ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

ΟΤΑΝ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΙΑ!! ΤΖΕΣΥ ΠΑΠΟΥΤΣΗ: ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!


Σχετική εικόνα
ΤΖΕΣΥ ΠΑΠΟΥΤΣΗ: «Έφυγε» σήμερα από τη ζωή η αγαπημένη ηθοποιός Τζέσυ Παπουτσή. Η ίδια είχε διαγνωστεί με όγκο στο κεφάλι και τις τελευταίες 62 μέρες νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς».
Η Τζέσυ Παπουτσή γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Για 20 και παραπάνω χρόνια δούλεψε στο Εθνικό Θέατρο ενώ τα χρόνια της στη θεατρική σκηνή ξεπερνούν τα 37.


Ήταν παντρεμένη από τον Ιούνιο του 2008 με το συνάδελφό της και στιχουργό Γιάννη Μάνιο με τον οποίο γνωρίζονταν από το 1995.
Η Τζέσυ Παπουτσή είχε παντρευτεί με τον Θάνο Καληώρα και απέκτησαν ένα γιο, 36 ετών σήμερα, τον Γιώργο Καληώρα.

Η δυνατή σχέση της με το Θεό

Σε ερώτηση δημοσιογράφου -Έχετε περάσει αρκετές δύσκολες στιγμές. Πιστεύετε στην τύχη; στο Θεό; Στο γραμμένο; Ή όπως το ονομάζετε… 
εκείνη είχε απαντήσει: ΄΄ «Πιστεύω πάντα στον Θεό !!!!!!!!!!!»΄΄

«Μήπως ο Θεός μου έδωσε αυτό το μηνιγγίωμα για να βοηθήσω τους άλλους;»

Μιλώντας σε συνέντευξή της για την ασθένεια που την ταλαιπωρεί είχε αναφέρει το εξής:
Έφτασα να πω «μήπως ο Θεός μου έδωσε αυτό το μηνιγγίωμα για να βοηθήσω τους άλλους;». Ξέρεις τι κόσμο έχω βοηθήσει; Εγώ δεν κάνω τίποτα για να τους βοηθήσω. Εγώ μόνο τους μιλάω. Μία κυρία ήρθε στην παράσταση και μου είπε «έμπαινα στο χειρουργείο και άκουγα μόνο τη φωνή σου».
«Πάντα πίστευα ότι θα γίνω καλά. Και έτσι έγινε. Τα καλά πράγματα συμβαίνουν σε όλους τους ανθρώπους, είτε είναι καλοί είτε κακοί. Αλλά ο Θεός λέει ότι το άδικον ουκ ευλογείται. Δηλαδή μπορεί να περάσουν και χρόνια και να έχεις κάνει κάτι που να το πληρώσεις....
Άτιμη Χριστιανοκατάθλιψη καταστρέφεις τον εγκέφαλο των πιστών!!Αν ο "Θεός" σου είναι κακός και εκδικητικός δεν μου κάνει ευχαριστώ δεν θα πάρω!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου