
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΤΙ "ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ" ΕΒΡΑΙΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΨΕΥΤΟΘΕΟΥΣ!!ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ
"Θεολόγω σου στόματι, Θεολόγε Γρηγόριε, Θεολόγω γλώττη τε εφανέρωσας, τον εν Τριάδι υμνούμενoν, Θεόν ομοούσιον, τον Πατέρα και Υιόν, και το Πνεύμα το Άγιον, και εξήρανας, την μωρίαν των Ελλήνων και το ψεύδος, την αλήθειαν κηρύττων, τοις θεοφθόγγοις σου ρήμασι." (Μικρός Εσπερινός, σελ. 203, διαβάζεται 25 Ιανουρίου.)
"Εξέστησαν δαίμονες, και Έλληνες οι άθεοι, βλέποντες τας χείρας κεκομμένας, και κρεμαμένας του σώματός σου δεινώς, Δουκός του παντόλμου υβριστού, συ δ' ως χριστομίμητος, τούτον αύθις υγίανας.
"Εξέστησαν δαίμονες, και Έλληνες οι άθεοι, βλέποντες τας χείρας κεκομμένας, και κρεμαμένας του σώματός σου δεινώς, Δουκός του παντόλμου υβριστού, συ δ' ως χριστομίμητος, τούτον αύθις υγίανας."(Κανόνας, Ωδή ε', σελ. 65)
"Μανίας, ελληνικής το φρύαγμα, κατεπατήσατε, θεία συνέσει Μάρτυρες Χριστού, και σοφία κοσμούμενοι, ή αντιπείν ουκ, ίσχυσαν, οι ευσεβέσιν αντικείμενοι."
"Μανίας, ελληνικής το φρύαγμα, κατεπατήσατε, θεία συνέσει Μάρτυρες Χριστού, και σοφία κοσμούμενοι, ή αντιπείν ουκ, ίσχυσαν, οι ευσεβέσιν αντικείμενοι." (Κανόνας, Ωδή α', σελ. 91)



58 Στίχοι Βίβλων για Διάφοροι Θεοί Οι περισσότεροι σχετικοί στίχοι: Έξοδος 34:14 Δεν πρέπει ποτέ να υποκύπτετε σε άλλο θεό γιατί ο Κύριος, ζηλευμένος από τη φύση, είναι ένας ζηλιάρης Θεός. Έξοδος 20: 3 Μην έχετε άλλους Θεούς εκτός από Μένα. Δευτερονόμιο 5: 7 Μην έχετε άλλους Θεούς εκτός από Μένα. Έξοδος 23:13ν "Δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε όλα όσα σας έχω πει. Δεν πρέπει να επικαλεστείτε ονόματα άλλων θεών · δεν πρέπει να ακουστούν στα χείλη σας. Δευτερονόμιο 31:18 Σίγουρα θα κρύψω το πρόσωπό Μου εκείνη την ημέρα εξαιτίας όλου του κακού που 
είχαν ως αφετηρία την Γαλιλαία. Οι Ρωμαίοι γνωρίζοντας ότι ακόμη και τα αυστηρά μέτρα που είχε λάβει πριν απ' αυτούς ο Αντίοχος δεν καρποφόρησαν, απεφάσισαν για να καταστείλουν τις ανταρσίες, τα πραξικοπήματα και τους μαχαιροβγάλτες και τους πάσης φύσεως επαναστάτες, να επιβάλουν την πιο «φρικτή και τρομακτική θανατική καταδίκη» (Κικέρων) την σταύρωση. Αλλά όχι απλά μόνο σταύρωση: Η σταύρωση δεν αποσκοπούσε στην απλή θανάτωση του κατάδικου, αλλά στην όσο το δυνατόν μακροχρόνια έκθεσή του σε κοινή θέα, προς παραδειγματισμό, σωφρονισμό και εκφοβισμό. Ότι οι εσταυρωμένοι έπρεπε να παραμείνουν για μέρες στο σταυρό, συμπεραίνεται επίσης, από το ότι οι Ρωμαίοι τοποθετούσαν στο 