ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ "ΑΓΙΟ" ...ΠΝΕΥΜΑ!! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΑΓΙΟ" ΠΝΕΥΜΑ!! ΙΗΣΟΥΣ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ:
31 »Γι’ αυτόν τον λόγο σάς λέω: Κάθε είδους αμαρτία και βλασφημία θα συγχωρηθεί στους ανθρώπους, αλλά η βλασφημία εναντίον του πνεύματος δεν θα συγχωρηθεί.+32 Παραδείγματος χάρη, όποιος πει κάτι εναντίον του Γιου του ανθρώπου, θα του συγχωρηθεί·+ αλλά όποιος πει εναντίον του αγίου πνεύματος, δεν θα του συγχωρηθεί ούτε σε αυτό το σύστημα πραγμάτων* ούτε σε εκείνο που πρόκειται να έρθει.+ ΜΑΤΘΑΙΟΣ 12..31
Στη Ρωμιοσύνη το λάδωμα οι Ρωμιοί το μαθαίνουν από μικροί. (Κυρ, Ελευθεροτυπία).
Ένα θρίλερ, που παίζεται 1.700 χρόνια
στις εκκλησίες της χώρας μας
σε βάρος του ανυποψίαστου ποιμνίου
-->Απ΄ τη δημιουργία του νεοελληνικού κράτους μέχρι και σήμερα όλοι σχεδόν οι Ρωμιοί συμπολίτες μας πιστεύουν, ότι το τελετουργικό τού ορθόδοξου νηπιοβαπτισμού αποτελεί ένα θέσφατο της παράδοσής τους. Και φυσικά δεν έχουν ποτέ σκεφτεί, ότι η ορθόδοξη βάπτιση είναι μία βίαιη θρησκευτική πράξη παράνομη και καταχρηστική, αφού παραβιάζει τις διατάξεις του Συντάγματος, καταργώντας την ελευθερία επιλογής του ατόμου που μνημονεύεται στο Σύνταγμα, με αποτέλεσμα τον βίαιο προσηλυτισμό ενός άβουλου πλάσματος. Ας δούμε όμως τι πραγματικά συμβαίνει...
Ζούμε σε μία χώρα βαθιά θρησκευόμενη. Η καθημερινότητα και όλη η ζωή των συμπολιτών μας στροβιλίζεται γύρω απ΄ τη θρησκεία, χωρίς όμως να το έχει σχεδόν κανείς συνειδητοποιήσει. Οι γιορτές μας, οι ονομαστικές (είμαστε απ΄ τις μοναδικές χώρες στην Ευρώπη, που εορτάζει έκαστος την ονομαστική εορτή του αγίου του) και οι εθνικές έχουν όλες σχεδόν ταυτιστεί με θρησκευτικά γεγονότα· παρομοίως και οι αργίες (Πάσχα, Χριστούγεννα, Φώτα, Καθαρά Δευτέρα, της Παναγίας, αλλά και κάθε μέρα του χρόνου γιορτάζει τουλάχιστον κάποιος άγιος ή αγία κ.ά.). Τα θρησκευτικά ταμπού επηρεάζουν την διατροφή (νηστείες, μαγειρίτσα, αρνιά, αυγά, τσουρέκια, νηστήσιμα κ.ά.), το καθώς πρέπει ντύσιμο (το γυμνό σώμα είναι ντροπή), ο τρόπος που ερωτευόμαστε και κάνουμε έρωτα (το σεξ είναι κακό και διαβολικό), όλα είναι βαθιά επηρεασμένα απ’ την θρησκεία.
Φράσεις όπως «δόξα τω θεώ», «πρώτα ο θεός», «Χριστός κι απόστολος», «έχει ο θεός», «θεός φυλάξει» και άλλες παρόμοιες, ακούγονται καθημερινά κι ανά πάσα στιγμή απ΄ τους Ρωμιούς συμπολίτες μας. Σε κάθε δύσκολη ή ευτυχισμένη στιγμή ο θεός είναι παρών «θεέ μου…», «Παναγία μου»...
Ο φόβος του θανάτου και οι λοιποί μεταφυσικοί φόβοι και δεισιδαιμονίες, που συνδέονται με θεούς, διαβόλους, αγγέλους, αγίους, δαίμονες, κολάσεις, παραδείσους και λοιπά μεταφυσικά όντα και καταστάσεις, αρρωσταίνουν βαριά τις ψυχές των θρησκευόμενων συμπολιτών μας. Θρησκευτικές εικόνες (σε σχολεία, δικαστήρια, αστυνομίες, φυλακές, μαγαζιά, οίκους ανοχής, σπίτια και όπου αλλού μπορεί κανείς να φανταστεί) καντηλάκια, σταυρουδάκια, κομποσχοίνια, κομπολόγια και άλλα θρησκευτικά αξεσουάρ κοσμούν τα χριστιανικά σπίτια, τ΄ αυτοκίνητα αλλά και τους ίδιους τους πιστούς. Εξομολογήσεις, τάματα, αγιασμοί, φιλιά σε παντός είδους είδωλα (εικόνες, σταυρούς, ιερά βιβλία, χέρια παπάδων, κόκαλα, θεϊκές ζώνες, δάπεδα, μάρμαρα, ξύλα, τούβλα κ.ά.), παντός είδους θαύματα, περιφορές εικόνων και λειψάνων, προσευχές, ονειρώξεις, θεϊκά οράματα, παραισθήσεις, πνευματικοί και άλλα παρατράγουδα συμπληρώνουν το πακέτο της θρησκευτικής δεισιδαιμονίας αυτής της χώρας.
Αλλά και οι μεγάλες, όπως λέμε στιγμές της ζωής των συμπολιτών μας, όπως η ονοματοδοσία, ο αρραβώνας, ο γάμος κι ο θάνατος (αλλά και μετά θάνατον), είναι πάλι βαθιά συνδεδεμένες με την θρησκεία. Συμπέρασμα: είμαστε η τελευταία θεοκρατία της Ευρώπης και η τελευταία χριστιανική θεοκρατία του κόσμου…
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Το λήμμα σχετίζεται με την Ιουδαϊκή θρησκεία. Ζητήματα σχετικά με εθνικές, ιστορικές και πολιτισμικές όψεις της Ιουδαϊκής ταυτότητας αναφέρονται στο λήμμα Εβραίοι. Η Τορά περιέχει τα βιβλία του Μωυσή, τα πέντε πρώτα της Εβραϊκής Βίβλου. Βλ. Πεντάτευχος
Ο Ιουδαϊσμός είναι η παραδοσιακή θρησκεία των Εβραίων ανά τον κόσμο με περίπου 15 εκατομμύρια πιστούς το 2006, γεγονός που τον κατατάσσει ως δωδέκατη σε τάξη μεγέθους οργανωμένη θρησκεία.
Είναι γνωστό ότι σήμερα κάποιος γίνεται Εβραιοχριστιανός μόνο με τον προσηλυτισμό. Οι περιπτώσεις να επιλεγεί συνειδητά η θρησκεία αυτή από κάποιον, είναι ελάχιστη και φυσικά αν συμβεί, θα γίνει σε αντικατάσταση μιας άλλης παρόμοιας συνήθως θεϊστικής πίστης. Ο κάθε ένας ανάλογα με την χώρα που γεννιέται και την σέχτα του κοινωνικού περίγυρού του, ακολουθεί και την αντίστοιχη θρησκεία.
Στην Ελλάδα όλοι σχεδόν, από μικροί βαπτιστήκαμε χωρίς να ερωτηθούμε. Μας πήγαιναν στην εκκλησία και μας υποχρέωναν να φιλάμε το χέρι του παπά· κάποιοι πήγαν και σε κατηχητικά επίσης μικροί, χωρίς να υπάρχει κάποια κριτική ή λογική και φυσικά όλοι διδαχθήκαμε θρησκευτική κατήχηση στα σχολεία σαν κάτι δεδομένο και το μόνο αληθές. Έτσι σταδιακά,
29Tους είπε επίσης και μια παραβολή: "Kοιτάξτε τη συκιά, καθώς κι όλα τα δέντρα. 30Όταν αρχίσουν ήδη να βλαστάνουν, καταλαβαίνετε μόνοι σας, βλέποντάς τα, πως είναι κοντά πια το καλοκαίρι. 31Έτσι κι εσείς, όταν δείτε να γίνονται αυτά, να ξέρετε πως είναι κοντά πια η βασιλεία του Θεού. 32Σας βεβαιώνω πως η γενιά αυτή, σίγουρα δε θα εκλείψει, ωσότου όλα αυτά πραγματοποιηθούν. 33O ουρανός και η γη θα καταργηθούν, τα λόγια μου όμως δε θα πάψουν ποτέ να ισχύουν".
Γνωρίζουμε ότι ο Ιησούς (ιουδαϊστί: Γιεσούα) της Βίβλου, ιδιαίτερα των Συνοπτικών*, συμφωνεί εντελώς με την ιουδαϊκή παράδοση. Είναι περισσότερο Ιουδαίος παρά χριστιανός· όπως και τα μέλη της πρώτης κοινότητας εκείνης της εποχής ονομάζονταν και «Εβραίοι» -μόλις η νεότερη έρευνα τους αποκαλεί «Ιουδαιοχριστιανούς». Αλλά η ζωή τους δεν διέφερε σχεδόν καθόλου από εκείνη των υπόλοιπων Ιουδαίων. Και αυτοί απέδιδαν στα ιουδαϊκά ιερά κείμενα καίρια σημασία, παρέμειναν μάλιστα για περισσότερες γενιές μέλη της Συναγωγής. Και ο Ιησούς προπαγάνδιζε ένα ιεραποστολικό έργο μόνο ανάμεσα σε Ιουδαίους. Ήταν έντονα επηρεασμένος από την ιουδαϊκή αποκάλυψη. Και αυτή, ιδιαίτερα η παράδοση της Αποκάλυψης του Ενώχ, επέδρασε έντονα στο χριστιανισμό.
Την εποχή του Ιησού, οι προσδοκίες του τέλους του κόσμου, ήταν συχνό φαινόμενο (και συνεχίζουν να υφίσταται μέχρι και σήμερα). Δεν σήμαιναν ίσως πάντα το τέλος του κόσμου αλλά ίσως την έναρξη μίας νέας παγκόσμιας περιόδου. Ανάλογες ιδέες γνώριζαν και στο Ιράν, στη Βαβυλωνία, στην Ασσυρία, στην Αίγυπτο, και από την ειδωλολατρία τις πήραν οι Ιουδαίοι, αφού εισχώρησαν στην Παλαιά Διαθήκη ως ιδέα του Μεσσία.
Έτσι έγινε και ο Ιησούς ένας από τους πολλούς προφήτες της έσχατης εποχής, αφού ανακήρυξε τη γενεά του στην τελευταία, όπως οι ιουδαϊκές αποκαλύψεις, οι Εσσαίοι, ο Ιωάννης ο Βαπτιστής, αφού κήρυττε ότι ο παρών χρόνος είχε παρέλθει και μερικοί από τους μαθητές του «δεν θα γευτούν το θάνατο, έως ότου δουν να έρχεται δυναμικά η βασιλεία του Θεού»· ότι δεν θα τελείωνε η αποστολή τους στον Ισραήλ, «έως ότου έρθει ο Θεάνθρωπος»· ότι το δικαστήριο του Θεού θα γινόταν «σε αυτή τη γενεά ακόμη»· ότι δεν θα ερχόταν το τέλος, «έως ότου συνέβαιναν όλα αυτά».
«Marana tha» (έλα, Κύριε μας), αυτή ήταν η έκκληση στις προσευχές των πρώτων χριστιανών. Αλλά καθώς ο καιρός περνούσε και ο Κύριος δεν ερχόταν, καθώς οι αμφιβολίες πλήθαιναν, η παραίτηση από την ελπίδα, οι ειρωνείες, η γελοιότητα, ο διχασμός μετρίασαν σιγά-σιγά την απολυτότητα των δηλώσεων του Ιησού. Και τέλος, μετά από δεκαετίες, μετά από αιώνες, όταν αντί για τον Κύριο ήρθε η Εκκλησία, εκείνη μετέβαλε την κοντινή προσδοκία του Ιησού σε μακρινή, τη σκέψη στη βασιλεία του Θεού την έκανε σκέψη στην Εκκλησία, αντικατέστησε με αυτήν την αρχαιότατη χριστιανική πίστη -το βασίλειο των ουρανών: μια τέλεια διαστρέβλωση, βασικά μια γιγαντιαία πλαστογραφία που στον χριστιανισμό, από δογματική άποψη, είναι γενικά η μεγαλύτερη.
Το παρακάτω απόσπασμα βάζει τα πράγματα στην θέση τους και δεν χρειάζεται σχόλια. Εκτός από την ετυμολόγηση του ονόματος του Γανυμήδους, διότι, εκτός από τις σκέψεις, η λέξη μήδεα (τα) σημαίνει και τους ...; όρχεις (και κατ' ορισμένους, Γανυμήδης = αυτός που δίνει χαρά στους όρχεις του Διός!). Μάλλον όμως η ετυμολόγηση αυτή να είναι μεταγενέστερη, άλλωστε η κατάληξη -μήδης από τους μυκηναϊκούς ήδη χρόνους (όπου η ομοφυλοφυλία δεν εσυνηθίζετο) συναντάται και σε άλλα ονόματα (π.χ. Διομήδης). Αλλά ας δούμε την γνώμη των ιδίων των αρχαίων επ'αυτού. Λέγει λοιπόν ο Σωκράτης:
« Επιθυμώ δε, ω Καλλία, να σού αποδείξω επί τη βάσει της μυθολογίας ότι όχι μόνον οι άνθρωποι αλλά και οι θεοί και οι ήρωες προτιμούν την φιλίαν της ψυχής μάλλον παρά του σώματος. Διότι ο Ζευς όσας γυναίκας θνητάς ερωτεύθη δια την ωραιότητα της μορφής των, αφού συνευρέθη με αυτάς, τας άφηνε να μείνουν θνηταί· όσων δε ηγάπησε τας αγαθάς ψυχάς, τους έκαμνε αθανάτους· μεταξύ των οποίων είναι ο Ηρακλής και οι Διόσκουροι και άλλοι. Και εγώ δε λέγω ότι ο Γανυμήδης ανυψώθη από τον Δία εις τον Όλυμπον, όχι χάριν του σώματος, αλλά χάριν της ψυχής του. Και αυτό δε το όνομά του το αποδεικνύει· διότι και εις κάποιον μέρος του Όμηρου υπάρχει [Ιλ. Η 278] Γάνυται δε τ' ακούων το οποίον σημαίνει ότι ευχαριστείται ν' ακούη. Υπάρχει δε και κάπου αλλού πυκινά φρεσι μήδεα ειδώς
το οποίον σημαίνει ότι γνωρίζει σοφάς σκέψεις. Από τα δύο λοιπόν αυτά ο Γανυμήδης, όχι ηδυσώματος ονομασθείς αλλ' ηδυγνώμων, ετιμήθη μεταξύ των θεών.Ο Γανυμήδης κοσμεί το σήμα του Ολυμπι-ακου, τυχαίο δεν νομίζω, οι ιδρυτές της ιστορικής ομάδας κάτι ήξεραν και δεν θα έβαζαν ποτέ για σήμα της ομάδας τους έναν ομοφυλόφιλο!!
ΣΗΜ..Στην αρχαιότητα, όλοι οι άρχοντες είχαν στη σύνθεση του προσωπικού τους έναν αρχιμάγειρα και έναν οινοχόο, δηλαδή ο άνθρωπος που ήταν υπεύθυνος για την κάλυψη των αναγκών του συμποσίου που έδινε ο άρχοντας. Πολλά δε, από αυτά τα τερψιλαρύγγια συμπόσια, έχουν αφήσει εποχή ακόμα και στις μέρες μας, καθώς ήταν επιφορτισμένος ο οινοχόος να γνωρίζει πιο κρασί θα προσέφερε με κάθε φαγητό και γενικότερα με τη φιλοξενία των επισκεπτών.
ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΔΩ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΠΑΥΛΟΣ ΤΟΝ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ!!!ΒΕΒΑΙΑ Ο ΣΑΟΥΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥΣ ΜΙΛΗΣΕ!!
Στη δημοσιότητα δόθηκαν σήμερα, με εισαγγελική διάταξη, τα στοιχεία της ταυτότητας και φωτογραφίες του 80χρονου, σε αργία, ιερέα, ο οποίος είχε συλληφθεί στην περιοχή του Αναύρου, στον Βόλο, ενώ προσπαθούσε να ασελγήσει σε 11χρονο κοριτσάκι. Πρόκειται για τον Γεώργιο Κωνσταντάκο του Δημητρίου και της Μαρίας, ο οποίος γεννήθηκε το 1938 στην Καρδίτσα.
Τούρκος ξεναγός υποστηρίζει ότι τo ταφικό μνημείο φέρει προφητική επιγραφή που λέει «ουδείς δειλός να μην βλάψει αυτόν τον τάφο» - Η πυραμίδα έχει ύψος έξι και πλάτος τιών μέτρων
Λεηλατημένος από τυμβωρύχους τα τελευταία 40 χρόνια, ανακαλύφθηκε -σύμφωνα με τουρκικά ΜΜΕ- ο τάφος του Διαγόρα του Ρόδιου κοντά στην Μαρμαρίδα, σε ύψωμα της περιοχής Τουργκούτρεϊς.
Όπως αποκάλυψε σήμερα, σε τουρκικό πρακτορείο, ξεναγός της περιοχής, ο τάφος του Διαγόρα και της συζύγου του ήταν τόπος επίσκεψης μουσουλμάνων ντόπιων που νόμιζαν ότι ανήκε σε τάφο μουσουλμάνου Αγίου.
Στον τάφο μέχρι τότε οι ντόπιοι έκαναν τάματα. Έκτοτε έγινε στόχος αρχαιοκάπηλων που έχουν επανειλημμένως σκάψει και πάρει ότι πολύτιμο υπήρχε παρά τις τοπικές διαδόσεις ότι όποιος είχε πειράξει τον τάφο ή πέθαινε ή ήταν δυστυχισμένος.
Δολοφονησε την γυναΙκα του, τον γυιο του και τον γαμπρο του με προτροπη της μητέρας του "ΑγΙας" Ελενης ΣΤΥΓΕΡΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΑΡΑ ΤΑ ΕΙΔΕΧΘΗ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΜΕΓΑΣ, ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΣ - ΙΛΛΥΡΙΚΗ Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΩΓΗ Από την αρχή ο Kωνσταντίνος, εκτός από τα ανεπιτυχή
διατάγματα του, είχε πλημμυρίσει την εκκλησία με πλούτο και προνόμια. Ένα ρεύμα χρυσού έρεε από το παλάτι και οι ναοί άρχισαν να αυξάνονται. Στο δικαστήριο και στο στρατό ο καλύτερος τρόπος, εάν όχι ο μόνος τρόπος, για να εξασφαλίσει κανείς την προαγωγή ήταν να ασπαστεί τα στοιχεία αυτής της θρησκείας. Ακόμη και οι απλοί πολίτες ανταμείβονταν με μια βαπτιστική τήβεννο και ένα κομμάτι χρυσού. Τα χωριά αναβαθμίζονταν στην τάξη των πόλεων εάν όλοι οι κάτοικοί τους αντάλλαζαν τον Δία με τον Χριστό. Σε δέκα έτη, ο αυτοκρατορικός χρυσός είχε κάνει περισσότερα από όσο το αίμα όλων των μαρτύρων, τα θαύματα όλων των Αγίων, και τα επιχείρηματα όλων των απολογητών.
Εκτός από το ότι ο πλούτος συνέχιζε να φθάνει στη ρωμαϊκή ιεροσύνη, η πρόοδος της εκκλησίας στη δύση ανεστάλη με την κίνηση προς την Κωνσταντινούπολη. Η πόλη αφιερώθηκε στο χριστιανικό Θεό στα 330 μ.χ. και ο κόσμος είχε πλέον μια χριστιανική μητρόπολη μια θαυμάσια πόλη. Περισσότερα από τα τρία τέταρτα των Χριστιανών ήταν στην ανατολή, και ενθαρρύνονταν τώρα να επιτεθούν στους ειδωλολατρικούς ναούς και να δείξουν ανοιχτά την περιφρόνησή τους. Λίγοι παγανιστές θα μπορούσαν να κάνουν πρόοδο στην ανατολή. Ο Kωνσταντίνος είχε χάσει όλο το σθένος και το διαυγές του πνεύμα. Ντυμένος με θηλυπρεπείς τηβέννους, φορτωμένες με κοσμήματα, και στεφανωμένος με ψεύτικα μαλλιά, κάθονταν μεταξύ των γυναικών και των ιερέων που τώρα "προσυλήτιζαν" τον κόσμο με τη βοήθεια των χρημάτων και των ευνοιών του. Μόνο όταν ξαναξέσπασε ο παλαιός θυμός, όταν παρουσιάστηκαν φιλονικίες στην εκκλησία, από την Αφρική εως τη Μεσοποταμία, είδε πόσο ανώφελο ήταν το όνειρό του για μια πνευματική αυτοκρατορία. Βαφτίστηκε, και πέθανε, τ
ο 337.
Το καθυστερημένο βάπτισμα μέχρι το χείλος του θανάτου ήταν ένα δημοφιλές πρακτικό μέτρο για τους νεοφώτιστους. Το βάπτισμα κρατήθηκε για να ξεπλύνει όλες τις προηγούμενες αμαρτίες, και ένας τόσο αμαρτωλός θα μόλυνε την τελειότητα του βαπτίσματος. Ο Kωνσταντίνος σκότωσε τη σύζυγο και τον μεγαλύτερο γιό του, σοβαρά εγκλήματα ακόμη και για έναν αυτοκράτορα και απο αυτά που μάλλον ξεπλένονταν με το βάπτισμα πριν από το θάνατο. Το βάπτισμα έδωσε επίσης τέτοια εξουσία στην ιεροσύνη πάνω στην ψυχή των ανθρώπων, που οι πρακτικοί άνθρωποι άφηναν την τελική πράξη της μεταστροφής, το βάπτισμα, ως την τελική πράξη των ζωών τους για να εξαγνιστούν μια και καλή.
Το οράτιον, που δόθηκε από τον Ευσέβιο στον Kωνσταντίνο το 336, αποκαλύπτει τη σχέση μεταξύ της εκκλησίας και του κράτους που ο Kωνσταντίνος είχε επιδιώξει από τους Χριστιανούς
Ο 85χρονος αρχιεπίσκοπος Τζερόνιμος χωρίς παιδιά, σκυλιά, γατιά παίρνει λέει 2.500 ευρώ μισθό και μετά βίας επιζεί.
Ο 85χρονος αρχιεπίσκοπος Τζερόνιμος χωρίς παιδιά, σκυλιά, γατιά παίρνει λέει 2.500 ευρώ μισθό και μετά βίας επιζεί.
Για τον 30χρονο με 2 παιδιά που παίρνει 550 ευρώ μισθό, που έχει να πληρώσει στεγαστικό (σε αντίθεση με τον Ιερώνυμο που μένει στο Εκκλησιαστικό Μέγαρο), που έχει να πληρώσει ΕΝΦΙΑ (σε αντίθεση με τον Ιερώνυμο), που έχει να πληρώσει φόρο εισοδήματος (σε αντίθεση με τον αφορολόγητο Ιερώνυμο), που έχει να συντηρήσει αυτοκίνητο (σε αντίθεση με την
ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΟΘΩΜΑΝΩΝ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΝΑΖΩΡΑΙΟΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΝΑΟ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ "ΠΑΡΘΕΝΑΣ" ΕΒΡΑΙΑΣ ΜΑΡΙΑΜ!!
Έτσι την είδε ο Μακρυγιάννης κι ο Καραϊσκάκης
Η παλαιότερη σωζόμενη φωτογραφία της Ακρόπολης είναι τραβηγμένη από τον Λόφο των Νυμφών και το Αστεροσκοπείο το 1842 από τον Josepf-Filibert Girault de Prangey. Ήταν ζωγράφος αλλά τον κέρδισε η τέχνη της φωτογραφίας που διδάχτηκε από τον εφευρέτη της Δαγκεροτυπίας Louis Daguerre.
Έτσι την είδε ο Μακρυγιάννης κι ο Καραϊσκάκης. Οι περιγραφές που έχουν διασωθεί για την Αθήνα της εποχής εκείνης μετά τις περιπέτειες του απελευθερωτικού πολέμου είναι αποκαρδιωτικές. Ο εκ των Αντιβασιλέων Georg Maurer, που έφθασε στην Αθήνα το 1833 κατά τη διάρκεια της πρώτης επίσκεψης του Όθωνα, έγραφε:
Καταδικάζω τον Χριστιανισμό. Απαγγέλλω κατά της χριστιανικής Εκκλησίας την εσχάτη όλων των κατηγοριών. Τον θεωρώ ως την μεγαλύτερη διαφθορά ... Μετέβαλε κάθε αξία σε απαξία, κάθε αλήθεια σε ψέμα, καθετί έντιμο σε αχρειότητα. Τον θεωρώ ως την μεγαλύτερη κατάρα και διαστροφή, το μεγαλύτερο εκδικητικό ένστικτο, που προκειμένου να επιβληθεί χρησιμοποίησε κάθε μηχανορραφία και υποχθόνιο μέσο, δεν δίστασε μπροστά σε καμιά μικροπρέπεια. – Τον ονομάζω το ανεξίτηλο στίγμα της ανθρωπότητας... Nietschze