ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023

ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ?ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ¨ΘΕΟΣ¨ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ:ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΓΙΟΣ ΜΟΥ!!

 




ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΧριστιανοί εξακολουθούν να ισχυρίζονται μέχρι και σήμερα ότι η Θρησκεία τους αποτελεί την δικαίωση των προφητειών της Παλαιάς Διαθήκης!!Θέτουμε λοιπόν στην διάθεση του αναγνώστη μερικά αποσπάσματα από την βίβλο τα οποία διαψεύδουν τον ισχυρισμό αυτόν και γκρεμίζουν όλο το σαθρό οικοδόμημα του Χριστιανισμού!!Αποδεικνύεται περίτρανα ότι ο βιβλικός Θεός δεν

αναγνωρίζει την ιστορία της Καινής Διαθήκης  και τον Ιησού τον Ναζωραίο!!Προκαλώ τον οποιοδήποτε Χριστιανό απολογητή σε διάλογο με βάση τα παρακάτω εδάφια της Βίβλου!!   ΗΣΑΪΑΣ κεφ:43   10 Σεις είσθε μάρτυρές μου, λέγει Κύριος, και ο δούλός μου, τον οποίον εξέλεξα, διά να μάθητε και να πιστεύσητε εις εμέ και να εννοήσητε ότι εγώ αυτός είμαι· προ εμού άλλος Θεός δεν υπήρξεν ουδέ θέλει υπάρχει μετ' εμέ. Ησ 41:4, Ησ 44:8, Ησ 45:21, Ωσ 13:4    11 Εγώ, εγώ είμαι ο Κύριος· και εκτός εμού σωτήρ δεν υπάρχει.    12 Εγώ ανήγγειλα και έσωσα και έδειξα· και δεν εστάθη εις εσάς ξένος θεός· σεις δε είσθε μάρτυρές μου, λέγει Κύριος, και εγώ ο Θεός.    13 Και πριν γείνη η ημέρα, εγώ αυτός ήμην· και δεν υπάρχει ο λυτρόνων εκ της χειρός μου· θέλω κάμει και τις δύναται να εμποδίση αυτό; Ησ 14:27   14 Ούτω λέγει Κύριος, ο Λυτρωτής σας, ο Άγιος του Ισραήλ· διά σας εξαπέστειλα εις την Βαβυλώνα και κατέβαλον πάντας τους φυγάδας αυτής και τους Χαλδαίους τους εγκαυχωμένους εις τα πλοία.    15 Εγώ είμαι ο Κύριος, ο Άγιός σας, ο Ποιητής του Ισραήλ, ο Βασιλεύς σας.    25 Εγώ, εγώ είμαι, όστις εξαλείφω τας παραβάσεις σου ένεκεν εμού, και δεν θέλω ενθυμηθή τας αμαρτίας σου. Ιεζ 36:22   26 Ενθύμισόν με· ας κριθώμεν ομού· λέγε συ, διά να δικαιωθής. Ησ 1:18   27 Ο προπάτωρ σου ημάρτησε και οι διδάσκαλοί σου ηνόμησαν εις εμέ.    28 Διά τούτο θέλω καταστήσει βεβήλους τους άρχοντας του αγιαστηρίου, και θέλω παραδώσει τον Ιακώβ εις κατάραν και τον Ισραήλ εις ονειδισμούς.    ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟ κεφ 32..39   39 Ίδετε τώρα ότι εγώ, εγώ είμαι, και δεν είναι Θεός πλην εμού· εγώ θανατόνω και ζωοποιώ· εγώ πληγόνω και ιατρεύω· και δεν υπάρχει ο ελευθερών εκ της χειρός μου. Δτ 4:35, Ησ 45:5, Ησ 45:18, Ησ 45:22, Α' Σαμ 2:6    40 Διότι εγώ υψόνω εις τον ουρανόν την χείρα μου, Και λέγω, Ζω εγώ εις τον αιώνα·    Εδώ ο Βιβλικός "Θεός" είναι ξεκάθαρος!!Λέει επί λέξη ότι μόνο αυτός είναι "Θεός" και Σωτήρας , δεν υπάρχει άλλος ούτε και θα υπάρξει!!Δηλώνει επίσης ότι μονό αυτός μπορεί να απαλλάξει από τις αμαρτίες τον λαό του Ισραήλ!!Εδώ ο Βιβλικός Θεός ακυρώνει τον Ιησού τον Ναζωραίο και μαζί του ολόκληρη την Καινή Διαθήκη!!   Έχουμε γράψει πολλές φορές εδώ ότι ο Ιησούς της Καινής δεν υπήρξε !!Μέσα σε απαγορευμένα χειρόγραφα , στα Απόκρυφα  Ευαγγέλια και σε πολλά εδάφια της Καινής εμφανίζεται ο πραγματικός Ιησούς!!Ο Εβραίος επαναστάτης Ιησούς ο οποίος Σταυρώθηκε για ληστείες ,δολοφονίες και ένοπλο αγώνα κατά των Ρωμαίων κατακτητών της πατρίδας του!! 

1 σχόλιο:

  1. ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ.
    ΕΦΕΤΟΣ Η ΥΦΗΛΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΠΟΛΛΩΝΟΥΓΕΝΝΑ ( ΗΛΙΟΥΓΕΝΝΑ)
    ΣΤΟ ΡΙΟ ΝΤΕ ΤΖΑΝΕΪΡΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή