Στην Ευρώπη, ο πληθυσμός ξεπέρασε τα 500 εκατομμύρια στις αρχές του 2010. Και αυτό, λόγω των μεταναστών, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat που δόθηκαν στη δημοσιότητα. Στη διάρκεια του 2009, προστέθηκαν 1.400.000 κάτοικοι στην ΕΕ, αυξάνοντας το συνολικό πληθυσμό των 27 κρατών-μελών από 499.700.000, σε 501.100.000.Το 63% της αύξησης, περίπου 900.000 άτομα, είναι μετανάστες, ενώ το υπόλοιπο οφείλεται στις γεννήσεις. Η δημοσίευση των στατιστικών προκάλεσε ενθουσιασμό στις τάξεις κάποιων «φιλελεύθερων», που δίνουν έμφαση στο ρόλο των μεταναστών στην «ανανέωση» του πληθυσμού, καθώς, όπως ισχυρίζονται, το 2030, ποσοστό που θα υπερβαίνει το 25% του συνολικού πληθυσμού της ΕΕ, θα είναι άτομα ηλικίας άνω των 65, όπως έχει άλλωστε επισημάνει το Population Reference Bureau που εδρεύει στην Ουάσινγκτον. Ο μεγαλύτερος πληθυσμός νεοεισερχόμενων μεταναστών, συγκεκριμένα 318.000 άτομα, εντοπίστηκε στην Ιταλία.



