ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2018

Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΜΕΤΑΞΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟΝ "ΙΕΡΟ" ΠΟΤΑΜΟ ΙΛΙΣΟ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ!

Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΜΕΤΑΞΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΠΟΤΑΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΛΙΣΟ!!ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ! 
alt
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του γενικού γραμματέα ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ κ. Γ. ΚΑΛΑΝΤΖΗ  Στο δημόσιο λόγο αλλά κυρίως στη σκοτεινή πλευρά του διαδικτύου αναπαράγονται μεταξύ άλλων θεωριών συνωμοσιών, ψευδών και συκοφαντιών, διάφορες πληροφορίες περί του τρόπου φορολόγησης των Ελλήνων πολιτών εβραϊκού θρησκεύματος, του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος (ΚΙΣΕ) και των ισραηλιτικών κοινοτήτων. Κάθε εχέφρων πολίτης που πληρώνει φόρους και συμπληρώνει ο ίδιος τη φορολογική του δήλωση, μπορεί να αντιληφθεί πολύ εύκολα γιατί αυτές οι πληροφορίες δεν μπορεί παρά να είναι καθαρή συκοφαντία καθώς η δήλωση θρησκεύματος δεν ζητείται σε κανένα στάδιο συμπλήρωσης και υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος. Επίσης, η Πολιτεία δεν τηρεί μητρώο θρησκευτικών πεποιθήσεων των πολιτών, ούτε ζητείται η εν λόγω πληροφορία κατά τις απογραφές της στατιστικής υπηρεσίας. Επειδή, όμως, βρισκόμαστε σε εποχή οξύτατης οικονομικής, κοινωνικής και πολιτισμικής κρίσης είναι χρήσιμη η έγκυρη και υπεύθυνη ενημέρωση για τα θέματα αυτά. Οι Έλληνες πολίτες εβραϊκού θρησκεύματος πληρώνουν κανονικά τους φόρους τους, όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες, και δεν έχουν καμία φοροαπαλλαγή ή φορολογική επιβάρυνση εξαιτίας της θρησκευτικής τους ταυτότητας. Το ΚΙΣΕ και οι ισραηλιτικές κοινότητες φορολογούνται όπως ακριβώς και η Εκκλησία της Ελλάδος γιατί αμφότερες έχουν καθεστώς νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου. Τα ακίνητα των ισραηλιτικών κοινοτήτων -εκτός των Συναγωγών που είναι χώροι προσευχής και δεν φορολογούνται όπως και οι Ιεροί Ναοί- φορολογούνται όπως φορολογούνται και τα ακίνητα της Εκκλησίας. Η εισφορά που πληρώνουν οι Έλληνες Εβραίοι στις κοινότητές τους (στην εβραϊκή γλώσσα ορίζεται ως «πέτσια») για να είναι δυνατή η λειτουργία τους -διότι το Κράτος δεν τις χρηματοδοτεί όπως δεν χρηματοδοτεί και την Εκκλησία- χρησιμοποιείται εσκεμμένα από ορισμένους με τρόπο εντελώς ψευδή, παραπλανητικό και στρεψόδικο ώστε να δημιουργήσουν την εντύπωση ότι δεν πρόκειται για εισφορές πιστών προς την θρησκευτική τους κοινότητα αλλά για τους φόρους, οι οποίοι αντί να εισπραχθούν από το κράτος, όπως ισχύει για όλους, έχουν δήθεν εκχωρηθεί από την Ελληνική πολιτεία στις ισραηλιτικές κοινότητες, ώστε να τους εισπράττουν οι ίδιες από τους πιστούς τους και να τους παρακρατούν προς όφελός τους. Η πραγματικότητα είναι ότι όλες οι θρησκευτικές κοινότητες εισπράττουν εισφορές από τους πιστούς τους χρησιμοποιώντας διάφορες ονομασίες ή τρόπους είσπραξης (πχ στην Ορθόδοξη παράδοση οι εισφορές των πιστών δίνονται είτε φανερά δια περιφοράς δίσκου είτε με διακριτικότητα στο παγκάρι) γι' αυτό και αντίστοιχη πρόβλεψη συμπεριλήφθηκε και στο νόμο 4301/2014 που αφορά την οργάνωση της νομικής μορφής των θρησκευτικών κοινοτήτων στην Ελλάδα. Οι εισφορές αυτές των πιστών, για όλες τις θρησκευτικές κοινότητες, σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν φόρους υπέρ της κοινότητάς τους ούτε υποκαθιστούν την υποχρέωση των πιστών και των θρησκευτικών τους κοινοτήτων ως φορολογουμένων να καταβάλλουν φόρους στο Κράτος. Διευκρινίζεται ότι το Κ.Ι.Σ.Ε. δεν εισπράττει ουδεμία εισφορά από τους Έλληνες Εβραίους ως φυσικά πρόσωπα, αλλά επιχορηγείται από τις ισραηλιτικές κοινότητες. Οι Έλληνες Εβραίοι, όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες, καταβάλλουν κανονικά τους φόρους τους και από το υπόλοιπο εισόδημά τους δίνουν τη θρησκευτική εισφορά τους για την κάλυψη των αναγκών λειτουργίας της θρησκευτικής τους κοινότητας. Αναλυτικότερα το νομικό πλαίσιο για τα ζητήματα αυτά έχει διαμορφωθεί ως εξής: Α. Φορολόγηση Ελλήνων πολιτών και Θρήσκευμα Οι Έλληνες πολίτες δεν φορολογήθηκαν ποτέ, δεν φορολογούνται και δεν θα φορολογηθούν ποτέ με βάση τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις. Το ελληνικό έθνος γνωρίζει πολύ καλά ότι επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας το θρήσκευμα αποτελούσε λόγο φορολογικής επιβάρυνσης (πρόκειται περί του «κεφαλικού φόρου» που πλήρωναν οι μη μουσουλμάνοι υπήκοοι της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας) γι' αυτό και ουδέποτε θεσμοθέτησε τέτοιου είδους φόρους. Β. Ισραηλιτικά σχολεία Το ελληνικό κράτος ήδη από το 1882 ακολουθεί μια συγκεκριμένη πολιτική για τους Έλληνες πολίτες εβραϊκού θρησκεύματος η οποία σεβάστηκε και υποστήριξε απολύτως την διατήρηση της θρησκευτικής τους ταυτότητας, εγγυώμενη ταυτοχρόνως την ισότιμη συμμετοχή τους στην ελληνική κοινωνία. Με το νόμο ΑΙΓ'/1882 (ΦΕΚ Α' 53) η Ελληνική Πολιτεία αποφάσισε ότι στις περιοχές που μόλις είχαν απελευθερωθεί από τον οθωμανικό ζυγό, θα ιδρύονταν ισραηλιτικά σχολεία των οποίων η λειτουργία και συντήρηση θα γινόταν με δαπάνες του Κράτους. Με το νόμο 568/1915 (ΦΕΚ Α' 15) η Ελληνική Πολιτεία καθόρισε ότι στα ήδη λειτουργούντα ισραηλιτικά σχολεία των «Νέων Χωρών» καθίστατο υποχρεωτική η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Αντίστοιχα, σε κάθε δημοτικό σχολείο της χώρας στο οποίο φοιτούσαν τουλάχιστον 20 Εβραίοι μαθητές δινόταν το δικαίωμα διδασκαλίας της εβραϊκής γλώσσας και θρησκείας από δασκάλους που διορίζονταν από τον Νομάρχη και μισθοδοτούνταν από το Κράτος. Με το νόμο 2456/1920 (ΦΕΚ Α' 173) ορίστηκε ότι οι ισραηλιτικές κοινότητες έχουν το δικαίωμα ίδρυσης ισραηλιτικών σχολείων. Εκτός της ελληνικής γλώσσας, η διδασκαλία της ιστορίας, της γεωγραφίας, της φυσικής και των μαθηματικών διδασκόταν στα ελληνικά. Το εκπαιδευτικό προσωπικό που δίδασκε αυτά τα μαθήματα, διοριζόταν σύμφωνα με τα ισχύοντα για τη δημόσια εκπαίδευση και μισθοδοτούνταν από το Κράτος. Τα υπόλοιπα μαθήματα διδάσκονταν σε όποια γλώσσα επιθυμούσε η κοινότητα. Με το νομοθετικό διάταγμα 3379/1955 (ΦΕΚ Α' 260) καθορίστηκε ότι με Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών θα συσταθούν στα δημόσια δημοτικά σχολεία στα οποία φοιτούν «αλλόθρησκοι ή ετερόδοξοι» μαθητές, θέσεις δασκάλων της οικείας θρησκείας ή δόγματος. Πράγματι, με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 25153/1957 (ΦΕΚ Β' 86) συστάθηκαν 14 θέσεις δασκάλων καθολικού δόγματος (13 στις Κυκλάδες και 1 στην Αθήνα) και 2 θέσεις δασκάλων εβραϊκής θρησκείας (μία στο 81ο Δημοτικό σχολείο Αθηνών και μία στο 8ο δημοτικό σχολείο Λαρίσης). Με το νόμο 3536/2007 και το νόμο 4115/2013 θεσμοθετήθηκαν 240 θέσεις Ιεροδιδασκάλων Ισλαμικής θρησκείας για τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, των οποίων οι μισθοί καταβάλλονται από το Ελληνικό Κράτος. Σήμερα, μόνο το εβραϊκό δημοτικό σχολείο της Λάρισας λειτουργεί ως δημόσιο σχολείο ενώ λειτουργούν δύο Ισραηλιτικά σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (Αθήνα, Θεσσαλονίκη) με δαπάνες των αντίστοιχων ισραηλιτικών κοινοτήτων στα οποία διδάσκονται τα μαθήματα που διδάσκονται στα δημόσια σχολεία και, επιπλέον, η εβραϊκή γλώσσα, ιστορία και θρησκεία. Το ελληνικό κράτος με διαδοχικούς νόμους (νόμος 3194/2003, νόμος 3577/2007, νόμος 4071/2012) υποστήριξε αποφασιστικά την λειτουργία των εν λόγω σχολείων επιτρέποντας την απόσπαση δημοσίων εκπαιδευτικών σε αυτά, γεγονός που σημαίνει ότι η μισθοδοσία των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών βαρύνει το ελληνικό δημόσιο και όχι τις ισραηλιτικές κοινότητες. Την ίδια πολιτική υποστήριξης μέσω αποσπάσεων δημοσίων εκπαιδευτικών ακολουθεί η Ελληνική Πολιτεία και για τα αρμενικά σχολεία (νόμος 1674/1986, νόμος 2413/1996, νόμος 4071/2012). Γ. Φορολόγηση και Περιουσία των Νομικών Προσώπων των Ισραηλιτικών Κοινοτήτων Με το νόμο 2456/1920 (ΦΕΚ Α' 173) επί πρωθυπουργίας Ελευθερίου Βενιζέλου ορίστηκε ότι οι ισραηλιτικές κοινότητες είναι «νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου». Στο άρθρο 4 ορίστηκε ότι, μεταξύ άλλων, οι ισραηλιτικές κοινότητες δικαιούνται να δέχονται εισφορές από τα μέλη τους. Η εισφορά αυτή (όπως ήδη αναφέρθηκε, στην εβραϊκή γλώσσα ονομάζεται «πέτσια») καθορίζεται από την ίδια την Ισραηλιτική κοινότητα και έχει την ίδια σημασία και αποστολή με τις εισφορές των Ορθοδόξων πιστών για την λειτουργία της Ορθόδοξης Εκκλησίας (συντήρηση ναών κλπ). Ο ν.4301/2014 «Οργάνωση της νομικής μορφής των θρησκευτικών κοινοτήτων και των ενώσεών τους στην Ελλάδα» δίνει αυτό το δικαίωμα, δηλαδή να εισπράττουν εισφορές από τα μέλη τους, σε όλα τα θρησκευτικά νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου. Επί δικτατορίας Μεταξά ψηφίστηκε ο αναγκαστικός νόμος 2544/1940 (ΦΕΚ Α' 287) ο οποίος διατήρησε τις Ισραηλιτικές Κοινότητες ως νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με ορισμένες αλλαγές ως προς τον διορισμό των διοικήσεών τους. Με το νόμο 2/1944 (ΦΕΚ Α' 6 και αναδημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α' 14) η Ελληνική Πολιτεία -πρώτη σε ολόκληρη την Ευρώπη- αποφάσισε να επιστρέψει στους νομίμους κατόχους της την περιουσία των Εβραίων που είχαν δημεύσει οι Ναζί. Η μεγαλειώδης αυτή πράξη δικαιοσύνης αναδεικνύει τόσο την βαθιά δημοκρατική ταυτότητα της κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας όσο και την αποφασιστικότητα της Ελλάδας να εγγυηθεί την ύπαρξη και την επιβίωση των Ελλήνων Εβραίων που επέζησαν από το Ολοκαύτωμα. Με τον αναγκαστικό νόμο 367/1945 (ΦΕΚ Α' 143) η Ελληνική Πολιτεία ανασυγκρότησε τις Ισραηλιτικές Κοινότητες για να διασφαλίσει την ύπαρξή τους καθώς οι απώλειές τους από τους Ναζί καθιστούσαν προβληματική τη λειτουργία του νόμου 2456/1920. Με τον αναγκαστικό νόμο 846/1946 (ΦΕΚ Α' 17) η Ελληνική Πολιτεία -επίσης, πρώτη σε όλη την Ευρώπη- παραιτήθηκε από το κληρονομικό δικαίωμα του Κράτους επί περιουσιών των Ελλήνων Εβραίων για τις οποίες δεν υπήρχαν κληρονόμοι (στα στρατόπεδα εξόντωσης των Ναζί δολοφονήθηκαν ολόκληρες οικογένειες) και παραχώρησε όλες αυτές τις περιουσίες σε νομικό πρόσωπο το οποίο «θα έχη ως σκοπόν την περίθαλψιν και αποκατάστασιν των Ισραηλιτών της Ελλάδος». Χωρίς το νόμο 2/1944, τον αναγκαστικό νόμο 367/1945 και τον αναγκαστικό νόμο 846/1946 είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν οι επιζήσαντες Έλληνες Εβραίοι θα είχαν επιτύχει την διασφάλιση της ύπαρξης των κοινοτήτων τους και, συνεπώς, την διασφάλιση της ύπαρξης του Ελληνικού Εβραϊσμού. Αξίζει ιδιαίτερης μνείας, γιατί αυτό αναδεικνύει το μεγαλείο της Ελλάδας, ότι οι Ελληνικές Κυβερνήσεις αν και είχαν να αντιμετωπίσουν τεράστια ζητήματα ως προς την εγγύηση της τροφοδοσίας και της επιβίωσης του πληθυσμού αλλά και ως προς την πολιτική ομαλότητα της χώρας μέσα σε ένα περιβάλλον πρωτοφανούς φτώχειας, καταστροφής και εμφύλιας διαμάχης, δεν εκμεταλλεύθηκαν την εξόντωση των Ελλήνων Εβραίων (όπως έκαναν άλλοι) αλλά έσπευσαν να πράξουν τα πάντα για την εξασφάλιση της επιβίωσης των επιζησάντων Ελλήνων Εβραίων. Με το διάταγμα «Περί ιδρύσεως Οργανισμού Περιθάλψεως και Αποκαταστάσεως Ισραηλιτών Ελλάδος (Ο.Π.Α.Ι.Ε.)» της 29/3/1949 (ΦΕΚ Α' 79) ιδρύθηκε το νομικό πρόσωπο που προέβλεπε ο αναγκαστικός νόμος 846/1946.

Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ??ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΔΩ!!Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΝΑΖΩΡΑΙΩΝ!!

Αποτέλεσμα εικόνας για Η Αντιγνώση, και ο Χριστιανισμός
Η Αντιγνώση, και ο Χριστιανισμός ειναι τα Δεκανίκια του Καπιταλισμού και η συγγραφέας θέτει ένα πρόβλημα που ποτέ ως τώρα δεν έχει ερευνηθεί αντικειμενικά και καίρια. Πώς καταποντίστηκε ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός; Γιατί; Ποιους εξυπηρετούσε ο αφανισμός του; Και γιατί θεωρήθηκε απαραίτητο να ξεριζωθεί η ελληνική παιδεία προκειμένου να επιβιώσει ο χριστιανισμός; Οι πολιτισμοί που καταστράφηκαν ολοκληρωτικά και αφανίστηκαν από το πρόσωπο της γης δέχτηκαν επιδρομές από ορδές βαρβάρων. Όπως ο Μυκηναϊκός από τους Δωριείς και ο Χαναανικός από τους Εβραίους. Αλλά ο χριστιανισμός εμφανίζεται σαν θρησκεία. Και το ίδιο ισχυρίζεται ώς σήμερα. Πώς έδρασε όμως σα βαρβαρική επιδρομή; Και γιατί λειτούργησε σαν καταλύτης κάθε ελληνικού στοιχείου, μετερχόμενος μέσα που μόνο ο ναζισμός μεταχειρίστηκε; Ο χριστιανισμός ισχυρίστηκε, και ισχυρίζεται ακόμη, πως μοναδικό του κίνητρο ήταν η Σωτηρία. Σύμφωνοι; Αλλά τίνος; Μα της συσσώρευσης του Πλούτου και της Εξουσίας. Αυτός είναι ο στόχος τούτου του βιβλίου: Η απομυθοποίηση μιας απάτης, όπως στάθηκε η Εβραιοχριστιανική θρησκεία, που γίνεται θεμέλιο του καπιταλισμού. Και που δε θα μπορούσε να επιβιώσει χωρίς την κατάλυση του ελληνικού ορθολογισμού. Διαφορετικά θα εξακολουθήσει να εκκρεμεί ένα ζητούμενο: Από τον Ελληνικό πολιτισμό γεννιέται η Ταυτότητα του Ανθρώπου. Γιατί ο χριστιανισμός καταργεί αυτήν την Ταυτότητα για να σώσει δήθεν τον άνθρωπο; (από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!!ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟ 1821 ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΖΥΓΟ!!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!!ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟ 1821 ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΖΥΓΟ!!

Διακήρυξη της β' Εθνικής Συνελεύσεως του Άστρους, 18 Απριλίου «1823»: «Ο κρότος των ημετέρων όπλων συνετάραξε το βυζάντιο»
Το «`21» ήταν η τελευταία μίας σειράς επαναστάσεων που διεξήγαγαν οι Έλληνες Πρόγονοί μας κατά των βυζαντινοχριστιανών και των τούρκων συνεργατών τους. Το «`21» οι Έλληνες, πιστοί στο Αρχαίο Έθος κατάφεραν με το αίμα τους να αποτινάξουν τον χριστιανοτουρκικό ζυγό, να καταδιώξουν τον χριστιανικό κλήρο και να επαναφέρουν την Αρχαία Πίστη.

Σάββατο 18 Αυγούστου 2018

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΦΑΣΙΣΤΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ:Ο "ΘΕΟΣ"ΑΦΑΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΑΠΙΛΑ ΜΕ ΠΥΡ!!ΕΣΩΣΕ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΚΑΨΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!



32184_436168229792534_26833951_n
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΦΑΣΙΣΤΑ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΕΛΕΙ!!


Στην Κινέτα, στο Μάτι, στη Ραφήνα, στο Νέο Βουτσά σώθηκαν θαυματουργικά και ιεροί Ναοί, και Εικόνες και Εικονοστάσια ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ
ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΑΣ;

ΙΕΡΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΕΒΡΑΙΑ!!!Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ!!!

ΔΙΑΒΣΤΕ ΕΔΑΦΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΑΣ!!
ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΑΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΙ!!ΡΩΜΙΟΙ  ΜΕ ΕΒΡΑΪΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ  ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ!!Λάμψας εν τη Αιγύπτω, φωτισμόν αληθείας, εδίωξας του ψεύδους το σκότος. Τα γαρ είδωλα ταύτης Σωτήρ, μη ενέγκαντά σου την ισχύν πέπτωκεν, οι τούτων δε ρυσθέντες,εβόων προς την Θεοτόκον.
Όταν ο Ιωσήφ και η Παναγία πήραν τον Χριστό κι έφυγαν στην Αίγυπτο για να γλυτώσουν το Θείο Βρέφος από τη μανία του Ηρώδη, έλαμψε σ’ εκείνη τη χώρα το φως της αληθείας. Και τα είδωλά της, μην αντέχοντας την παρουσία του Σωτήρος,γκρεμνίσθηκαν μόνα τους. Κι όσοι σώθηκαν απ’ αυτά, φώναξαν στην Θεοτόκο:

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018

ΒΟΜΒΑ!!ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ "ΠΑΝΑΓΙΑΣ" ΣΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ ΒΑΠΤΙΣΤΗΚΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ!!

Ιερώνυμος: Δώρο της Παναγίας η απελευθέρωση των δύο στρατιωτικών



  • Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στον  Ναό Κοιμήσεως της (*Ρωμιοσυνης)"Θεοτόκου" Χρυσοσπηλιωτίσσης !!Δώρο της Παναγίας προς την πατρίδα και τις μητέρες των Ελλήνων στρατιωτικών που υπέφεραν, χαρακτήρισε την απελευθέρωση των Μητρετώδη και Κούκλατζη 

ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΣΕ ΑΛΗ ΠΑΣΑ!!Η ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΝ!!


ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΡΩΜΙΩΝ Η ΕΒΡΑΪΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΟΘΩΜΑΝΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΛΥΣΗ!!
Δεν θα ήταν υπερβολή αν υποστήριζα ότι ύστερα από το ελληνικό λαό ο πρώτος άνθρωπος που αναγνώρισε επίσημα και τίμησε δεόντως τονπατρο-Κοσμά στην τουρκοκρατούμενη Ελλάδα ήταν ο Αλή Πασάς.   Ο Αλής μέχρι το τέλος του με πολλές πράξεις έδειξε ότι θεωρούσε τον Άγιο Κοσμά πρόσωπο μεγάλου κύρους και με ακτινοβολία χωρίς όρια θρησκευτικού δόγματος. Ήταν αυτός που μετά τον απαγχονισμό του Αγίου στο Καλικόντασι (χωριό κοντά στο Φίερι της Αλβανίας) έχτισε μοναστήρι αφιερωμένο στον πατρο-Κοσμά με τον τάφο του, έκανε λαϊκούς εράνους στην Αλβανία και στην Ήπειρο, εξέδωσε φιρμάνια, οργάνωσε επίσημες τελετές προς τιμή του στα Γιάννινα, φρόντισε να συνταχθεί η Ακολουθία του και γενικά έγινε ο αναβιωτής της μνήμης του.   Και όλα αυτά τα έπραξε ο Αλής, χρόνια πολλά προτού το Πατριαρχείο τον ανακηρύξει σε άγιο (η ανακήρυξη έγινε στην Κων/λη στις 9-8-1961)! Η συνάντηση των δύο ανδρών μαρτυρείται στο Τε­πε­λένι. Εκεί, όταν κάποιοι κινήθηκαν απειλητικά εναντίον του Αγίου διαλύοντας τη σύναξή του, εκείνος κα­τέ­φυγε στο αρχοντικό της Χάμκως, μητέρας του Αλή, η οποία τον προ­στάτεψε. Την ώρα του βραδινού φαγητού ο διορα­τι­κός επισκέπτης είπε στο νεαρό Τουρκαλβανό:«Θα γίνης μεγά­λος άν­θρω­πος‡ θα κυριεύ­σης όλη την Αρβα­νι­τιά‡ θα υπο­τά­ξης την Πρέ­βε­ζα, την Πάρ­­γα, το Σούλι, το Δέλβινο, το Γαρ­δί­κι και αυτό το τάχτι του Κουρτ Πα­σά.  Θα αφήσης μεγάλο όνομα εις την Οι­κουμένην».

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2018

ΕΒΡΑΙΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ:ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ "ΠΑΝΑΓΙΑ"ΩΣ ΘΕΟΤΗΤΑ!!!

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

Αυτά να τα ακούν αυτοί που σέρνονται στα γόνατα στην Τήνο !!
alt
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΤΡΑΓΟΣ!!
AΠOΨΕ η ομιλία θα είναι δογματική· θα μιλήσουμε πάνω σε ένα δόγμα της πίστεως.   Tι θα πει  δόγμα; Δόγμα είναι αυτό που διδάσκει η Eκκλησία μας και πρέπει να το πιστεύουμε και να το παραδεχώμεθα ως απόλυτη αλήθεια. Tί διδάσκει η Eκκλησία μας; Πολλά πράγματα. Διδάσκει ―καί ο Xριστιανός πρέπει να ξέρει― τί είναι ο κόσμος, τί είναι ο άνθρωπος, τί είναι το σώμα και τί η ψυχή, τί είναι άγγελοι και αρχάγγελοι, τί είναι αγία Tριάς, τί είναι Θεός Πατήρ, τί είναι Yιός, τί είναι Πνεύμα άγιο, τί είναι παράδεισος και τί κόλασις, τί είναι Eκκλησία, τί είναι τα μυστήρια, τί είναι η βάπτισης, ο γάμος, η θεία ευχαριστία κ.τ.λ.. Όλα αυτά είναι μαθήματα, που πρέπει να τα ξέρει.   Δυστυχώς υπάρχει μεγάλη άγνοια. Oι Xριστιανοί ούτε το αλφαβητάριο της πίστεως δεν ξέρουνε. Kαι όχι μόνο οι αγράμματοι αλλά και αυτοί οι τάχα επιστήμονες. Ξέρουν πολλά άλλα πράγματα, αλλά από τή θρησκεία μας έχουν μεσάνυχτα. Kαι πως να ξέρουν, όταν στcν εκκλησία δεν πατάνε παρά μόνο Xριστούγεννα και Πάσχα;   Aς δούμε λοιπόν τώρα, τί διδάσκει η Oρθοδοξία μας για το πρόσωπο της Παναγίας. Έχει δε μεγάλη σημασία το δόγμα περί της Θεοτόκου, διότι συνδέεται αμέσως με το πρόσωπο του Kυρίου ημών Ιησού Xριστού.

ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ "ΠΑΡΘΕΝΑΣ"ΜΑΡΙΑΜ!!

deschner10dec16[Karlheinz Deschner, Η εγκληματική ιστορία του χριστιανισμού - Τόμος: Αρχαία Χριστιανική Εκκλησίας, εκδόσεις Κάκτος] Απόσπασμα (σ.σ. 179 -182) 
Πλαστογραφίες γίνονταν στοστρατόπεδο της Μεγάλης Εκκλησίας και για να ενισχύσουν τη λατρεία της "Παναγίας". Στο τέλος της αρχαιότητας και κατά τον πρώιμο Μεσαίωνα έπρεπε να επιβάλουν όλο και περισσότερο τη Θεομήτορα η οποία είχε παραμεληθεί πολύ στις πανάρχαιες εποχές. Έτσι κυκλοφόρησαν Ευαγγέλια της Παναγίας και άλλα παραμύθια σχετικά με τη Μαρία, τα οποία φέρουν το όνομα των Αποστόλων Ιάκωβου, Ματθαίου, του ευαγγελιστή Ιωάννη, του μαθητή του Ιωάννη, Μελίτωνα, του μαθητή του Πέτρου, Ευόδιου, του Ιωσήφ της Αριμαθαίας κ.ά. Σε αυτά ανήκει και ένα πλαστογραφημένο κήρυγμα με το όνομα του Κύριλλου της Αλεξάνδρειας, ένα κοπτικό Ευαγγέλιο των Δώδεκα Αποστόλων και άλλες «Αποκαλύψεις της Παναγίας», των οποίων η επιρροή δεν ήταν μεν πολύ μεγάλη στη θεολογία, αλλά μεγαλύτερη στη λαϊκή δοξασία και την τέχνη. Ωστόσο, αυτά τα πλαστά κείμενα στήριζαν τις δογματικές δηλώσεις σχετικά με την Παναγία, που γίνονταν ιδίως κατά τον 5ο αιώνα, και τον βαθμό της στην ιεραρχία που πρόβαλλαν με εντεινόμενη υστερία.

Η ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΙΑ!!ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΒΡΑΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ ΜΑΡΙΑΜ!!!ΜΕΤΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΙ!!



ΜΑΡΙΑΜ ("ΠΑΝΑΓΙΑ"):ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΤΟΡΑΣ ΜΟΥ Ο ΑΒΡΑΑΜ!!ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΡΑΒΙΝΟΥ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜ??   ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΙ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΙΑΧΒΕ??ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ??ΤΗΝ ΔΟΥΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ-ΙΕΧΩΒΑ!!
ΛΟΥΚΑ ΚΕΦ 1  
O ύμνος της "Παρθένου" ΜΕ ΕΠΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!Mαρίας

H ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟΥ KAI ΟΧΙ H ΕΒΡΑΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟ ΙΩΣΗΦ!!

ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΡΩΜΙΟΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ  ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΧΑΛΙ!!ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΡΩΜΙΕ ΘΑ ΕΔΙΝΕΣ ΤΗΝ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ 80ρη ΓΕΡΟ??
Αρχείο:Penelope-Homer-Odyssey-Project Gutenberg eText.jpg
Η Πηνελόπη, γνωστή ηρωίδα από την Οδύσσεια του Ομήρου, ήταν κόρη του βασιλιά των Αμυκλών Ικάριου και της Περίβοιας. Το όνομά της είναι ακόμη και σήμερα σύμβολο της πιστής και αφοσιωμένης συζύγου.

Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΤΟΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

alt
Η τελετή γίνεται για να δεχτούμε τις Ιαματικές Συμπαντικές Δυνάμεις του Μεγάλου Ιατρού του Σύμπαντος, Παιήωνος Απόλλωνα, του Ιητήρος Ασκληπιού και της Περιπόθητης Υγείας. Η τελετή δεν υποκαθιστά κατ' ουδέν τρόπο την ιατρική επιστήμη, το δώρο του Απόλλωνος στην ανθρωπότητα, αλλά λειτουργεί ως συνεπίκουρος αυτής. Κατά τη τελετή θα πρέπει να προσπαθούμε να συντονιστούμε με τις θεϊκές ενέργειες έτσι ώστε να βοηθήσουμε την διαδικασία της ίασης. Ως γνωστόν οι περισσότερες ασθένειες έχουν και ψυχοσωματικά αίτια, και στην τελετή αυτή επικαλούμαστε τον Ασκληπιό για να βρούμε τις αιτίες στο σώμα μας και τον Απόλλωνα για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε τα όποια πνευματικά αίτια.