ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΩΜΟΥ , ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΔΕΧΕΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ "ΠΝΙΞΟΥΜΕ" ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.
www.esathena.grΠαρασκευή 22 Απριλίου 2011
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ!!!
ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΟΞΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ!ΔΟΞΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΣΙΩΝ!ΔΟΞΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΛΩΤ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΝΑΝ! ΔΟΞΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΜΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ!
ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ
ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ
ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
Πέμπτη 21 Απριλίου 2011
Δείτε ποιοι Σκοπιανοί καθηγητές λένε:"Δεν είμαστε Μακεδόνες,αλλά Σλάβοι". (VIDEO)
Κι όμως υπάρχουν φωνές δυνατές που προέρχονται από σοβαρούς επιστήμονες κι όχι μόνο,των Σκοπίων οι οποίες με νηφαλιότητα αλλά και επιμονή προειδοποιούν τους έξαλλους συμπατριώτες τους,ότι αυτή η μανία να εμφανίζονται ως "Μακεδόνες" δεν... μπορεί να υποστηριχτεί με κανένα απολύτως σοβαρό επιχείρημα
. Στο βίντεο εξηγούν το γιατί.
. Στο βίντεο εξηγούν το γιατί.
ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
Οι Χριστιανοί δείχνουν την ανάσταση του Ιησού ως εκείνο που διακρίνει το χριστιανισμό από όλες τις άλλες θρησκείες. Σε τελευταία ανάλυση, οι ιδρυτές άλλων θρησκειών (όπως ο Μωάμεθ και ο Βούδας) είναι όλοι νεκροί. Ο Ιησούς νίκησε το θάνατο. Ή όχι; Για κάτι τόσο σημαντικό και κεντρικό στο μήνυμα, τη θεολογία, και ιδιαίτερα τη φύση του χριστιανισμού, είναι περίεργο οι συντάκτες του Ευαγγελίου να έχουν τόσο ριζικά διαφορετικές ιστορίες για αυτό που συνέβη.
Πρώτη εμφάνιση μετά την ανάσταση του Ιησού:
Η ανάσταση κάποιου νεκρού είναι ένα σημαντικό γεγονός, αλλά τα Ευαγγέλια δεν φαίνεται να ξέρουν που και πότε ο Ιησούς εμφανίστηκε αρχικά.
Πρώτη εμφάνιση μετά την ανάσταση του Ιησού:
Η ανάσταση κάποιου νεκρού είναι ένα σημαντικό γεγονός, αλλά τα Ευαγγέλια δεν φαίνεται να ξέρουν που και πότε ο Ιησούς εμφανίστηκε αρχικά.
Τετάρτη 20 Απριλίου 2011
ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓ.ΦΩΤΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ ΡΩΣΟΥ ΟΡΘ.ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ!!
Σύμφωνα με την αυτοβιογραφία του Ρώσου ορθόδοξου αρχιμανδρίτη (και επιστήμονα) Πορφύριου, που εκδόθηκε σε οκτάτομο βιβλίο με τον τίτλο: «Το βιβλίο της ύπαρξης μου»:
«Ένας ιεροδιάκονος που κατάφερε να μπει στο ιερό του Τάφου, την περίοδο κατά την οποία θεωρείτο ότι το Φως κατεβαίνει από τον ουρανό, διαπίστωσε με τρόμο ότι το Άγιο Φως προήρχετο από ένα καντήλι το οποίο ποτέ δεν σβήνει. Μου το είπε ο ίδιος σήμερα». («Το βιβλίο της ύπαρξης μου» Τόμος:1, σελ. 671)
Ο Πορφύριος επίσης, στο ίδιο βιβλίο, αναφέρει ένα περιστατικό το οποίο διηγήθηκε σ' αυτόν ο μητροπολίτης Ιεροσολύμων. Σύμφωνα με τη διήγηση, όταν ο στρατιωτικός διοικητης της Αιγύπτου Ιμπραήμ Πασάς (ναι! ο γνωστός μας από την Ελληνική Επανάσταση στο Μωριά) βρισκόταν στα Ιεροσόλυμα, ζήτησε να του επιτραπεί η είσοδος στο ναό, προκειμένου να επιβεβαιώσει ο ίδιος της αυθεντικότητα του «θαύματος» και δήλωσε ότι αν όντως επρόκειτο για θαύμα τότε θα έκανε μια μεγάλη δωρεά στο ταμείο της εκκλησίας, διαφορετικά, άν επρόκειτο για απάτη, θα απεκάλυπτε την απάτη αυτή σε όλη την Ευρώπη και θα προέβαινε σε κατάσχεση όλης της περιουσίας του πανάγιου τάφου, η οποία είχε συγκεντρωθεί από δωρεές και τάματα των πιστών όλα αυτά τα χρόνια!
«Ένας ιεροδιάκονος που κατάφερε να μπει στο ιερό του Τάφου, την περίοδο κατά την οποία θεωρείτο ότι το Φως κατεβαίνει από τον ουρανό, διαπίστωσε με τρόμο ότι το Άγιο Φως προήρχετο από ένα καντήλι το οποίο ποτέ δεν σβήνει. Μου το είπε ο ίδιος σήμερα». («Το βιβλίο της ύπαρξης μου» Τόμος:1, σελ. 671)
Ο Πορφύριος επίσης, στο ίδιο βιβλίο, αναφέρει ένα περιστατικό το οποίο διηγήθηκε σ' αυτόν ο μητροπολίτης Ιεροσολύμων. Σύμφωνα με τη διήγηση, όταν ο στρατιωτικός διοικητης της Αιγύπτου Ιμπραήμ Πασάς (ναι! ο γνωστός μας από την Ελληνική Επανάσταση στο Μωριά) βρισκόταν στα Ιεροσόλυμα, ζήτησε να του επιτραπεί η είσοδος στο ναό, προκειμένου να επιβεβαιώσει ο ίδιος της αυθεντικότητα του «θαύματος» και δήλωσε ότι αν όντως επρόκειτο για θαύμα τότε θα έκανε μια μεγάλη δωρεά στο ταμείο της εκκλησίας, διαφορετικά, άν επρόκειτο για απάτη, θα απεκάλυπτε την απάτη αυτή σε όλη την Ευρώπη και θα προέβαινε σε κατάσχεση όλης της περιουσίας του πανάγιου τάφου, η οποία είχε συγκεντρωθεί από δωρεές και τάματα των πιστών όλα αυτά τα χρόνια!
Ο κόσμος σύμφωνα με Monsato
Το παράδειγμα της Monsanto αναμφισβήτητα καθρεφτίζει την σκληρότητα του νεο-φιλελευθερισμού και της υποταγής στα μεγάλα συμφέροντα του διεθνούς κεφαλαίου
Η Monsanto είναι ο παγκόσμιος ηγέτης όσο αναφορά τους γενετικά μεταλλαγμένους οργανισμούς (GMO) όπως επίσης και μία από τις πιο αμφιλεγόμενες εταιρίες στην ιστορία της βιομηχανίας.
Αυτή η αυτοκρατορία για πάνω από έναν αιώνια έχει δημιουργήσει μερικά από τα πιο τοξικά προϊόντα που πουλήθηκαν ποτέ, συμπεριλαμβανομένων των polychlorinated biphenyls (PCBs) και το ζιζανιοκτόνο Agent Orange που ήταν υπεύθυνο για την ισοπέδωση των δασών στο Βιετνάμ.ΜΑΞΙΜΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Μ.ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΝ Μ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΜΝΟ!ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ!!!ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!!!
Ανάστατη η κοινωνία της Καλύμνου, μετά τις προφητείες Μάξιμου για καταστροφή του νησιού την Μ. Παρασκευή
Δυστυχώς μετά την "προφητεία" του Μάξιμου επικρατεί ένας πανικός στην Κάλυμνο. Οι πολίτες είναι βυθισμένοι στο φόβο και πιστεύουν ότι θα γίνει τσουνάμι, σεισμός , καταποντισμός, το τέλος του Κόσμου...
Δυστυχώς από την στιγμή που κυκλοφόρησε η είδηση της " προφητείας" οι απλοί πολίτες όπου σταθούν και όπου βρεθούν αυτό το θέμα έχουν στις συζητήσεις τους: Την Μεγάλη Παρασκευή θα καταστραφεί η Κάλυμνος.
Δυστυχώς μετά την "προφητεία" του Μάξιμου επικρατεί ένας πανικός στην Κάλυμνο. Οι πολίτες είναι βυθισμένοι στο φόβο και πιστεύουν ότι θα γίνει τσουνάμι, σεισμός , καταποντισμός, το τέλος του Κόσμου...
Δυστυχώς από την στιγμή που κυκλοφόρησε η είδηση της " προφητείας" οι απλοί πολίτες όπου σταθούν και όπου βρεθούν αυτό το θέμα έχουν στις συζητήσεις τους: Την Μεγάλη Παρασκευή θα καταστραφεί η Κάλυμνος.
Αυτόνομο τουρκικό Πανεπιστήμιο στη Θράκη ζητούν οι Τούρκοι
Μετά τις «αγανακτισμένες» διαμαρτυρίες τους προς το υπουργείο Παιδείας να καταργηθούν ως «απαράδεκτοι» οι εορτασμοί των εθνικών επετείων στη Θράκη και τα επαναλαμβανόμενα αιτήματα για την κατάργηση της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης, οι Τούρκοι δάσκαλοι στρώνουν το χαλί για την ίδρυση Τουρκικού Πανεπιστημίου. Οι άνθρωποι της Άγκυρας αναζητούν ήδη χώρο στην....
Κομοτηνή για την στέγαση του ιδρύματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι θέμα χρόνου να προωθηθεί και το επίσημο αίτημα στην κυβέρνηση.
Κομοτηνή για την στέγαση του ιδρύματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι θέμα χρόνου να προωθηθεί και το επίσημο αίτημα στην κυβέρνηση.
"Βάφτισαν" τούρκικο το Καστελόριζο!
Η ιδιοκτήτρια του ΟΤΕ, Deutsche Telecom, αναγνώρισε τα Σκόπια ως «Μακεδονία»
Εμείς δεν έχουμε να προσθέσουμε τίποτα! Η ανακοίνωση των Εργαζομένων Τροτοβάθμιας Εκπαίδευσης του ΟΤΕ τα λέει όλα! Θα κάνει κάποιος από τους αρμόδιους κάτι γι’ αυτό; Ή θα συνεχίσουμε να δεχόμαστε τη μια εθνική προσβολή και ταπείνωση πίσω από την άλλη; Ο αρμόδιος Υπουργός ίσως; Θα …ασχοληθεί;
hellenicspace
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ:ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ.
"Μεγάλη" Τετάρτη«Ευλογήσαι σε Κυριος εκ Σιών» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος πλ. β΄, ψαλμός ΡΛΓ΄.)
• «Οι φοβούμενοι τον Κύριον, ευλογήσατε τον Κυριον. Αινείτε το όνομα Κυρίου, αινείτε, δούλοι, Κύριον.» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος β΄, ψαλμός ΡΛΔ΄.)
• «Εις οδόν εθνών μη απέλθητε, και εις πόλιν Σαμαριτών μη εισέλθητε· πορεύεσθε δε μάλλον προς τα πρόβατα τα απολωλότα οίκου Ισραήλ.», ι΄, 1-2, 5-8.)
• «Ουκ έστι καλόν λαβείν τον άρτον των τέκνων και βαλείν τοις κυναρί-οις» (Απόσπασμα από το «κατά Ματθαίον», ιε’, 21-28.) Το κυναρίοις (σκυλιά) αναφέρεται στους Έλληνες. Πρόκειται για μία καταπληκτική ιστορία, που περιγράφεται κι από τον Μάρκο (ζ΄, 25-30) κι αφορά στη θεραπεία της κόρης μιας «Ελληνίδος, Συροφοίνισσας το γένος·» (Μαρκ. ζ΄, 26). [Εδώ θέλει αρκετή προσοχή, γιατί μόνο το πρωτότυπο κείμενο μιλάει για Ελληνίδα. Αν διαβάζετε το κείμενο στη νεοελληνική απόδοση των χριστιανών μεταφραστών, κατά κανόνα μεταφράζεται το «Ελληνίδα» σε «ειδωλολάτρις», οπότε ο ανυποψίαστος αναγνώστης προσπερνάει το κείμενο, χωρίς να αντιληφθεί την πραγματική σημασία του.]
Η γυναίκα αυτή λοιπόν έπεσε στα πόδια του Ιησού παρακαλώντας τον να θεραπεύσει την άρρωστη κόρη της, καθότι ο Ιησούς εμφανίζεται κατ’ εξοχήν ως θεραπευτής. Ποια ήταν όμως η αντίδραση του Ιησού; «Κι εκείνος δεν της αποκρίθηκε ούτε μία λέξη. Και τότε οι μαθητές τον πλησίασαν και του είπαν διώξε την, γιατί φωνάζει από πίσω μας. Κι εκείνος τους αποκρίθηκε: “Δεν είμαι σταλμένος παρά μόνο για τα χαμένα πρόβατα του οίκου του Ισραήλ. Δεν είναι σωστό να παίρνεις το ψωμί από τα παιδιά και να το δίνεις στα σκυλιά”.» (Ματθ. ιε΄,26 και Μαρκ. ζ΄, 27-28.)
«Ναι, Κύριε», του απάντησε τότε η γυναίκα, «αλλά και τα σκυλιά τρώνε από τα ψίχουλα που πέφτουν κάτω από το τραπέζι των κυρίων τους». Τότε μόνον ικανοποιήθηκε αυτός, και «θεραπεύτηκε η κόρη της από την ώρα εκείνη». Η συμπεριφορά του «Υιού του θεού» στο περιστατικό αυτό δεν εγείρει καμμία αμφιβολία, είναι σαφέστατη: Θεωρεί τους Έλληνες σκυλιά, που δεν αξίζει να τρώνε ούτε τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι των κυρίων τους, των Εβραίων.
Πέραν αυτού όμως μια τέτοια συμπεριφορά γεννά κι ορισμένα επί πλέον ερωτήματα.
Η πρώτη αντίδραση του, όπως είδαμε, ήταν να αρνηθεί την θεραπεία. Οι αρχαίοι Έλληνες ιατροί, άλλα και οι σύγχρονοι, ορκίζονται τον περίφημο «Όρκο του Ιπποκράτη», στον όποιο συνομολογούν, πως θα ασκήσουν την τέχνη τους σε κάθε έναν που θα τους το ζητήσει, είτε αυτός είναι άνδρας, είτε γυναίκα, είτε ελεύθερος, είτε δούλος.
Σε κανένα σημείο του Όρκου δεν υπάρχει περιορισμός της άσκησης του επαγγέλματος τους, επειδή ο ασθενής είναι αλλόφυλος η αλλόθρησκος.
Ο Ιπποκράτης ούτε καν το σκέφτεται να κάνει τέτοιου είδους διακρίσεις.
Ο Ιησούς όχι μόνο το σκέφτεται, αλλά και το εφαρμόζει. Η θεραπευτική δεινότητα του Ιησού ήταν τελικά περιορισμένη σε ποσότητα, και όταν παρείχε μερικά «ψίχουλα» σε κάποιον αλλόφυλο, αυτό σήμαινε, ότι τα στερούσε από τα «χαμένα πρόβατα του Ισραήλ»;
• «Οι φοβούμενοι τον Κύριον, ευλογήσατε τον Κυριον. Αινείτε το όνομα Κυρίου, αινείτε, δούλοι, Κύριον.» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος β΄, ψαλμός ΡΛΔ΄.)
• «Εις οδόν εθνών μη απέλθητε, και εις πόλιν Σαμαριτών μη εισέλθητε· πορεύεσθε δε μάλλον προς τα πρόβατα τα απολωλότα οίκου Ισραήλ.», ι΄, 1-2, 5-8.)
• «Ουκ έστι καλόν λαβείν τον άρτον των τέκνων και βαλείν τοις κυναρί-οις» (Απόσπασμα από το «κατά Ματθαίον», ιε’, 21-28.) Το κυναρίοις (σκυλιά) αναφέρεται στους Έλληνες. Πρόκειται για μία καταπληκτική ιστορία, που περιγράφεται κι από τον Μάρκο (ζ΄, 25-30) κι αφορά στη θεραπεία της κόρης μιας «Ελληνίδος, Συροφοίνισσας το γένος·» (Μαρκ. ζ΄, 26). [Εδώ θέλει αρκετή προσοχή, γιατί μόνο το πρωτότυπο κείμενο μιλάει για Ελληνίδα. Αν διαβάζετε το κείμενο στη νεοελληνική απόδοση των χριστιανών μεταφραστών, κατά κανόνα μεταφράζεται το «Ελληνίδα» σε «ειδωλολάτρις», οπότε ο ανυποψίαστος αναγνώστης προσπερνάει το κείμενο, χωρίς να αντιληφθεί την πραγματική σημασία του.]
Η γυναίκα αυτή λοιπόν έπεσε στα πόδια του Ιησού παρακαλώντας τον να θεραπεύσει την άρρωστη κόρη της, καθότι ο Ιησούς εμφανίζεται κατ’ εξοχήν ως θεραπευτής. Ποια ήταν όμως η αντίδραση του Ιησού; «Κι εκείνος δεν της αποκρίθηκε ούτε μία λέξη. Και τότε οι μαθητές τον πλησίασαν και του είπαν διώξε την, γιατί φωνάζει από πίσω μας. Κι εκείνος τους αποκρίθηκε: “Δεν είμαι σταλμένος παρά μόνο για τα χαμένα πρόβατα του οίκου του Ισραήλ. Δεν είναι σωστό να παίρνεις το ψωμί από τα παιδιά και να το δίνεις στα σκυλιά”.» (Ματθ. ιε΄,26 και Μαρκ. ζ΄, 27-28.)
«Ναι, Κύριε», του απάντησε τότε η γυναίκα, «αλλά και τα σκυλιά τρώνε από τα ψίχουλα που πέφτουν κάτω από το τραπέζι των κυρίων τους». Τότε μόνον ικανοποιήθηκε αυτός, και «θεραπεύτηκε η κόρη της από την ώρα εκείνη». Η συμπεριφορά του «Υιού του θεού» στο περιστατικό αυτό δεν εγείρει καμμία αμφιβολία, είναι σαφέστατη: Θεωρεί τους Έλληνες σκυλιά, που δεν αξίζει να τρώνε ούτε τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι των κυρίων τους, των Εβραίων.
Πέραν αυτού όμως μια τέτοια συμπεριφορά γεννά κι ορισμένα επί πλέον ερωτήματα.
Η πρώτη αντίδραση του, όπως είδαμε, ήταν να αρνηθεί την θεραπεία. Οι αρχαίοι Έλληνες ιατροί, άλλα και οι σύγχρονοι, ορκίζονται τον περίφημο «Όρκο του Ιπποκράτη», στον όποιο συνομολογούν, πως θα ασκήσουν την τέχνη τους σε κάθε έναν που θα τους το ζητήσει, είτε αυτός είναι άνδρας, είτε γυναίκα, είτε ελεύθερος, είτε δούλος.
Σε κανένα σημείο του Όρκου δεν υπάρχει περιορισμός της άσκησης του επαγγέλματος τους, επειδή ο ασθενής είναι αλλόφυλος η αλλόθρησκος.
Ο Ιπποκράτης ούτε καν το σκέφτεται να κάνει τέτοιου είδους διακρίσεις.
Ο Ιησούς όχι μόνο το σκέφτεται, αλλά και το εφαρμόζει. Η θεραπευτική δεινότητα του Ιησού ήταν τελικά περιορισμένη σε ποσότητα, και όταν παρείχε μερικά «ψίχουλα» σε κάποιον αλλόφυλο, αυτό σήμαινε, ότι τα στερούσε από τα «χαμένα πρόβατα του Ισραήλ»;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)