ΑΔΕΙΣ ΤΑΦΟΙ ΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ
του Michael R. Burch
Υπάρχουν πολύ μεγαλύτερες αποκλίσεις στα ευαγγέλια από το ποιος ανακάλυψε τον άδειο τάφο.
Η μεγαλύτερη ασυμφωνία όλων είναι
ότι το παλαιότερο ευαγγέλιο, ο Μάρκος, παραδέχεται ότι κανείς δεν είδε ούτε μίλησε στον Ιησού μετά την υποτιθέμενη ανάσταση. Επιπλέον, ο συγγραφέας του Μάρκου κατηγόρησε τις γυναίκες, λέγοντας ότι δεν είπαν σε κανέναν για τον άδειο τάφο!Όλες οι άλλες αποκλίσεις είναι ωχρές σε σύγκριση.
Γιατί τα ευαγγέλια έρχονται σε πλήρη αντίθεση μεταξύ τους;
Κατά τη γνώμη μου, επειδή οι συγγραφείς και οι συντάκτες των τεσσάρων ευαγγελίων και του βιβλίου των Πράξεων έφτιαχναν πράγματα, και ήταν πολύ μακριά μεταξύ τους γεωγραφικά για να συγχρονίσουν τα ψέματά τους.
- Σύμφωνα με τον Μάρκο, τον άδειο τάφο ανακάλυψαν η Μαρία η Μαγδαληνή, η Μαρία η μητέρα του Ιακώβου και η Σαλώμη. Η πέτρα είχε ήδη κυλήσει. Δεν υπήρχαν άγγελοι στον τάφο, μόνο ένας νεαρός άνδρας. Οι γυναίκες δεν είπαν σε κανέναν, έτσι ο Πέτρος και ο Ιωάννης δεν έτρεξαν στον τάφο. Κανείς δεν είδε ούτε μίλησε στον Ιησού, έτσι η ανάσταση δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ.
Κάποιος δεν ήταν ευχαριστημένος με το αρχικό πιο ειλικρινές τέλος του Μάρκου, γι' αυτό πρόσθεσαν το τέλος του ΦΙΔΙΟΥ ΓΟΗΤΑΣ ΙΗΣΟΥΣ , με τον Ιησού να διαφημίζει τα πλεονεκτήματα του ευαγγελισμού της παράδοσης δηλητηριωδών φιδιών και της κατανάλωσης δηλητηρίου. Υπήρχαν τέσσερις εναλλακτικές καταλήξεις για να διαλέξετε, και το γεγονός ότι αυτό το γελοίο τέλος κατέληξε στη χριστιανική Βίβλο είναι μια αιώνια ντροπή για την ήδη ντροπιαστική θρησκεία.
Το γεγονός ότι υπήρχαν τέσσερις εναλλακτικές καταλήξεις μας λέει πόσο ανέντιμο ήταν η δημιουργία της Καινής Διαθήκης. - Ο Ματθαίος παραλείπει τη Σαλώμη και έχει μόνο τη Μαρία τη Μαγδαληνή και «την άλλη Μαρία». Μόνο ο Ματθαίος έχει την γελοία ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΖΟΜΠΙ όταν πεθαίνει ο Ιησούς. Ο Ματθαίος λατρεύει τους σεισμούς, γι' αυτό βάζει έναν άγγελο να κυλά την πέτρα μακριά με έναν σεισμό. Υπήρχε μόνο ένας άγγελος. Ο Πέτρος και ο Ιωάννης δεν έτρεξαν στον τάφο.
- Ο Λουκάς λέει ότι ο άδειος τάφος βρέθηκε από τη Μαρία τη Μαγδαληνή, τη Μαρία τη μητέρα του Ιακώβου, την Ιωάννα και άλλες ανώνυμες γυναίκες. Στον Λουκά υπάρχουν δύο άγγελοι. Η πέτρα είχε ήδη κυλήσει. Ο Πέτρος έτρεξε μόνος του στον τάφο. Μόνο ο Λουκάς κάνει τον Ιησού να εμφανίζεται σε δύο μαθητές στο δρόμο για Εμμαούς. Σύμφωνα με τον Λουκά, ο Ιησούς ανέβηκε στον ουρανό την ημέρα της ανάστασής του, από τη Βηθανία, κάτι που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις Πράξεις, που υποτίθεται ότι γράφτηκαν από τον ίδιο συγγραφέα, που λέει ότι ο Ιησούς πέρασε 40 ημέρες στην Ιερουσαλήμ και ανέβηκε μπροστά σε ένα πλήθος μαρτύρων και δύο αγγέλων, από το Όρος των Ελαιών.
- Ο Γιάννης λέει μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Την Κυριακή μετά τη Σταύρωση, η Μαρία η Μαγδαληνή ανακάλυψε μόνη της τον άδειο τάφο, δεν υπήρχαν άγγελοι, και επέστρεψε για να το πει στον Πέτρο και στον «αγαπημένο μαθητή», οι οποίοι στη συνέχεια έτρεξαν προς τον τάφο. Δύο άγγελοι και ο Ιησούς εμφανίστηκαν στη Μαρία αργότερα. Μόνος του ο Ιωάννης αφηγείται την ιστορία του Ιησού που εμφανίστηκε στην ακτή της Θάλασσας της Γαλιλαίας, όπου ζητά από τον Πέτρο να ταΐσει τα πρόβατά Του. Αυτό φαίνεται να είναι ένα άλλο άκρο, που προστέθηκε στη διάσωση της φήμης του Πέτρου αφού ο Ιωάννης είχε επανειλημμένα απεικονίσει τον Πέτρο ως κατώτερο από τον «αγαπημένο μαθητή», πιθανώς τον μαθητή Ιωάννη αλλά πιθανώς τον Λάζαρο.
Συμπερασματικά, οι αφηγήσεις των τεσσάρων ευαγγελίων και των Πράξεων δεν μπορούν να συμβιβαστούν. Γιατί; Κατά τη γνώμη μου, επειδή οι συγγραφείς και οι συντάκτες της Καινής Διαθήκης έφτιαχναν πράγματα, και ήταν πολύ μακριά μεταξύ τους γεωγραφικά για να κρατήσουν τα εξωφρενικά ψέματά τους.
από τον Michael R. Burch
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου