ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ,ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ!

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ , ΩΣ  ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ !!ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ!!
Είμαι Έλληνας ,και ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι χριστιανός!!Απολλώνιος!!ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ??? Γιατί είμαι απόγονος του Δευκαλίωνα και όχι του Αβραάμ!!Γιατί έχω την ίδια θρησκεία με τους προγόνους μου!!Γιατί πιστεύω στους Έλληνες Θεούς και όχι σε Εβραίους ψευτοπροφήτες!!Γιατί ο Θεός των χριστιανών είναι ένας ανθέλληνας (ΓΙΑΧΒΕ) που είχε διατάξει τους Εβραίους να καταστρέψουν την πατρίδα μου!!Γιατί είναι τιμή μου να είμαι απόγονος του Μέγα Αλεξάνδρου του Λεωνίδα του Σωκράτη του Αριστοτέλη του Πλάτωνα και τόσων άλλων μεγάλων Ελλήνων και ντροπή να θεωρούμαι απόγονος του μαστροπού Αβραάμ και του αιμομίκτη Λώτ!!Γιατί είμαι περήφανος για την Ελληνική γραμματεία και αηδιασμένος από την Βίβλο!!Γιατί θέλω οι ξένοι να με θεωρούν απόγονο των μεγάλων Ελλήνων προγόνων μου και όχι των


αγράμματων βαρβάρων Ιουδαοχριστιανών!!Δεν δύναμαι να είμαι χριστιανός γιατί αυτοί έσφαξαν τους προγόνους μου για να επιβάλουν την ιουδαϊκή αίρεση!!Γιατί κατέστρεψαν την περισσότερη Ελληνική γραμματεία!!Γιατι κατέστρεψαν όλα τα έργα τέχνης των προγόνων μου!!Γιατί βεβήλωσαν τους ιερούς ναούς των προγόνων μου!!Γιατί μέσα στους χριστιανικούς κανόνες υβρίζουν τους Έλληνες!!Γιατί δεν υπάρχει ουδεμία σύνδεση μέσα στην βίβλο μεταξύ Ελληνισμού και χριστιανισμού και απουσιάζει παντελώς οτιδήποτε Ελληνικό στοιχείο!! Γιατί δεν είμαι ειδωλολάτρης και ανόητος να πιστεύω ότι τα ξύλα ,τα πτώματα και τα σχοινιά μπορούν να θεραπεύσουν την πάσα ασθένεια!! Γιατί επιτέλους γεννήθηκα Έλληνας και όχι Εβραιοχριστιανός!!Απολλώνιος!!


23η Αυγούστου: Ευρωπαϊκή Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Σταλινισμού και του Ναζισμού..
[Το ψήφισμα έγινε δεκτό από την Ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου με συντριπτική πλειοψηφία (533 ψήφοι «υπέρ», 44 «κατά» και 33 αποχές). Οι Έλληνες ευρωβουλευτές είτε καταψήφισαν (ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ), είτε απείχαν της ψηφοφορίας (ΝΔ)]

Η 23η Αυγούστου καθιερώθηκε ως Ευρωπαϊκή Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Σταλινισμού και του Ναζισμού (γνωστή και ως Διεθνής Ημέρα της Μαύρης Κορδέλας σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης), με το ψήφισμα της 2ας Απριλίου 2009 του Ευρωκοινοβουλίου, για να τιμηθεί η μνήμη των θυμάτων των ολοκληρωτικών και αυταρχικών καθεστώτων και ιδιαίτερα του Σταλινισμού και του Ναζισμού.
Το ψήφισμα έγινε δεκτό από την Ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου με συντριπτική πλειοψηφία (533 ψήφοι «υπέρ», 44 «κατά» και 33 αποχές). Οι Έλληνες ευρωβουλευτές είτε καταψήφισαν (ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ), είτε απείχαν της ψηφοφορίας (ΝΔ).
Η 23η Αυγούστου, που επιλέχθηκε Ευρωπαϊκή Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Σταλινισμού και του Ναζισμού, σχετίζεται με δύο γεγονότα:
  • Το πρώτο συνέβη το 1939, όταν η Σοβιετική Ένωση και η Ναζιστική Γερμανία υπέγραψαν το σύμφωνο μη επίθεσης, γνωστό και ως Σύμφωνο Ρίμπεντροπ – Μολότοφ (από τα επίθετα των υπουργών Εξωτερικών των δύο χωρών), με μεγάλο θύμα την Πολωνία. Σε ένα από τα μυστικά πρωτόκολλα της συμφωνίας, η Πολωνία διαμοιραζόταν ανάμεσα στην κομμουνιστική Σοβιετική Ένωση και τη ναζιστική Γερμανία, ενώ οι Βαλτικές Χώρες (Εσθονία, Λιθουανία, Λετονία) προσαρτώνται στην Σοβιετική Ένωση.
  • Το δεύτερο έλαβε χώρα το 1989 , όταν δύο εκατομμύρια άνθρωποι από την Εσθονία, τη Λετονία και τη Λιθουανία στάθηκαν πιασμένοι χέρι – χέρι στο δρόμο από το Βίλνιους ως το Ταλίν, σχηματίζοντας μία ανθρώπινη αλυσίδα, ζητώντας απόσχιση των κρατών τους από τη Σοβιετική Ένωση («Επανάσταση του Τραγουδιού»). Την ίδια μέρα εκδηλώσεις συμπαράστασης έγιναν σε 40 πόλεις του δυτικού κόσμου. Πολλοί από τους διαδηλωτές φορούσαν μαύρες κορδέλες σε ένδειξη «πένθους» για τα θύματα του Κομμουνισμού και του Ναζισμού.

1 σχόλιο: