ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Κυριακή 15 Απριλίου 2018

Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ "ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ" ΤΟΥ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥ!!!ΕΡΩΤΗΜΑ?ΓΙΑΤΙ Ο "ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ" ΙΗΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΟΥ???ΓΙΑΤΙ??



Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ  
ΑΠΟ ΤΟ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ!!!  
Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ "ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ" ΤΟΥ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥ!!!ΕΡΩΤΗΜΑ?ΓΙΑΤΙ Ο "ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ" ΙΗΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΟΥ???ΓΙΑΤΙ??
Eμφάνιση του" αναστημένου" Iησού στους μαθητές Tου ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ
(Mτ 28:16-20, Mκ 16:14-18, Πράξ 1:6-Cool
   36Στο μεταξύ, την ώρα που τα έλεγαν αυτά, ο ίδιος ο Iησούς στάθηκε ανάμεσά τους και τους λέει: "Eιρήνη σε σας"! 37Mα εκείνοι από την ταραχή και το φόβο που τους κυρίευσε, νόμιζαν πως βλέπουν κάποιο φάντασμα! 38Tότε τους είπε: "Γιατί είστε κατατρομαγμένοι; Kαι γιατί γεννιούνται αμφιβολίες στις καρδιές σας; 39Kοιτάξτε τα χέρια μου και τα πόδια μου για να δείτε ότι είμαι εγώ ο ίδιος. Ψηλαφίστε με και δείτε, γιατί ένα φάντασμα δεν έχει σάρκα και οστά, όπως βλέπετε να έχω εγώ". 40Kι αφού τους είπε αυτό το πράγμα, τους έδειξε τα χέρια του και τα πόδια του. 41Kι επειδή ακόμα δυσπιστούσαν από τη χαρά τους και συνέχιζαν ν' απορούν, τους είπε: "Έχετε τίποτε φαγώσιμο εδώ;" 42Tότε εκείνοι του έδωσαν ένα κομμάτι ψητό ψάρι και μέλι κηρύθρας. 43Tα πήρε, λοιπόν, εκείνος και τα έφαγε μπροστά τους.
ΠΕΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΙ???


   44Kατόπιν τους είπε: "Aυτά ακριβώς είναι εκείνα για τα οποία σας μίλησα κατά την παρουσία μου μεταξύ σας, ότι δηλαδή πρέπει να εκπληρωθούν όλα τα γραμμένα για μένα στο νόμο του Mωυσή και στους προφήτες και στους Ψαλμούς". 45Tότε φώτισε το νου τους να καταλαβαίνουν τις Γραφές 46και τους είπε: "Έτσι έχει γραφτεί κι έτσι έπρεπε να πάθει ο Xριστός και ν' αναστηθεί από τους νεκρούς την τρίτη μέρα, 47και να κηρυχτεί στ' όνομά του μετάνοια και άφεση αμαρτιών σ' όλα τα έθνη, αρχίζοντας από την Iερουσαλήμ. 48Kαι μάρτυρες όλων αυτών είστε εσείς. 49Kαι τώρα πλέον θα σας στείλω εγώ αυτό που σας υποσχέθηκε ο Πατέρας μου. Kαθίστε, λοιπόν, εσείς στην πόλη, στην Iερουσαλήμ, ώσπου να περιβληθείτε δύναμη από ψηλά". 
O Iησούς εμφανίζεται στους μαθητές  ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ
(Mτ 28:16-20, Mκ 16:14-18, Λκ 24:36-49)
   19Kι ενώ το σούρουπο είχε φτάσει πια την ημέρα εκείνη, δηλαδή την Kυριακή, κι ήταν κλειδωμένες οι πόρτες του χώρου που ήταν συγκεντρωμένοι οι μαθητές, γιατί φοβόνταν τους Iουδαίους, ήρθε ο Iησούς και στάθηκε στη μέση, και τους λέει: "Eιρήνη σε σας"! 20Kι αφού το είπε αυτό, τους έδειξε τα χέρια του και το πλευρό του. Xάρηκαν τότε οι μαθητές, που είδαν τον Kύριο. 21Tους ξανάπε τότε ο Iησούς: "Eιρήνη σε σας! Όπως με έχει αποστείλει ο Πατέρας, το ίδιο κι εγώ αποστέλλω εσάς". 22Kι αφού το είπε αυτό, φύσηξε πάνω τους και τους λέει: "Πάρτε Πνεύμα 'γιο. 23Σε όσους συγχωρείτε τις αμαρτίες τους, θα τους συγχωρεθούν. Σε όσους τις αφήσετε ασυγχώρητες, θα τους μείνουν ασυγχώρητες".

H δυσπιστία του Θωμά
   24O Θωμάς, όμως, ένας από τους δώδεκα μαθητές, που λεγόταν Δίδυμος, δεν ήταν μαζί τους όταν ήρθε ο Iησούς. 25Tου έλεγαν, λοιπόν, οι άλλοι μαθητές: "Eίδαμε τον Kύριο"! Mα εκείνος τους είπε: "Aν δε δω τα σημάδια των καρφιών στα χέρια του και δε βάλω το δάχτυλό μου στα σημάδια αυτά των καρφιών και δεν βάλω το χέρι μου στο πλευρό του, όχι, δε θα πιστέψω"! 26Ύστερα από οχτώ μέρες, ήταν πάλι συγκεντρωμένοι μέσα οι μαθητές του, και μαζί τους κι ο Θωμάς. Ήρθε ο Xριστός, ενώ οι πόρτες ήταν κλειστές, και στάθηκε στη μέση και είπε: "Eιρήνη σε σας"! 27Έπειτα λέει στο Θωμά: "Φέρε το δάχτυλό σου εδώ, και κοίτα τα χέρια μου. Kαι φέρε το χέρι σου και βάλε το στο πλευρό μου, και μη γίνεσαι άπιστος, αλλά πιστός". 28Tότε ο Θωμάς είπε: "Kύριέ μου! και Θεέ μου!" 29Tου λέει ο Iησούς: "Eπειδή με είδες με τα μάτια σου, πίστεψες. Mακάριοι όσοι πίστεψαν χωρίς να με δουν".ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ  Μέσα από την καινή διαθήκη αποδεικνύεται η απάτη της ανάστασης του Ιησού!!Ποιοι το αποκαλύπτουν ?? Ο ίδιος ο Ιησούς και οι μαθητές του!!!Διαβάστε τι λέει ο Ιησούς και οι μαθητές του στο κατά Λουκάν και στο κατά Ιωάννην  "ευαγγέλιο" και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας!!Στον Ματθαίο και στον Μάρκο  απουσιάζει παντελώς η εμφάνιση του Ιησού και τα γεγονότα που αναφέρουν ο Ιωάννης και ο Λουκάς!!Γεννάται το μεγάλο ερώτημα πως είναι δυνατόν ένα πνεύμα όπως ήταν ο Ιησούς μετά την ανάσταση του να έχει τα σημάδια από τα καρφιά στα χέρια  και στα πόδια του ??Άλλο ένα μεγάλο ερώτημα είναι πως είναι δυνατόν να είσαι πνεύμα  και  να χρειάζεσαι....τροφή!!!Μας το εξηγεί ο ίδιος ο Ιησούς  που λέει δεν είμαι φάντασμα είμαι άνθρωπος με σάρκα και ΟΣΤΑ!!!!
ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ Ο "ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ" ΙΗΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΕΒΡΑΪΚΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΤΟΥ??ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΙ Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΣΤΕΥΤΟΣ??ΜΕ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ ΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ "ΘΕΟΥ" ΜΑΡΑΓΚΟΥ!!ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΑΓΚΟ ΙΗΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ!!ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΣΟΪ!!  

ΟΙ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΕΣ 
"ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ" 
ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ 
Π
όσο καιρό έμεινε ο Ιησούς στη Γη μετά την ανάστασή του; Πότε αναλήφθηκε στον ουρανό; Πότε θα επιστρέψει κατά τη Δευτέρα Παρουσία; Μελετώντας την Καινή Διαθήκη σύντομα διαπιστώνει κανείς, ότι είναι γεμάτη αντιφάσεις, αναχρονισμούς και κενά, που δεν αντέχουν στο φώς της κριτικής.

 Ας εξετάσουμε τι περιγράφουν οι -φωτισθέντες με την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος- ευαγγελιστές:

 "  Ο Ιησούς δεν αναλήφθηκε ποτέ σύμφωνα με το Ματθαίο, ο οποίος στο κεφάλαιο κη΄ περιγράφει, ότι την Κυριακή η Μαρία η Μαγδαληνή και η άλλη Μαρία συνάντησαν τον Ιησού φεύγοντας από το μνήμα. Αργότερα οι ένδεκα μαθητές έφυγαν για τη Γαλιλαία και σ' ένα βουνό συνάντησαν τον Ιησού, ο οποίος τους είπε: «Εγώ θα είμαι μαζί σας πάντα ως τη συντέλεια του κόσμου» (κη΄20). Σ' αυτό το σημείο το ευαγγέλιο τελειώνει, χωρίς να κάνει λόγο για καμμία «ανάληψη». Επομένως ο Ιησούς σύμφωνα με το Ματθαίο δεν έφυγε ποτέ από τη Γη, αλλά παρέμεινε περιμένοντας τη συντέλεια του κόσμου.

     "  Ούτε ο Ιωάννης περιγράφει καμμία ανάληψη, αλλά μόνον κάποιες απροσδιόριστες χρονικά εμφανίσεις του Ιησού μετά την ανάσταση στους μαθητές του (από το κ΄19 έως το τέλος).  

     "  Ο Λουκάς δίνει τη δική του εκδοχή για τα «γεγονότα» από την ανάσταση έως την ανάληψη εκτενώς στο κεφάλαιο κδ΄. Τονίζει όμως, ότι όλα αυτά έγιναν «την ίδια ημέρα (της ανάστασης)» (κδ΄13), «όταν πλησίαζε το βράδυ» (κδ΄29). «Κατόπιν τους οδήγησε (ο Ιησούς τους μαθητές) έξω από την πόλη ως την Βηθυνία, σήκωσε τα χέρια του και τους ευλόγησε. Καθώς τους ευλογούσε, άρχισε να απομακρύνεται απ' αυτούς και να ανεβαίνει στον ουρανό» (κδ  50-51). Επομένως σύμφωνα με το Λουκά ο Ιησούς αναλήφθηκε το ίδιο βράδυ της Κυριακής. (Σημείωση: Και με την ταχύτητα τού φωτός να πετούσε στον ουρανό ο Ιησούς, ακόμα δεν θα είχε βγεί από τα όρια τού Γαλαξία μας.)

     "  Ο Μάρκος κάνει λόγο για τρεις διαδοχικές εμφανίσεις του Ιησού την ημέρα της ανάστασης στο κεφάλαιο ιστ΄9-14 και συμπληρώνει:«Αναλήφθηκε στον ουρανό και κάθισε στα δεξιά του Θεού» (ιστ΄19). Επομένως και σύμφωνα με το Μάρκο ο Ιησούς αναλήφθηκε την Κυριακή. 

alt


Στην ανάληψη ήταν παρόντες οι μαθητές του Ιησού, ο οποίος, καθώς τους ευλογούσε, άρχισε να απομακρύνεται απ' αυτούς και να ανέρχεται προς τον ουρανό, όπου, όταν έφτασε, έκατσε δεξιά του Θεού. Κι όμως δύο από τους μαθητές του, ο Ματθαίος κι ο Ιωάννης, αυτόπτες -υποτίθεται- μάρτυρες του «συμβάντος», εμπνευσμένοι επί πλέον κι από την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, ουδεμία νύξη έκαναν στα ευαγγέλια, που φέρεται πως συνέγραψαν, για ένα τόσο σημαντικό γεγονός. (Η εικόνα είναι από τη μονή Σταυρονικήτα του Αγίου Όρους.)


     "  Ο Παύλος δεν διευκρινίζει το χρόνο, που έμεινε ο Ιησούς στη Γη· αναφέρει όμως, στην «Α΄ προς Κορινθίους» επιστολή του, ότι εμφανίστηκε πολλές φορές: στον Κηφά, στους δώδεκα (και στον ΙούδαWink, σε περισσότερους από 500 «αδελφούς» συγχρόνως, στον Ιάκωβο, στους αποστόλους και τέλος στον Παύλο σαν έκτρωμα (ιε΄1-Cool. Ούτε ο Παύλος κάνει λόγο για ανάληψη.

     "  Οι «Πράξεις» δίνουν τη δική τους -διαφορετική επίσης- εκδοχή:«Μετά το θάνατό του (ο Ιησούς) παρουσιάστηκε σ' αυτούς (στους αποστόλους) ζωντανός με πολλά τεκμήρια επί 40 ημέρες» (α΄3). «Μόλις τα είπε αυτά κι ενώ εκείνοι (οι μαθητές) τον κοίταζαν, ανυψώθηκε προς τον ουρανό, και μία νεφέλη τον έκρυψε από τα μάτια τους. Και καθώς τον κοίταζαν να ανεβαίνει προς τον ουρανό, δυό άντρες με άσπρο ένδυμα παρουσιάστηκαν εμπρός τους και τους είπαν: "Γαλιλαίοι, τι σταθήκατε και κοιτάτε στον ουρανό; Αυτός, ο Ιησούς, που αναλήφθηκε από ανάμεσά σας στον ουρανό, έτσι θα έρθει πάλι, με τον ίδιο τρόπο που τον είδατε να πηγαίνει στον ουρανό. Τότε αυτοί γύρισαν στην Ιερουσαλήμ από το όρος των Ελαιών, που ήταν κοντά στην Ιερουσαλήμ»(α΄9-12). Επισημαίνεται, ότι, ενώ η συγγραφή των «Πράξεων» αποδίδεται στον ευαγγελιστή Λουκά, η περιγραφή της ανάληψης στις «Πράξεις» είναι τελείως διαφορετική από την αντίστοιχη στο ομώνυμο ευαγγέλιο.  


alt
    Η υμνολογία υπέρ της Σιών δεν γίνεται μόνο κατά το Τριώδιον (βλ. "Εβραϊκό Πεσάχ-χριστιανικό Πάσχα"), αλλά συνεχίζεται κανονικά και κατά την Πεντηκοστή. Στις εικόνες φαίνονται δειγματοληπτικές φωτοτυπίες από το επίσημο λειτουργικό βιβλίο «Πεντηκοστάριον». Στην κάτω δεξιά περικοπή, που ψάλλεται κατά τον Όρθρο της Κυριακής των Αγίων Πάντων, αναφέρεται ότι ο Χριστός θα κόψει σα χόρτα τους αυχένες αυτών που μισούν τη Σιών. (Βλ.: "Ιησούς: Κήρυκας μίσους, διχασμού και ανθελληνισμού".)


  Ανεξάρτητα όμως του αν και πότε αναλήφθηκε ο Ιησούς, αναμένεται από τους χριστιανούς να επιστρέψει κατά τη Δευτέρα Παρουσία του. Πότε θα γίνει αυτό; «Κανείς δεν ξέρει, ούτε οι άγγελοι στον ουρανό ούτε ο Υιός, αλλά μόνο ο Πατήρ. Προσέχετε, αγρυπνείτε και προσεύχεσθε, γιατί δεν ξέρετε πότε θα έρθει ο καιρός» (Μαρκ. ιγ΄32-33).  

     Μπορεί κανείς να μην γνώριζε τον ακριβή χρόνο της Δευτέρας Παρουσίας του Ιησού, πουθενά όμως δεν αναφέρεται, ότι θα καθυστερούσε επί χιλιετίες. Σύμφωνα με αυτά -που κατ' επανάληψη αναφέρονται στην Καινή Διαθήκη-, την επιστροφή του Ιησού θα έπρεπε να την αναμένουν οι άνθρωποι σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα από την εποχή του.
      
     Ας δούμε τι λέει σε αρκετά σημεία ο ίδιος ο Ιησούς:  

     "  «Σας βεβαιώνω, πως υπάρχουν μερικοί ανάμεσα σ' αυτούς που βρίσκονται εδώ, οι οποίοι δεν θα γευτούν το θάνατο, πριν δουν τον Υιό του Ανθρώπου να έρχεται στη Βασιλεία του» (Ματθ. ιστ΄28, Μάρκ. θ΄1 και Λουκ. θ΄27).

     "  «Σας βεβαιώνω, ότι δεν θα παρέλθει η γενιά αυτή, ώσπου να γίνουν όλα αυτά (η Δευτέρα Παρουσία)» (Ματθ. κδ΄34).

     "  «Σας βεβαιώνω, πως όλα αυτά θα γίνουν, όσο ακόμη ζουν οι άνθρωποι αυτής της γενιάς» (Μάρκ. ιγ΄30, Λουκ. κα΄32 και Ματθ. κγ΄36).  

     Το θέμα αυτό τα πρώτα χριστιανικά χρόνια δημιούργησε μεγάλο θεολογικό κενό. Τα λόγια του ίδιου του Ιησού είχαν αποδειχθεί ασυνεπή. Υποσχέθηκε, ότι θα επέστρεφε και δεν το έπραξε. Συνήλθε λοιπόν η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος το 325 μ.Χ. στη Νίκαια και στην προσπάθειά της να διορθώσει την κατάσταση συνέταξε το «Σύμβολον της Πίστεως», στο οποίο αναφέρεται, ότι ο Ιησούς θα επανέλθει κάποτε, σε απροσδιόριστο όμως χρόνο στο μέλλον («πάλιν ερχόμενος μετά δόξης»).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου