ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ!! Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΠΤΙΣΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ?ΤΙ ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΕ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ??

 
Ο ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΒΑΠΤΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΒΑΠΤΙΣΕ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ ,ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙ ΤΟΝ ΒΑΠΤΙΣΕ??ΣΕ ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ!!??ΕΡΩΤΗΜΑ??ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΙΟΥ ΘΕΟΥ ΒΑΠΤΙΣΤΗΚΕ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΒΑΠΤΙΣΤΗΚΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ??ΜΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΛΑ ΜΟΥ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ !!!ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ??ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΟΡΤΑΣΑΤΕ ΧΘΕΣ ΡΩΜΙΟΙ!! 

ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΕΓΩ??ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ: Μετά την προσέγγιση του γεγονότος της γνωριμίας και συνάντησης Ιησού και Ιωάννη είναι ανάγκη για μια ευρύτερη διερεύνηση και της βάπτισης του Ιησού από τον Βαπτιστή.   Το βάπτισμα του Ιωάννη μπορεί να Θεωρηθεί ως ένα βάπτισμα μετανοίας, για την ουσιαστική ένταξη κάποιου στον πιστό λαό του Θεού, τον αληθινό Ισραήλ.    Με το βάπτισμα πραγματοποιόταν ένα είδος κάθαρσης για την πραγματική ενσωμάτωση στην κοινότητα των αληθινών «τέκνων Αβραάμ» (Ματθ. 3,9· 7ωάν. 8,33 εξ. Ρωμ. 4,12). Γι' αυτό και η πρόσκληση προς μετάνοια πριν από τη βάπτιση απευθυνόταν από τον Ιωάννη όχι μόνο προς τους αμαρτωλούς ή τους προσήλυτους στην ιουδαϊκή κοινότητα και πίστη, αλλά και προς όλους εκείνους που επιθυμούσαν ν' ανήκουν στους προσδοκώντες τη Βασιλεία του Θεού. Επρόκειτο για ένα βάπτισμα μοναδικό, που δεν το συναντούμε στο ιουδαϊκότελετουργικό τυπικό, και που ετελείτο αποκλειστικά και μόνο από τον Ιωάννη στα νερά του πόταμου Ιορδάνη και στην περιοχή της έρημου, όπου και το κήρυγμα μετανοίας.   «Ονομάζεται «βάπτισμα μετανοίας εις άφεσιν αμαρτιών» (Μάρκ. 1,4).  

θρησκε.jpg

Το βάπτισμα αυτό προϋποθέτει, ασφαλώς, την εξομολόγηση των αμαρτιών και την οριστική απόφαση για ουσιαστική μεταστροφή, όχι μόνο στην καθημερινή πράξη αλλά και στην καθόλου στάση έναντι των μεγάλων προβλημάτων της ζωής (βλ. Ματθ. 3,6 εξ.). Το βάπτισμα ύδατος του Ιωάννη είχε και θεωρητικό, συμβολικό χαρακτήρα. Συμβόλιζε την ηθική καθαρότητα και αγνότητα του ανθρώπου. Στη θεολογική δε γλώσσα εθεωρείτο αναγκαίο και για την προπαρασκευή του ανθρώπου εν όψει του εσχατολογικού βαπτίσματος. Το επικείμενο μεσσιανικό βάπτισμα «εν πνεύματι και πυρί» της νέας εποχής, έρχεται ως συνέχεια και προϋποθέτει πάντοτε το βάπτισμα ύδατος του Ιωάννη (Ματ. 3,11- Πράξ. 1,5" 11,16).  


38 σχόλια:

  1. ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΤΑ ΖΩΑ-ΔΙΑ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΟΡΤΑΡΙ ΟΠΩΣ ΕΤΡΩΓΕ Ο ΚΕΡΑΣΦΟΡΟΣ ΤΡΑΓΟΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΤΡΩΝΕ ΚΑΙ ΨΩΜΙ ΤΑ ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΤΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΑΝΟΘΕΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.

    Τότε παραγίνεται ὁ Ἰησοῦς ἀπὸ τῆς Γαλιλαίας ἐπὶ τὸν Ἰορδάνην πρὸς τὸν Ἰωάννην τοῦ βαπτισθῆναι ὑπ᾿ αὐτοῦ.
    ὁ δὲ Ἰωάννης διεκώλυεν αὐτὸν λέγων· ἐγὼ χρείαν ἔχω ὑπὸ σοῦ βαπτισθῆναι, καὶ σὺ ἔρχῃ πρός με ;
    ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπε πρὸς αὐτόν· ἄφες ἄρτι · οὕτω γὰρ πρέπον ἐστὶν ἡμῖν πληρῶσαι πᾶσαν δικαιοσύνην τότε ἀφίησιν αὐτόν·

    Ανθρωποθυσίες στην αρχαία Ελλάδα
    https://archaia-ellada.gr/?page_id=15&fbclid=IwAR0xmcQvFr9KYUVwsKZHKDTOSJlwkeAlAPB4GJz6gpo2MZYva3nMwoKC6VM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πισωγλεντης των ιερεων ειναι εδω καλε;

      Διαγραφή
    2. ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΕΤΑΙ Ψ@ΛΕΣ
      https://www.facebook.com/photo?fbid=2108568719345990&set=ecnf.100005786462866

      Διαγραφή
    3. Τον γαμανε τραγοι τον χριστιανοταλιμπαν

      Διαγραφή
    4. ΤΡΑΓΟΙ ΓΑΜΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΑ
      http://www.thegreatgodpanisdead.com/2021/02/pan-in-america.html

      Διαγραφή
    5. Οι τραγοι βιαζουν μικρα παιδια οποτε οαθηκι δειξε λιγο σεβασμο μην σου γαμησω ολη την ορθοδοξη αιρεση αλητη.

      Διαγραφή
    6. ΟΙ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΟΙ ΘΕΟΙ ΣΠΟΥ ΒΙΑΖΑΝ ΠΑΙΔΙΑ
      ΠΑΡΕ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΚΙ ΕΛΑ ΚΛΑΣΕ ΜΟΥ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΑΠΟΛΕΙΦΑΔΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗ ΚΤΗΝΟΒΑΤΗ ΑΔΕΡΦΟΓΑΜΗ ΤΟΥ ΔΙΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΑ ΚΛΑΝΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 2000 ΧΡΟΝΙΑ.

      ΒΑΡΙΑ Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΘΕΟΔΟΣΗ ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΩΝΕΨΑΤΕ. ΘΑ ΤΗΝ ΧΩΝΕΨΕΤΕ ΣΙΓΣ ΣΙΓΑ.

      Διαγραφή
    7. Oι θεοι ηλιθιε δεν ειναι προσωπα αλλα δυναμεις ηλιθιε ενω οι τραγοι πραγματι βιασαν παιδεια.Δειξε λιγο σεβασμο ηλιθιε γαμω τον Χριστο σου.

      Διαγραφή
    8. ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΡΟΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΑΠΟΥΤΑΝΑΡΑ ΤΗΝ ΛΑΪΔΑ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ.
      ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΟΙ ΤΡΑΓΟΛΑΤΡΕΣ ΤΙ ΗΣΑΝ ΟΙ ΘΕΟΙ ΣΑΣ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ.

      Η παραίνεση του Αβδηρίτη Μεγακρέοντα : Όλοι οι κάτοικοι της αρχαίας πόλης των Αβδήρων, να συγκεντρωθούν ως ικέτες σε όλους τους ναούς τους και να ζητήσουν Θεϊκά ανταλλάγματα από τις Θεϊκές Οντότητες των Θεών (για να γλυτώσουν από την φιλοξενία και την φροντίδα των πλούσιων δείπνων που απαιτούσε ο Πέρσης βασιλιάς Ξέρξης)... Και σήμερα κάποιοι νεοέλληνες συγγραφείς (μας λένε στα βιβλία τους), ότι όλα αυτά δεν τα έκαναν οι αρχαίοι Έλληνες για τις Θεϊκές Οντότητες των Θεών (και Θεών μας), αλλά δήθεν για κάποιους ανύπαρκτους Ιδεοθεούς και φυσικές δυνάμεις !!!

      Διαγραφή
  2. ΖΩΑ Ε ΖΩΑ

    ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΦΛΟΜΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΠΑΤΖΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΕ
    ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΕΡΝΕΙ

    ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ Σε ερώτηση τί μορφή έχουν απάντησαν με σχήμα, στην οθόνη του υπολογιστή, που έμοιαζε απόλυτα με το περίγραμμα ανθρώπινου σώματος, και από τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που μας έδωσαν δε μένει καμιά αμφιβολία ότι είναι ανθρώπινα όντα, «Πανομοιότυποι με εμάς», όταν υλοποιούνται. Την ίδια περιγραφή μου έδωσαν οι συνομιλητές μου, που ισχυρίζονται ότι είναι όντα από άλλες διαστάσεις όπως και εκείνοι που παρουσιάστηκαν σαν μεταλλαγμένοι Αρειανοί καθώς και η Ομάδα Αποκόλλησης «G» (GRILL FLAΜΕ). Η «G» είναι μια ομάδα ερευνητών που εργάζονται για λογαριασμό του Πενταγώνου των ΗΠΑ και της CΙΑ, με αποστολή τον εντοπισμό εχθρικών δυνάμεων προς τις ΗΠΑ με ψυχικές τεχνικές. Μια μέθοδος που θαυμάστηκε για τα άριστα αποτελέσματα που είχε, αφού πέτυχε να εισχωρήσει στα απόρρητα αρχεία της πρώην ΕΣΣΔ. Τα άτομα της «Ο» σε ώρες ερευνών, συνέπεσε να συναντήσουν μπροστά τους Ολύμπια στρατεύματα σε κατάσταση αποσυμπύκνωσης που εργαζόταν και δεν ενοχλήθηκαν καθόλου από την ανθρώπινη παρουσία, πλην ενός μικρού παροδικού εκνευρισμού που παρατηρήθηκε στην αρχή. Διαπίστωσαν επίσης ότι το πνευματικό επίπεδο των Ολύμπιων και η τεχνολογία τους ήταν σε ασύλληπτο επίπεδο ανώτερη από αυτή της Γης. Όλες οι περιγραφές συγκλίνουν. Οι Ολύμπιοι είναι στη μορφή ίδιοι με τους ανθρώπους, όταν συμπυκνώνονται. Αυτό βεβαιώνεται και από αφηγήσεις των λαών της Γης αναφερόμενες στην εποχή των θεών, που μας πληροφορούν ότι «Τα θεϊκά πλάσματα κατέβαιναν από τους ουρανούς, πολεμούσαν και παντρευόταν τις γυναίκες των ανθρώπων και ξανάφευγαν στους

    https://pdfcoffee.com/--5725-pdf-free.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΤΗΣ ΑΝΝΙΤΑΣ ΚΑΛΟΙ ΕΙΣΤΕ...

    Ο ΑΛΛΟΣ Ο ΠΥΡΗΝΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ Ο ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ ΤΟΥ “ΜΑΛΑΚΤΡΟΝ¨ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΕΙΧΑΝ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΟΥΝ.

    ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΗ ΑΠΟ ΔΥΟ ΠΛΑΝΗΤΕΣ.
    ΟΙ ΨΗΛΟΙ - ΙΔΙΑ ΡΑΤΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ- ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΚΟΝΤΟΙ ΤΩΝ 60 ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.
    ΟΙ ΑΝΟΥΝΑΚΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΡΑΣ ΤΟ ΠΑΠΑΚΙ...

    εξωγήινες ΑΫΠΝΊΕΣ 1/3 )ΓΚΙΟΛΒΑΣ
    https://www.youtube.com/watch?v=I8L8QzmiOFQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. ΚΑΤΕΒΑ ΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΖΑΒΑ ΣΟΥ
    ΤΑ ΠΗΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ Η ΑΝΝΙΤΑ ΤΙ ΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ.

    ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΒΑ - Η ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ ΜΕΣΩ ΜΕΝΤΙΟΥΜ ΣΤHN ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ- Η ΚΛΑΝΙΟΔΕΣΜΗ- Η ΟΜΑΔΑ Ε- Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΑΓΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ

    εξωγήινες ΑΫΠΝΊΕΣ II 4/8
    https://www.youtube.com/watch?v=rJvEQ0ebnr0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα ρε καθυστερημενε εκτος απο λεφτα οι τραγοι σε τσιμπουκωνουν κιολας;Ολη μερα εδω εισαι ρε κοπριτη γαμω την Παναγια σου;

      Διαγραφή
    2. ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΜΩΡΗ ΠΟΥΣΤΡΑ ΟΤΑΝ ΣΕ ΤΣΙΜΠΟΥΚΩΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΡΟΥΦΑΣ

      Διαγραφή
    3. Παλι εδω ειναι το ζωο ο χριστιανοταλιμπαν.Μισθο παιρνει ο γελοιος γραψτε τον στην ψωλαρα σας.

      Διαγραφή
    4. ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΞΕΦΤΙΛΟΠΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΣΟΥ

      Διαγραφή
  5. Οι Θεοι μου υπαρχουν ενω ο ψευτοθεος σου οχι.Οταν πας στον Αδη θα κλαις πικρα εκει θα σε βρει η Νεμεσις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ...
      ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΚΑΛΙΖΑ ΤΑ ΚΡΕΜΜΥΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΡΟΥΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΕΙΔΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ.
      ΩΠΑ !!! ΛΕΩ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΠΕΣΑΝ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ.
      ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΕ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΣΤΟ ΧΕΡΣΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΕΝΑΣ ΜΟΥΣΑΤΟΣ ΤΡΙΜΕΤΡΟΣ ΜΕ ΛΕΥΚΗ ΧΛΑΜΥΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΣΕ.
      ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΜΕ ΡΩΤΑΕΙ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
      ΓΝΩΣΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΤΣΑ ΣΟΥ ΤΟΥ ΛΕΩ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΤΩΝ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΩΝ.
      ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙΣ.
      Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΜΑΙ. ΠΕΡΙΠΟΛΩ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ΑΝΟΥΝΑΚΙ.
      ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ κ. ΔΙΑ ΤΟΝ ΡΩΤΑΩ.
      ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΟΙ 12ΘΕΙΣΤΕΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΓΙΔΑ.
      ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ ΚΑΙ ΣΤΑΡΙ ΣΤΟΥΣ ΒΩΜΟΥΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΤΕΣ ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ.
      ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΑ ΚΡΕΜΜΥΔΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΜΑΡΟΥΛΙ. Α ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΤΕΣ. ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΑΒΓΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ κ. ΔΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΑΒΓΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΩ.
      ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΚΡΕΜΜΥΔΙΑ ΠΑΤΖΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΛΙΑ ΜΑΠΟΛΑΧΑΝΑ ΑΒΓΑ ΤΟΥ ΕΥΧΗΘΗΚΑ ΚΑΛΕΣ ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΑ ΕΓΓΛΕΖΙΚΑ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕ

      ΤΙ ΠΙΝΕΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΑΛΕΨΕΙ;
      ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΦΟΥΣ.

      ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΠΑΓΑΝΟΘΕΟΥΣ ΣΑΣ ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.

      Διαγραφή
  6. Ανύπαρκτοι οι δήθεν διωγμοί κατά των Εθνικών μαρτυρεί η ιστορία

    Μέρα με την ημέρα, ο κόσμος μαθαίνει την αλήθεια, και οι Νεοπαγανιστές εκτίθενται για τα ψεύδη τους περί δήθεν διωγμών που υπέστησαν από Χριστιανούς. Όσα ψέματα έλεγαν τόσο καιρό, γυρίζουν πλέον εναντίον τους, και οι Νεοεθνικοί ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, καρπώνονται πλέον τα αποτελέσματα της απάτης τους. Δείτε μερικά ακόμα στοιχεία, για να καταλάβετε για τι ψεύτες μιλάμε!

    Ο Μέγας Κωνσταντίνος κατηγορείται ότι απαγόρευσε τη λατρεία και έκλεισε ναούς. Οι μόνοι ναοί που έκλεισε ήταν της Αφροδίτης στην Ηλιούπολη, για συγκεκριμένους λόγους . Εξάλλου, ο Μέγας Κωνσταντίνος επέτρεψε την ίδρυση εθνικών ναών (Ζώσιμος, 2,31. Aurel. Victor, Caesares, 40. Orelli, Iscriptiones latinae, III, αρ. 55880).

    Αλήθεια είναι ότι μόνο το ιερό της Αφροδίτης στην Άφακα του Λιβάνου κατεδάφισε ο Μέγας Κωνσταντίνος (Ευσέβιος, Βίος Κωνσταντίνου, Γ’, 55), διότι εκεί εκπορνεύονταν όχι μόνο γυναίκες αλλά και άνδρες γύννιδες (τραβεστί) [Οι τελευταίοι Εθνικοί, Pierre Chuvin, Harvard University Press / μετάφραση Ο. Χειμωνίδου, ελλ. εκδ. Θύραθεν (σ. 47)].
    Στην Ηλιούπολη της Φοινίκης, όπου φαίνεται πως υπήρχαν μόνο γυναίκες ιερόδουλοι της Αφροδίτης, ο Κωνσταντίνος περιορίστηκε στο να συστήσει στον πληθυσμό μεγαλύτερη εγκράτεια και να χτίσει μια εκκλησία. Στην Αίγυπτο ο αυτοκράτορας απλώς απαγόρευσε τον ευνουχισμό των ιερέων του... θεού Νείλου, όμως επέτρεψε τις τελετές και εορτές που εξασφάλιζαν τις πλημμύρες του ιερού ποταμού (Ευσέβιος, Δ’, 25. Λιβάνιος, Υπέρ των Ιερών, Λ’, 35. Γρηγόριος Θεολόγος PG 35, 705)

    Στην πραγματικότητα , πολύ εκτενέστερο διωγμό κατα της μαγείας, διεξήγαγε ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ αυτοκράτορας. Ο παγανιστής αυτοκράτωρ Αύγουστος είχε συγκεντρώσει και κάψει πάνω από 2.000 μαντικά και προφητικά βιβλία (Σουητώνιος, Div. August., 31.).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γράφει χαρακτηριστικά ο Γερμανός ιστορικός F. Gregorovius:

    «από τους βανδαλισμούς αυτούς [που έγιναν βάσει των διατάξεων του Θεοδοσίου] η αρχαία Ελλάδα έπαθε ελάχιστα, συγκριτικά με όλες τις άλλες χώρες της Αυτοκρατορίας. Κυρίως η Αθήνα έμεινε απαλλαγμένη από καταστροφές. Κανένα από τα εν Αθήναις μεγάλα κι ονομαστά ιερά δεν γκρεμίστηκε. (...) Ο Χριστιανισμός ανεδείχθη ίσως ευλαβέστερος προς τα μνημεία της αρχαίας τέχνης στην Αθήνα απ’ ότι σε οποιαδήποτε άλλη πόλη της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Εξαιρουμένων ορισμένων καταστροφών καλλιτεχνημάτων και ιερών προς τα οποία είχε μετά ιδιάζουσας εμμονής συμφυή η παγανιστική πίστη, η νικώσα θρησκεία φαίνεται να έλαβε κατοχήν των Αθηνών ειρηνικά. (...) Η καταστροφή του ναού του Ολυμπίου Διός δεν δύναται να αποδοθεί εις τον βανδαλισμό βυζαντινού ανθύπατου ή εις τον ευσεβή ζήλο κάποιου επισκόπου. (...) Πολλοί ναοί κατέπεσαν υπό σεισμών και μάλιστα σε μεταγενέστερα χρόνια. Ο ναός του Διός εν Ολυμπία κατέπεσε τον 6ο αιώνα, ο ονομαστός εν Κυζίκω μετά τον 11ο αιώνα υπερμεσούντα.» [ Ιστορία των Αθηνών», F. Gregorovius, Βιβλιοθήκη Μαρασλή, Αθήναι 1904 ] (τ. 1, σ. 97, 128, 133)

    Όσο για τον Αλάριχο, ο Gregorovius αναφέρει τα εξής:

    «Ουδείς ιστορικός μαρτυρεί ότι ο βασιλεύς των βαρβάρων (ο Αλάριχος) εξηκόντισε τον πυρσό του εμπρησμού εις το ιερό της Δήμητρος. (...) Υπερβάλλουσι όμως δεινώς όσοι ανάγουν στον Αλάριχο την εξολόθρευση των εθνικών θεών της Ελλάδας κι όσοι θεωρούν ότι οι Γότθοι (του Αλάριχου ) προέβησαν εξεπίτηδες σε σκόπιμη καταστροφή των ναών και ιερών.» (τ. 1, σ. 101, 103)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Μέγας Κωνσταντίνος έλεγε στους υπηκόους του «πηγαίνετε στους βωμούς και στα δημόσια ιερά και τελέστε τις τελετές κατά τις συνήθειές σας» (Θεοδ. Κώδ. IX, 16, 1 και 2, νόμοι του 319 και 320 μ.Χ.)

    Για τα όσα λέει ο Λιβάνιος σχετικά με τους νόμους του Κωνστάντιου ο Παπαρηγόπουλος σχολιάζει: «Αλλά ότι ο Λιβάνιος λέει υπερβολές και ότι ούτε εκείνοι οι ρητοί νόμοι (του Κωνστάντιου) εκτελέστηκαν, συμπεραίνεται από τη συνεχή επανάληψή τους και από πολλές άλλες αναμφισβήτητες μαρτυρίες και γεγονότα. Επίσης ο εθνικός Σύμμαχος βεβαιώνει ότι ο ίδιος ο Κωνστάντιος, που το 353 εξέδωσε το νόμο 4, όταν επισκέφθηκε τη Ρώμη μετά από 4 χρόνια (357), διατήρησε ευλαβικά τα προνόμια των Εστιάδων και γενικά επέτρεψε ο ίδιος την λατρεία.» [Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Κ. Παπαρηγόπουλου, 1885, επανέκδ. εκδ. Κάκτος, 1992 (8,3) ]

    «Η πολιτική που χάραξε ο Αυτοκράτορας Κωνστάντιος με τους αντιπαγανιστικούς νόμους του τού 356-7 έμελλε να μείνει νεκρό γράμμα ώς τον Θεοδόσιο» [ Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτικής Αθηνών Α.Ε. τ. Ζ', σ. 54]

    Τι λέει ο Gibbon, από την «Ιστορία της παρακμής και πτώσης της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας»:

    «..Υπάρχει σοβαρός λόγος να πιστεύουμε ότι τό το επίσημο έδικτο [σημ. :των Αυτοκρατόρων Κωνστάντιου και Κώνστα κατά των Εθνικών] είτε εγράφη δίχως να δημοσιευθεί, είτε εδημοσιεύθη δίχως να εκτελεστεί. Η μαρτυρία των γεγονότων και τα μνημεία που ακόμη είναι σε ύπαρξη, αποδεικνύουν την δημόσια εξάσκηση της παγανιστικής λατρείας καθ’ όλη τη βασιλεία των γιών του Κωνσταντίνου. Στην Ανατολή καθώς και στη Δύση, στις πόλεις καθώς και στην επαρχία, μεγάλος αριθμός ναών παρέμεινε σεβαστός, ή τουλάχιστον διασώθηκαν, και το ευσεβές πλήθος ακόμα απολάμβανε την πολυτέλεια των θυσιών, των τελετών και των πομπών, με την άδεια ή την συγκατάθεση της δημόσιας αρχής. Τέσσερα περίπου χρόνια μετά την υποτιθέμενη ημερομηνία του φοβερού έδικτού του, ο Κωνστάντιος επεσκέφθη τα τεμένη της Ρώμης και η εντιμότητα της συμπεριφοράς του συνιστάται απο έναν παγανιστή ρήτορα ως ένα παράδειγμα άξιο μίμησης από τους επόμενους ηγεμόνες. «Ο αυτοκράτωρ», λέει ο Σύμμαχος, «επέτρεψε να μείνουν άθικτα τα προνόμια των Εστιάδων. Εγγυήθηκε τη καθορισμένη παροχή για να παράσχει τα έξοδα των δημόσιων τελετών και θυσιών. Και παρ’ όλο που ασπάζεται μια άλλη θρησκεία, ποτέ δε σκέφτηκε να στερήσει την αυτοκρατορία από την ιερή λατρεία της αρχαιότητας».[ The decline and fall of the Roman Empire, E. Gibbon, Collier Books, N.Y., N.Y. (Vol. 1, p.399) ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Σύμμαχος (επιστολή, Migne, 18, 391) επαινεί τον Κωνστάντιο ότι επικύρωσε τα προνόμια των Εστιάδων, απένειμε ιερατικά αξιώματα σε εξέχοντες Ρωμαίους και έδωσε επιχορηγήσεις σε εθνικούς ναούς και αγώνες.

    Ο Κωνστάντιος μερίμνησε και για την εκλογή εθνικού πρωθιερέως της Αφρικής με ειδικό νόμο του (C. Th., XII, 1, 46), το έτος 358. Έτος διωγμών, κατά τους Νεοπαγανιστές.

    Όλα αυτά, σε συνδυασμό με το γεγονός πως το ποσοστό των Χριστιανών στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ήταν 56,5 % το έτος 350 μ.Χ. [ Πηγή : The Rise of Christianity, Princeton 1996], μας δείχνει πως ο Χριστιανισμός ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ!

    Ενδιαφέρον είναι ότι ο Ονώριος και ο Θεοδόσιος Β’ (γιοί του Θεοδόσιου Α’) επενέβησαν για να προστατεύσουν τους νομοταγείς Εθνικούς από κακοποιήσεις από μέρους των φανατικών χριστιανών και απαίτησαν σύμφωνα με νόμο να καταβάλλεται διπλάσια αποζημίωση για κλοπή περιουσιών. (τ. Ζ', σ.345)

    Codex Theodosianus XVI.10.24 (8 Ιουνίου 423 μ.Χ.)
    Αυτοκράτορες Γρατιανός, Βαλεντινιανός και Θεοδόσιος προς Ασκληπιόδοτο, 'Επαρχο Πραιτορίου:
    «(...) Ιδιαιτέρως διατάσσουμε τους πραγματικούς χριστιανούς και αυτούς που ισχυρίζονται ότι είναι, να μην κάνουν κατάχρηση της εξουσίας που τους δίνει η Εκκλησία και τολμήσουν να απλώνουν βίαιο χέρι επάνω στους εβραίους και εθνικούς που ζουν ήσυχα και δεν επιχειρούν ενάντια στην τάξη και στους νόμους Μας. Γιατί αν τέτοιοι χριστιανοί φερθούν βίαια εναντίον φιλήσυχων ανθρώπων που ζουν με ασφάλεια, ή λεηλατήσουν τα αγαθά των, θα υποχρεωθούν να αντικαταστήσουν εις διπλούν, τριπλούν ή και ακόμη τετραπλούν αυτά που έκλεψαν. Επίσης, οι διοικητές των επαρχιών, το προσωπικό τους και οι κάτοικοι των επαρχιών αυτών ας ενημερωθούν ότι δεν θα επιτρέψουν να διαπραχθεί ένα τέτοιο έγκλημα. Αλλιώς, θα τιμωρηθούν κι αυτοί με τον ίδιο τρόπο μ’ αυτούς που διέπραξαν το έγκλημα.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θεοδοσιανός Κώδικας, XVI.10.8, Αυτοκράτορες Γρατιανός, Βαλεντινιανός και Θεοδόσιος προς Παλλάδιο, Δούκα της Οσροηνής (30 Νοεμβρίου 382 μ.Χ.):

    «Με την έγκριση του δημοσίου συμβουλίου διατάσσουμε ότι οι ναοί όπου προηγουμένως σύχναζαν τα πλήθη, και που βρίσκονται ακόμα σε δημόσια χρήση, θα παραμείνουν ανοικτοί. Έτσι θα μπορούν τα πλήθη γηγενών και επισκεπτών να βλέπουν το ναό. Η αξία των αγαλμάτων, που βρίσκονται μέσα στους ναούς, θα υπολογίζεται με βάση την αισθητική τους και όχι τον ιερό τους χαρακτήρα.(..)»

    Θεοδοσιανός Κώδικας, XVI.10.15, Αυτοκράτορες Αρκάδιος και Ονώριος προς Μακρόβιο, Βικάριο της Ισπανίας, και Προκλιανόν, Βικάριο των Πέντε Επαρχιών (29 Ιανουαρίου 399 μ.Χ.):

    «(..) επιθυμούμε και να διατηρηθούν τα διακοσμητικά στοιχεία των δημοσίων κτιρίων. Αν κάποιος επιχειρήσει να καταστρέψει αυτά τα έργα, δεν θα βασίζεται σε καμία εξουσία.»

    Θεοδοσιανός Κώδικας XVI.10.18, Αυτοκράτορες Αρκάδιος και Ονώριος προς Απολλόδωρο, Ανθύπατο Αφρικής (20 Αυγούστου 399 μ.Χ.):

    "Αν κάποιος επιχειρήσει να καταστρέψει ναούς, οι οποίοι είναι κενοί από παράνομα αντικείμενα, δεν θα έχει την αυτοκρατορική υποστήριξη. Διατάσσουμε ότι η κατάσταση των κτιρίων θα πρέπει να παραμείνει αλώβητη.(..)"

    Ιουστινιανός Κώδικας I.11.3, Αυτοκράτορες Αρκάδιος και Ονώριος προς Μακρόβιο και Βικάριο Προκλιανό (399 μ.Χ.) :

    «Όπως απαγορεύθηκαν οι θυσίες, έτσι θέλουμε να διατηρήσουμε το διάκοσμο των δημοσίων έργων. Όποιος επιχειρήσει να καταστρέψει αυτά τα έργα, δεν βασίζεται σε καμία εξουσία. Αν τυχόν εμφανίσει κάποια αυτοκρατορική απάντηση ή νόμο για να υπερασπίσει τον εαυτόν του, τα έγγραφα αυτά θα αποσπασθούν απ’ τα χέρια του και θα παραπεμφθούν στη Σοφία Μας."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το 1994 δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Ελληνικά» (τ. 44, Θεσσαλονίκη 1994, σ. 31-50), μελέτη της κ. Πολύμνιας Αθανασιάδη, καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Αθηνών, με τον τίτλο: «Το λυκόφως των Θεών στην Ανατολική Μεσόγειο: Στοιχεία ανάλυσης για τρεις επί μέρους περιοχές».
    Η κ. Αθανασιάδη, επέλεξε εκεί τρεις περιοχές της αυτοκρατορίας με διαφορετική γεωγραφική φυσιογνωμία, ιστορικό υπόβαθρο και δημογραφική σύνθεση, εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερη αξιοπιστία στην έρευνά της. Οι περιοχές αυτές είναι η Ελλάδα, η Κωνσταντινούπολη και η Συρία – Παλαιστίνη. Έτσι αντιμετωπίζει εύκολα τις «γενικεύσεις του Λιβανίου» όσο και τον «υπερβολικά μεγάλο αριθμό φιλολογικών μαρτυριών» σε Χριστιανούς και εθνικούς συγγραφείς για την καταστροφή των ναών, που καταντά όπως λέει: «ύποπτος»!

    Γράφει: «Στην προσπάθειά τους να ηρωοποιήσουν επισκόπους και αυτοκράτορες, σε μια περίοδο, κατά την οποία ο θρησκευτικός φανατισμός θεωρείτο αρετή, συχνά οι εκκλησιαστικοί συγγραφείς απέδιδαν σ’ αυτούς ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΝΑΩΝ ή στην καλύτερη περίπτωση, μεγαλοποιούσαν τα ηροστράτεια ανδραγαθήματά τους».

    Η ίδια η συγγραφέας αναφέρει ότι «Σε τόπους όπως η Αθήνα ή οι Δελφοί, ο κανόνας είναι ότι τα μεταγενέστερα στρώματα έχουν καταστραφεί από τους ίδιους τους αρχαιολόγους στην προσπάθειά τους να φτάσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα στο κλασικό υπόστρωμα» των ανασκαφών. Τις παρατηρούμενες καταστροφές αποδίδουν οι αρχαιολόγοι στους σεισμούς, τις βαρβαρικές επιδρομές (4ο – 6ο αιώνα) και την εγκατάλειψη. Τα αρχαία μνημεία των Αθηνών και των Δελφών έμειναν απείραχτα από τους Χριστιανούς.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Βαλεντιανός Α’ (364-375 μ.Χ.) διακηρύσσει ότι «...οι νόμοι που εξέδωσα κατά την αρχή της βασιλείας μου, που επιτρέπουν στον καθένα να ακολουθεί την θρησκεία στην οποία ανήκει»(Θεοδ. Κώδ., IX, 16, 9 του έτους 371 μ.Χ.).

    Ο Βαλεντιανός περιορίστηκε στο να απαγορεύσει, επί ποινή θανάτου, τις νυχτερινές τελετές (Θεοδ. Κώδ., X, 1, 8 και IX, 16, 9 της 9ης Σεπτεμβρίου 364). Επίσης απαγορεύει να αναλαμβάνει Χριστιανός την ευθύνη ενός παγανιστικού ναού. Όμως αυτά τα μέτρα, όπως τονίζει ο G. Fowden, περιόριζαν επίσης τη δικαιοδοσία των επισκόπων σε ζητήματα δημόσιας τάξης(σ. 66). Με άλλα λόγια, απέτρεπαν τις αυθαιρεσίες των Χριστιανών επισκόπων.

    Στις 29 Μαΐου 371 μ.Χ. οι δύο αυτοκράτορες Βαλεντιανός και Βάλης ενέκριναν την πρακτική της δημόσιας προφητείας στη ρωμαϊκή Σύγκλητο, καθώς και «όλα τα θρησκευτικά έθιμα που επέτρεπαν οι πρόγονοι» (omnis concessa a maioribus religio)(σ. 70). «Δεν καταδικάζουμε [την προφητεία], αλλά απαγορεύουμε τη χρήση της για επιβλαβείς σκοπούς», διατάζουν (Θεοδ. Κώδ., IX, 16, 9).

    Θεοδώρητος Κύρου, Εκκλησιαστική Ιστορία, Ε', 20 :
    «Ωστόσο, ο Βάλεντας [364-378 μ.Χ.] επέτρεψε σε όλους να λατρεύουν και να τιμούν καθ’ οποιονδήποτε τρόπο ήθελαν ό,τι ήθελαν. Μόνο κατά των υπερασπιστών των Αποστολικών εντολών επέμεινε σε πόλεμο. (σσ: Δηλαδή κυνήγησε τους Ορθόδοξους!). Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Βάλεντα το πυρ των ναών ήταν αναμμένο, οι σπονδές και οι θυσίες προσφέρονταν στα είδωλα, δημόσιες εορτές γίνονταν στις πλατείες, και οι λάτρεις των διονυσιακών οργίων τριγυρνούσανε φορώντας δέρματα αιγών, σε βακχικό παραλήρημα, και γενικά συμπεριφερόμενοι με τέτοιο τρόπο, ώστε να δείχνουν την κακοήθεια του αφέντη τους.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Βάλεντας ως γνωστόν δίωξε Ορθόδοξους και κυρίως τους μοναχούς.
    Η καταγωγή (από επαρχία) και η κοινωνική προέλευση (χωρικοί και στρατιώτες) του Βάλεντα δείχνουν τους «λόγους» που δίωξε την παραδοσιακή αριστοκρατεία. Υπήρχε αντίθεση μεταξύ στρατιωτικής και παραδοσιακής αριστοκρατείας, όταν από τον 3ο αιώνα και μετά άρχισαν να ανέρχονται στην ιεραρχία άτομα μη αριστοκρατικής καταγωγής, κι αυτή ακριβώς την αντίθεση εκφράζουν οι διωγμοί του Βάλεντα, και όχι την αντίθεση εθνισμού-χριστιανισμού, μια και όπως είπαμε ο Βάλεντας εδίωκε και χριστιανούς.

    «Ο Γρατιανός (...) αποδοκίμαζε τις διώξεις λόγω των διαφορετικών θρησκευτικών πίστεων και επανέφερε όλους όσους είχαν εξοριστεί λόγω της θρησκείας τους. Επίσης εξέδωσε ένα νόμο με τον οποίο θέσπισε ότι ο καθένας μπορούσε ελεύθερα να εξασκεί τα θρησκευτικά του καθήκοντα και επιτρεπόταν να κάνει θρησκευτικές συναθροίσεις.» Σωζόμενος, Εκκλησιαστική Ιστορία, Ζ’, 1.

    «Αλλά ο Αυτοκράτορας [σημ. ο Γρατιανός: 375-383 μ.Χ.] εφείσθη των αγαλμάτων των θεών που ο λαός σεβόταν. 424 ναοί ή ναΐδρια ακόμη υπήρχαν, για να ικανοποιούν την αφοσίωση του λαού. », [Vol. II, p. 73].

    Οι ίδιοι οι Εθνικοί είχαν ανακηρύξει θεό τους τον Θεοδόσιο στα 393 -αφού είχε αρχίσει τους υποτιθέμενους διωγμούς - λέγοντας σε εορταστική συνεδρίαση της Σύγκλητου: "Deum dedit Hispania quem videmus" = Η Ισπανία μας χάρισε το Θεό που βλέπουμε!


    Όπως λέει κι ο ιστορικός της εποχής Σωζόμενος «μέσα στους νόμους ο Θεοδόσιος περιέγραφε τιμωρίες που δεν εφαρμοζόταν. Φρόντιζε όχι να τιμωρεί αλλά να προκαλεί το φόβο της τιμωρίας»(Σωζόμενος, Εκκλησιαστική Ιστορία, Ζ’, 12)

    Ο Πλούταρχος αναφέροντας την παρακμή των αρχαίων μαντείων, γράφει μεταξύ άλλων παραδειγμάτων πανάρχαιων μαντείων που σίγησαν στην εποχή του, ότι το ίδιο το δελφικό μαντείο, άλλοτε είχε δύο «προφήτιδες» και μια τρίτη εφεδρική, ενώ στην εποχή του (1ος –2ος μ.Χ. αι.) μία ήταν αρκετή (Περί των εκλελοιπότων χρηστηρίων, 8).

    Ο Παυσανίας (2ος μ.Χ. αι.) αναφέρει πλήθος εγκαταλλελειμένων ναών της αρχαιοελληνικής θρησκείας στην ελληνική ύπαιθρο. Μόνο στην Αρκαδία, στο κέντρο της Αρχαίας Κλασσικής Ελλάδας, ο Παυσανίας (Αρκαδικά) αναφέρει πλήθος ναών ερειπωμένων, δίχως στέγη, και εγκατελειμένων: της Αφροδίτης (9,6), της Αθηνάς (14,4), της Αφροδίτης (12,6), του Απόλλωνα (15,4), του Ερμή (17,1), της Αφροδίτης (24,6), των Δώδεκα θεών (25,3), της Ήρας (26,2), της Δήμητρας (29,5), του Ερμή (32,1), του Ερμή (30,6), των Μουσών ( 32,2), του Άρη (32,3), της Αρτέμιδος (35,5), της Αθηνάς (36,7), της Αφροδίτης (41,10), της «Μητρός των θεών» (44,1), της Αρτέμιδος (53,11) και του πυθίου Απόλλωνα (54,5). Αναρωτάται κανείς πού είχε πάει η θεοσέβεια προς τους παλιούς θεούς, και δεν αναστυλώνονταν τόσοι μεγάλοι ναοί, μεγάλων θεών από τους Έλληνες. Μήπως επειδή δεν τους ένοιαζε πια και τόσο το Δωδεκάθεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολλοί παγανιστικοί ναοί ερήμωσαν επειδή απλούστατα εγκαταλείφθησαν από τους πρώην πιστούς τους, κι όχι επειδή κατεστράφησαν από τους Χριστιανούς. Το παράδειγμα της Αντιοχείας, που αναφέρει ο ίδιος ο Ιουλιανός ο Παραβάτης, οι Αντιοχείς να αδιαφορήσουν παντελώς για την εορτή του πολιούχου τους Απόλλωνα, ασφαλώς και δεν ήταν μεμονωμένη περίπτωση.

    Το ποσοστό των Χριστιανών στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία το 350 μ.Χ. ήταν 56,5% [Rodney Stark, The Rise of Christianity: A Sociologist Reconsiders History (Princeton, 1996).], δηλαδή ήδη, στο σύνολο της αυτοκρατορίας οι Χριστιανοί ήταν πλειοψηφία. Αν λοιπόν ήταν στο σύνολο της Αυτοκρατορίας πλειοψηφία χριστιανική, τότε στο ανατολικό ελληνικό τμήμα της (το οποίο αφενός είχε αποδεδειγμένα πάντοτε περισσότερους Χριστιανούς απ’ ότι το δυτικό, και αφετέρου είχε αρχίσει να εκχριστιανίζεται πολύ πιο νωρίς απ’ ότι το δυτικό λατινικό τμήμα) είναι προφανές ότι οι Χριστιανοί όχι απλώς ήταν πλειοψηφία αλλά και μεγαλύτερη του 56%!!

    Όταν οι Ειδωλολάτρες ήταν πλειοψηφία, δίωκαν σκληρά επί τρεις συνεχείς αιώνες τους Χριστιανούς. Αντιθέτως οι Χριστιανοί, ΠΟΤΕ δεν δίωξαν τους Ειδωλολάτρες. Και οι ΨΕΥΤΕΣ σημερινοί Νεοειδωλολάτρες, θα υποστούν τις συνέπειες της απάτης τους, με το να εκτεθούν στα μάτια όλου τους κόσμου ως ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΛΑ ΟΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΕΞΕΠΙΤΗΔΕΣ ΛΕΝΕ ΨΕΥΔΗ,ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΝΑ ΑΝΑΠΟΛΕΙΣ ΨΕΥΤΟΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΠΟΥ ΒΙΑΖΑΝ,ΕΥΝΟΥΧΙΖΑΝ Κ ΤΕΜΑΧΙΖΑΝΕ ΜΩΡΑ.ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ.ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΠΕΡΙΓΕΛΟΥΣΑΝ Κ ΤΑ ΧΏΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΟΤΑΝ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ.ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ Κ ΠΛΌΥΤΑΡΧΟΣ.ΌΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΡΘΕΙ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΌ ΓΙΑ 3 ΑΙΩΝΕΣ ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.ΑΝ ΔΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Κ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ.Κ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΜΕ ΤΝ ΜΕΓΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟ ΕΛΙΩΣΕ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟΣΟΙ ΝΑΟΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ?ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΦΌΥ ΗΤΑΝ ΔΗΘΕΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ?ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΑΟΙ ΘΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΙ ΠΟΛΥ ΨΕΥΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ.ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΌΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ,ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟΥΣ ΚΤΛΠ ΣΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΔΥΣΤΗΧΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑΝ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΟΥΣ ΚΟΨΑΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΑΝ ΟΙ ΡΑΣΣΙΑΔΕΣ Κ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΖΑΝ ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΑΝ.Κ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΕΧΘΡΟ ΤΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ.ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΤΛΠ ΧΤΥΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΝ ΧΡΙΣΤΟ.ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ 1821,1912,1922,1940 ΠΌΛΕΜΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟ ΑΓΝΟΟΥΝ.ΟΚ ΔΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ,ΣΕΒΑΣΤΟ.ΑΛΛΑ ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε "Ιερή" μπίζνα έχουν μετατραπεί τα τάματα στην "Παναγία" της Τήνου. Κοσμήματα και αναθήματα των χιλιάδων πιστών για παράκλησή ή “ευχαριστώ” λιώνονται στην Τουρκία, επιστρέφουν ως πλάκες χρυσού και στην συνέχεια το Ίδρυμα της Τήνου τα πουλά στην τράπεζα της Ελλάδας και εισπράττει μετρητά.

    ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ
    Γιατί λιώνονται στην Τουρκία; Που πηγαίνουν τα χρήματα αυτά; Ωφελούνται κάποιοι; Φορολογούνται; Βοηθούνται οι Χρεοκοπημένοι πιστοί την ίδια ώρα που βλέπουν τους κόπους μιας ζωής να βγαίνουν σε πλειστηριασμούς;




    Στην σοκαριστική αυτή αποκάλυψη προχωρούν τα Παραπολιτικά, ύστερα από βαλίτσα που βρέθηκε στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" και η οποία έκρυβε την συμφωνία. Συγκεκριμένα, πριν από λίγες ημέρες, στις 8 του μηνός, οι τελωνειακοί υπάλληλοι του αεροδρομίου μπλόκαραν αποσκευή μέσα στην οποία κρύβονταν επτά πλάκες χρυσού. Ο επιβάτης, με τα αρχικά Κ.Μ., ταξίδευε από την Τουρκία και δήλωσε στους έκπληκτους υπαλλήλους ότι ο χρυσός προερχόταν από λιωμένα τάματα στη Μεγαλόχαρη. Η πολύτιμη αποσκευή κρατήθηκε από τους τελωνειακούς, καθώς έλειπαν ορισμένα παραστατικά που ο ελεγχόμενος διαβεβαίωσε ότι θα προσκόμιζε.

    Στην "απόδειξη παραλαβής αποσκευών επιβάτου" αναφέρονται τα πλήρη στοιχεία του εμπόρου πολύτιμων μετάλλων από την Κρήτη, καθώς και ότι κρατήθηκε στο αεροδρόμιο "βαλίτσα περιέχουσα επτά πλάκες χρυσού, βάρους 7 κιλών και 82 γραμμαρίων".

    Πριν από τον 15Αύγουστο
    Το συμφωνητικό μεταξύ του Πανελλήνιου Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελιστρίας Τήνου και του εμπόρου που υπογράφηκε δύο ημέρες πριν από τον Δεκαπενταύγουστο και την κοσμοσυρροή στην Τήνο, στις 13/8/2015, περιγράφει λεπτομερώς τους όρους του "χρυσού" deal.

    "Η ως ανωτέρω ορισθείσα ποσότητα είκοσι ενός (21) κιλών καθαρού χρυσού θα παραδοθεί από τον δεύτερο συμβαλλόμενο σε είκοσι ένα (21) ράβδους, βάρους ενός (1) κιλού εκάστη, κάθε μία από τις οποίες θα φέρει σφραγισμένη κατά τη χύτευση την αρίθμηση και την πιστοποίηση του διεθνώς αναγνωρισμένου χυτηρίου NADIR, μέλους του London Bullion Market, και θα συνοδεύεται απαραίτητα από πιστοποιητικά έγγραφα που θα βεβαιώνουν τη γνησιότητά της".



    Για την ανταλλαγή του χρυσού στήνεται μια ολόκληρη επιχείρηση, με αυστηρά χρονοδιαγράμματα."Η παράδοση των ράβδων κράματος και η παραλαβή των ράβδων καθαρού χρυσού θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία του ΠΙΙΕΤ τμηματικά σε τρεις φάσεις, κατά το χρονικό διάστημα από την υπογραφή της παρούσας σύμβασης έως 25 Αυγούστου, σε ημέρες και ώρες που θα καθορισθούν για λόγους ασφαλείας μεταξύ των δύο συμβαλλομένων, ως εξής: Α) Ο δεύτερος συμβαλλόμενος θα παραλαμβάνει μία (κατά σειρά) ράβδο κράματος κάθε φορά, έχοντας υποχρέωση εντός 72 ωρών να επιστρέφει παραδίδοντας επτά (7) ράβδους καθαρού χρυσού του ενός (1) κιλού εκάστη, πιστοποιημένες σύμφωνα με το άρθρο 1 του παρόντος, οπότε και θα παραλαμβάνει την επόμενη κατά σειρά ράβδο κράματος".












    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 8 Νοεμβρίου 392 μκχ ο Ρωμαίος Αυτοκράτορας Θεοδόσιος (ο αποκαλούμενος από τους Χριστιανούς Μέγας) καταργεί με διάταγμα του την Ελληνική Θρησκεία και απαγορεύει την προσέλευση των Ελλήνων στους προγονικούς Ναούς

    Ξεσπάει νέο κύμα διώξεων κατά των Ελλήνων. Ιερείς δολοφονούνται, Ναοί λεηλατούνται και ισοπεδώνονται από πιστούς της Θρησκείας της Αγάπης. Έλληνες συλλαμβάνονται και ή δολοφονούνται επιτόπου από αιμοδιψείς Χριστιανούς ή στέλνονται σε στρατόπεδα συγκεντρώσεων. Ο Χριστιανικός Μεσαίωνας έχει ξεκινήσει. Μάταιες οι εκκλήσεις σοφών όπως του Λιβάνιου προς τον Ρωμαίο Εγκληματία Αυτοκράτορα.

    Ο Κ. Παπαρρηγόπουλος αναφέρει: "Τοιουτοτρόπως επί Θεοδοσίου εθριάμβευσεν ο χριστιανισμός κατά της ειδωλολατρείας". Αναλυτικά:

    ".... Συγχρόνως εξέδωκε νόμους αυστηρούς, δι' ών αφηρείτο εκ μέσου νυν μεν τούτο, νυν δ' εκείνο του αρχαίου ελληνικού βίου και ιδίως του αρχαίου ελληνικού θρησκεύματος. Ο Θεοδόσιος κατήργησεν εν έτει 394, δια νόμου, τον μέγαν ολυμπιακόν αγώνα, κατά την 293 Ολυμπιάδα αφ' ής ενίκησεν ο Κόροιβος, και εξέλιπεν ούτω τότε δια παντός η επιφανεστάτη εκείνη των αρχαίων ελληνικών πανηγύρεων.

    Ωσαύτως, επί βαρυτάταις χρηματικαίς ζημίαις και ύστερον επί ποινή θανάτου, απηγορεύθησαν αλληλοδιαδόχως αι εν ημέρα και εν νυκτί θυσίαι, αι ιεροσκοπίαι, η των ειδώλων λατρεία, η εις τους ναούς είσοδος και εν γένει πάσα δημοσία και απόρρητος τελετή του αρχαίου θρησκεύματος. Καθώς δε συνήθως συνέβαινε περί τα τοιαύτα η εκτέλεσις των νόμων τούτων υπερέβαλε πολλάκις και αυτήν αυτών την δεινήν αυστηρότητα. Οι κατά τας επαρχίας εξηγριωμένοι όχλοι, μη αρκούμενοι εις την κατάργησιν της λατρείας, ήθελον να καταστρέψωσι και αυτά τα οικοδομήματα εντός των οποίων αύτη ετελείτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αι πολιτικαί αρχαί ηναγκάζοντο να ενδώσωσιν ή έβλεπον αδιαφόρως την τοιαύτην των μνημείων εκείνων κατεδάφισιν. Τινές δε των επισκόπων και οι πλείστοι των μοναχών συνετέλουν προθυμότατα εις τον όλεθρον τούτον. Εις μάτην διεμαρτύροντο οι εθνικοί, εις μάτην ο περιώνυμος σοφιστής Λιβάνιος, επ' ελπίδι του να συγκινήση την ψυχήν του Θεοδοσίου, περιέγραφεν υπερβολικώτερον ίσως της αληθείας τα παθήματα του αρχαίου θρησκεύματος,λέγων προς τοις άλλοις, <οι δε μελανειμονούντες ούτοι... θέουσιν εφ' ιερά, ξύλα φέροντες και λίθους και σίδηρον, οι δε, και άνευ τούτων, χείρας και πόδας... των πρώτων δε κειμένων, δρόμος επί τα δεύτερα και τρίτα, τολμάται μεν ούν καν ταις πόλεσι, το πολύ δε εν τοις αγροίς... χωρούσι τοίνυν δια των αγρών ώσπερ χείμαρροι κατασύροντες δια των ιερών τους αγρούς.

    Η φωνή αυτού δεν εισηκούσθη και το έργον της καταστροφής εκηκολούθησε. Τότε ανετράπη εκ βάθρων ο εν Αλεξανδρεία περίφημος ναός του Σεράπιδος, πάλαι ποτέ οικητήριον των επιστημών, και σώζων έτι κατά τους χρόνους τούτους τινά της αρχαίας σοφίας ίχνη. Τότε κατηδαφίσθη ο εν Απαμεία περικαλλής του Διός ναός. Τότε ηφανίσθησαν πλείστα άλλα της τέχνης αριστουργήματα ιδίως εν Συρία και εν Αιγύπτω' εις την ενταύθα Ελλάδα κατ' ευτυχίαν δεν φαίνονται τα τοιαύτα γενόμενα, ίσως διότι οι εθνικοί ήσαν ενταύθα πολλοί έτι και ισχυροί, ώστε οι του νέου δόγματος οπαδοί δεν ετόλμων να επιτεθώσι κατ' αυτών τοσούτον απροκαλύπτως. Τοιουτοτρόπως επί Θεοδοσίου εθριάμβευσεν ο χριστιανισμός κατά της ειδωλολατρείας,....."


    Μερικά από αυτά τα διατάγματα είναι:

    16.10.2. Προς Μαδαλιανόν, βοηθό Έπαρχο της Διοικήσεως
    Ας σταματήσει η ψευδής πίστη κι ας καταργηθεί η τρέλα των θυσιών. Γιατί αν κάποιος, παραβιάζοντας τον νόμο [...] τολμήσει να τελέσει θυσίες, θα τιμωρηθεί πάραυτα με την επιβολή της ποινής που του ταιριάζει.

    16.10.4 Προς Ταύρον, Έπαρχο του Πραιτωρίου
    Επιθυμούμε να κλείσουν αμέσως όλοι οι ναοί σε όλους τους τόπους και σε όλες τις πόλεις και να απαγορευθεί η είσοδος σε αυτούς, έτσι ώστε να μην έχουν την δυνατότητα οι απολωλότες να διαπράξουν αμαρτία. Θέλουμε επίσης να απέχουν όλοι από τις θυσίες. Αν όμως τύχει και κάποιος διαπράξει το αδίκημα, θα τιμωρηθεί με αποκεφαλισμό. Διατάσσουμε ότι η περιουσία όποιου τιμωρηθεί κατ' αυτόν τον τρόπο θα περιέλθει στο αυτοκρατορικό ταμείο....

    16.10.6
    Διατάσσουμε όπως υποβληθούν στην ποινή του θανάτου όσοι αποδειχθεί ότι τελούν θυσίες ή λατρεύουν αγάλματα.

    16.10.10 Προς Αλβίνον Έπαρχο του Πραιτωρίου
    Κανείς δεν θα μολυνθεί με σφάγια. Κανείς δεν θα σφάξει αθώο θύμα. Κανείς δεν θα πλησιάσει τα ιερά, κανείς δεν θα διασχίσει τους ναούς, ούτε και θα τιμήσει εικόνες φτιαγμένες από ανθρώπινο χέρι, γιατί θα κριθεί ένοχος με βάση και τους ανθρώπινους και τους θείους νόμους.

    16.10.12 Προς Ρουφίνον, Έπαρχο του Πραιτωρίου
    Κανείς απολύτως [...] σε κανέναν τόπο και σε καμία πόλη δεν θα θυσιάσει αθώο σφάγιο σε άψυχα αγάλματα. Δεν θα τιμήσει, διαπράττοντας κρυφά αυτήν του την ανηθικότητα, τον Λάρητα του με φωτιά, την Τύχη του με κρασί, τους Πενάτες του με αρώματα. Δεν θα ανάψει λυχνάρια σε αυτούς, δεν θα τοποθετήσει λιβάνι μπροστά τους, ούτε θα κρεμάσει στεφάνια προς τιμήν τους... (κατάσχεση σπιτιού και περιουσίας για τα δεύτερα).

    16.10.14 προς Καισάριον Έπαρχο του Πραιτωρίου
    Εάν με τους παλαιούς νόμους είχαν δοθεί προνόμια σε ιερείς (sacerdotes), ministri, perfecti ή ιεροφάντες των παλαιών μυστηρίων, γνωστούς με τα ως άνω ονόματα ή με άλλα, τα προνόμια αυτά θα καταργηθούν εντελώς....





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 16.10.16. προς Ευτυχιανόν, Έπαρχον του Πραιτωρίου
    Εάν υπάρχουν ναοί σε επαρχιακές περιοχές θα καταστραφούν χωρίς φασαρία ή οχλαγωγία. Γιατί μόνο όταν θα έχουν γκρεμιστεί και εξαλειφθεί από προσώπου γης, θα έχει καταστραφεί η υλική βάση επάνω στην οποία στηρίζονται οι δεισιδαιμονίες...

    16.10.19 προς Κούρτιον Έπαρχο του Πραιτωρίου [....] Δεν θα επιτρέπεται διόλου να τελούνται συμπόσια για τον εορτασμό ιερόσυλων τελετουργιών σε νεκροταφεία ή να εορτάζεται οποιαδήποτε επίσημη τελετή. Δίνουμε στους επισκόπους αυτών των περιοχών το δικαίωμα να χρησιμοποιούν εκκλησιαστική ισχύ για να αποτρέψουν τέτοιες πρακτικές (και ακολούθησε το γνωστό πάρτυ καταστροφών και διώξεων)...

    16.10.20 [....] διατάσουμε, ότι όλα τα μέρη που το εσφαλμένο δόγμα των παλαιών είχε εκχωρήσει στις ιερές τους τελετές θα περιέλθουν στην ιδιοκτησία του αυτοκρατορικού μας ταμείου και μετά θα δίνονται στην χριστιανική εκκλησία.

    16.10.25 προς Ισίδωρον, Έπαρχο του Πραιτωρίου [....]
    Διατάσσουμε όλα τα ιερά τους και οι ναοί τους, αν βρίσκονται ακόμη άθικτα ακόμη και τώρα, θα καταστραφούν με διαταγή των τοπικών αρχών και θα εξαγνιστούν με την ύψωχη του σημείου της σεβαστής χριστιανικής θρησκείας....

    16.10.22 προς Ασκληπιόδοτον, Έπαρχο του Πραιτωρίου Οι ρυθμίσεις νόμων που έχουν ήδη εκδοθεί θα εξαλείψουν όσους ειδωλολάτρες υπάρχουν, αν και πιστεύουμε ότι μέχρι τώρα δεν έχει μείνει κανείς πια...

    Από όλα τα παραπάνω που έχουμε παραθέσει είναι προφανές πως επιβλήθηκε στους Έλληνες ο Χριστιανισμός από τους Ρωμαίους κατακτητές. Καταργώντας την Ελληνική Θρησκεία και κάθε έκφραση της δηλαδή την οικιακή λατρεία, την δημόσια λατρεία, καταργώντας τα ιερατικά αξιώματα, αρπάζοντας τις περιουσίες των Ναών και των Ελλήνων και σε όσους αντιστάθηκαν η μόνη ποινή ήταν ο θάνατος. Δηλαδή ο Χριστιανισμός επιβλήθηκε με την Γενοκτονία των ΕΛΛΗΝΩΝ.

    Αυτή η Γενοκτονία πότε θα αναγνωρισθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΗΔΙΑ ΟΙ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ.
    ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.
    ΕΙΧΑΝ ΖΩΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.

    ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΕΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΕΣ ΖΩΟΛΑΤΡΕΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΖΩΟΘΥΣΙΕΣ ΩΜΟΦΑΓΙΕΣ ΜΑΓΓΑΝΕΙΕΣ ΙΕΡΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΤΡΕΝΑΚΙΑ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΙ ΟΡΓΙΑ ΠΑΡΤΟΥΖΕΣ ΚΤΛ
    ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ.

    Η ωμοφαγία αποτελούσε στην αρχαιότητα μια από τις βασικότερες τελετουργίες των ορφικό-διονυσιακών εκστατικών μυστηρίων. Όπως δηλώνει και η ίδια η λέξη, επρόκειτο για την πρακτική βρώσης ωμού κρέατος, η οποία στις μυστηριακές λατρείες είχε τελετουργικό χαρακτήρα. Η ωμοφαγία ως τελετουργική συνήθεια έκανε την εμφάνιση της σε πολύ αρχαιότερους χρόνους. Σύμφωνα με κάποιες μαρτυρίες, μάλιστα, η τελετουργία αυτή στις αρχές της εμφάνισής της απαιτούσε την θυσία ανθρωπίνου θύματος. Παρακάτω θα εξετάσουμε και αυτή την εκδοχή.

    Αίτιο της τελετουργίας της ωμοφαγίας, κατά την επικρατούσα άποψη, ήταν η πεποίθηση του ανθρώπου ότι καταναλώνοντας το ωμό κρέας του θύματος της θυσίας οικειοποιείτο τη δύναμη και τις ιδιότητές του. Εξάλλου, όπως είναι γνωστό, η ιδέα του ότι ο άνθρωπος μπορεί να ενσωματώσει ένα πράγμα τρώγοντας το ή πίνοντας το, είναι πολύ παλιά. Πρόκειται για έναν αρχαϊκό τρόπο απόκτησης και μια μορφή εκδήλωσης του «έχειν». Τρώγοντας ένα ιερό ζώο, τον ταύρο-Διόνυσο, αποκτά τη θεϊκή ουσία που συμβολίζει το ζώο. Πρόκειται περί της συμβολικής και μαγικής ενσωμάτωσης. Αν ο άνθρωπος πιστεύει ότι έχει ενσωματώσει την εικόνα ενός θεού, η εικόνα αυτή δεν μπορεί ποτέ πια να αποσπαστεί ή να αποβληθεί. Πρόκειται δηλαδή για μια συμβολική κατοχή που επιτυγχάνεται μέσω της βρώσης.
    ................................................
    https://archive.gr/?p=109

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΩ ! ΠΩ ! ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΑΜΕ !!!
    ΘΑ ΜΑΣ ΕΤΡΩΓΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΟΙ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ !!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΕ Ο ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ

    Ωμοφαγία και ανθρωποθυσία
    Προχωρώντας ακόμα πιο πέρα από τον Πλούταρχο ο νεοπλατωνικός Πορφύριος αναφέρει ότι σύμφωνα με την παράδοση που διασώζει κάποιος άλλος συγγραφέας και την οποία γνωρίζει και ο ίδιος, στην Χίο «υπήρξε ο Διόνυσος, ο αποκαλούμενος «ωμάδιος» ή «ωμοφάγος» και απαιτούσε ως θυσία το διαμελισμό ενός ανθρώπου.» (Περί αποχής εμψύχων, ΙΙ, 56, «έθυον δε και εν Χίω τω ωμαδίω Διονύσω άνθρωπον διασπώντες και εν Τενέδω ως φησίν Εύελπις ο Καρύστιος.») Ίσως η πρωτόγονη μορφή αυτής της τελετής να συνδεόταν και με την ανθρωποθυσία. (Βλ. J. Frazer, The Golden Bough, όπου κάνει λόγο για αυτή την τελετή).
    Βέβαια, εδώ αναφέρεται πλέον ξεκάθαρα ανθρωποθυσία και όχι θυσία ζώου. Υπό αυτές τις συνθήκες της εκστατικής μανίας και της παραληρηματικής κατάληψης των Μαινάδων δε μας εκπλήσσει η επισήμανση κάποιων ανθρωποθυσιών και του τελετουργικού κανιβαλισμού στη λατρεία του Διόνυσου.
    ............................................................
    https://archive.gr/?p=109

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 397 μ.ν.χ.
    Νέος νόμος του Αρκαδίου. Με την παρότρυνση του «αγίου» και φανατικού ανθέλληνα Χρυσοστόμου, (του ανεκδιήγητου «ιεράρχη», που αποκάλεσε τους Έλληνες φιλόσοφους ανήθικα καθάρματα), διατάζει το «ες έδαφος φέρειν» για όλους τους εναπομείναντες ναούς Ελλήνων και εθνικών, καθώς και την ασβεστοποίηση των μαρμάρων τους και τη χρήση τους ως οικοδομικών υλικών, ώστε να χαθούν για πάντα τα ίχνη των εθνικών λατρειών.

    398 μ.ν.χ.
    Το 4ο εκκλησιαστικό συνέδριο της Καρχηδόνας απαγορεύει τη μελέτη των βιβλίων των Ελλήνων και λοιπών εθνικών, ακόμα και στους χριστιανούς επίσκοπους. Ο επίσκοπος Πορφύριος, και αυτός «άγιος», ισοπεδώνει σχεδόν όλους τους ναούς των εθνικών στη Γάζα.

    399 μ.ν.χ.
    Ο Αρκάδιος διατάζει με νέο νόμο την ισοπέδωση όσων από τους ελληνικούς ναούς έχουν παραμείνει ακόμα όρθιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 578-582 μ.ν.χ.
    Ο αυτοκράτορας Τιβέριος, συνεχίζει το «θεάρεστο» έργο των προκατόχων του. Εκατοντάδες κρυπτοεθνικοί εκτελούνται, παλουκώνονται, αποκεφαλίζονται και σταυρώνονται. Ο ύπαρχος Ανατολής Ανατόλιος ρίχνεται στα λιοντάρια με την κατηγορία της λατρείας του Δία.

    582-602 μ.ν.χ.
    Ο αυτοκράτορας Μαυρίκιος εξαπολύει νέους διωγμούς κατά των εθνικών που απόμειναν στην αυτοκρατορία. Οι χριστιανοί εκτελούν, βασανίζουν, καίνε, σταυρώνουν οποιονδήποτε είναι ύποπτος για εθνική λατρεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΩΣΤΆΚΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ ΤΕΛΕΙΏΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΚΑΙ ΔΕ ΞΈΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΓΙΑΤΊ ΓΡΆΦΕΙΣ ΜΑΛΑΚΊΕΣ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΣΑΙ.

    ΤΡΆΒΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΕΚ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΒΟΥΛΟΣΤΟ ΜΈΧΡΙ ΕΚΕΊ ΜΠΟΡΕΊΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.youtube.com/watch?v=XzKOywl09uI Οι Χριστιανοί θα ΣΟΚΑΡΙΣΤΟΥΝ! Τί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σημαίνει η λέξη ΑΛΛΗΛΟΥΪΑ!

      Διαγραφή