
Η Ιστορία της Ελληνικής βιομηχανίας αυτοκινήτου (και η εξόντωση της από το κρατικιστικό μοντέλο της Μεταπολίτευσης)
(σημ. Φιλίστωρος: ένα πολύ ενδιαφέρον οδοιπορικό για την, παντελώς άγνωστη σε πολλούς, Ιστορία της Ελληνικής βιομηχανίας αυτοκινήτου και την αργή εξόντωση της από την κρατικοδίαιτη λαίλαπα της Μεταπολίτευσης και την ΕΟΚ που κατήρηγησε τους προστατευτικούς για τα εγχώρια προϊόντα, δασμούς εισαγωγής. Θαυμάστε την αξιέπαινη και συγκινητική προσπάθεια που είχε γίνει στην Ελλάδα κατά το πρόσφατο παρελθόν με μηδενικά κεφάλαια και ανύπαρκτη τεχνογνωσία....)
THEOLOGOU
Ο Νίκος Θεολόγου, μηχανικός αυτοκινήτων στην Αμερική (που βρίσκεται εκεί σαν μετανάστης), επιστρέφει στην Ελλάδα και δημιουργεί την εταιρεία του. Μεταξύ 1918 και 1920, σχεδιάζει και κατασκευάζει ένα ελαφρύ όχημα, που χρησιμοποιεί κινητήρα μοτοσυκλέτας τύπου PIERCE 750cc. Ταυτόχρονα αρχίζει την εισαγωγή σασί από FORD του 1920 και ξεκινά την κατασκευή φορτηγών και λεωφορείων.
Ζήτησαν το χαρτζιλίκι της
Άλλη μια περίπτωση ασθενούς η οποία προσήλθε ως επείγον περιστατικό σε μονάδα υγείας της Λέσβου αλλά δεν εξετάστηκε, καθώς δεν είχε να καταβάλει το σχετικό αντίτιμο καταγράφηκε την Παρασκευή στην περιοχή. Αυτή τη φορά πρόκειται για μια μαθήτρια της Γ’ τάξης του Γυμνασίου Πλωμαρίου, η οποία μετά από ελαφρό τραυματισμό στο χέρι της εντός του Σχολείου απευθύνθηκε στο Κέντρο Υγείας Πλωμαρίου, το οποίο βρίσκεται κοντά στο σχολικό συγκρότημα, προκειμένου να εξεταστεί. Ωστόσο το παιδί επέστρεψε άπραγο λίγη ώρα αργότερα στο Γυμνάσιο ενημερώνοντας έναν καθηγητή της ότι δεν υποβλήθηκε σε εξετάσεις, καθώς κατά τη είσοδο της στο Κέντρο Υγείας της ζητήθηκε να καταβάλει τα 5 ευρώ, πόσο το οποίο δεν διέθετε οπότε και αναγκάστηκε να επιστρέψει στο Σχολείο της.