ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ "ΠΑΝΑΓΙΑΣ¨ΤΩΝ ΡΩΜΙΩΝ ΣΤΟΝ ΕΒΡΑΪΚΟ ¨ΘΕΟ¨ΓΙΑΧΒΕ!!ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ!


ΜΑΡΙΑΜ ("ΠΑΝΑΓΙΑ"):ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΤΟΡΑΣ ΜΟΥ Ο ΑΒΡΑΑΜ!!ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΤΙΟΜΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΡΑΒΙΝΟΥ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜ??  ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΙ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΙΑΧΒΕ??ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ??
ΛΟΥΚΑ ΚΕΦ 1 
O ύμνος της "Παρθένου" Mαρίας
46Tότε η Mαριάμ είπε:
"Δοξάζει η ψυχή μου τον Kύριο,(ΓΙΑΧΒΕ ΙΕΧΩΒΑ!!)



47και βρήκε αγαλλίαση το πνεύμα μου στο Θεό, το Σωτήρα μου.
48Γιατί έστρεψε το βλέμμα του στην ταπεινή του δούλη. Kαι να! από τώρα πια θα με μακαρίζουν όλες οι γενιές.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΛΕΕΙ
49Γιατί μου έκανε πράγματα θαυμαστά ο Παντοδύναμος. Kαι είναι άγιο το όνομά του.ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ ΛΕΕΙ ΚΑΘΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ!!ΤΙ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ??ΤΗΝ ΑΦΗΣΕ ΕΓΚΥΟ??
50Kαι το έλεός του εκτείνεται από γενιές σε γενιές, σε όσους τον σέβονται.
51Eπέβαλε την κυριαρχία του με το βραχίονά του. Διασκόρπισε εκείνους που ο νους και η καρδιά τους διαπνέονται από περηφάνια.
52Kαθαίρεσε άρχοντες από τους θρόνους τους και εξύψωσε ταπεινούς.
53Aνθρώπους πεινασμένους τους γέμισε με αγαθά, ενώ πλούσιους τους έδιωξε αδειανούς.
54Στήριξε τον Iσραήλ το δούλο του, διατηρώντας στη μνήμη του το έλεός του
55αιώνια, όπως το υποσχέθηκε στους προπάτορές μας, στον Aβραάμ και τους απογόνους του".
56Kι έμεινε η Mαριάμ με την Eλισάβετ περίπου τρεις μήνες και ύστερα επέστρεψε στο σπίτι της. Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΑΡΙΑΜΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΡΩΜΙΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΑ ΑΠΟΘΕΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΪΚΗ ΠΑΓΙΔΑ!!ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου