Υπάρχουν εξηγήσεις για το γιατί ο Ιησούς δεν άφησε γραπτά κείμενα από πρώτο χέρι, αλλά είναι βαθιά ντροπιαστικές για τους χριστιανούς απολογητές.
- Αν ο Ιησούς ήταν ένας άγνωστος περιοδεύων Εβραίος ιεροκήρυκας, αλλά όχι «θείος» ή «θαυματουργός», όπως πιστεύουν οι περισσότεροι ιστορικοί, τότε είναι απολύτως λογικό ότι ο Ιησούς δεν άφησε γραπτά κείμενα. Άλλωστε, πόσοι Εβραίοι ιεροκήρυκες του πρώτου αιώνα άφησαν γραπτά κείμενα;
Αλλά αυτό είναι βαθιά ενοχλητικό για τους χριστιανούς απολογητές, επειδή ισχυρίζονται ότι ο Ιησούς ήταν ο παντογνώστης «δημιουργός του σύμπαντος».
Πώς γίνεται ο παντογνώστης δημιουργός του σύμπαντος να μην ξέρει να γράφει;
Αλλά αν ο Ιησούς μπορούσε να γράφει, πώς γίνεται ένας παντοδύναμος θεός να μην μπορεί να διαφυλάξει αυτά που έγραψε; - Αν ο Ιησούς ήταν εντελώς μυθικός, όπως πιστεύουν ολοένα και περισσότεροι σύγχρονοι μελετητές, τότε φυσικά ο Ιησούς δεν άφησε γραπτά κείμενα, επειδή οι μυθικοί χαρακτήρες δεν γράφουν τίποτα.
Αλλά αυτό είναι επίσης βαθιά ενοχλητικό για τους χριστιανούς απολογητές, επειδή σημαίνει ότι κηρύττουν ανοησίες εδώ και 2.000 χρόνια.
Δυστυχώς για τους Χριστιανούς, δεν υπάρχει καμία λογική εξήγηση για το γιατί ο Ιησούς δεν μας άφησε γραπτά κείμενα από πρώτο χέρι, ώστε να γνωρίζουμε τι είπε, αν ο Θεός θέλει όλοι οι άνθρωποι να πιστεύουν στον Ιησού, όπως ισχυρίζονται οι Χριστιανοί.
Αν ο Ιησούς ήταν πάνσοφος και ικανός να προβλέψει το μέλλον, θα γνώριζε ότι οι συγγραφείς της Καινής Διαθήκης θα άλλαζαν αυτά που έλεγε και θα αντιφάσκουν απροκάλυπτα μεταξύ τους.
Ο Ιησούς θα έπρεπε να είχε χρησιμοποιήσει τις υπερδυνάμεις του για να αφήσει τα λόγια του αμετάβλητα για το μέλλον.
Αντ' αυτού, αυτό που άφησε πίσω του είναι ένα ασυνάρτητο χάος που οδήγησε σε 45.000 χριστιανικά δόγματα.
από τον Michael R. Burch
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου