατάπαυστα γυρεύει ή τη νίκη ή τη θανή. Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά! Μόλις είδε την ορμή σου ο ουρανός που για τσ' εχθρούς εις τη γη τη μητρική σου έτρεφ' άνθια και καρπούς, εγαλήνεψε· και εχύθει καταχθόνια μια βοή, και του Ρήγα σού απεκρίθη πολεμόκραχτη η φωνή. ΄Ολοι οι τόποι σου σ' εκράξαν χαιρετώντας σε θερμά, και τα στόματα εφωνάξαν όσα αισθάνετο η καρδιά. Εφωνάξανε ως τ' αστέρια του Ιονίου και τα νησιά, κι εσηκώσανε τα χέρια για να δείξουνε χαρά, μ' όλον πού 'ναι αλυσωμένο το καθένα τεχνικά, και εις το μέτωπο γραμμένο έχει: «Ψεύτρα Ελευθεριά». Γκαρδιακά χαροποιήθει και του Βάσιγκτον η γη, και τα σίδερα ενθυμήθει που την έδεναν κι αυτή. Απ' τον πύργο του φωνάζει, σα να λέει σε χαιρετώ, και τη χήτη του τινάζει το λιοντάρι το Ισπανό. Ελαφιάσθη της Αγγλίας το θηρίο, και σέρνει ευθύς κατά τ' άκρα της Ρουσίας τα μουγκρίσματα τσ' οργής. Εις το κίνημα του δείχνει πως τα μέλη ειν' δυνατά· και στου Αιγαίου το κύμα ρίχνει μια σπιθόβολη ματιά. Σε ξανοίγει από τα νέφη και το μάτι του Αετού, που φτερά και νύχια θρέφει με τα σπλάχνα του Ιταλού· και σ' εσέ καταγυρμένος, γιατί πάντα σε μισεί, έκρωζ' έκρωζ' ο σκασμένος, να σε βλάψει, αν ημπορεί. ΄Αλλο εσύ δεν συλλογιέσαι πάρεξ που θα πρωτοπάς· δεν μιλείς και δεν κουνιέσαι στες βρισιές οπού αγρικάς· σαν το βράχο οπού αφήνει κάθε ακάθαρτο νερό εις τα πόδια του να χύνει ευκολόσβηστον αφρό· οπού αφήνει ανεμοζάλη και χαλάζι και βροχή να του δέρνουν τη μεγάλη, την αιώνιαν κορυφή. Δυστυχιά του, ω, δυστυχιά του, οποιανού θέλει βρεθεί στο μαχαίρι σου αποκάτου και σ' εκείνο αντισταθεί. Το θηρίο π' ανανογιέται πως του λείπουν τα μικρά, περιορίζεται, πετιέται, αίμα ανθρώπινο διψά· τρέχει, τρέχει όλα τα δάση, τα λαγκάδια, τα βουνά, κι όπου φθάσει, όπου περάσει, φρίκη, θάνατος, ερμιά· Ερμιά, θάνατος και φρίκη όπου επέρασες κι εσύ· ξίφος έξω από τη θήκη πλέον ανδρείαν σου προξενεί. Ιδού, εμπρός σου ο τοίχος στέκει της αθλίας Τριπολιτσάς· τώρα τρόμου αστροπελέκι να της ρίψεις πιθυμάς. Μεγαλόψυχο το μάτι δείχνει πάντα οπώς νικεί, κι ας ειν' άρματα γεμάτη και πολέμιαν χλαλοή.