Πέμπτη 12 Απριλίου 2012
Τετάρτη 11 Απριλίου 2012
"Μεγάλη" τετάρτη:Οι Έλληνες είναι σκυλιά, που δεν αξίζει να τρώνε ούτε τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι των κυρίων τους, των Εβραίων.
ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥΣ.
"Μεγάλη" Τετάρτη«Ευλογήσαι σε Κυριος εκ Σιών» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος πλ. β΄, ψαλμός ΡΛΓ΄.)
• «Οι φοβούμενοι τον Κύριον, ευλογήσατε τον Κυριον. Αινείτε το όνομα Κυρίου, αινείτε, δούλοι, Κύριον.» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος β΄, ψαλμός ΡΛΔ΄.)
• «Εις οδόν εθνών μη απέλθητε, και εις πόλιν Σαμαριτών μη εισέλθητε· πορεύεσθε δε μάλλον προς τα πρόβατα τα απολωλότα οίκου Ισραήλ.», ι΄, 1-2, 5-8.)
"Μεγάλη" Τετάρτη«Ευλογήσαι σε Κυριος εκ Σιών» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος πλ. β΄, ψαλμός ΡΛΓ΄.)
• «Οι φοβούμενοι τον Κύριον, ευλογήσατε τον Κυριον. Αινείτε το όνομα Κυρίου, αινείτε, δούλοι, Κύριον.» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος β΄, ψαλμός ΡΛΔ΄.)
• «Εις οδόν εθνών μη απέλθητε, και εις πόλιν Σαμαριτών μη εισέλθητε· πορεύεσθε δε μάλλον προς τα πρόβατα τα απολωλότα οίκου Ισραήλ.», ι΄, 1-2, 5-8.)
Δευτέρα 9 Απριλίου 2012
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ;
Σύμφωνα με τους κανόνες της χριστιανικής εκκλησίας η γυναίκα δεν είναι δυνατό να εκκλησιάζεται κάθε μέρα και αυτό διότι κάποιες μέρες του μήνα θεωρείται «ακάθαρτη». Εάν μάλιστα εκείνη αδιαφορήσει για τον Κανόνα αυτό, τότε διαπράττει αμαρτία. Εφόσον δεν εκκλησιάζεται, απαγορεύεται και να παντρευτεί με θρησκευτικό γάμο αλλά και να συμμετάσχει σε οποιοσδήποτε άλλο μυστήριο ( Επιτάφιος, Ανάσταση, κλπ). Αν λοιπόν μια χριστιανή γυναίκα έχει την ατυχία να είναι «ακάθαρτη» κατά την «Μεγάλη Εβδομάδα» θα πρέπει να παρακολουθήσει την λειτουργία από απόσταση, έξω από την εκκλησία.
Από την Παλαιά Διαθήκη ακόμα, ο Νόμος του Θεού Ορίζει σαφώς ότι «η γυναίκα είναι ακάθαρτη κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσης της» Τα αντικείμενα και οι άνθρωποι που άγγιζε εκείνη θεωρούνταν επίσης ακάθαρτα. (Λευιτικό , Κεφάλαιο 15, Εδάφιο 19-33).
Στην μετά Χριστόν εποχή, ο Διονύσιος, Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας στον 2ο Κανόνα του συμφωνεί πως:
Από την Παλαιά Διαθήκη ακόμα, ο Νόμος του Θεού Ορίζει σαφώς ότι «η γυναίκα είναι ακάθαρτη κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσης της» Τα αντικείμενα και οι άνθρωποι που άγγιζε εκείνη θεωρούνταν επίσης ακάθαρτα. (Λευιτικό , Κεφάλαιο 15, Εδάφιο 19-33).
Στην μετά Χριστόν εποχή, ο Διονύσιος, Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας στον 2ο Κανόνα του συμφωνεί πως:
ΣΗΜΕΡΑ ΨΑΛΛΕΤΕ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ "ΚΑΛΟΥ" ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΣΤΗ ΔΥΣΜΟΙΡΗ ΣΥΚΙΑ!
ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΗΣ ΣΥΚΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ(ΠΕΙΝΑΝΕ ΟΙ ΘΕΟΙ)?? ΟΠΟΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΦΑΕΙ ΣΥΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ!!ΑΛΛΗΛΟΥΪΑ=ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ!!
Τη Μεγάλη Δευτέρα αρχίζει να ψάλλεται στις εκκλησίες ένα μεγάλο corpus κειμένων, το όποιο βρίζει και απειλεί κάθε άλλον λαό -εκτός του περιουσίου:
" «Ευρεθείη η χειρ σου πάσι τοις εχθροίς σου, η δεξιά σου εύροι πάντας τους μισούντάς σε. Ότι θήσεις αυτούς εις κλίβανον πυρός, εις καιρόν του προσώπου σου· Κυριος εν οργή αυτού συνταράξει αυτούς, και καταφάγεται αυτούς πυρ.» (Ψαλμός Κ΄.)
" «Ότι συ επάταξας πάντας τους εχθραίνοντάς μοι ματαίως, οδόντας αμαρτωλών συνέτριψας» (Ψαλμός Γ΄.)
" «Επ΄ εμέ διήλθον αι οργαί σου, οι φοβερισμοί σου εξετάραξάν με.» (Ψαλμός ΠΖ'.)
" «Κύριος τους φοβούμενους αυτόν.» (Ψαλμός ΡΒ΄.)
" Το αποκορύφωμα της σκληρότητας και της εκδίκησης (της άδικης εκδίκησης) περιγράφεται στο επεισόδιο με τη συκιά, που βρήκε στο δρόμο του ο Ιησούς, την καταράστηκε κι εκείνη ξεράθηκε, επειδή δεν βρήκε σύκα να φάει και να φαντασθεί κάνεις ότι «δεν ήταν ο καιρός των σύκων» («κατά Ματθαίον» κα΄ 18-20, «κατά Μάρκον», ια΄ 13-14, 20-23). Διαβάζεται τη Μεγάλη Δευτέρα το πρωί.
Εδώ δεν πρόκειται μόνον για κακία και κακοήθεια (τι του έφταιγε η συκιά, την οποία επί τέλους δεν είχε καν φυτέψει αυτός. Υπεισέρχεται επί πλέον κι ο παράγων παραφροσύνη. Γιατί μόνον ένας παράφρων απαιτεί να βρει ώριμα σύκα, όταν δεν είναι ο καιρός της καρποφορίας. Το θαύμα θα ήταν να πέρναγαν την άλλη ημέρα, κι η συκιά να ήταν γεμάτη σύκα. Τέτοια κακία, εναντίον μάλιστα άψυχου πράγματος, μόνον σε ένα ιστορικό ανάλογο καταγράφηκε: στο μαστίγωμα της θάλασσας στον Ελλήσποντο για τιμωρία για τη θαλασσοταραχή από τον Πέρση βασιλιά κατά τα Μηδικά.
Τη Μεγάλη Δευτέρα αρχίζει να ψάλλεται στις εκκλησίες ένα μεγάλο corpus κειμένων, το όποιο βρίζει και απειλεί κάθε άλλον λαό -εκτός του περιουσίου:
" «Ευρεθείη η χειρ σου πάσι τοις εχθροίς σου, η δεξιά σου εύροι πάντας τους μισούντάς σε. Ότι θήσεις αυτούς εις κλίβανον πυρός, εις καιρόν του προσώπου σου· Κυριος εν οργή αυτού συνταράξει αυτούς, και καταφάγεται αυτούς πυρ.» (Ψαλμός Κ΄.)
" «Ότι συ επάταξας πάντας τους εχθραίνοντάς μοι ματαίως, οδόντας αμαρτωλών συνέτριψας» (Ψαλμός Γ΄.)
" «Επ΄ εμέ διήλθον αι οργαί σου, οι φοβερισμοί σου εξετάραξάν με.» (Ψαλμός ΠΖ'.)
" «Κύριος τους φοβούμενους αυτόν.» (Ψαλμός ΡΒ΄.)
" Το αποκορύφωμα της σκληρότητας και της εκδίκησης (της άδικης εκδίκησης) περιγράφεται στο επεισόδιο με τη συκιά, που βρήκε στο δρόμο του ο Ιησούς, την καταράστηκε κι εκείνη ξεράθηκε, επειδή δεν βρήκε σύκα να φάει και να φαντασθεί κάνεις ότι «δεν ήταν ο καιρός των σύκων» («κατά Ματθαίον» κα΄ 18-20, «κατά Μάρκον», ια΄ 13-14, 20-23). Διαβάζεται τη Μεγάλη Δευτέρα το πρωί.
Εδώ δεν πρόκειται μόνον για κακία και κακοήθεια (τι του έφταιγε η συκιά, την οποία επί τέλους δεν είχε καν φυτέψει αυτός. Υπεισέρχεται επί πλέον κι ο παράγων παραφροσύνη. Γιατί μόνον ένας παράφρων απαιτεί να βρει ώριμα σύκα, όταν δεν είναι ο καιρός της καρποφορίας. Το θαύμα θα ήταν να πέρναγαν την άλλη ημέρα, κι η συκιά να ήταν γεμάτη σύκα. Τέτοια κακία, εναντίον μάλιστα άψυχου πράγματος, μόνον σε ένα ιστορικό ανάλογο καταγράφηκε: στο μαστίγωμα της θάλασσας στον Ελλήσποντο για τιμωρία για τη θαλασσοταραχή από τον Πέρση βασιλιά κατά τα Μηδικά.
Κυριακή 8 Απριλίου 2012
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ:ΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΔΟΞΑΣΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ!!!
• «Ιδού ο Βασιλεύς σου, Σιών.» (Στον Μικρό Εσπερινό, ήχος πλ. δ΄.)
• «Λαμπρύνου, η Σιών, η νέα, και βαΐοις ανύμνει μετά παίδων· ιδού ο Βασιλεύς σου, σώζων προς πάθος έρχεται.» (Στον Μικρό Εσπερινό, ήχος β΄, οίκος του Ευφραθά.)
• «Ωσαννά εν τοις υψίστοις, ευλογημένος ο ερχόμενος, Βασιλεύς του Ισραήλ.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό, ήχος πλ. β΄ και εις τον Λιτό, Στιχηρό Ιδιόμελον, ήχος α΄.)
[ Η λέξη Ωσαννά είναι Εβραϊκή και σημαίνει «δεόμαστε στο Θεό για τη σωτηρία». Ομοίως καθαρά Εβραϊκές είναι και οι συχνά χρησιμοποιούμενες λέξεις Μεσσίας, Αμήν και Αλληλούια. Μεσσίας σημαίνει «κεχρισμένος», «Χριστός». Αμήν σημαίνει «μακάρι», «σίγουρα», «είθε να γίνει». Αλληλούια σημαίνει «δόξα στο Γιαχβέ» («Ωρολόγιον το Μεγα», έκδοση Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος 1983, σελ. 17). Η λέξη Ιησούς επίσης αποτελεί απόδοση του Εβραϊκού Γιεσουά, που σημαίνει «ο Γιαχβέ είναι η σωτηρία».]
• «Ο ηγαπημένος Ισραήλ» (στον Μεγάλο Εσπερινό, ήχος πλ. β΄) και «τω ηγαπημένω Ισραήλ» (τροπάριο στον Όρθρο).
• «Διό ευφραίνεται θυγάτηρ Σιών.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό, ήχος β΄.)
• «Χαίρε, ευφραίνου, πόλις Σιών.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό και στο Λυχνικό, ήχος πλ. δ΄.)
• «Οι μισούντες Σιών, αισχύνθητε από του Κυρίου· ως χόρτος γαρ πυρί έσεσθαι απεξηραμμένοι.» (Στον Όρθρο, αντίφωνο των αναβαθμών του δ ήχου.)
• «Ευφράνθητι Ιερουσαλήμ· και πανηγυρίσατε οι αγαπώντες Σιών.» (Στον Όρθρο, καταβασία, ο διασώσας εν πυρί, ωδή η΄, ο ειρμός.)
• «Αίνεσιν Εκκλησία οσίων τω ενοικούντι Σιών σοι Χριστέ, προσφέρει· εν σοι, Ισραήλ, τω ποιητή αυτού, χαίρει.» (Από τροπάριο στον Όρθρο.)
• «Άσατε λαοί, θεοπρεπώς εν Σιών, και ευχήν απόδοτε Χριστώ εν Ιερουσαλήμ.» (Ομοίως.)
• «Ασύγκριτος υπάρχει ευπρέπεια εν Σιών.» (Ομοίως.)
• «Κύριος παρέστη· Σιών γαρ εξελέξατο.» (Ομοίως.)
• «Σιών Θεού όρος το άγιον, και Ιερουσαλήμ.» (Όμοίως.)
• «Ισραήλ του Θεού το βασίλειον.» (Ομοίως.)
• «Θεοπρεπώς σε, Βασιλεύ Ισραήλ.» (Ομοίως.)
• «Ο Βασιλεύς σου, Σιών.» (Ομοίως.)
• «Ο Θεός σου, χαίρε, Σιών, σφόδρα, εβασίλευσεν εις τους αιώνας Χριστός.» (Ομοίως.)
• «Ποιμήν ημών Χριστός ο Βασιλεύς Ισραήλ. Υπόδεξαι, Ιουδαία, τον Βασιλέα.» (Στο Απόδειπνο, ωδή θ΄, αλλότριον των μητέρων.)
• Την Κυριακή των Βαΐων διαβάζονται επίσης το απαράδεκτο για τους Έλληνες απόσπασμα του Ζαχαρία «εξεγερώ τα τέκνα σου, Σιών, επί τα τέκνα των Ελλήνων» (Ζαχ. θ΄, 9-15), ένα του Σοφονίου κι ένα του Ιεζεκιήλ, που μιλάνε για λύτρωση του Ισραήλ από τους εχθρούς του Κρητικούς, επαναλαμβάνοντας τα «χαίρε σφόδρα, θύγατερ Σι
Σήμερα οι ανθέλληνες ρασοφόροι ξεστόμισαν πάλι την εντολή του εβραϊκού θεού τους κατά των Ελλήνων!!!
• Την Κυριακή των Βαΐων διαβάζονται επίσης το απαράδεκτο για τους Έλληνες απόσπασμα του Ζαχαρία «εξεγερώ τα τέκνα σου, Σιών, επί τα τέκνα των Ελλήνων» (Ζαχ. θ΄, 9-15), ένα του ΣοφονίουΙεζεκιήλ, που μιλάνε για λύτρωση του Ισραήλ από τους εχθρούς του Κρητικούς, επαναλαμβάνοντας τα «χαίρε σφόδρα, θύγατερ Σιών» κι άλλα παρόμοια» (Σοφ. γ΄, 14-19). [Βλ. «Τα υβριστικά κατά των Ελλήνων επίσημα κείμενα της Ορθοδοξίας.»]
ΜΕΓΑΛΗ ΤΩΝ ΥΒΡΕΩΝ, ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ......
ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΜΑΥΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.ΔΟΞΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟ ΘΕΟ (ΕΙΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ) ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΤΟ ΠΕΣΑΧ (ΠΑΣΧΑ) ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΠΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΑΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΗΝ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ;
ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ...... ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Σ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΙΑΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ (ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ) ΚΑΘΕ ΛΑΟΥ .
Χριστιανισμός ενάντια σε κάθε ιδέα εθνικής εξέγερσης και ελευθερίας
Πατρική Διδασκαλία
«Από τα έθνη οπού εδέχθησαν αυτάς (δηλ. τις ιδέες της ελευθερίας) να γνωρίσωμεν, κοντά οπού είναι εναντίαι εις τα ρητά της θείας γραφής και των Αγίων Αποστόλων, οπού μας προστάζουν να υποτασσώμεθα εις τας υπερεχούσας αρχάς, όχι μόνον τας επιεικείς αλλά και σκολιάς, διά να έχωμεν θλίψιν εις αυτόν τον κόσμον».
«Όχι Χριστιανοί! Ας μην χάσωμεν διά μίαν ψευδήν και ανύπαρκτον τάχα ελευθερία του παρόντος βίου, τας αμαραντίνους στεφάνους της αιωνίας μακαριότητος».
«Αδελφοί, μην πλανηθήτε εκ της σωτηρίας οδού (…) αλλά κλείσατε τα αυτιά σας και μη δώσετε καμίαν ακρόασιν εις ταύτας τας νεοφανείς ελπίδας της ελευθερίας».
«Ο πρώτος αποστάτης, ο Διάβολος (…) εμεθοδεύη εις τον τρέχοντα αιώνα μία άλλη πονηρίαν και απάτην ξεχωριστήν, δηλαδή το νυν θρυλούμενον σύστημα της ελευθερίας· το οποίον κατ’επιφάνειαν φαίνεται τάχα καλόν (…) υπάρχει όμως ένα δέλεαρ του διαβόλου και φαρμάκι ολέθριον, διά να κατακρημνίσει τους λαούς εις την απώλειαν και εις την ακταστασίαν».
Σάββατο 7 Απριλίου 2012
Η υποθήκη του Μωάμεθ προς τους Μουσουλμάνους να σέβονται και να προστατεύουν το μοναστήρι και να δείχνουν ανοχή προς τους Χριστιανούς
Η γραπτή υποθήκη του Μωάμεθ προς τους Μουσουλμάνους να σέβονται και να προστατεύουν το μοναστήρι (Μονή της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά ) και να δείχνουν ανοχή προς τους Χριστιανούς.
Τον Αχτιναμέ έγραψε ο διάδοχος του Αλής στις 7. Ιουλίου 623 μ.Χ., ενώπιον 21 κατονομαζόμενων μαρτύρων, αποτελείται από 21 άρθρα και φέρει ως υπογραφή το αποτύπωμα της παλάμης του Προφήτη.
Το περιεχόμενό του παρουσιάζει είναι και σήμερα επίκαιρο και γι΄αυτό το μεταφέρουμε ολόκληρο σε πιστή μετάφραση.
Το κείμενο του Αχτιναμέ
Το παρόν γράμμα (επειδή ο Θεός είναι μεγάλος και κυβερνήτης, ύστερον αφού ήλθον πάντες οι Προφήται, δια να μην μείνει μαρτυρία αδικίας προς τον Θεόν, δια τα προς τους ανθρώπους διδόμενα χαρίσματα), έγραψεν ο Μωάμεθ, ο υιός του Αμπτουλάχ, και Απόστολος του Θεού, ο Θεωρός και επιμελητής του παντός κόσμου, προς όλους του έθνους του και της θρησκείας του ως στερνόν και βέβαιον τάξιμον και υπόσχεσιν, και δια την φυλήν των Χριστιανών και δια την γενεάν των Ναζωραίων, όπου και αν ευρίσκονται, σιμά, ή μακράν ευγενείς να είναι ή δυσγενείς ένδοξοι, ή άδοξοι, λέγων ούτως.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)