ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2022

Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ "ΙΕΡΟ" ΠΗΔΑΛΙΟ!!!

 


ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ ΕΔΩ!!!
Το γνωστό εκκλησιαστικό βιβλίο «Πηδάλιον» αποτελεί μία συλλογή κανόνων της Ορθόδοξης εκκλησίας. Γράφτηκε το 1743 από τους μοναχούς Νικόδημο τον Αγιορείτη και από τον ιερομόναχο Αγάπιο. Αναγνωρίζεται ως έχει μέχρι σήμερα και θεωρείται μάλιστα ως η «πληρεστέρα και πλουσιοτέρα» των «επισήμων συλλογών» κανόνων της ΕΒΡΑΙΟρθόδοξης Εκκλησίας.

Όσο και αν φαίνεται παράξενο, το «Πηδάλιον» ασχολείται ιδιαιτέρως με το μέγα αμάρτημα της Μαλακίας, για το οποίο ο σοφός "άγιος¨" πατέρας Νικόδημος μας πληροφορεί ως προς την επιβαλλόμενην εκκλησιαστική τιμωρία (επιτίμιον) γι’ αυτή την αηδή και μυαρά πράξη, σχολιάζοντας μάλιστα επ’ αυτής:

«Ο μαλακίαν διαπραξάμενος, τεσσαράκοντα ημέρας επιτιμάται, ξηροφαγία διαιτώμενος και μετανοίας εκάστης ποιών εκατόν».

Και εξηγεί ο σοφός::


«Ο παρών Κανών διορίζει ότι όποιος κάμη μαλακίαν, τεσσαράκοντα ημέρας να μη μεταλαμβάνη, περνώντας αυτάς με ξηροφαγίαν, ήτοι με ψωμί μόνον και νερόν, και κάμνωντας καθ’ ημέραν μετανοίας εκατόν. Περί δε των μαλακών και πόρνων απλώς λέγει ο Άγιος Μελέτιος ο Ομολογητής, ότι κάμνουσι θυσίαν εις τον διάβολον το σπέρμα τους, το οποίον είναι το τιμιώτερον μέρος του σώματός των.

Με απλά λόγια, σύμφωνα με τον ιερό κανόνα της εκκλησίας, όποιος τραβήξει μαλακία, απαγορεύεται να μεταλάβει για σαράντα μέρες, στη διάρκεια των οποίων πρέπει να κάνει ξηροφαγία, δηλαδή να τρώει μόνο ψωμί και νερό και να κάνει κάθε μέρα 100 μετάνοιες, καθώς σύμφωνα με τον Άγιο Μελέτιο, Μεγάλη η Χάρις του, οι μαλακιζόμενοι θυσιάζουν το σπέρμα τους, το πολυτιμότερο αυτό μέρος του σώματός τους, στο Διάβολο!!!

Συνεχίζει ο άγιος:

«Εφθάσαμεν τέλος πάντων και εις την κατάρατον μαλακίαν, ήτις την σήμερον αληθώς είναι η κοινή και ψυχόλεθρος πανούκλα οπού φθείρει και απολλύει τους περισσοτέρους ανθρώπους του κόσμου, και μάλιστα τους αθλίους νέους, κατά της οποίας όσα και αν ειπή τινας, έχωντας σκοπόν να εκριζώση από τον κόσμον τοιούτον φοβερόν και θεομίσητον κακόν, ποτέ δεν ήθελαν νομισθούν μάταια και περιττά».

Με απλά πάλι λόγια: φτάσαμε τελικά στην καταραμένη αυτή νόσο της μαλακίας που αποτελεί πραγματικά μια ψυχοφθόρα πανούκλα που καταστρέφει και αφανίζει τους περισσότερους ανθρώπους του κόσμου και ιδιαίτερα τους άθλιους νέους, για την οποία όσα και να πει κανείς, θέλοντας να ξεριζώσει από τον κόσμο αυτό το φοβαρό και θεομίσητο κακό, ποτέ δεν πρόκειται να θεωρηθούν μάταια και περιττά.

«Η μαλακία λοιπόν είναι μία αμαρτία τόσον μησητή κοντά εις τον Θεόν, ώστε οπού εθανάτωσε δι’ αυτήν τον Αυνάν τον υιόν του Ιούδα, όστις πρώτος έδειξε το κακόν τούτο επάνω εις την γην, από του οποίου και η μαλακία ωνομάσθη αυνανισμός. Λέγει γαρ το Πνεύμα το Άγιον εις την Γένεσιν (Κεφ. λη΄ 10). Πονηρόν δε εφάνη εναντίον του Θεού, ότι εποίησε τούτο (ο Αυνάν) και εθανάτωσεν αυτόν (ο Θεός δηλαδή), και είναι γνώμη τινών διδασκάλων ότι Ο ΘΕΟΣ ΜΙΣΩΝΤΑΣ ΤΟΣΟΝ ΠΟΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΤΟΥΣ ΑΦΗΚΕ ΝΑ ΚΥΡΙΕΥΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑΝ ΑΥΤΗΝ ΔΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑΝ ΤΗΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΩΝ, επειδή γνόντες τον Θεόν, ουχ ως Θεόν εδόξασαν. συμπεραίνεται δε τούτο από εκείνο οπού λέγει ο Παύλος περί αυτών: «Διό και παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εν ταις επιθυμίαις των καρδιών αυτών εις ακαθαρσίαν του ατιμάζεσθαι τα σώματα αυτών εν αυτοίς» (Ρωμ. α΄ 24), όπου με το, αυτών εν εαυτοίς, εφανέρωσε το πάθος της μαλακίας, κατά το οποίον το αυτό σώμα και ενεργεί και πάσχει αυτό εις εαυτό».

Αποδίδοντας και πάλι το κείμενο, ο πάνσοφος άγιος Νικόδημος μας πληροφορεί ότι η μαλακία είναι μια αμαρτία τόσο μισητή στο Θεό, που αυτός σκότωσε αμέσως τον Αυνάν, το γιο του Ιούδα, που ήταν ο πρώτος που έδειξε αυτό το κακό στον κόσμο και από τον οποίον η μυσαρά αυτή πράξη ονομάστηκε αυνανισμός. Διότι όπως λέει το Άγιο Πνεύμα στη «Γένεση», αυτό που έκανε ο Αυνάν φάνηκε πονηρό στο Θεό γι’ αυτό και ο Θεός τον σκότωσε και όπως πιστεύουν μερικοί (χριστιανοί) διδάσκαλοι, ο Θεός επειδή μισούσε τόσο πολύ τους υπερήφανους Έλληνες φιλοσόφους, τους άφησε να κυριευθούν από αυτή την αμαρτία (της μαλακίας) για να τους τιμωρήσει για την ειδωλολατρεία τους, επειδή ενώ γνώριζαν τον Θεό, δεν το εδόξασαν. Αυτό μάλιστα συμπεραίνεται από εκείνο που λέει ο Απόστολος Παύλος γι’ αυτούς στην Α’ Επιστολή προς τους Ρωμαίους : «Γι’ αυτό και παρέδωσε αυτούς ο Θεός στις επιθυμίες της καρδίας τους σε ακαθαρσία, ώστε να ατιμάζουν τα σώματά τους μέσα τους, δηλαδή (επεξηγεί ο άγιος Νικόδημος, πλήρης πνεύματος αγίου) τους εφανέρωσε το πάθος της μαλακίας, κατά το οποίο το ίδιο το σώμα ενεργεί και πάσχει από αυτό.

Με απλά λόγια, φίλοι μου, όλοι οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι, επειδή ήσαν ειδωλολάτρες και δεν εδόξασαν το Θεός όπως όφειλαν, ο Θεός τους τιμώρησε αφήνοντάς τους να παραδωθούν στο μεγάλο πάθος και ανοσιούργημα της μαλακίας, το οποίο ό ίδιος τιμωρεί, όπως θα δούμε παρακάτω, με μια εσσαεί παραμονή στα νπυρά της κολάσεως! Αυτός είναι ακριβώς φίλοι μου ο λόγος που όλοι οι Έλληνες φιλοσοφούντες, μαζί τους κι εγώ, και μάλιστα πολύ περισσότερο εγώ, καθώς όχι απλά ειδωλολάτρης αλλά άθεος, είναι ΜΑΛΑΚΕΣ!! Γι’ αυτό ακριβώς ο θεοσεβής, πιστός εν Κυρίω αδελφός μας, Kein, στον οποίο και αφιερώνω με αγάπη αυτήν την ανάρτησή μου, με ονόμασε, υποπίπτων δυστυχώς σε αμάρτημα, «μαλάκα με περικεφαλαία», προφανώς για τα όσα έχω μέχρι στιμής αναφέρει εδώ στο μπλογκ για την ιεράν θρησκεία του. …

Αδελφέ Kein, σύμφωνα με τους κανόνας της Αγίας ημών Εκκλησίας, μετά από αυτήν την εκδήλωσιν πάθους έναντι του αδελφού σου, οφείλεις να επισκευθείς πάραυτα τον πενυματικόν σου, να του εξωμολογηθείς δια την αμαρτίαν σου αυτήν, να σου βάλει το πετραχήλι εις την κεφαλήν και να σου ωρίσει το πρέπον επιτίμιον νηστείας και μετανοίας.

Συνεχίζει όμως την περισπούδαστον ιατρικήν πραγματίαν του περί Μαλακίας ο Άγιος Νικόδημος:

«Η μαλακία όχι μόνον προξενεί ζημίαν αιώνιον εις την ψυχήν, αλλά και ζημίαν εις την υγείαν του σώματος. Ζημίαν αιώνιον εις την ψυχήν, διατί την υστερεί της Βασιλείας των ουρανών, και την καταδικάζει εις την παντοτεινήν τιμωρίαν της κολάσεως, ως λέγει ο Παύλος (α΄ Κορίνθ. στ΄ 9) διατί καθώς όλοι κοινώς λέγουσιν, οι τε παλαιοί και νεώτεροι ιατροί, οι μαλακοί είναι άθλιοι και ελεεινοί, διατί:

Α΄ κιτρινίζουσι,
Β΄ αδυνατεί ο στόμαχός των και να χωνεύσουν δεν ημπορούν,
Γ΄ ασθενεί η όρασις των οφθαλμών τους,
Δ΄ χάνουσι την φωνήν,
Ε΄ χάνουσι την ευφυΐαν και οξύτητα του νοός,
ΣΤ΄ χάνουσι την μνήμην, Ζ΄ χάνουσι τον ύπνον, με κάποια ταραχώδη ενύπνια,
Η΄ τρέμει το σώμα των,
Θ΄ χάνουσιν όλην την ανδρείαν του σώματος και της ψυχής και γίνονται άνανδροι ωσάν γυναίκες,
Ι΄ ακολουθεί εις αυτούς η αποπληξία, ήτοι ο ταμπλάς,
ΙΑ΄ ακολουθεί εις αυτούς συχνάκις η καθ’ ύπνους ρεύσις, πολλάκις δε και όταν είναι έξυπνοι διά το πολύ άνοιγμα των σπερματικών τους πόρων, και
ΙΒ΄ τέλος πάντων γηράσκουσιν ογλίγωρα και αποθνήσκουσι κακώς.

Με απλά και σταράτα λόγια, φίλοι μου, όλοι οι οι Έλληνες φιλοσοφούντες και εκτός αυτών όλοι οι μαλακιζόμενοι ανά τον κόσμον έχουν προκαλέσει αιώνια ζημία στην ψυχή τους και στην υγεία του σώματός τους. Ζημία στην ψυχή, διότι την υστερούν από τη βασιλεία των Ουρανών και την καταδικάζουν στην αιώνια τιμωρία της κολάσεως, διότι όπως όλοι λένε, τόσο οι παλιοί, όσο και οι νεότεροι γιατροί, οι μαλακιζόμενοι είναι άθλιοι και ελεινοί διότι:

Πρώτον και καλύτερο κιτρινίζει το πρόσωπό τους και γίνονται…Κινέζοι. Από αυτό βγαίνει βεβαίως άμεσα το συμπέρασμα – ποιος θα το περίμενε - ότι πρόγονοι των Κινέζων είναι οι …Έλληνες!!! Μετά αδυνατίζει το στομάχι τους και δεν μπορούν να χωνέψουν. Όποιοι λοιπόν έχουν πεπτικά προβλήματα, σίγουρα μαλακίζονται! Εξασθενίζει επίσης η όρασή τους, χάνουν την όρασή τους (απ’ όπου και η λαϊκή θυμοσοφία «η μαλακία τυφλώνει») και τρέμει το σώμα τους. Το τελευταίο δείχνει καθαρά ότι το κρύο του χειμώνα, αν δεν φέρεις κατάλληλο ρουχισμό, σε οδηγεί αναπόφευκτα στη μαλακία για να ζεσταθείς, οπότε και αρχίζεις να τρέμεις ακριβώς εξ’ αιτίας αυτής. Ανάλογα το τρέμουλο γερόντων, από διάφορες γνωστές άσχημες νόσους που πλήττουν την γεροντική ηλικία, οφείλεται βασικά στο ότι οι γέροντες αυτοί νοσούν από τον ιόν της μαλακίας! Οι μαλακιζόμενοι, συνεχίζει ο άγιος, χάνουν επίσης την ανδρεία τους και γίνονται άνανδροι σα γυναίκες, άσε που τους πιάνει και ταμπλάς!

Πόσους από σας, παρακαλώ, σας πιάνει καθημερινά ταμπλάς;

Κάτι πολύ άσχημο επίσης στη μαλακία είναι το γεγονός ότι με αυτήν ανοίγει ο σπερματικός πόρος και παραμείνει έτσι ανοιγμένος, οπότε το σπέρμα βγαίνει αυθόρμητα μόνο του και χάνεται από την ανοικτή αυτή τρύπα, τόσο στον ύπνο, όσο και στο ξύπνιο των αντρών. Όπως ακριβώς όταν σοδομίζεται κάποιος κατ’ εξακολούθησιν, όπως λένε, αποπατεί συνεχώς, ακόμα και όρθιος και στο δρόμο… γινόμενος περίγελως του κόσμου… Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με τη μαλακία, που προκαλεί ακούσιες συνεχείς ρεύσεις και απώλεια του πολυτιμότατου αυτού υγρού των ανδρών!

Το χειρότερο όλων όμως φίλοι μας είναι ότι οι μαλακιζόμενοι, σύμφωνα με τον Άγιον Νικόδημον, Μεγάλη η Χάρις και η Σοφία του, γερνάνε νωρίς και πεθαίνουν νέοι και κακώς!!… Έτσι ακριβώς αποδεκατίστηκε γρήγορα από την κατάρα του Θεού ο πληθυσμός των Ελλήνων: από το πολύ παίξιμο του πουλιού τους εννοώ βεβαίως, στο οποίο τους κατεδίκασε ο Θεός και το οποίο ακριβώς προκάλεσε γρήγορα την πληθυσμιακή φθίση τους!!

Συνεχίζει όμως ο Άγιος Νικόδημος την εμβριθή αυτή διδακτορική διατριβή του:

«Όποιος θέλει, ας αναγνώση το νεοτύπωτον βιβλιάριον το περί μαλακίας, και εκεί θέλει ιδεί τας αναριθμήτους ασθενείας και συμπτώματα οπού προξενεί η αμαρτία αύτη εις τους μαλακοποιούς, κατά τας γνώμας των φυσικών και των ιατρών. Εκεί θέλει εύρει ότι είναι αφρονέστατοι εκείνοι οπού διά της μαλακίας και πορνείας χάνουσι το σπέρμα των, το οποίον είναι το βάλσαμον και η δύναμις, και το πλέον πολύτιμον υγρόν του σώματός των, τόσον αναγκαίον εις την ζωήν και σύστασιν του σώματος, ώστε οπού, κατά πάντας τους ιατρούς, ένα δράμι σπέρμα αξίζει διά σαράντα δράμια αίμα, και η δύναμις εκείνου είναι ισόμετρος με την δύναμιν των τεσσαράκοντα δραμίων του αίματος. Λοιπόν, ω νέοι αδελφοί μου, φυλάττεσθε, δι’ αγάπην Θεού, να μη πέσετε εις τοιούτον θεοκατάρατον, διαβολικόν και θεομίσητον αμάρτημα. Φοβηθήτέ το ωσάν πανούκλαν και φθοράν του ανθρωπίνου γένους και μισήσετέ το, αν όχι διά τι σας υστερεί από την ουράνιον Βασιλείαν, όχι, διά τι σας καταδικάζει εις την αιώνιον καταδίκην, αλλά καν διά τι σας υστερεί από την υγείαν του σώματος και από τόσα καλά φυσικά, και σας κάμνει να ζήσετε μίαν αβίωτον, αθλίαν και ελεεινήν ζωήν. Και αν η επιθυμία της σαρκός σάς πολεμή και δεν σας αφίνη να ειρηνεύσετε, σας συμβουλεύει ο θείος Χρυσόστομος να υπανδρεύεσθε νέοι, προ του να πέσετε εις καμμίαν τοιαύτην παρά φύσιν κίνησιν και φθοράν της παρθενίας σας, εάν δηλαδή ήσθε κοσμικοί και λαϊκοί».

Δηλαδή όποιος θέλει ας διαβάσει το πρόσφατα εκδοθέν βιβλιάριο για τη μαλακία και θα δει εκεί τις αναρίθμητες ασθένειες και συμπτώματα που προκαλεί αυτή η αμαρτία στους μαλακιζόμενους, σύμφωνα με τη γνώμη των φυσικών και ιατρών. Θα ανακαλύψει σε αυτό ότι είναι πολύ ανόητοι εκείνοι που χάνουν με τη μαλακία και τη πορνεία (πήδημα) το σπέρμα τους, το οποίο είναι το βάλσαμο και η δύναμη και το πιο πολύτιμο υγρό του σώματός του, τόσο αναγκαίο για τη ζωή και τη σύσταση του σώματος, που για όλους τους γιατρούς, ένα δράμι σπέρμα αξίζει όσο σαράντα δράμια αίματος. Και η δύναμή του είναι ίση με τη δύναμη σαράντα δραμιών αίματος. Λοιπόν, αδελφοί μου, να φυλάγεστε, για την αγάπη του Θεού, να μην πέστε ποτέ σε αυτό το το θεοκατάρατο, διαβολικό και μισητό από τον Θεό αμάρτημα, Να το φοβάστε σαν την πανούκλα και τη καταστροφή του ανθρώπινου γένους και να το μισήσετε, διότι σας στερεί την υγεία του σώματός σας και τόσα άλλα καλά φυσικά πράγματα και σας κάνει να ζήσετε μια άθλια, αβίωτη και ελεεινή ζωή. Και αν η επιθυμία της σάρκας σας σας πολεμάει και δε σας αφήνει να ηρεμήσετε, σας συμβουλεύει ο θείος Χρυσόστομος να παντρευτείτε νέοι, πριν πέσετε σε μια τέτοια , αφύσικη ενέργεια και καταστροφή της παρθενίας σας, δηλαδή αν είσαστε κοσμικοί και λαϊκοί.

Σωστά σωστά, υπέρσωστα , πάτερ άγιε…
Και ο αγαπημένος του Θεού Άγιος Νικόδημος στον οποίον ο ίδιος ο Θεός απεκάλυψεν τα δαιμονικά μυστήρια της μαλακίας για να προφυλαχθούν οι ευσεβείς πιστοί και ασκητές από αυτήν την επάρατον Ελληνικήν νόσον, μας αποκαλύπτει στη συνέχεια στο Ιερόν «Πηδάλιον» τους τρεις θεμελιώδους τρόπους με τους οποίους οι ασεβείς Έλληνες φιλόσοφοι, αλλά και όλοι εν γένει οι αμαρτωλοί μαλακίζονται:

«Αλλά πρέπει και να σημειώσωμεν ότι η μαλακία γίνεται τριών λογιών, ή με το χέρι το ίδιον του ανθρώπου, ή με το χέρι άλλου, ή με το κοπάνισμα και κτύπημα εις τα μηρία»

Μια και ημείς οι κοσμικοί Έλληνες φιλόσοφοι μαλακιζόμεθα μόνον ιδίοις χερσί, αναλόγως με το εάν είμαστε δεξιόχειρες ή αριστερόχειρες, οι δύο άλλες μέθοδοι ομαδικής μαλακίας ή αλληλομαλακίας και ιδίως η τρίτη του «κοπανίσματος του πέους του ενός εις τους μηρούς του άλλου», έχουν σίγουρα μοναστικήν και καλογερική προέλευση, απ’ όπου και η περισπούδαστη προσπάθεια του αγίου να αποδιώξει τους μοναχούς από την τρισκατάρατην και θεομίσητη αυτή πράξη….

Όμως το μέγα αυτό αμάρτημα βαραίνει όχι μόνον τους άνδρες, αλλά και τις γυναίκες, όπως μας πληροφορεί ο αριστούχος της εκκληγσιαστικής ιατρικής άγιος:

«Δεν πρέπει και τούτο να λανθάνη τους πνευματικούς Πατέρας, ότι η κατάρατος μαλακία προχωρεί και εις τας γυναίκας. Διά τούτο και αυταί πρέπει να κανονίζωνται ωσάν και οι άνδρες, ίνα μη λέγω και βαρύτερα».

Κι επομένως, αφού και οι γυναίκες πλήττονται από αυτό το μεγάλο αμάρτημα, πρέπει και αυτές να τιμωρούνται όπως και οι άντρες ή μάλλον βαρύτερα, διότι αυτές οι πουτάνες ήταν η αιτία που διώχθηκε ο άνδρας από τον παράδεισο…

Επόμενη επισήμανση είναι για την αλληλομαλακία δύο ανδρών, όταν ο ένας την παίζει στον άλλον… Σύμφωνα με τα εκκλησιαστικά μαθηματικά είναι εύλογο ότι καθένας τους πρέπει να τιμωρηθεί τώρα διπλασίως από το κανονικό, αφού 2Χ1=2:

«Η δε εις αλλήλους μίξις, οία διπλήν εργαζομένη την μαλακίαν, μέχρις ογδοήκοντα ημερών το δηλωθέν επιτίμιον δέχεται».

Που σημαίνει δηλαδή 80 μέρες τιμωρία με ξηροφαγία και μετάνοιες…

Και επεξηγεί εδώ ο σαφός άγιος τι εννοείται με την «μίξην» στο κείμενο:

«Μίξιν εδώ ο Κανών λέγει όχι την τελείαν αμαρτίαν της αρσενοκοιτίας, αλλά όταν δύο τινές, ένας εις τον άλλον κάμνουσι την μαλακίαν, το οποίον με διπλούν Κανόνα κανονίζει ο Άγιος, και τον τούτο ποιήσαντα εις ογδοήντα ημέρας επιτιμά να ξηροφαγή, και να κάμνη καθ’ εκάστην μετανοίας εκατόν επειδή, όχι μόνον βλάπτει τον εαυτόν του, αλλά και τον αδελφόν του, και κάμνει την αμαρτίαν διπλήν.

Εδώ, στο κείμενο, ο ιερός Κανόνας εννοεί «μίξιν» όχι την τέλεια αμαρτία (συνουσία) της ομοφυλοφιλίας, αλλά το αλληλοπαίξιμο των πουλιών ο ένας του άλλου, το οποίο τιμωρείται με 80 μέρες ξηροφαγίας και 100 μετανοιών κάθε μέρα, επειδή ο κάθε μαλακιζόμενος δεν βλάπτει τώρα μόνον τον εαυτό του, αλλά και τον αδελφόν του και κάνει έτσι διπλή αμαρτία…
Εκτός από τη μαλακία όμως, οι άρρενες μοναχοί, απ’ ό,τι μαθαίνουμε από τον άγιο Νικόδημο, προβαίνουν και στον «συγκυλισμόν» (κυλιούνται μαζί …):

«Μερικοί δε μίξιν ενόησαν εδώ τον συγκυλισμόν και την παρατριβήν των μελών, και όχι την τελείαν αμαρτίαν. Γίνεται δε ο συγκυλισμός, ή μετά δύο ανδρών, ή μετά δύο γυναικών, η μετά ανδρός και γυναικός. Είναι δε ο συγκυλισμός κατά το βάρος της αμαρτίας, αναμέσον μαλακίας και πορνείας, της μεν μαλακίας μεγαλύτερος, της δε πορνείας μικρότερος.

Δηλαδή μερικοί εννόησαν σα «μίξη» το συγκυλισμό και το κοντινό τρίψιμο των μελών και όχι την τέλεια αμαρτία (συνουσία). Ο συγκυλισμός μπορεί να γίνεται ή μεταξύ δύο αντρών, ή μεταξύ δύο γυναικών, ή μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας. Ο συγκυλισμός αυτός είναι ως προς το βάρος της επιτελούμενης με αυτόν αμαρτίας ενδιάμεσος, ανάμεσα στη μαλακία και στην πορνεία (πήδημα), μεγαλύτερος από τη μαλακία, αλλά μικρότερος από την πορνεία (πήδημα).

Πολύ σωστά, εφόσον δεν υπήρξε συνουσία παρά μόνον μπαλαμούτιασμα και ηδονικές «παρατριβές»…

Και τι γίνεται αν μαλακισθεί ένας ιερέας; Και γι’ αυτό ακόμη φίλοι μου, έχει προβλέψει η Θεία και Αγία ημών Εκκλησία:

«Ει δε τις των του Κλήρου, προ του ιερωθήναι, τω της μαλακίας περιπέπτωκε πάθει, μη θαρρών ίσως ως παρά τούτο μόνον της Ιερωσύνης αποπεμφθήσεται, αποχρώσαν πρότερον δεξάμενος επιτίμησιν, ούτως εις Ιερωσύνην ερχέσθω. Ει δε τούτω μετά την Ιερωσύνην εάλω, επί ενιαυτόν ένα ταύτης αργήσας, και τοις ειωθόσιν επιτιμίοις σωφρονισθείς, προς την Ιερωσύνην επανιέτω ει δε μετά την επίγνωσιν της αμαρτίας, δις ή τρις τούτο εργάσαιτο, της Ιερωσύνης παυσάμενος, εις Αναγνωστών τάξιν ερχέσθω».

Αν αυτός υπέπεσε στο πάθος της μαλακίας πριν γίνει ιερέας, μη πιστεύοντας ίσως ότι θα αποπεμφεθεί γι’ αυτό και μόνον το λόγο από την ιεροσύνη, αφού δεχθεί αρκετή τιμωρία, ας έλθει στην ιεροσύνη. Εάν το έκανε αυτό αφού έγινε ιερέας, αφού του επιβληθεί αργία ενός έτους και σωφρονιοσθεί με τις συνήθεις τιμωρίες ας επιστρέψει στα καθήκοντά του. Εάν όμως μετά την επίγνωση της αμαρτίας του το κάνει δύο ή τρεις φορές, πρέπει να παυθεί από ιερέας και να μπει στην τάξη των Αναγνωστών.

Αρκετά, με έπιασε ξαγφνική θλίψη και κούραση με όλα αυτά… Λέω να πάω να τραβήξω καμιά μαλακία μήπως και ξελαμπικάρω… Έτσι κι αλλιώς ο Θεός με έχει καταδικάσει ως Έλληνα φιλόσοφο και πάνω απ’ όλα σαν άθεο... Θα βάλλω και με περικεφαλαία, έτσι για να ευχαριστήσω τον θεοσεβούμενο, αλλά μαρτωλό εντούτοις, φίλο μου Kein…

Τελικά, όπως φαίνεται, πας μη μαλακός, Βάρβαρος! Πάντες γαρ οι Έλληνες, θεϊκή βουλήσει, μαλακοί εισίν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου