ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2018

VS ΙΗΣΟΥΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ!!ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΗΡΥΚΑΣ ΜΙΣΟΥΣ??ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ!!


Σ
ύμφωνα με τους χριστιανούς θεωρητικούς, ο Ιησούς Χριστός δίδαξε στον κόσμο το πνεύμα της αγάπης. Στο άρθρο αυτό όμως, θα δείξουμε, ότι από τα ίδια τα κείμενα της «Καινής Διαθήκης» προκύπτει, ότι ο Ιησούς Χριστός όχι μόνον δεν ήταν κήρυκας αγάπης όπως προβάλλεται, αλλά αντιθέτως προέβαινε σε κηρύγματα απίστευτου μίσους, διχασμού και ανθελληνισμού.

     «Ήταν μερικοί έλληνες μεταξύ εκείνων που είχαν ανεβεί για να προσκυνήσουν κατά την εορτή. Αυτοί λοιπόν ήλθαν στον Φίλιππο ο οποίος ήταν από τη Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας και του είπαν: ʽΚύριε, θέλουμε να δούμε τον Ιησούʼ. Έρχεται ο Φίλιππος και το λέει στον Ανδρέα και ο Ανδρέας κι ο Φίλιππος το λέγουν στον Ιησού. Ο Ιησούς αποκρίθηκε σʼ αυτούς: ʽΉλθε η ώρα για να δοξαστεί ο υιός του ανθρώπουʼ» («κατά Ιωάννη» ιβ΄20-23). Αυτό είναι το περίφημο απόσπασμα στο οποίο κατά κόρον αναφέρονται οι ρωμιορθόδοξοι στην προσπάθειά τους να δείξουν, ότι ο Ιησούς δήθεν αγαπούσε τους έλληνες.

     Εδώ πρέπει να διευκρινίσουμε, ότι δεν πρόκειται για έλληνες στο γένος και αυτό γίνεται φανερό από το ίδιο το κείμενο. Ας εξετάσουμε με προσοχή το επίμαχο απόσπασμα. Κατʼ αρχήν οι «έλληνες» αυτοί ανέβαιναν να προσκυνήσουν στην εορτή. Ποια ήταν αυτή η εορτή; Λίγες παραγράφους νωρίτερα, από την αρχή του ιβ΄ και εντεύθεν μας πληροφορεί, ότι επρόκειτο για το Πάσχα τη μεγάλη αυτή εβραϊκή εορτή. Και συνεχίζει: «Την επομένη μέρα πολύς κόσμος είχε έρθει για την εορτή, όταν άκουσαν ότι έρχεται ο Ιησούς στα Ιεροσόλυμα, πήραν κλάδους από φοίνικες και βγήκαν προς προϋπάντησή του κι έκραζαν: ʽΩσαννά, ευλογημένος να είναι εκείνος, που έρχεται στο όνομα του Κυρίου (του Γιαχβέ), ο βασιλεύς του Ισραήλʼ. Ο δε Ιησούς βρήκε ένα μικρό όνο κι εκάθησε επάνω του, καθώς ήταν γραμμένο. Μη φοβάσαι, θυγατέρα Σιών, να ο βασιλεύς σου έρχεται καθισμένος σʼ ένα πουλάρι όνου»

    To κείμενο μάς μιλάει για το βασιλέα του Ισραήλ, όχι το βασιλέα της Ελλάδας και για τη θυγατέρα Σιών, όχι για τη θυγατέρα Ελλάδα. Το τι σχέση έχουν όλα αυτά με τους έλληνες και το «ελληνικό Πάσχα», που εορτάζουν οι σύγχρονοι ρωμιοί, μόνον οι ρωμιοορθόδοξοι κύκλοι μπορούν να «ερμηνεύσουν».


Με ορμητήριο τις εβραϊκές κοινότητες στην Ελλάδα
  Ας μην ξεφύγουμε από το θέμα μας όμως. «Όταν πέρασε την Αμφίπολη και την Απολλωνία (ο Παύλος) ήλθε στη Θεσσαλονίκη όπου ήταν η συναγωγή των ιουδαίων και σύμφωνα με τη συνήθειά του πήγε σʼ αυτούς και επί τρία Σάββατα συνδιαλεγόταν μαζί τους πάνω στις γραφές» («Πράξεις» ιζ΄1-2).

     Στην Αθήνα προσέγγισε πρώτα την συναγωγή των ιουδαίων, όπου βρήκε ομοεθνείς του για σίτιση, στέγαση, προστασία και ποίμνιο («Πράξεις» ιζ΄17) και στη συνέχεια όταν πήρε θάρρος, άρχισε να γυρίζει στην αγορά και να μιλά με τους «παρατυγχάνοντας», δηλαδή με τους θαμώνες και τους περαστικούς. 

     Στην Κόρινθο τα ίδια: οι πρώτοι προσήλυτοι ήταν ιουδαίοι, ο Ακύλας και η σύζυγός του Πρίσκιλλα («Πράξεις» ιη΄2). Ο Παύλος μάλιστα φιλοξενήθηκε από τον Ιούστο, που στο σπίτι του μοιράζονταν τον ίδιο τοίχο με τη συναγωγή («Πράξεις» ιη΄7). Σε όλες τις πόλεις «διελέγετο εν τη συναγωγή»: («Πράξεις» ιη΄4, ιη΄19, ιη΄26, ιθ΄8). 

     Μολονότι τα περισσότερα κείμενα που συμπεριλαμβάνονται στην «Καινή Διαθήκη» είναι γραμμένα στην ελληνική γλώσσα δεν μιλούν για την Ελλάδα. Γράφτηκαν στα ελληνικά από εβραίους συγγραφείς (όχι απαραίτητα από αυτούς που δηλώνουν) επειδή οι εβραίοι για αιώνες είχαν χάσει τη γλώσσα τους. Ελλήνιζαν, τόσο στη γλώσσα όσο και στα ήθη. Αθλούνταν, πλένονταν και αποποιούνταν έως και την περιτομή τους που προσπαθούσαν να την καλύψουν. Κανένα από τα κείμενα, είτε της «Παλαιάς» είτε της «Καινής Διαθήκης» δεν απευθύνεται σε έλληνες. «Αυτούς τους δώδεκα έστειλε ο Ιησούς και τους παράγγειλε τα εξής: «Προς τους εθνικούς μην πηγαίνετε και στην πόλη των σαμαρειτών μην μπαίνετε, αλλά πηγαίνετε μάλλον στα χαμένα πρόβατα της γενεάς του Ισραήλ». («κατά Ματθαίο» ι΄5-6).
    
     Όταν ο Παύλος αποστέλλει επιστολές προς εφεσίους, φιλιππησίους, θεσσαλονικείς ή κορινθίους κ.λ.π., δεν τις αποστέλλει στους έλληνες των πόλεων αυτών, αλλά στους εβραίους που ζουν στις ελληνικές πόλεις και που υπήρξαν οι πρώτοι προσήλυτοι στο χριστιανισμό, όχι από δική τους αυθόρμητη προσχώρηση αλλά μετά από εντολή που πήραν από τους ραβίνους τους, να υποδυθούν τους πιστούς της νέας θρησκείας. Όπου δηλαδή γίνεται δηλαδή αναφορά για εφεσίους, εννοείται ότι είναι οι εβραίοι της Εφέσου κι όχι οι έλληνες, όταν γίνεται αναφορά στους κορινθίους, εννοείται ότι πρόκειται για τους εβραίους της Κορίνθου. Οι έλληνες δεν είχαν καμμιά σχέση με όλα αυτά.
     
     Ο Νόμος δεν διδάσκεται στους έλληνες το γένος. Οι Απόστολοι, γράφει ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος («Εις τας Πράξεις, Ομιλία ΚΕ΄» «δεν κήρυτταν το θείο λόγο σε κανένα παρά μόνο στους ιουδαίους» («μηδενί λαλούντες το λόγο ει μη μόνον ιουδαίοις» «Πράξεις» ια΄19-20) και συνεχίζει: «Δεν το έκαναν αυτό φοβούμενοι τους ανθρώπους, αλλά το έκαναν τηρώντας το Νόμο». Υπήρχαν όμως και κάποιοι κύπριοι και κηρυναίοι οι οποίοι «ελάλουν προς τους ελληνιστάς, ευαγγελιζόμενοι τον Κύριον Ιησούν» («Πράξεις» ια΄20) και διευκρινίζει ο Χρυσόστομος «Ίσως επειδή δεν γνώριζαν τα εβραϊκά τους ονόμαζαν έλληνες». Στη συνέχεια ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος επανέρχεται στο θέμα («Εις τας Πράξεις, Ομιλία Λ΄»): «Συνέβη δε και στο Ικόνιο το ίδιο να μπούν στη συναγωγή των ιουδαίων και να μιλήσουν έτσι ώστε να πιστέψει μεγάλο πλήθος από τους ιουδαίους κι από τους έλληνες». Ως γνωστόν δεν συναντά κανείς έλληνες στη συναγωγή. Είναι καταφανές, πως πρόκειται για εβραίους, που έχασαν τη γλώσσα τους και μιλούσαν ελληνικά.


    Ας δεχθούμε όμως ότι οι σημερινοί ρωμιοί, που έχουν υποστεί τη συνεχή επί σχεδόν δεκαεπτά αιώνες χριστιανική προπαγάνδα έχουν «πεισθεί», ότι το Πάσχα είναι ελληνική εορτή. Οι έλληνες όμως του 33 μ.Χ. γνώριζαν το Πάσχα; Aσφαλώς όχι! Ήταν έλληνες λοιπόν εκείνοι που ζήτησαν να δουν τον Ιησού; Όχι βέβαια! Εβραίοι ήταν κι αυτοί, κάτοικοι ίσως της Ελλάδας, που μιλούσαν όμως ελληνικά και τίποτε περισσότερο. Αποκαλούνται έλληνες προκειμένου να διακριθούν από τους υπόλοιπους εβραίους, που δεν μιλούσαν την ελληνική Γλώσσα. Η μονομερής επανάληψη ενός και μοναδικού ομιχλώδους και δήθεν κολακευτικού εδαφίου και η αποσιώπηση όλων των άλλων που καταφαίνονται με ξεκάθαρες διαθέσεις εναντίον των ελλήνων όπως θα αναλύσουμε παρακάτω, μόνον δόλια μπορεί να χαρακτηρισθεί.


Ιησούς: Ένας μεγάλος ανθέλληνας
  Ας εξετάσουμε τώρα τι γνώμη είχε ο Ιησούς για τους αυθεντικούς έλληνες. Ο Ματθαίος (ιε΄22-28) και o Μάρκος (ζ΄25-30) περιγράφουν μία πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Πρόκειται για την θεραπεία της κόρης μιας γυναίκας πού παρουσιάζεται ως κανονική ελληνί­δα, όχι εβραία που μιλούσε ελληνικά, καθότι γίνεται σαφής διάκριση: Είναι «ελληνίδα συροφοινίκισσα στο γένος» («κατά Μάρκο» ζ΄ 26).

     Εδώ θέλει αρκετή προσοχή γιατί μόνο το πρωτότυπο κείμενο μιλάει για ελληνίδα. Αν διαβάζετε το κείμενο στη νεοελληνική απόδοση των χριστιανών μεταφραστών, κατά κανόνα μεταφράζουν το «ελληνίδα» σε «ειδωλολάτρις» οπότε ο ανυποψίαστος αναγνώστης προσπερνάει το κείμενο χωρίς να αντιληφθεί την πραγματική σημασία του. 

     Η γυναίκα αυτή λοιπόν, έπεσε στα πόδια του Ιησού παρακαλώντας τον να θεραπεύσει την άρρωστη κόρη της, καθότι ο Ιησούςεμφανίζεται κατ' εξοχή ως θεραπευτής. Ξέρετε όμως ποια ήταν η αντίδρασή του; «Κι εκείνος δεν της αποκρίθηκε ούτε μία λέξη. Και τότε οι μαθητές τον πλησίασαν και του είπαν διώξε την γιατί φωνάζει από πίσω μας. Κι εκείνος τους αποκρίθηκε: ʽΔεν είμαι σταλμένος παρά μόνο για τα χαμένα πρόβατα του οίκου του Ισραήλ. Δεν είναι σωστό να παίρνεις το ψωμί από τα παιδιά και να το δίνεις στα σκυλιάʼ». (Η λέξη είναι «κυνάρια», δηλαδή μικρά σκυλιά) («κατά Ματθαίον» ιε΄26 και «κατά Μάρκο» ζ΄27-28). «Ναι, Κύριε» του απάντησε τότε ή γυναίκα, «αλλά και τα σκυλιά τρώνε από τα ψίχου­λα πού πέφτουν κάτω από το τραπέζι των κυρίων τους». Τότε μόνον ικανοποιήθηκε αυτός και «θεραπεύτηκε η κόρη της από την ώρα εκείνη».

     Η συμπεριφορά του «υιού του θεού» στο περιστατικό αυτό, δεν εγείρει καμμία αμφιβολία, είναι σαφέστατη: Θεωρεί τους έλληνες σκυλιά που δεν αξίζει να τρώνε ούτε τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι των κυρίων τους, των εβραίων!

     Πέραν αυτού όμως, μια τέτοια συμπεριφορά γεννά κι ορισμένα επί πλέον ερωτήματα. Ή πρώτη αντίδρασή του, όπως είδαμε, ήταννα αρνηθεί την θεραπεία. Οι αρχαίοι έλληνες ιατροί, άλλα και οι σύγχρονοι, ορκίζονται τον περίφημο «Όρκο του Ιπποκράτη» στον όποιο συνομολογούν πως θα ασκήσουν την τέχνη τους σε κάθε έναν που θα τους το ζητήσει, είτε αυτός είναι άνδρας, γυναίκα, ελεύθερος η δούλος. Σε κανένα σημείο του Όρκου δεν υπάρχει περιορισμός της άσκησης του επαγ­γέλματός τους επειδή ο ασθενής είναι αλλόφυλος ή αλλόθρησκος. Ο Ιπποκράτης ούτε καν το σκέφτεται να κάνει τέτοιου είδους διακρίσεις. Ο Ιησούς όχι μόνο το σκέφτεται αλλά και το εφαρμόζει. Η θεραπευτική δεινότητα του Ιησού ήταν τελικά ένα καρβέλι ψωμί, δηλαδή περιορισμένο σε ποσότητα και όταν παρείχε μερικά ψίχουλα σε κάποιον αλλόφυλο αυτό σήμαινε ότι τα στερούσε από τα «χαμένα πρόβατα του Ισραήλ»; Γνωρίζει περιορισμούς η χριστιανική Θεία Χάρις;

     Στις «Πράξεις» επίσης (κα΄28-29) διαβάζουμε ακόμα ένα απίστευτο απόσπασμα για τους έλληνες: «Μέχρι και έλληνες έβαλε μέσα στο ιερό και μόλυνε τον άγιο τούτο τόπο».
     
     Η σκληρότητα αυτή του Ιησού δεν είναι μοναδική στην «Καινή Διαθήκη», αντιθέτως μάλιστα. Την ίδια σκληρότητα συναντούμε στην με σκαιό τρόπο αποπομπή της μητέρας του και των αδελφών του όταν πήγαν να τον δουν στην Γαλιλαία που δίδασκε («κατά Ματθαίο» ιβ΄46-50, «κατά Μάρκο» γ΄31-35 , «κατά Λουκά» η΄19-20). Στο «κατά Ιωάννη» β΄4, όταν του μιλάει η μητέρα του, την μία από τις δύο φορές που μιλάνε στο Ευαγγέλιο, ο Ιησούς της λέει εν ψυχρώ: «Τι κοινό υπάρχει ανάμεσα σʼ εμένα και σʼ εσένα, γυναίκα;».

Η εικόνα του 14ου αιώνα από τη Μονή Τιμίου Προδρόμου των Σερρών αναπαριστά τον Ιησού να κάνει πράξη αυτά που λέει στο Ευαγγέλιο: Κυνηγάει να σκοτώσει ειδωλολάτρες, αιρετικούς κι εθνικούς - έλληνες δηλαδή.


Ιησούς: Σκληρός και εκδικητικός
  Το αποκορύ­φωμα της σκληρότητας και της εκδίκησης (της άδικης εκδίκησης), το συναντούμε στο επεισόδιο με τη συκιά οπού ο Ιησούς την κατα­ράστηκε κι εκείνη ξεράθηκε, επειδή δεν βρήκε σύκα να φάει. Και να φαντασθεί κανείς ότι «δεν ήταν ο καιρός των σύκων» («κατά Ματθαίο» κα΄18-20, «κατά Μάρκο», ια΄13-14, 20-23). 

     Το θαύμα θα ήταν να περάσουν την άλλη ημέρα κι η συκιά να ήταν γεμάτη σύκα. Τέτοια κακία εναντίον μάλιστα αψύχου πράγματος, μόνον σε ένα ιστορικό ανάλογο γνωρίζω: στο μαστίγωμα της θάλασσας στον Ελλήσποντο για τιμωρία από τον πέρση Βασιλιά.


Γενικός διχασμός, διχόνοια και διαίρεση
  Αλλά και με τις παραβολές του ο Ιησούς, δίνει «μηνύματα» («γραμμή» κατά τη σύγχρονη έκφραση) σκληρότητας και αδικίας. «Όποιος δεν είναι μαζί μου, είναι εναντίον μου» («κατά Ματθαίο» ιβ΄30) εξαγγέλλει ως άλλος δικτάτωρ. Το ίδιο ακριβώς είπε μετά την καταστροφή των διδύμων πύργων και πριν την εισβολή στο Ιράκ κι ο πρόεδρος των Η.Π.Α. κ. Μπους.

    Ο Ιησούς δεν το απέκρυψε, ότι σκοπός του ήταν να σπείρει το διχασμό και τη διχόνοια ανάμεσα στους ανθρώπους: «Φωτιά ήρθα να βάλω πάνω στη Γή και πόσο θα ήθελα να είχε ήδη ανάψει» («κατά Λουκά» ιβ΄49-50). Τι φρικαλέα απειλή! Ακόμη: «Νομίζετε ότι ήλθα για να επιβάλλω αναγκαστική ομόνοια μεταξύ των ανθρώπων; Κάθε άλλο. Σας βεβαιώνω, ότι ο ερχομός μου θα φέρει διαιρέσεις. Από τώρα και στο εξής μια οικογένεια με πέντε μέλη θα χωριστεί σε δύο παρατάξεις: Τρείς εναντίον δύο και δύο εναντίον τριώνΟ πατέρας θα είναι αντίθετος με τον γιο του κι ο γιος με τον πατέρα του. Η μάνα με την κόρη της. Η πεθερά με τη νύφη της κι η νύφη με την πεθερά της» («κατά Λουκά» ιβ΄51-53).
    
  Κι ο Ματθαίος τα ίδια γράφει (ι΄34-38): «Μη νομίσετε ότι ήλθα να βάλω ειρήνη στη Γή. Δεν ήλθα να βάλω ειρήνη, αλλά μάχαιρα. Γιατί ήλθα για να διχάσω τον άνθρωπο από τον πατέρα του και την κόρη από τη μάνα και τη νύφη από την πεθερά της». 

Με εκπλήσουσα σαφήνεια ο Ιησούς προτρέπει σε μίσος όλους τους ανθρώπους: «Εάν κάποιος έρχεται προς τα μένα και δεν μισεί τον πατέρα του και την μητέρα του και τη γυναίκα και τα παιδιά και τους αδελφούς και τις
 αδελφές, ακόμα και την ψυχή του (φαντασθείτε: να μισήσετε και την ίδια σας την ψυχή!), δεν γίνεται να είναι μαθητής μου» («κατά Λουκά» ιδ΄26). 

Και ο Ιωάννης, άξιο τέκνο του δασκάλου του δίνει την τερατώδη εντολή: «Μην αγαπάτε τον κόσμο και ότι ανήκει στον κόσμο. Όποιος αγαπάει τον κόσμο δεν αγαπά τον Θεό». («Α΄επιστολή Ιωάννη» β΄15-16).






« Μη νομίσετε ότι ήλθα να βάλω ειρήνη στη Γή. Δεν ήλθα να βάλω ειρήνη, αλλά μάχαιρα. Γιατί ήλθα για να διχάσω τον άνθρωπο από τον πατέρα του και την κόρη από τη μάνα και τη νύφη από την πεθερά της. »
Ιησούς (Ματθ. ι΄ 34-38.)
     Θα έλεγε κανείς ότι οι δώδεκα μαθητές δεν ήταν παρά μια ομάδα περιπλανώμενων αγαθών ανδρών,που μαζί με τον δάσκαλό τους δεν έκαναν τίποτε άλλο παρά να κηρύττουν την αγάπη. Κι όμως, οι άνθρωποι αυτοί ήταν οπλισμένοι, έτοιμοι να σκοτώσουν αν χρειαζόταν: «Όταν είδαν οι μαθητές του τι μέλλει να γίνει, είπαν: ʽKύριε, να τους χτυπήσουμε με τα μαχαίρια;ʼ κι ένας απʼ αυτούς χτύπησε τον δούλο του αρχιερέα και του έκοψε το δεξί αυτί» («κατά Ματθαίο» κστ΄51, «κατά Μάρκο» ιδ΄47, «κατά Λουκά» κβ΄49-50, «κατά Ιωάννη» ιη΄10). [ Σημείωση: Το αυτί το κολλάει στη θέση του ο Ιησούς μόνο στον Λουκά (κβ΄51). Στα άλλα τρία Ευαγγέλια ο δυστυχής δούλος παραμένει χωρίς το δεξί του αυτί. «Σε τι αμάρτησε αυτός (αναρωτιέται ο Πορφύριος στο «κατά Χριστιανών» ΙΙΙ 20), αν το αφεντικό του τον διέταξε να πάρει μέρος στη σύλληψη του Ιησού;». ]

    Θα αντέτεινε ίσως κανείς, ότι οι μαθητές οπλοφορούσαν χωρίς να το γνωρίζει ο ίδιος ο Ιησούς. Η αλήθεια είναι, ότι όχι μόνον το γνώριζε, αλλά ο ίδιος ο Ιησούς τους είχε εξοπλίσει: «Όποιος έχει χρήματα ας τα πάρει. Το ίδιο κι αυτός που έχει σακίδιο. Όποιος δεν έχει, ας πουλήσει το πανωφόρι του (ιμάτιο) κι ας αγοράσει μαχαίρι» («κατά Λουκά» κβ΄36-37). Ο Ιησούς λοιπόν, ο «κήρυκας της ειρήνης και της αγάπης» προέτρεπε τους μαθητές του να αγοράσουν όπλα με κάθε θυσία πουλώντας ακόμη και τα ρούχα τους για να αποκτήσουν τα προς τούτο απαιτούμενα χρήματα.
     
     Αλλά ο εξοπλισμός αυτός –έστω και για άμυνα- πώς συμβιβάζεται με το «αν κάποιος σε κτυπήσει στο μάγουλο, όχι μόνο να μην ανταποδώσεις το κτύπημα, αλλά να γυρίσεις να σε κτυπήσει και στο άλλο»; («κατά Λουκά» στ΄29). Αυτά είναι από τα πιο δημοφιλή λόγια του Ιησού στα κατηχητικά. Όταν κάποιος από τους υπηρέτες του Αρχιερέα όμως του έδωσε ένα χαστούκι, «ο Ιησούς του αποκρίθηκε: ʽΆν είπα κάτι κακό πες μου ποιο ήταν το κακό κι αν είπα κάτι καλό, τότε γιατί με δέρνεις;ʼ» («κατά Ιωάννη» ιη΄22-23). Δεν γύρισε και το άλλο μάγουλο όπως συνέστησε στους μαθητές του να κάνουν, αλλά ζήτησε τον λόγο: «γιατί με δέρνεις;».

     Από τα λίγα που προαναφέρθηκαν, προκύπτει ότι η διδασκαλία του Ιησού, πέραν του ανθελληνικού μένους της, είναι γεμάτη από κακία, μίσος, διχόνοια, διχασμό, απειλή κατά των ανθρώπων και προετοιμασία για αιματοκύλισμα. Και η περίφημη αγάπη, η συγχώρεση, η ομόνοια, η ειρήνη, που –όπως κατά κόρον διατυμπανίζει η εκκλησία- έφερε για πρώτη φορά στον κόσμο πού είναι;

    Ας εξετάσουμε την πλέον διαφημισμένη από τις υποτιθέμενες ρήσεις αγάπης του Ιησού: «Αγαπάτε αλλήλους» («κατά Ιωάννη» ιγ΄34, ιε΄17). Διαβάστε όλο το απόσπασμα και θα διαπιστώσετε, ότι τόσον αυτό, όσο και κάποια άλλα παρόμοια αποσπάσματα υποτιθέμενης αγάπης δεν αφορούν όλους τους ανθρώπους.

«Όσο για τους εχθρούς μου, αυτούς πού δεν με θέλησαν για βασιλιά τους, φέρτε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου.»
Iησούς (Λουκ. ιθ΄ 27).
     
    Όταν λέει «αγαπάτε αλλήλους», αναφέρεται μόνον μεταξύ των μαθητών του: «Εντολή νέα σας δίδω, να αγαπάτε αλλήλους, καθώς εγώ σας αγάπησα, έτσι να αγαπάτε κι εσείς ο ένας τον άλλον. Από αυτό θα ξέρουν όλοι ότι είσθε μαθητές μου, εάν δηλαδή έχετε αγάπη μεταξύ σας» («κατά Ιωάννη» ιγ΄34-35). Για όλους τους άλλους, φωτιά και τσεκούρι: «Όσο για τους εχθρούς μου, αυτούς πού δεν με θέλησαν για βασιλιά τους, φέρτε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου» («κατά Λουκά» ιθ΄27).
           
     Υπάρχουν πλείστα πραγματικά κηρύγματα αγάπης στην αρχαία γραμματεία, όπως π.χ.: «Προτιμώ, κάνοντας το καλό νʼ αποτυγχάνω, παρά με το κακό να έχω τη νίκη». «Φιλοκτήτης» Σοφοκλέους στ. 94-95). Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε, πως το «ειρήνη υμίν» του Ιησού («κατά Ιωάννη» κ΄20) δεν μας αφορά. Δεν απευθύνεται σʼ εμάς, αλλά στον στενό εβραϊκό κύκλο του και είχε σκοπό να τους επιστήσει την προσοχή στο γεγονός ότι όφειλαν να είναι μονιασμένοι.

     Ο Ιησούς, υποτίθεται, ότι εισήγαγε τη συγχώρεση. Στην πραγμα­τικότητα η χριστιανική συγχώρεση δίνεται υποκριτικά και επιλεκτι­κά. Παράδειγμα ο Ιούδας. Ενώ ο ίδιος ο Ιησούς συγχώρεσε την πόρνη, τον ληστή πάνω στο σταυρό, τους ίδιους τους σταυρωτές του με το περίφημο: «άφες αυτοίς», τον Ιούδα δεν τον συγχώρεσε παρόλο πού μεταμελήθηκε έμπρακτα. Κι η εκκλησία, επί 2.000 χρόνια ακολου­θώντας το παράδειγμα του Ιησού, συγχώρεσε ειδεχθείς εγκληματίες και επί πλέον τους ανακήρυξε Μεγάλους και Αγίους, όπως τον αιμοσταγή αδελφοκτόνο, συζυγοκτόνο και υιοκτόνο Μ. Κωνσταντίνο. Τον Ιούδα όμως δεν τον συγχώρεσε -παρότι αποδεδειγμένως μετανόησε- με το γελοίο και υποκριτικό επιχείρημα, ότι ο Ιούδας δεν συγχωρεί­ται όχι γιατί πρόδωσε τον Ιησού αλλά γιατί αυτοκτόνησε. Η ζωή είναι δώρο του θεού -λένε- ανήκει στο θεό και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να την αφαιρέσει αυτοκτονώντας. Αν το κάνει, δεν του παρέχεται συγχώρεση, όπως στον Ιούδα. Όταν αφαιpείς όμως τη ζωή η τις ζωές των άλλων, γιατί συγχωρείσαι; Eκείνες, πού είναι επίσης δώρα του θεού, έχεις δικαίωμα να τις αφαιρέσεις; Φαίνεται ότι το έχεις, αφού η εκκλησία όχι μόνο σε συγχωρεί αλλά σε ανακηρύσσει Άγιο και Μέγα, κατά το παράδειγμα του Μεγάλου Κωνσταντίνου.

* * *
  Τελευταία γίνεται πολύς λόγος από ρωμιορθόδοξους κύκλους και για τη δήθεν ελληνική καταγωγή του Ιησού. Ο Ιησούς ήταν ένας εβραίος. Όταν η σαμαρείτιδα τόνισε την ιουδαϊκή του καταγωγή, εκείνος δεν την αρνήθηκε («κατά Ιωάννη» δ΄9). «Παλαιά» και «Καινή Διαθήκη» εμμένουν στην καταγωγή του Ιησού από τον Δαβίδ και τον Αβραάμ και οι ρωμιορθόδοξοι επιμένουν πως ήταν έλληνας. Η φύση θέλει τους απογόνους να ανήκουν στην ίδια φυλή με τους προγόνους τους. Σε πείσμα κάθε λογικής οι ρωμιοί επιμένουν, πως είναι εβραίοι, «απόγονοι του Αβραάμ» («προς Γαλάτας» γ΄29) και ο εβραίος Ιησούς, ότι ήταν έλληνας. Είναι να χάνει κανείς το μυαλό του! 

     Ο Ιησούς δεν ανέπτυξε ποτέ ελληνική σκέψη και οι διδαχές του δεν είναι παρά εβραϊκά κατασκευάσματα γραμμένα στο πόδι, γιʼ αυτό και δεν συμφωνούν το ένα με το άλλο. Ο Ιησούς, αν υπήρξε ποτέ, γιατί καμμιά άλλη πηγή πλην των εβραϊκών δεν τον αναφέρει ενώ έζησε σε μια από τις καλύτερα τεκμηριωμένες ιστορικές περιόδους ήταν ένας εβραίος και αυτό το αποδεικνύει επίσης περίτρανα κι η περιτομή του, που τόσο υπερήφανα άλλωστε γιορτάζουμε την 1η Ιανουαρίου εκάστου έτους.


     Οι επαγγελματίες προπαγανδιστές του χριστιανισμού, αλλά και άλλοι συνοδοιπόροι τους μας βομβαρδίζουν καθημερινώς από τα παράθυρα των τηλεοπτικών διαύλων, από εφημερίδες και περιοδικά και χαϊδεύουν τα αυτιά μας με τα υποτιθέμενα κηρύγματα αγάπης του Ιησού, με την δήθεν αγάπη του για τους ελληνες, με την δήθεν ελληνικότητα της ορθοδοξίας κι άλλα πολλά. Όλες αυτές οι ανακρίβειες που υποστηρίζονται δεν είναι τυχαίες ούτε γίνονται κατά λάθος. Ορισμένοι εξ αυτών που τις προβάλλουν είναι άνθρωποι ανωτάτης μορφώσεως, καθηγητές κ.λ.π.. Τα πράγματα είναι οφθαλμοφανή. Δεν μπορεί να μην τα βλέπουν. Γνωρίζουν ότι εσκεμμένα συντελούν στη διαιώνιση της παραπλάνησης. Κι όμως επιμένουν. Δυστυχώς εκτός από την άγνοια υπάρχει κι ο δόλος.


ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΝΟΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΕΡΑΤΑ ΟΠΩΣ Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!! ΟΙ ΑΘΡΗΣΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΗΡΥΚΑ ΜΙΣΟΥΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ!!ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΚΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΧΙΟΝΑΣ ,ΑΚΡΙΔΑΣ,ΑΝΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΤΡΑΠΑΣ ΦΟΒΕΡΑΣ ΘΑΝΑΤΙΚΑ ΛΟΙΜΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ.ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΕΘΝΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΜΑΣΤΙΓΩΣΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΒΙΟ ΣΑΣ!!!! ΑΡΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΕΘΝΗ ΠΟΥ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΕΝΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ....ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΑΛΛΟΦΥΛΑ ΕΘΝΗ (ΜΗΠΩΣ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ? ) ΟΠΟΥ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΟΜΟ ΠΡΑΤΟΥΝ? ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΔΩΚΑ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΔΙΔΩΝ ΑΥΤΟΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΤΟΥ ΔΕΣΜΕΙΝ ΚΑΙ ΛΥΕΙΝ.... Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΕ!! ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ!!! !!!! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΑΠΑΔΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΑΡΣΕΝΙΟ?....ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΑΟ ΛΕΕΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ?ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ?ΜΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ .ΣΑΣ ΕΔΩΚΑ ΝΟΜΟ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΜΩΥΣΕΩΣ ΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΝΝΟΕΙ..ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΡΩΕΙ ΚΡΕΑΣ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ..ΕΔΩ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ!!Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ!! alt

ΘΑ ΒΡΕΞΩ ΥΔΩΡ ΚΟΧΛΑΤΟ ,ΑΙΜΑ,ΚΑΙ ΠΥΡ ΝΑ ΚΑΤΑΚΑΥΣΩ ΤΑΣ ΑΜΠΕΛΟΥΣ ΣΑΣ(ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΗΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΥΛΗΣ )  ΘΗΡΙΑ ΠΤΕΡΩΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΦΑΓΟΥΝ ΣΚΟΤΟΣ ,ΑΣΤΡΑΠΑΣ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΑΣ !!!!!!!!!!! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΡΕΑΣ ΚΑΙ ΨΑΡΙ?? ????????ΕΒΡΑΙΟΠΟΥΛΑ ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ  ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ  ΣΤΑ (ΙΕΡΑ ΣΑΣ ΒΙΒΛΙΑ ).. .  ΠΗΓΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΠΡΟΣ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ!!ΑΥΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΩΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ!!ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ!!   συκιά.jpg   
 H άκαρπη συκιά:(Mκ 11:12-14, 20-24)
    18Kαι το πρωί επιστρέφοντας στην πόλη πείνασε. 19Bλέποντας, λοιπόν, μια συκιά στο δρόμο την πλησίασε αλλά δε βρήκε τίποτε σ' αυτήν παρά μονάχα φύλλα, και της λέει: "Ποτέ πια να μην παραχθεί καρπός από σένα". Kαι στη στιγμή ξεράθηκε η συκιά! 20Kαι σαν το είδαν αυτό οι μαθητές, θαύμασαν και είπαν: "Πώς ξεράθηκε έτσι η συκιά από τη μια στιγμή στην άλλη;" 21Aποκρίθηκε τότε ο Iησούς και τους είπε: "Πραγματικά, σας λέω, αν έχετε πίστη και δεν ταλαντευτείτε, όχι μόνο αυτό που συνέβη με τη συκιά θα κάνετε, αλλά κι αν ακόμα πείτε σε τούτο το βουνό: Σήκω και ρίξου στη θάλασσα, θα γίνει. 22Kαι όλα όσα ζητήσετε στην προσευχή έχοντας πίστη, θα τα λάβετε". Ναι ο Χριστούλης πείνασε (πεινάνε οι Θεοί??) και καταράστηκε τη συκιά γιατί δεν είχε σύκα ανοιξιάτικα...Που ακούστηκε αυτό; Το δέντρο διέπραξε βλασφημία που δεν είχε καρπούς εκτός εποχής του και έτσι πλήρωσε με κατάρα!!!Οι μαθητές του τον θαύμασαν για την παρανοϊκή του πράξη!!Γιατί ο Ιησούς δεν έκανε τα μαγικά του να εμφανιστούν σύκα στην άκαρπη συκιά τι του έφταιξε η δύσμοιρη συκία δεν ήξερες Ναζωραίε ότι η συκιές δεν βγάζουν σύκα την άνοιξη????Ιστορίες χριστιανικής τρέλας και μίσος για την φύση και την Θεά Για!!Έχουν ένα θέμα με την φύση πατέρας και γιος ο πατέρας με τα μήλα και ο γιος με τις συκιές!!  
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟΥΣ ΡΩΜΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΝΟΥΝ ΒΑΒΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΘΕΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΤΑΛΙΜΠΑΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ!!ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΧΕΤΕ ΡΩΜΙΟΙ!!   ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ??? 
Mια ασυγχώρητη αμαρτία
(Mκ 3:28-30, Λκ 12:10)
31"Γι' αυτό σας λέω, κάθε αμαρτία και βλαστήμια θα συγχωρηθεί στους ανθρώπους αλλ' η βλαστήμια εναντίον του Πνεύματος δε θα συγχωρηθεί στους ανθρώπους. 32Kι αν συμβεί να εκφραστεί κανείς εναντίον του Γιου του Aνθρώπου, θα του συγχωρηθεί. Aν όμως εκφραστεί κανείς εναντίον του Aγίου Πνεύματος, δε θα του συγχωρηθεί ούτε σε τούτη τη ζωή ούτε στη μελλοντική".ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ !!ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΟ "ΑΓΙΟ" ΠΝΕΥΜΑ ΝΑΖΩΡΑΙΕ!!!ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ!! 
ΙΗΣΟΥΣ:ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΟ "ΑΓΙΟ" ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ!!ΤΟ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑΖΩΡΑΙΕ!!   Ο ΙΗΣΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ!!  ΕΝΑΣ"ΘΕΟΣ"ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΙΑ!!ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!  Jesusweb.jpgΕδώ φαίνεται ξεκάθαρα  ότι αυτός που έγραψε τα "ευαγγέλια" σίγουρα δεν ήταν στα καλά του!!  Υπάρχει σήμερα άνθρωπος στον πλανήτη που ακολουθεί αυτές τις παρανοϊκές εντολές του Ναζωραίου??  ΜΑΤΘΑΙΟΣ:Κεφ:5  17 Μη νομίσητε ότι ήλθον να καταλύσω τον νόμον ή τους προφήτας· δεν ήλθον να καταλύσω, αλλά να εκπληρώσω.   18 Διότι αληθώς σας λέγω, έως αν παρέλθη ο ουρανός και η γη, ιώτα εν ή μία κεραία δεν θέλει παρέλθει από του νόμου, εωσού εκπληρωθώσι πάντα. Λκ 16:17  19 Όστις λοιπόν αθετήση μίαν των εντολών τούτων των ελαχίστων και διδάξη ούτω τους ανθρώπους, ελάχιστος θέλει ονομασθή εν τη βασιλεία των ουρανών· όστις δε εκτελέση και διδάξη, ούτος μέγας θέλει ονομασθή εν τη βασιλεία των ουρανών. Ja 2:10  20 Επειδή σας λέγω ότι εάν μη περισσεύση η δικαιοσύνη σας πλειότερον της των γραμματέων και Φαρισαίων, δεν θέλετε εισέλθει εις την βασιλείαν των ουρανών.   21 Ηκούσατε ότι ερρέθη εις τους αρχαίους, Μη φονεύσης· όστις δε φονεύση, θέλει είσθαι ένοχος εις την κρίσιν. Εξ 20:13, Δτ 5:17   22 Εγώ όμως σας λέγω ότι πας ο οργιζόμενος αναιτίως κατά του αδελφού αυτού θέλει είσθαι ένοχος εις την κρίσιν· και όστις είπη προς τον αδελφόν αυτού Ρακά, θέλει είσθαι ένοχος εις το συνέδριον· όστις δε είπη Μωρέ, θέλει είσθαι ένοχος εις την γέενναν του πυρός.   23 Εάν λοιπόν προσφέρης το δώρον σου εις το θυσιαστήριον και εκεί ενθυμηθής ότι ο αδελφός σου έχει τι κατά σου,  24 άφες εκεί το δώρον σου έμπροσθεν του θυσιαστηρίου, και ύπαγε πρώτον φιλιώθητι με τον αδελφόν σου, και τότε ελθών πρόσφερε το δώρον σου.   25 Ειρήνευσον με τον αντίδικόν σου ταχέως, ενόσω είσαι καθ' οδόν μετ' αυτού, μήποτε σε παραδώση ο αντίδικος εις τον κριτήν και ο κριτής σε παραδώση εις τον υπηρέτην, και ριφθής εις φυλακήν· Λκ 12:58, Εφ 4:26   26 αληθώς σοι λέγω, δεν θέλεις εξέλθει εκείθεν, εωσού αποδώσης το έσχατον λεπτόν.   27 Ηκούσατε ότι ερρέθη εις τους αρχαίους, μη μοιχεύσης. Εξ 20:14, Δτ 5:18   28 Εγώ όμως σας λέγω ότι πας ο βλέπων γυναίκα διά να επιθυμήση αυτήν ήδη εμοίχευσεν αυτήν εν τη καρδία αυτού. Ιωβ 31:1, Ψλ 119:37   29 Εάν ο οφθαλμός σου ο δεξιός σε σκανδαλίζη, έκβαλε αυτόν και ρίψον από σού· διότι σε συμφέρει να χαθή εν των μελών σου και να μη ριφθή όλον το σώμα σου εις την γέενναν. Μτ 18:8, Μκ 9:43   30 Και εάν η δεξιά σου χειρ σε σκανδαλίζη, έκκοψον αυτήν και ρίψον από σού· διότι σε συμφέρει να χαθή εν των μελών σου, και να μη ριφθή όλον το σώμα σου εις την γέενναν.   31 Ερρέθη προς τούτοις ότι όστις χωρισθή την γυναίκα αυτού, ας δώση εις αυτήν διαζύγιον. Δτ 24:1  32 Εγώ όμως σας λέγω ότι όστις χωρισθή την γυναίκα αυτού παρεκτός λόγου πορνείας, κάμνει αυτήν να μοιχεύηται, και όστις λάβη γυναίκα κεχωρισμένην, γίνεται μοιχός. Μτ 19:7, Μκ 10:4, Μκ 10:11, Λκ 16:18, Α' Κορ 7:10   33 Πάλιν ηκούσατε ότι ερρέθη εις τους αρχαίους, Μη επιορκήσης, αλλά εκπλήρωσον εις τον Κύριον τους όρκους σου. Εξ 20:7, Λευ 19:12, Δτ 5:11   34 Εγώ όμως σας λέγω να μη ομόσητε μηδόλως· μήτε εις τον ουρανόν, διότι είναι θρόνος του Θεού· Ja 5:12  35 μήτε εις την γην, διότι είναι υποπόδιον των ποδών αυτού· μήτε εις τα Ιεροσόλυμα, διότι είναι πόλις του μεγάλου βασιλέως· Ησ 66:1, Ψλ 48:2   36 μήτε εις την κεφαλήν σου να ομόσης, διότι δεν δύνασαι μίαν τρίχα να κάμης λευκήν ή μέλαιναν.   37 Αλλ' ας ήναι ο λόγος σας Ναι ναι, Ου, ού· το δε πλειότερον τούτων είναι εκ του πονηρού.  Εσύ που το παίζεις  χριστιανός αντέχεις???
ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ!!

Ενόχους ψάνχει ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, τη στιγμή που η χώρα βυθίζεται στο πένθος και η τραγωδία δεν έχει τέλος. 
Ο ιερέας κατηγόρησε την κυβέρνηση όχι για την αντιμετώπιση των πυρκαγιών, αλλά για την… αθεΐα του Αλέξη Τσίπρα, η οποία -κατά τον Αμβρόσιο- ξεσήκωσε τις αντιδράσεις του Θεού. Η θεϊκή κατάρα ήρθε με τη μορφή πυρκαγιάς, ισχυρίστηκε ο μητροπολίτης.
Μάλιστα, ο Αμβρόσιος δεν σταματάει στις πυρκαγιές, θεωρεί δε ότι υπάρχουν πολλά μη κανονικά σημάδια που φανερώνουν τη θεϊκή οργή. «Ας μη ξεχνάμε, ότι πέρα απο τις καταστρεπτικές αυτές φωτιές, στη Χώρα μας συμβαίνουν ακόμη πολλά άλλα περίεργα φαινόμενα! Κεραυνοί π.χ. δολοφονούν αθώους διαβάτες στη μέση του δρόμου! Κεραυνοί επίσης καταστρέφουν ένα Πούλμαν, το οποίον γεμάτο με επιβάτες κινείται στο δημόσιο δρόμο! Επιβάτης πάλιν από κεραυνό δολοφονείται πάνω στο μηχανάκι του, καθώς κινείται επίσης σε δημόσιο δρόμο!», αναφέρει.
Εγκαλεί, μάλιστα, διακριτικά και την Ιερά Σύνοδο, αναφέροντας ότι δεν πρόκειται να δώσει μία απάντηση στο γιατί συμβαίνουν όλα αυτά.
Και η εξήγηση του Αμβρόσιου (η ορθογραφία όπως στο πρωτότυπο κείμενο):
«Σε καιρούς αποστασίας από τό δρόμο του Θεού θα εκδηλώνεται η οργή του Πανοικτίρμονος Θεού με διάφορα φυσικά καταστροφικά φαινόμενα, όπως για παράδειγμα σεισμοί, πείνα, επιδημίες και αρρώστεις λοιμικές, αιματοχυσίες, εγκληματικότης, καταστρο- φικές φωτιές, σύνεφα καπνού, που θα ανεβαίνουν μέχρι τόν ουρανό!
Ποιός, άραγε, να είναι ο υπεύθυνος για την απομάκρυνση του Νεοέλληνα από τόν δρόμο του Θεού;Ποιός άλλος; Ο άθεος Πρωθυπουργός κ. Αλέξιος Τσίπρας και οι Συνεργάτες του; Ιδού μερικά από τα κατορθώματά τους:
Κατάργηση του Θρησκευτικού Όρκου στους Υπουργούς!
Αφαίρεση των Εικόνων του Χριστού μας και των Αγίων μας από τά Σχολεία, τα Γραφεία των Υπουργών, τις Δημόσιες Υπηρεσίες κλπ.
Νομιμοποίηση του Γάμου των Ομοφυλοφίλων διά του Συμφώνου Συμβιώσεως.
Παρελάσεις των Gays και γελειοποίηση των Εικόνων με την ανάρτησή τους στα γεννητικά όργανα τους στις δημόσιες παρελάσεις τους.
Κατάργητης της πρωϊνής προσευχής από τά Σχολεία.
Κατάργηση του εκκλησιασμού των Μαθητών.
Κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών από τα Δημόσια Σχολεία.
Περιφρόνηση του Μυστηρίου του χριστιανικού Γάμου, αφού ο Πρωθυπουργός συζεί αστεφά- νωτος με την φιλενάδα του κα Μπέττυ ή Περιστέρα.
Περιφρόνηση του Μυστηρίου της Βαπτίσεως, αφού δεν έχει βαπτίσει τα παιδιά τους.
Εξάπλωση της εγκληματικότητος κατά την περίοδο της Πρωθυπουργίας του. Βλέπε και τον Ρουβίκωνα!
Εξάπλωση του γυμνισμού και εν γενει της ανηθικότητος στη σύγχρονη Κοινωνία μας .
Ο Υπουργός της α-Παιδέιας κ. Γαβρόγλου θέλει να καταργήσει τις Πανελλήνιες Εισαγω-γικές Εξετάσεις στην Πανεπιστημιακή Βαθμία, ώστε «τα παιδιά μας χωρίς αγωνία το Σάββατο το βράδυ να μπορούν νά πηγαίνουν στα μπάρ για ένα ποτό και για να μπορούν επίσης να ερωτεύωνται»!!!!
ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΑΣΤΗΣ;
Μα, ποιός άλλος από τον Πρωθυπουργό μας;».

«Ο σεβασμιώτατος μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος εκφράζει αποκλειστικά και μόνο τις προσωπικές του απόψεις», σχολίασε σήμερα ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου, Ενημερώσεως και Επικοινωνίας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, Χάρης Κονιδάρης, ύστερα από ερώτηση δημοσιογράφων για τις δηλώσεις του μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβροσίου.
Ο μητροπολίτης, στο προσωπικό του μπλογκ, αναφέρεται στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και το επιτελείο του, οι οποίοι «…Με την αθεΐα τους διεγείρουν την οργή του Θεού!».

Κατάρες» εναντίον Φίλη και όσων δεν νηστεύουν εξαπέλυσε ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος - «Αυτό δεν είναι αγάπη», φώναξε μια παρευρισκόμενη!!

Αντιδράσεις έχουν προκληθεί μετά την φραστική επίθεση που εξαπέλυσε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, Αμβρόσιος, εναντίον του υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη, και όσων δεν νηστεύουν.
Το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου, αφού προηγουμένως είχε προηγηθεί η περιφορά του Επιταφίου στο Αίγιο, ο Μητροπολίτης έβγαλε λόγο από την πλατεία Αγίας Λαύρας, ζητώντας από τα θεία να τιμωρήσουν τον υπουργό Παιδείας για την πρόβλεψη περί κατάργησης του μαθήματος των θρησκευτικών, καθώς και όσους έφαγαν κρέας την Μεγάλη Παρασκευή δημοσίως.
«Ενώπιόν σας, παρακαλώ τον Εσταυρωμένο Χριστό να σαπίσει το χέρι του Φίλη αν υπογράψει τέτοια διατάγματα αθεΐας», δήλωσε, ενώ για τους άθεους είπε: «Να γίνει δηλητήριο και να τους τρυπήσει το στομάχι να γίνει πέτρα και να μην το χωνέψουν».

Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι υπήρξαν διαμαρτυρίες από τον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί εκεί. Μια γυναίκα μάλιστα βγήκε μπροστά στο πλήθος και φώναξε «αυτό δεν είναι αγάπη», με τον Μητροπολίτη να απαντά: «Την ξέρω εγώ την αγάπη καλύτερα από εσένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου