ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΤΟΝ ΝΑΖΩΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΚΕΛΣΟ!!

 Ο Κέλσος ήταν Έλληνας  φιλόσοφος, που έδρασε κατά το δεύτερο μισό του 2ου αι. μ.Χ., γνωστός κυρίως από το έργο του "Αληθής Λόγος", που γράφτηκε μεταξύ των ετών 170 ως 180 μ.Χ.


Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΡΩΜΑΙΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΑΝΘΗΡΑΣ









ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΗΘΗ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΕΛΣΟΥ


«Η γέννηση του Ιησού από μια παρθένο είναι δική του επινόηση, για να συγκαλύψει την πραγματική του καταγωγή: γεννήθηκε σ' ένα χωριό της Ιουδαίας από μια ντόπια, άπορη χειρώνακτα που ο άντρας της, ένας μαραγκός, την έδιωξε από το σπίτι σαν έμαθε ότι τον απατούσε μ έναν στρατιώτη που τον έλεγαν Πάνθηρα. Και διωγμένη και ταπεινωμένη περιπλανήθηκε και γεννησε κρυφα. Ο ιδιος επειδη ηταν φτωχος, πηγε να δουλέψει εργάτης στην Αίγυπτο όπου έμαθε μερικά από


τεχνάσματα για τα οποία περηφανεύονται οι Αιγύπτιοι, και με τη βοήθεια αυτών των τεχνασμάτων, όταν ξαναγύρισε ανακήρυξε τον εαυτό του Θεό.

»Κατ' αρχήν, για να κατασκευάσουν την ιστορία της παρθενογένεσης, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι Χριστιανοί έχουν χρησιμοποιήσει τους Ελληνικούς μύθους της Δανάης και Μελανίππης ή της Αύγης και της Αντιόπης. Τόσο ωραία ήταν η μάνα του Ιησού που η ομορφιά της τράβηξε το θεό κι ήρθε σ' επαφή μαζί της, αυτός που δεν είναι στη φύση του να ερωτεύεται θνητά κορμιά; 'Η μήπως θα ταίριαζε να ερωτευτεί ο θεός αυτήν, μια δύστυχη που τίποτε το αρχοντικό δεν είχε πάνω της και που δεν την ήξερε κανείς, ούτε καν οι γείτονές της ο μαραγκός την είχε μισήσει και την είχε ξαποστείλει και δεν την έσωζε ούτε η Θεία δύναμη ούτε σι δικαιολογίες. 'Ολα αυτα δεν μπορουν να εχουν καμια σχεση με τη βασιλεια του Θεού.'' (Και συνεχίζουμε με τις ερωτήσεις που θέτει ο Ιουδαίος μας προς τον Ιησού: «'Οταν λουζόσουν στο ποτάμι πλάι στον Ιωάννη, φάνηκε, λες, ένα πουλί που πέταξε προς τα σένα από ψηλά. Ποιός αξιόπιστος μάρτυρας είδε αυτό το θαυμαστό γεγονος, η ποιος ακουσε την φωνη εξ ουρανου που σε ονομαζε υιο του θεου, περα απο σενα κι ακομη εναν απ αυτους που τιμωρήθηκαν μαζί σου; Μα, θα μου πεις, το είπε ο Προφήτης μου στα Ιεροσόλυμα, ότι θα έρθει στον κόσμο ο υιός του Θεού, που θα κρίνει τους καλούς και θα τιμωρήσει τους αδίκους. Και ποιος μου λέει ότι εννοούσε εσένα και όχι τόσους και τόσους άλλους που έζησαν μετά την προφητεία; Δεν είσαι ο μόνος στον οποίο ταιριάζουν οι προφητείες που έχουν γίνει. Λες πως ο κάθε άνθρωπος χάρη στη θεία πρόνοια γίνεται υιός του Θεού. Αν είναι έτσι, τότε σε τι διαφέρεις εσύ από οποιονδήποτε άλλο; Κι έπειτα, πως, αφου οπως λες εισαι υιος του θεου, δεν σε βοηθησε στη συμφορά σου ο πατέρας σου ή δεν μπόρεσες εσύ ο ίδιος να βοηθήσεις τον εαυτό σου; 'Αλλωστε υπάρχουν τόσοι και τόσοι που θα ισχυριστουν οτι οι προφητειες αναφερονται σ αυτους κι όχι στον Ιησού. Λες πως όταν γεννήθηκες, ήρθαν Χαλδαίοι να σε βρουν και να σε προσκυνησουν, νηπιο ακομα, ως θεο, και πως το είπαν στον Ηρώδη τον Τετράρχη και κείνος έστειλε ανθρώπους του να σκοτώσουν όσα βρέφη γεννήθηκαν την ίδια χρονιά νομίζοντας πως θα βγάλει και σένα από τη μέση, για να μη, βασιλεύσεις σαν θα μεγαλώσεις. Αν είναι έτσι, πώς έγινε και τωρα που μεγαλωσες εσυ ο υιος του θεου οχι μονο δεν βασιλεύεις αλλά και τριγυρνάς πέρα δώθε σκυφτός από φόβο και ζώντας με ελεημοσύνες; Μάζεψες γύρω σου δέκαέντεκα φυντάνια, κάτι φοροεισπράχτορες αναλφάβητους και κάτι ναυτικούς ελεεινούς και τρισάθλιους κι όλοι μαζί ξεκόψατε από τον κόσμο και το ρίξατε στην αλητεια, εξοικονομωντας τα προς το ζην με τρόπο αισχρό και ενοχλητικό. Κι αυτή πάλι η ιστορία, που οταν ήσουν νηπιο χρειαστηκε να σε φυγαδευσουν στην Αίγυπτο για να μη σφαχτείς; Μα πώς γίνεται, να κατατρέχε τον θεό ο φόβος του θανάτου; Παρ όλα αυτά, κατέβηκε άγγελος από τον ουρανό, κι έδωσε εντολή στους δικούς σου να φυγετε, γιατι αν σας αφηνε στην τυχη σας θα πεθαίνατε. Και δεν μπορούσε επί τόπου να σε προστατέψει ο μέγας Θεός, που ήδη είχε μπει στον κόπο να στείλει για χάρη σου δύο αγγέλους;


Ο ΚΕΛΣΟΣ



»Ο παλιοί μύθοι απέδιδαν θεία γέννηση στον Περσέα, τον Αμφιωνα, τον Αιακο και τον Μινωα" ούτε αυτούς τους πιστεύουμε αλλά τουλάχιστον αυτοί οι μύθοι παρουσιάζουν σαν απόδειξη τα όσα μεγάλα και θαυμαστά κατόρθωσαν εκείνοι για το καλό των ανθρώπων, ώστε να αποκτήσουν κάποιαν αληθοφάνεια. Εσύ τι το καλό ή θαυμάσιο, σε έργα ή σε λόγια, έχεις να παρουσιάσεις; Σε μας δεν είχες να παρουσιάσεις τίποτα, παρ' όλο που σε προκαλούσαμε μες στο ναό, να μας δώσεις ένα χειροπιαστό σημάδι ότι ήσουν ο γιος του θεού. Ας δεχτούμε πως είναι αληθινές όλες οι τερατολογίες των μαθητών σου (οι θεραπείες, οι αναστάσεις, τα λίγα ψωμιά που έφαγαν οι πολλοί και που στο τέλος περισσέψαν κιόλας). Σε τι διαφέρουν από τα κατορθώματα των απατεώνων θαυματοποιών κι όσων έχουν μαθητεύσει πλάι σε Αιγύπτιους; 'Ολοι αυτοί αναλαμβάνουν να κάνουν ακόμα πιο δύσκολα και απίθανα πράγματα και μάλιστα μπροστά σ' όλο τον κόσμο, στην αγορά, έναντι ολίγων οβολών: 


και δαίμονες βγάζουν και διώχνουν μέσα από ανθρώπους, και αρρώστιες θεραπεύουν με ένα φύσημα, και πνεύματα ηρώων καλούν, και τραπέζια στρωμένα με πλούσια γεύματα και γλυκά και ψάρια, ανύπαρκτα στην πραγματικότητα, τα παρουσιάζουν κάνοντάς τα να κινούνται σαν να ήταν ζωντανά ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι, απλώς δίνουν αυτήν την εντύπωση. Πρέπει δηλαδή να τους θεωρήσουμε κι αυτούς υιούς του θεού, μιας και τα κατορθώνουν όλα αυτά; Δεν Θα 'ταν πιο σωστό να πούμε ότι μια τέτοιου είδους απασχόληση ταιριάζει σε ανθρώπους ελεεινούς και δυστυχισμένους; 


»'Ενα σώμα σαν το δικό σου, Ιησού, δε θα μπορούσε να 'ναι σώμα θεού" δεν θα μπορούσε να είναι θεικό ένα σώμα γεννημένο με το τροπο που γεννηθηκες εσυ" ουτε τρεφεται ο θεος με τον τρόπο που τρεφόσουν εσύ" και δεν έχει ανάγκη από τα λόγια και τη φωνη σου ουτε απο την πειθώ σου: αυτα ανηκαν σ ενα θεομίσητο και πανούργο απατεώνα

1 σχόλιο: