20 ΙΟΥΛΙΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΟΙ ΝΑΖΩΡΑΙΟΙ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗΣ «ΕΛΙΓΙΑΧΟΥ (אליהו)» (ΗΛΙΑΣ) ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΝΗΛΘΕ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ 4 ΑΛΟΓΑ ΤΟΥ
Χριστιανισμός. Ένα μικρό, σχεδόν περιθωριακό κίνημα στην Ιουδαία, εξελίχθηκε από τις αρχές του 4ου αιώνα σε θρησκεία και ιδεολογία, κατακτώντας δύση και ανατολή. Πως έγινε αυτό; Τις απαντήσεις δίνει ο συγγραφέας, διεθνολόγος και ιστορικός Σωτήριος Φ. Δρόκαλος, μέσα από το βιβλίο του «Πως και γιατί επικράτησε ο Χριστιανισμός» από τις εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη».
Η συγκεκριμένη είναι συνολικά η τρίτη έκδοση του βιβλίου. Είχε προηγηθεί μια πρώτη έκδοση στην Ιταλία το 2014, και στη συνέχεια η ελληνική το 2018. Σε κάθε επόμενη έκδοση έχουν προστεθεί πολλά στοιχεία σε σχέση με την προηγούμενη – η πρώτη ελληνική έκδοση ήταν 304 σελίδες ενώ η τωρινή φτάνει τις 520.
Η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική από αυτήν που παρουσιάζει η Εβραιορθόδοξη Εκκλησία. Ο Εβραιοχριστιανισμός εξαπλώθηκε γρήγορα, όταν επιλέχθηκε από την ανερχόμενη αριστοκρατία περιφερειακής καταγωγής, ως ιδεολογικό όπλο για την ανατροπή της παραδοσιακής
Ο Άγιος Donald έζησε στις αρχές του 8ου αιώνα μ.Χ. στο της Σκωτίας.
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΔΗΛΩΝΕ ΠΙΣΤΟΣ ΙΟΥΔΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΑ ΕΒΡΑΪΚΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ!!
Βίντεο με σεξουαλικό αρπακτικό χριστιανό ιερέα που κακοποιεί γυναίκες που πηγαίνουν στην εκκλησία, συμπεριλαμβανομένων ανηλίκων, γίνονται viral !!
Ένας χριστιανός ιερέας συνελήφθη να κακοποιεί σεξουαλικά νεαρές γυναίκες που πήγαιναν στην εκκλησία του στο Kanyakumari του Ταμίλ Ναντού. Τα σκανδαλώδη βίντεο του να φιλιέται και να εκτίθεται σε νεαρές γυναίκες έχουν γίνει viral στα social media. Λέγεται ότι παγίδευε ανήλικα κορίτσια και παντρεμένες γυναίκες για να
Εκκλησίες που έχουν χτιστεί επάνω σε μαντεία, "αρχαίους" ναούς και ιερά των Ελλήνων!!!
Εξώφυλλο: Ο Μωάμεθ Β' ο Πορθητής διορίζει Οικουμενικό Πατριάρχη τον Γεώργιο Σχολάριο και του παραδίδει το βεράτιο με τα προνόμια που του παραχωρεί
«Στις 9 Μαΐου του 1828 ο Καποδίστριας δέχτηκε στην Αίγινα μιαν αντιπροσωπεία από τέσσερις μητροπολίτες, που έφερναν μια επιστολή του Πατριάρχη Αγαθαγγέλου. Η επιστολή αυτή, που είχε ήδη δοθεί στη δημοσιότητα, παρότρυνε τους Έλληνες να πειθαρχήσουν στο νόμιμο ηγεμόνα τους, το Σουλτάνο. Ο Καποδίστριας απάντησε ότι οι Έλληνες, ακλόνητοι στη χριστιανική τους πίστη, προτιμούσαν να πεθάνουν, παρά να υποταγούν και ότι δεν επρόκειτο ποτέ να αναγνωρίσουν μια εκκλησιαστική αρχή εξαρτημένη από τους Τούρκους»
Αυτά γράφει ο Άγγλος ιστορικός Douglas Dakin αποτυπώνοντας το ένα μέρος της πραγματικότητας. Το άλλο μέρος της, αποτυπώνεται από τον, Άγγλο επίσης, περιηγητή George Wheler : «Για την εξαγορά του αξιώματος [σ.σ οι Πατριάρχες] καταβάλλουν τεράστια ποσά. Και για να τα εισπράξουν καταπιέζουν τους φτωχούς χριστιανούς»
Αν, πάλι, ως γνήσιοι απόγονοι των «ανθενωτικών», αυτών δηλαδή που προτίμησαν το τούρκικο σαρίκι από την παπική τιάρα, δεν εμπιστευόμαστε τους «αιρετικούς» της Δύσης, ας ρίξουμε μια ματιά στο απόσπασμα από το Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό Ελευθερουδάκη, όπως το
Εισέδυσα στη Μάνη.Εδώ και έξι εβδομάδες ασχολούμαι με την ολοκληρωτική καταστροφή της Σπάρτης! Γκρεμίζοντας τα τείχη, τους ναούς της, μην αφήνοντας πέτρα στην πέτρα θα κάνω και την τοποθεσία της άγνωστη στο μέλλον, για να την ξανακάνω εγώ γνωστή. Έτσι θα δοξάσω το ταξίδι μου. Δεν είναι αυτό κάτι;". Σύμφωνα με τα στοιχεία, που ο ίδιος δίνει, μόνο στη Σπάρτη πλήρωσε 1.200 ημερομίσθια για το γκρέμισμα των μνημείων και
Ο Χίτλερ με (που ενεργεί σαν «Ιησούς»)
Στενός φίλος του Χίτλερ, Dietrich Eckart, είπε από overhearing Χίτλερ επίδειξη σε μια κυρία με την καταγγελία του Βερολίνου σε εξωφρενικές όρους: "... η πολυτέλεια, η διαστροφή, η ανομία, η απρόκλητη οθόνη και το εβραϊκό υλισμό μου αηδιασμένος τόσο καλά ότι ήμουν σχεδόν δίπλα από τον εαυτό μου. εγώ σχεδόν φαντάστηκα τον εαυτό μου να είναι ο Ιησούς Χριστός όταν ήρθε στο
Γιατί λοιπόν μερικοί άνθρωποι κατηγόρησαν τον Ιησού ότι γεννήθηκε από πορνεία (πορνεία, Ιωάννης 8:41); Ήταν για τον ίδιο λόγο που ονομάστηκε «γιος της Μαρίας» στην πόλη του (Μάρκος 6:3) και όχι «γιος του Ιωσήφ»; Αυτό που προκύπτει τόσο από τη ραβινική βιβλιογραφία (που συμπληρώνεται από τον Ωριγένη) όσο και από την Καινή Διαθήκη είναι ότι η μητέρα του Ιησού ήταν
Εξετάζοντας το θέμα μας καθαρά από φιλολογική άποψη και όχι από ιδεολογική, χωρίς συμβολισμούς και συγκρίσεις, θα πρέπει καταρχάς να διευκρινίσουμε πως χρησιμοποιούμε τον οικείο σε εμάς όρο θρησκεία για να μπορούμε να συνεννοούμαστε. Αυτό που ονομάζουμε αρχαία ελληνική θρησκεία είναι ένα πολύπλοκο φαινόμενο με πολλές ιδιαιτερότητες. Και τούτο διότι καθ’ όλη τη διάρκεια της αρχαιότητας δεν υπήρχε ένα ενιαίο δόγμα στο οποίο πίστευαν οι Έλληνες. Υπήρχαν διαφορετικές δοξασίες και εμπειρίες. Υπήρχαν οι Ολύμπιες και οι Χθόνιες λατρείες δηλ. οι λατρείες του καθαρού αέρα στις κορυφές του ιερού βουνού, του Ολύμπου, με τα χαρακτηριστικά της νηφαλιότητας, της ξεγνοιασιάς και της αμεσότητας, αλλά και οι λατρείες της γης με το χαρακτηριστικό της έκστασης. Υπήρχαν ακόμη οι λατρείες των περιοχών που βρίσκονται κάτω από αυτήν, που συχνά χαρακτηρίζονται από το σκοτάδι, την υποβλητικότητα και τη μυστικιστική λαχτάρα για ένωση του ανθρώπου με το θεό.
Επίσης πρέπει να προσέξουμε και το εξής: σήμερα όταν μιλούμε για θρησκείες εννοούμε πως οι πιστοί της καθεμιάς έχουν συνείδηση ότι ανήκουν σε διαφορετικούς θρησκευτικούς κόσμους, ότι η μια θρησκεία αποκλείει την άλλη, πχ ένας χριστιανός δεν είναι δυνατόν να αυτοαποκαλείται μωαμεθανός ή και το αντίστροφο. Δε συμβαίνει όμως το ίδιο με τις θρησκείες της αρχαίας Ελλάδας και του ελληνορωμαϊκού παγανισμού. Ένας αρχαίος Έλληνας μπορούσε κάλλιστα να συμμετέχει με ευλάβεια και στη λατρεία του ολύμπιου Δία και στα μυστήρια της Δήμητρας και της κόρης της, της Περσεφόνης, προς τιμή των οποίων τελούνταν αυτά τα μυστήρια. Άλλωστε είχε πατέρα τον Δία ο οποίος μπορούσε να προσφωνείται και χθόνιος και ολύμπιος, όπως και άλλοι θεοί. Επίσης, για τον Έλληνα οι θεοί ήταν κάτι τόσο φυσικό και αυτονόητο ώστε ποτέ του δεν αναρωτήθηκε αν άλλοι λαοί θα μπορούσαν να έχουν διαφορετική πίστη ή διαφορετικούς θεούς. Ήταν οι ίδιοι θεοί με διαφορετικά ονόματα, και μπορούσαν, οι περισσότεροι, να αντιστοιχούν σε ελληνικές αντιλήψεις. Δεν ήταν θέμα ανεξιθρησκίας αλλά η έλλειψη συνείδησης στο νου του πιστού ότι υπήρχαν διαφορές.
Προτού αναφερθούμε στο θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων και στις κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες που το διαμόρφωσαν έτσι όπως το συναντούμε στην ομηρική ποίηση, στην αρχαϊκή, στην κλασική και στην ελληνιστική εποχή, ας κάνουμε μια γενική περιγραφή των εξωτερικών χαρακτηριστικών της αρχαίας ελληνικής θρησκείας στην πιο καθολική τους μορφή.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Οι θεοί του Ομήρου αποτελούν έναν καλά ταξινομημένο και έλλογο κόσμο, είναι «οι ρεία ζώοντες», ζουν άνετα με μια κινητικότητα, ζωντάνια, απαλλαγμένοι από τη ζοφερότητα του θανάτου αλλά σύμφωνα με μία τάξη την οποία δεν μπορούν να αλλάξουν, όπως πχ το θάνατο των ανθρώπων.
Η πολιτεία τους είχε επικεφαλής το Δία, τον πρώτο θεό, κατά το πρότυπο του μυκηναϊκού δεσπότη. Είναι βασιλιάς, οι άλλοι θεοί και ένα πλήθος θεοτήτων, όλοι με καθορισμένες σφαίρες επιρροής, είναι υποτελείς του, τους οποίους μαζεύει στο παλάτι του, στον Όλυμπο, για να τους συμβουλευτεί ή για να συνεορτάσουν, ενώ συχνά καταφεύγει σε σκληρά λόγια ή πράξεις για να τους συμμορφώσει, όταν
ΕΠΙΚΟ!!!Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ!!!!ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!!!
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ Σαλαμίνα 480-406 π Χ "Η ΑΡΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΛΑΜΠΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ" Ο Ευριπίδης είναι ένας από τους μεγάλους τρα...