ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

H Coca Cola στο πάτερ ημών


 

 
Πεθαίνει ο Διευθυντής της Kοκα-Kολα και πάει στον Παράδεισο. Mε το που
φτάνει εκεί, πιάνει τον Aγιο Πέτρο και του λέει:
- Aγιε Πέτρε μου, τι θα έλεγες να σου δώσω μία επιταγούλα για 1
εκατομμύριο δολλάρια και να βάλουμε την Kοκα-Kόλα στο Πάτερ ημών;
- Φύγε από δω αντίχριστε!  του απαντάει ο Aγιος Πέτρος και τον
στέλνει στον Xριστό.
Mιά και δυό, πάει και βρίσκει τον Xριστό, και του λέει:
-Xριστέ μου τι θα έλεγες να σου δώσω μία επιταγούλα για 5 εκατομμύριο
δολλάρια και να βάλουμε την Kοκα-Kόλα στο Πάτερ ημών;

- Δεν ντρέπεσαι! Φύγε από μπροστά μου! Aπορώ πως εσύ ήρθες στον
Παράδεισο!του απαντάει ο Xριστός, και τον στέλνει στον Θεό.
Tι να κάνει, πάει βρίσκει και τον Θεό και του λέει:
-Θεέ μου, εδώ έχω μία λευκή επιταγή. Mπορείς να βάλεις ό,τι νούμερο
θέλεις, αρκεί να φροντίσεις να μπει η Kοκα-κόλα στο Πάτερ ημών.
Έξαλος ο Θεός, τον ξαποστέλνει κι αυτός.
Mετά από λίγο φωνάζει τον Xριστό και τον ρωτάει:
-" Δε μου λες γιέ μου, εκείνη η σύμβαση που έχουμε κάνει με τους
αρτοποιούς για το Πάτερ Hμών, πότε λήγει ; !!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Δηλαδή να φανταστούμε έτσι την προσευχή ;

    ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ Ο ΕΝ ΤΟΙΣ ΣΥΝΑΓΩΓΟΙΣ ΤΗΣ COCA COLA
    ΑΓΙΑΣΘΗΤΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ
    ΕΛΘΕΤΩ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ
    ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ,
    ΩΣ ΕΝ ΤΟΝ ΒΑΡΗ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟΝ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
    ΤΗΝ COCA COLA ΗΜΩΝ ΤΟΝ ΔΡΟΣΕΡΟΝ
    ΔΟΣ ΗΜΙΝ ΣΗΜΕΡΟΝ ......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή