Από την Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Το ερώτημα εάν ο ιστορικός Ιησούς ήταν σε καλή ψυχική υγεία έχει διερευνηθεί από πολλούς ψυχολόγους, φιλοσόφους, ιστορικούς και συγγραφείς. Το πρώτο άτομο, μετά από πολλές άλλες απόπειρες αντιμετώπισης του θέματος, που αμφισβήτησε ευρέως και διεξοδικά την ψυχική υγεία του Ιησού ήταν ο Γάλλος ψυχολόγος Charles Binet-Sanglé , ο επικεφαλής γιατρός του Παρισιού και συγγραφέας ενός τετράτομου έργου La Folie de Jésus . Τρέλα του Ιησού ). [1] [2] Αυτή η άποψη βρίσκει τόσο υποστηρικτές όσο και αντιπάλους.
Απόψεις που αμφισβητούν τη λογική του Ιησού [ επεξεργασία ]
Η εκτίμηση της λογικής του Ιησού εμφανίζεται πρώτα στα ευαγγέλια. Το Ευαγγέλιο του Μάρκου αναφέρει τη γνώμη των μελών της οικογένειάς του που πιστεύουν ότι ο Ιησούς «είναι εκτός εαυτού». Μερικοί ψυχίατροι, θρησκευτικοί μελετητές και συγγραφείς εξηγούν ότι η οικογένεια, οι ακόλουθοι του Ιησού ( Ιωάννης 7:20 , βλέπε επίσης: Ιωάννης 11:41–53 ), και οι σύγχρονοι τον θεωρούσαν σοβαρά ως παραληρηματικό, κυριευμένο από δαίμονες ή παράφρονα.