Η άποψη ότι η πόρνη Ρώμη υπήρξε το λίκνο του Εβραιοχριστιανισμού δεν είναι και τόσο νέα.
Ο πρώτος που διατύπωσε την άποψη ότι η αναζήτηση του Εβραιοχριστιανικού λίκνου στον χώρο της Παλαιστίνης ήταν σκέτη ματαιοπονία ήταν ο Μπρούνο Μπάουερ το 1877 με το βιβλίο του Christus und die Caesaren. Der Hervorgang desChristentums aus dem romischen Griechentum (Ο Χριστός και οι Καίσαρες. Η Καταγωγή του ΕβραιοΧριστιανισμού από τον Ρωμαϊκό Ελληνισμό). Ο Μπρούνο Μπάουερ αρνήθηκε φυσικά την ιστορικότητα του Ιησού. Θεώρησε ως «πατέρα» του Εβαιοχριστιανισμού τον Φίλωνα τον Αλεξανδρέα και ως «θείο» του τον στωικό φιλόσοφο Σενέκα, δάσκαλο και «υπουργό» του Νέρωνα.
Το έργο του Μπάουερ, όπως ήταν αναμενόμενο,
Ο πρώτος που διατύπωσε την άποψη ότι η αναζήτηση του Εβραιοχριστιανικού λίκνου στον χώρο της Παλαιστίνης ήταν σκέτη ματαιοπονία ήταν ο Μπρούνο Μπάουερ το 1877 με το βιβλίο του Christus und die Caesaren. Der Hervorgang desChristentums aus dem romischen Griechentum (Ο Χριστός και οι Καίσαρες. Η Καταγωγή του ΕβραιοΧριστιανισμού από τον Ρωμαϊκό Ελληνισμό). Ο Μπρούνο Μπάουερ αρνήθηκε φυσικά την ιστορικότητα του Ιησού. Θεώρησε ως «πατέρα» του Εβαιοχριστιανισμού τον Φίλωνα τον Αλεξανδρέα και ως «θείο» του τον στωικό φιλόσοφο Σενέκα, δάσκαλο και «υπουργό» του Νέρωνα.
Το έργο του Μπάουερ, όπως ήταν αναμενόμενο,