ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

"Βάφτισαν" τούρκικο το Καστελόριζο!

Γράφει η Αθηνά Παπακώστα - Ακόμη ένα λάθος, μία παράλειψη της ελληνικής κυβέρνησης έρχεται να προκαλέσει το γνωστό μειδίαμα και τα συνηθισμένα ερωτηματικά στον Έλληνα πολίτη. Κι αυτό γιατί δεν εκπλήσσει, δεν σοκάρει, μία τέτοια γκάφα απλώς είναι μέσα στο πρόγραμμα του γνωστού ελληνικού ωχαδερφισμού. Κοιτώντας με όχι και μεγάλη προσοχή κανείς το πολιτιστικό χάρτη του υπουργείου Πολιτισμού είναι ολοφάνερο ότι μερικοί ενδεχομένως να χρειάζονται μαθήματα γεωγραφίας αφού κατά λάθος... ξέχασαν ότι το Καστελόριζο ανήκει στην Ελλάδα.

Η ιδιοκτήτρια του ΟΤΕ, Deutsche Telecom, αναγνώρισε τα Σκόπια ως «Μακεδονία»


Εμείς δεν έχουμε να προσθέσουμε τίποτα! Η ανακοίνωση των Εργαζομένων Τροτοβάθμιας Εκπαίδευσης του ΟΤΕ τα λέει όλα! Θα κάνει κάποιος από τους αρμόδιους κάτι γι’ αυτό; Ή θα συνεχίσουμε να δεχόμαστε τη μια εθνική προσβολή και ταπείνωση πίσω από την άλλη; Ο αρμόδιος Υπουργός ίσως; Θα …ασχοληθεί; 
hellenicspace

:Άδωνις ή Ιησούς; - Ποιός Εκλεψε Ποιόν ;


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ:ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ.

"Μεγάλη" Τετάρτη«Ευλογήσαι σε Κυριος εκ Σιών» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος πλ. β΄, ψαλμός ΡΛΓ΄.)
• «Οι φοβούμενοι τον Κύριον, ευλογήσατε τον Κυριον. Αινείτε το όνομα Κυρίου, αινείτε, δούλοι, Κύριον.» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος β΄, ψαλμός ΡΛΔ΄.)
• «Εις οδόν εθνών μη απέλθητε, και εις πόλιν Σαμαριτών μη εισέλθητε· πορεύεσθε δε μάλλον προς τα πρόβατα τα απολωλότα οίκου Ισραήλ.», ι΄, 1-2, 5-8.)
• «Ουκ έστι καλόν λαβείν τον άρτον των τέκνων και βαλείν τοις κυναρί-οις» (Απόσπασμα από το «κατά Ματθαίον», ιε’, 21-28.) Το κυναρίοις (σκυλιά) αναφέρεται στους Έλληνες. Πρόκειται για μία καταπληκτική ιστορία, που περιγράφεται κι από τον Μάρκο (ζ΄, 25-30) κι αφορά στη θεραπεία της κόρης μιας «Ελληνίδος, Συροφοίνισσας το γένος·» (Μαρκ. ζ΄, 26). [Εδώ θέλει αρκετή προσοχή, γιατί μόνο το πρωτότυπο κείμενο μιλάει για Ελληνίδα. Αν διαβάζετε το κείμενο στη νεοελληνική απόδοση των χριστιανών μεταφραστών, κατά κανόνα μεταφράζεται το «Ελληνίδα» σε «ειδωλολάτρις», οπότε ο ανυποψίαστος αναγνώστης προσπερνάει το κείμενο, χωρίς να αντιληφθεί την πραγματική σημασία του.]
Η γυναίκα αυτή λοιπόν έπεσε στα πόδια του Ιησού παρακαλώντας τον να θεραπεύσει την άρρωστη κόρη της, καθότι ο Ιησούς εμφανίζεται κατ’ εξοχήν ως θεραπευτής. Ποια ήταν όμως η αντίδραση του Ιησού; «Κι εκείνος δεν της αποκρίθηκε ούτε μία λέξη. Και τότε οι μαθητές τον πλησίασαν και του είπαν διώξε την, γιατί φωνάζει από πίσω μας. Κι εκείνος τους αποκρίθηκε: “Δεν είμαι σταλμένος παρά μόνο για τα χαμένα πρόβατα του οίκου του Ισραήλ. Δεν είναι σωστό να παίρνεις το ψωμί από τα παιδιά και να το δίνεις στα σκυλιά”.» (Ματθ. ιε΄,26 και Μαρκ. ζ΄, 27-28.)
«Ναι, Κύριε», του απάντησε τότε η γυναίκα, «αλλά και τα σκυλιά τρώνε από τα ψίχουλα που πέφτουν κάτω από το τραπέζι των κυρίων τους». Τότε μόνον ικανοποιήθηκε αυτός, και «θεραπεύτηκε η κόρη της από την ώρα εκείνη». Η συμπεριφορά του «Υιού του θεού» στο περιστατικό αυτό δεν εγείρει καμμία αμφιβολία, είναι σαφέστατη: Θεωρεί τους Έλληνες σκυλιά, που δεν αξίζει να τρώνε ούτε τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι των κυρίων τους, των Εβραίων.
Πέραν αυτού όμως μια τέτοια συμπεριφορά γεννά κι ορισμένα επί πλέον ερωτήματα.
Η πρώτη αντίδραση του, όπως είδαμε, ήταν να αρνηθεί την θεραπεία. Οι αρχαίοι Έλληνες ιατροί, άλλα και οι σύγχρονοι, ορκίζονται τον περίφημο «Όρκο του Ιπποκράτη», στον όποιο συνομολογούν, πως θα ασκήσουν την τέχνη τους σε κάθε έναν που θα τους το ζητήσει, είτε αυτός είναι άνδρας, είτε γυναίκα, είτε ελεύθερος, είτε δούλος.
Σε κανένα σημείο του Όρκου δεν υπάρχει περιορισμός της άσκησης του επαγγέλματος τους, επειδή ο ασθενής είναι αλλόφυλος η αλλόθρησκος.
Ο Ιπποκράτης ούτε καν το σκέφτεται να κάνει τέτοιου είδους διακρίσεις.
Ο Ιησούς όχι μόνο το σκέφτεται, αλλά και το εφαρμόζει. Η θεραπευτική δεινότητα του Ιησού ήταν τελικά περιορισμένη σε ποσότητα, και όταν παρείχε μερικά «ψίχουλα» σε κάποιον αλλόφυλο, αυτό σήμαινε, ότι τα στερούσε από τα «χαμένα πρόβατα του Ισραήλ»;

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ 13.00

Ώρα: Απρίλιος 20, 2011 από 12pm έως 5pm
Θέση: Δικαστήρια Ευελπίδων
Οργάνωση: ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ - Ιάσων Σχίζας - Αριστόβουλος

Περιγραφή εκδήλωσης:
Θέλοντας να ολοκληρώσουν το βέβηλο έργο τους οι κάτωθι:
1. Ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών
2. Ο Υπουργός Πολιτισμού
3. Η Η.Σ.Α.Π. Α.Ε
κατέθεσαν αίτηση ανακλήσεως προσωρινής διαταγής εναντίων της παραπάνω απόφασης και κατά, όχι μόνο της ομάδας των συνειδητοποιημένων ενεργών πολιτών , αλλά και κατά του δικηγόρου μας Γεωργίου Κόκκα και κατά του Κώστα Διάκου, Δικηγόρου και Περιφερειακού Συμβούλου Περιφέρειας Αττικής και κατά της Μ.Κ.Ο. «Πλειάδες» .
Η πράξη ορισμού συζήτησης ορίστηκε την Τετάρτη 20.04.2011 και ώρα 13:00 στα Δικαστήρια Ευελπίδων, κτίριο 5

Προάσπιση Βωμών και Εστιών

Προάσπιση Βωμών και ΕστιώνΣε μια εποχή που η Ελλάδα βάλλεται πανταχόθεν, βρέθηκε ένα Σύμβολο Φωτός, Ελπίδας και Προστασίας.

Ο Βωμός των 12 Θεών και του Ελέους συμβολίζει την Αρχή, την Προστασία και την Ενότητα. Είναι Πολιτιστικό, Πνευματικό, Θρησκευτικό σύμβολο, αλλά όχι μόνο αυτά. Αν δεν τον προστατέψουμε και αναδείξουμε θα είμαστε άξιοι της τύχης μας.

Ένα σύμβολο σαν κι αυτό πρέπει να μείνει ζωντανό! 

Ο ΗΣΑΠ εσπευσμένα, παρά τις διαμαρτυρίες ενεργών πολιτών και  με την παρουσία των ΜΑΤ, παρά την αντίθετη Απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Αττικής και παρά την κατάθεση  Ασφαλιστικών μέτρων από ομάδα ενεργών πολιτών, αυθαίρετα, στις 13/4/2011 ξεκίνησε εργασίες κατάχωσης του Βωμού με μόλυβδο.

ΣΟΚ!!!"ΑΓΙΟ" ΟΡΟΣ: Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΙΜΑΣΟΝΟΣ,ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ,ΑΡΧΙΔΙΑΒΟΛΟΣ,!!

Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΥΧΑΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ 
Μια εντυπωσιακή μαρτυρία έφτασε στη σελίδαVotegreece.gr λίγες μέρες μετά τον φονικό σεισμό στην Ιαπωνία.
Πριν λίγες μέρες ακριβώς μετά τον φονικό σεισμό της Ιαπωνίας επισκέφτηκε το Άγιο Όρος και συγκεκριμένα την μονή Εσφιγμένου κάποιος κύριος. Στην επίσκεψη του που δεν ήταν για πρώτη φορά επιχείρησε να δει κάποιον Πατέρα ασκητή (συγκεκριμένο) για να συζητήσει και να πάρει την ευλογία του. Στην συζήτηση που είχαν ο Πατέρας ασκητής του εκμυστηρεύτηκε μια πληροφορία που σίγουρα ακούγοντας την μας σόκαρε. Του είπε ο Πατέρας ...; Παιδί μου ο σεισμός στη Ιαπωνία δεν έγινε τυχαία. Στην Ιαπωνία βρίσκεται το εργοστάσιο που δόθηκε η εντολή από την Ελληνική κυβέρνηση να κατασκευαστούν τα τσιπάκια για την κάρτα του πολίτη.

Ο τουρκολάγνος Θεόδωρος Πάγκαλος... - Τον "αποκήρυξε" και η γυναίκα του!



Και ... τουρκολάγνος μας προέκυψε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος, ο οποίος από την Κωνσταντινούπολη, όπως μας ενημερώνει η Χουριέτ, αναλύθηκε σε ύμνους για την Τουρκία και σε ύβρεις κατά της Ελλάδας. Είπε ότι οι Έλληνες είναι τεμπέληδες και χαραμοφάηδες και οι Τούρκοι εργατικοί και έθνος με εμπιιστοσύνη στον εαυτό του!
Αυτό σε συνέχεια της δήλωσής του ότι τα στελέχη των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων είναι αντιπαραγωγικοί. Προφανώς στεναχωριέται κάθε φορά που οι Έλληνες πιλότοι "ρίχνουν ξύλο" στους ... "παραγωγικούς" Τούρκους ομολόγους τους!
O Πάγκαλος μιλώντας στην εφημερίδα τόνισε, " οικονομικά και πολιτικά βλέπω την Τουρκία ισχυρή. Οι άνθρωποι έχουν επιτυχίες γι'αυτό είναι χαρούμενοι και έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους. Όταν οι Τούρκοι δούλευαν εμείς τεμπελιάζαμε. Τώρα ζούμε τα αποτελέσματα αυτού". Γι'αυτο και η τουρκική εφημερίδα έχει τίτλο " ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας!"

Αλβανική «μειονότητα» του 4% στην Ελλάδα αναφέρει η Wikipedia!

AddThis Social Bookmark Button
Αλβανική «μειονότητα» του 4% στην Ελλάδα αναφέρει η Wikipedia

Μπορεί να σας «απασχολούν» με ανύπαρκτες «μακεδονικές», «τουρκικές», «βλάχικες» και άλλες «μειονότητες», αλλά η πραγματικότητα της Wikipedia παραδέχεται μία μειονότητα στην Ελλάδα. Ποια; Μα την αλβανική, την οποία υπολογίζει στο 4% του συνολικού πληθυσμού της χώρας μας. Και εύλογα απορούμε: από πότε οι μετανάστες -με ξένα διαβατήρια- θεωρούνται μειονότητα; Θα τρελαθούμε εντελώς; Μειονότητα δεν είχαμε και μειονότητα αποκτήσαμε;
Δείτε την απόδειξη: http://en.wikipedia.org/wiki/Greece

Προκαλούν τα Σκόπια με το τραγούδι που στέλνουν στη Eurovision


Και στη Eurovision έφεραν το θέμα της ονομασίας οι Σκοπιανοί οι οποίοι φέτος εκπροσωπούνται στον μουσικό διαγωνισμό από τον Βλάτκο Ιλιέφσκι ο οποίος τραγουδά "Είμαι Μακεδόνας που πίνει ρακί".
Το θέμα απασχόλησε τον βουλευτή του ΛΑΟΣ, Κ. Βελόπουλο, ο οποίος κατέθεσε ερώτηση στο υπουργείο Εξωτερικών. Στο τραγούδι ο καλλιτέχνης λέει: "Eίμαι Μακεδόνας που πίνει ρακί ερωτευμένος με μια Ρωσίδα που πίνει βότκα". Ο κ. Βελόπουλος απέστειλε ερώτηση στον υπ. Εξωτερικών στην οποία αναφέρει τα εξής:

"Σύμφωνα με εκτεταμένη προβολή από τα τέλη του μηνός Φεβρουαρίου, στο σύνολο των σκοπιανών ΜΜΕ επισημαίνεται ότι το τραγούδι που θα συμμετάσχει το σκοπιανό κρατίδιο στον διαγωνισμό του 2011 της Eurovision στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας και αποδίδει κάποιος Βλάτκο Ιλιέφκσι, έχει τον τίτλο Rusinka, δηλαδή Ρωσιδούλα.
Στους στίχους του περιγράφεται ο έρωτας ενός νεαρού Σκοπιανού με μια Ρωσιδούλα όπου κατά τη διάρκεια του ρεφρέν (που επαναλαμβάνεται 2 φορές) δηλώνει με στόμφο ο τραγουδιστής ότι "Είμαι Μακεδόνας" είσαι Ρωσιδούλα θέλων να μάθω τα πάντα για αυτήν!

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

«Οι Έλληνες θεοί επιστρέφουν» στην Αυστρία


Μεγάλη έκθεση, αφιερωμένη στους θεούς της Αρχαίας Ελλάδας, με τίτλο «Η επιστροφή των θεών», εγκαινιάστηκε χθες βράδυ στο γνωστό Μουσείο Τέχνης «Κούνστχαλε» της πόλης Λεόμπεν της Αυστρίας, στην οποία θα φιλοξενείται μέχρι την 1η Νοεμβρίου, όπου αναμένεται να τη δουν δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες από την Αυστρία και τις γύρω χώρες.



poelenburgh_feast_of_the_godsΣτο ίδιο Μουσείο της πόλης Λεόμπεν, στο ομόσπονδο κρατίδιο της Στυρίας, είχε φιλοξενηθεί πέρσι, για οκτώ μήνες, μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις που παρουσιάστηκαν ποτέ διεθνώς για τη ζωή και τη δράση μιας από τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες της παγκόσμιας ιστορίας, τον Μέγα Αλέξανδρο.
Στους χαιρετισμούς τους κατά την τελετή των εγκαινίων -- στα οποία παραβρέθηκαν δεκάδες εκπρόσωποι της δημόσιας ζωής και των Γραμμάτων και Τεχνών και εκ μέρους της ελληνικής πρεσβείας στην Αυστρία η μορφωτική ακόλουθος Καίτη Πετράκη -- τόσο ο κυβερνήτης του ομόσπονδου κρατιδίου της Στυρίας, Φραντς Βόβες, όσο και ο δήμαρχος της Λεόμπεν, Ματίας Κόνραντ, τόνισαν την υψηλή ποιότητα της φετινής έκθεσης και τη σημασία της παρουσίασής της στην «Κούνστχαλε».

Οι Αλβανοτσάμηδες ενοχλούνται από τα Ελληνικά συνθήματα των Βορειοηπειρωτών

 



Ο πρόεδρος του κόμματος των αλβανοτσάμηδων. Shpetim Idrizi, σε προεκλογική ομιλία σε αίθουσα των Τιράνων, ισχυρίστηκε ότι μόνον η υποστήριξη των δύο μεγάλων κομμάτων, των Δημοκρατών και των Σοσιαλιστών σε έναν κοινό υποψήφιο στη Χιμάρα, θα καταφέρουν να ανατρέψουν τον Έλληνα δήμαρχο, Βασίλη Μπολάνο.

«Τα δύο μεγάλα κόμματα το DP και το SP πρέπει να υποστηρίξουν ένα κοινό υποψήφιο για να αποτρέψουν την εκλογή ενός ξένου στοιχείου στο αλβανικό έδαφος», είπε χαρακτηριστικά. 

Αναφερόμενος στα συνθήματα που έγραψαν οι Έλληνες, στους δρόμους της Χιμάρας και άλλων πόλεων τόνισε:

«Είδαμε εδώ και δύο ημέρες σε όλη την αλβανική ριβιέρα,  να γεμίζουν οι τοίχοι με αντι-αλβανικά συνθήματα, κυρίως στη Χιμάρα, τα οποία προσβάλουν οποιονδήποτε έχει στην καρδιά του αυτή τη χώρα. Είμαι σίγουρος ότι σε όλη την Αλβανία και ιδιαίτερα σε αυτήν την αίθουσα, αισθάνονται όλοι εξοργισμένοι από αυτές τις πράξεις. Το αλβανικό κράτος, δεν πρέπει να παραμένει σιωπηλό».

Επιτρέπεται σε όλους να εκκλησιάζονται την Μεγάλη Εβδομάδα;

Σύμφωνα με τους κανόνες της χριστιανικής εκκλησίας η γυναίκα δεν είναι δυνατό να εκκλησιάζεται κάθε μέρα και αυτό διότι κάποιες μέρες του μήνα θεωρείται «ακάθαρτη». Εάν μάλιστα εκείνη αδιαφορήσει για τον Κανόνα αυτό, τότε διαπράττει αμαρτία. Εφόσον δεν εκκλησιάζεται, απαγορεύεται και να παντρευτεί με θρησκευτικό γάμο αλλά και να συμμετάσχει σε οποιοσδήποτε άλλο μυστήριο ( Επιτάφιος, Ανάσταση, κλπ). Αν λοιπόν μια χριστιανή γυναίκα έχει την ατυχία να είναι «ακάθαρτη» κατά την «Μεγάλη Εβδομάδα» θα πρέπει να παρακολουθήσει την λειτουργία από απόσταση, έξω από την εκκλησία.

Από την Παλαιά Διαθήκη ακόμα, ο Νόμος του Θεού Ορίζει σαφώς ότι «η γυναίκα είναι ακάθαρτη κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσης της» Τα αντικείμενα και οι άνθρωποι που άγγιζε εκείνη θεωρούνταν επίσης ακάθαρτα. (Λευιτικό , Κεφάλαιο 15, Εδάφιο 19-33).
Στην μετά Χριστόν εποχή, ο Διονύσιος, Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας στον 2ο Κανόνα του συμφωνεί πως:
«Δεν επιτρέπεται μία γυναίκα να εισέρχεται στην Εκκλησία και ούτε να αγγίζει τίποτα από τα Άγια, κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσης της. Η αιμορροούσα μπορεί να πηγαίνει ως τον Πρόναο της Εκκλησίας και να προσεύχεται, όπως η γυναίκα που είχε ρεύση αίματος, τόλμησε να αγγίξει μόνο το κάτω μέρος του ρούχου του Χριστού για να γιατρευτεί».