

Μετά τον Χριστόδουλο, με τον Ιερώνυμο πήγαμε από το ένα άκρο στο άλλο...
Να που τα βρήκαν ο Μουτζαχεντίν με τον "Άθεο".
Ο Άνθιμος συμφωνεί με τον Μπουτάρη για το όνομα των Σκοπίων.
"Είπε προχθές κάτι που είναι προς τιμήν του. Και συμφωνώ μαζί του. Να...δοθεί στα Σκόπια το όνομα Σλαβομακεδονία, να τελειώνουμε. Είναι σωστό, αλλά δεν το θέλουν οι άλλοι(οι Σκοπιανοί)".
Όσον αφορά τον Αρχιεπίσκοπο είπε για άλλη μια φορά πως, από την φωτιά και τον κακό χαμό (με τον Χριστόδουλο) , πέσαμε στη νάρκη.



