ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ!!
Για να κατανοήσουμε το Μάρκο 10:18 , στο οποίο ο Ιησούς είπε να μην τον αποκαλούμε καλό επειδή μόνο ο θεός είναι καλός, πρέπει να κατανοήσουμε την εξέλιξη του Ιησού από το ευαγγέλιο του Μάρκου στο ευαγγέλιο του Ιωάννη και μετά από τον Ιωάννη στο απόκρυφο βιβλίο. της Αποκάλυψης.
Πώς εξηγούμε μια σειρά από
στίχους της Αγίας Γραφής στα οποία ο Ιησούς ξεκαθάρισε ότι δεν ήταν θεός και ότι ο πατέρας θεός ήταν μεγαλύτερος από τον Ιησού, ήξερε περισσότερα από τον Ιησού και διέταξε τον Ιησού; Αυτά τα εδάφια, τα οποία φαίνονται στην αρχική εικόνα, περιλαμβάνουν τα εδάφια Ιωάννης 14:28, 1 Κορινθίους 11:3, Ιωάννης 20:17 και Μάρκος 13:32.
Ίσως το πιο σχετικό εδάφιο της Αγίας Γραφής είναι το Ιωάννης 5:30, το οποίο λέει: «Δεν μπορώ να κάνω τίποτα μόνος μου. ”
Μπορεί ο Θεός να είναι εντελώς αβοήθητος αν αφεθεί στην τύχη του, αλήθεια;
Ένα άλλο σχετικό εδάφιο είναι το εδάφιο Ιωάννης 6:38, όπου ο Ιησούς λέει: « Διότι κατέβηκα από τον ουρανό, όχι για να κάνω το δικό μου θέλημα, αλλά εκείνου που με έστειλε».
Ένα άλλο παράδειγμα είναι το Ιωάννης 17:1-3, όταν ο Ιησούς προσεύχεται: «Πατέρα, ήρθε η ώρα. Δόξασε τον γιο σου, για να σε δοξάσει και ο γιος σου… για να σε γνωρίσουν τον μόνο αληθινό Θεό , και τον Ιησού Χριστό, που έστειλες».
Στο παραπάνω εδάφιο, ο Ιησούς λέει ξεκάθαρα ότι υπάρχει μόνο ένας αληθινός θεός, και ότι δεν είναι αυτός ο θεός, αλλά στάλθηκε (εντολή) από αυτόν τον θεό.
Το εδάφιο Αριθμοί 23:19 λέει: «Ο Θεός δεν είναι άνθρωπος που λέει ψέματα, ούτε γιος ανθρώπου που αλλάζει γνώμη. Μιλάει και δεν ενεργεί ή υπόσχεται και δεν εκπληρώνει;»
Ο Ιησούς απέτυχε σε όλες αυτές τις δοκιμασίες, σύμφωνα με τη Βίβλο:
- Στο Ιωάννη 7:8-10, ο Ιησούς είπε ψέματα ότι δεν πήγαινε σε μια γιορτή και μετά πήγε κρυφά.
- Ο Ιησούς είπε ότι αν οι πιστοί του ζητούσαν κάτι στο όνομά του θα το έκανε, αλλά κάθε Χριστιανός ξέρει ότι αυτό είναι ανοησία.
- Ο Ιησούς υποσχέθηκε να επιστρέψει στη γη, κατεβαίνοντας από τα σύννεφα με ένα πλήθος αγγέλων, όσο ζούσαν ακόμη οι μαθητές του, αλλά φυσικά δεν το έκανε.
Επίσης, σε κανένα στίχο της Αγίας Γραφής ο Ιησούς δεν είπε ποτέ «εγώ είμαι ο Θεός» ούτε ζήτησε ή απαίτησε ποτέ λατρεία». Αν ο θεός επιθυμεί την ανθρώπινη λατρεία, όπως ισχυρίζονται οι Χριστιανοί, δεν είναι παράξενο που ο Ιησούς πέρασε 30 χρόνια στη γη, αλλά ποτέ δεν είπε τίποτα για το ότι είναι θεός ή ότι αξίζει τη λατρεία;
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΑΠΟ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ «ΤΡΙΑΔΙΑΣ»
Είναι ευρέως αποδεκτό από τους μελετητές της Βίβλου ότι ο Μάρκος είναι το αρχαιότερο ευαγγέλιο, που πιθανώς χρονολογείται το 70 μ.Χ. το νωρίτερο, επειδή ο Μάρκος καταδεικνύει τη γνώση της καταστροφής της Ιερουσαλήμ και του ναού της Ιερουσαλήμ, που συνέβη το 70 μ.Χ.
Ο ευαγγελιστής Παύλος πιστεύεται ότι πέθανε γύρω στο 66 μ.Χ., επομένως τα παλαιότερα χριστιανικά κείμενα για τα οποία γνωρίζουμε είναι οι νόμιμες επιστολές του Παύλου και η αρχική, συντομότερη εκδοχή του Μάρκου, που ολοκληρώνεται με τις γυναίκες να βρίσκουν τον τάφο άδειο, αλλά να μην το λένε σε κανέναν. , που σημαίνει ότι κανείς δεν είδε ούτε μίλησε στον Ιησού μετά την υποτιθέμενη «ανάσταση». Αυτή ήταν μια μάλλον εκπληκτική παραδοχή από την πλευρά του Μάρκου: ότι κανείς δεν επιβεβαίωσε ότι ο Ιησούς είχε αναστηθεί σωματικά . Σύμφωνα με τον Μάρκο, η ανάσταση ήταν μια αβάσιμη φήμη, όχι ένα επιβεβαιωμένο γεγονός.
Είναι επίσης σημαντικό να καταλάβουμε ότι ο Παύλος και ο Μάρκος δεν γνώριζαν τίποτα για μια « παρθενική γέννηση » ή για το μαγικό αστέρι της Βηθλεέμ (και πώς δείχνει ένα αστέρι σε ένα συγκεκριμένο σπίτι, αλήθεια;), ή για τους Μάγους και τους βοσκούς ή για μια χορωδία άγγελοι σερενάτα για τη γέννηση του Ιησού, κ.λπ.
Όλη αυτή η κακοήθεια δημιουργήθηκε αφότου ο Μάρκος έγραψε το ευαγγέλιό του, το οποίο δεν ανέφερε κανένα από αυτά τα υποτιθέμενα «θαύματα». Μερικά από τα πιο άγρια ψέματα στα άλλα ευαγγέλια πιθανότατα προστέθηκαν πάνω από εκατό χρόνια μετά τον υποτιθέμενο θάνατο του Ιησού, που ήταν αρκετός χρόνος για να γίνει όλο και μεγαλύτερη η ιστορία των «μεγάλων ψαριών», και πιο ψαρευτική και ψαρότερη.
Σε κάθε περίπτωση, το ευαγγέλιο του Ιησού του Μάρκου ήταν πλήρως ανθρώπινο και δεν υπήρχε τίποτα για τη γέννηση ή την παιδική του ηλικία άξιο αναφοράς. Σύμφωνα με τον Μάρκο, ήταν κατά τη βάπτιση του Ιησού από τον Ιωάννη τον Βαπτιστή που ο πλήρως ανθρώπινος Ιησούς υιοθετήθηκε ως «γιος του θεού» και αυτός ο όρος δεν σήμαινε «θεϊκός» επειδή άλλα ανθρώπινα όντα είχαν αποκληθεί «υιοί του θεού». Παλαια Διαθήκη. Και ο Ιησούς το επιβεβαίωσε ο ίδιος όταν είπε: «Μακάριοι οι ειρηνοποιοί. θα ονομαστούν γιοι του Θεού». Αυτή η δήλωση εμφανίζεται και στα τέσσερα ευαγγέλια. Έτσι, οι άνθρωποι που φέρνουν ειρήνη είναι γιοι του θεού.
Οι «γιοι του θεού» στη Βίβλο περιλαμβάνουν:
- Αδάμ (Λουκάς 3:38)
- «Το Ισραήλ είναι ο γιος μου, ακόμη και ο πρωτότοκος μου». (Έξοδος 4:22, επίσης Ωσηέ 11:1)
- «Ο Εφραίμ είναι ο πρωτότοκος μου» (Ιερεμίας 31:9)
- Οι Ελοχίμ (Ιώβ 1:6, Ιώβ 2:1)
- Σολομών (2 Σαμουήλ 7:13-14)
- Ανθρώπινοι ειρηνοποιοί (Ματθαίος 5:9)
- Οι απλοί άνθρωποι είναι «γιοι του θεού»:
- Ισραηλίτες: «Είστε παιδιά του Κυρίου του Θεού σας». (Δευτερονόμιο 14:1)
- Χριστιανοί: Ρωμαίους 8:14, Ιωάννης 1:12, Φιλιππησίους 2:15, 1 Ιωάννης 3:1-2, Λουκάς 20:36
- Έτσι, όταν ο Ιησούς αποκλήθηκε «γιος του Θεού», προφανώς δεν σήμαινε ότι ήταν θεϊκός.
Σύμφωνα με τον Μάρκο, δεν υπήρχε ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΖΟΜΠΙ όταν πέθανε ο Ιησούς, δεν έσωσε έναν από τους κλέφτες που σταυρώθηκε μαζί του, δεν εμπιστεύτηκε τη μητέρα του σε έναν από τους μαθητές του και όταν πέθανε τα τελευταία του λόγια ήταν: «Θεέ μου. Θεέ μου, γιατί με εγκατέλειψες;» Δεν είναι πολύ ενθαρρυντικό από την άποψη της πίστης, όταν συνδυάζεται με κανέναν να μην βλέπει ή να μιλά στον Ιησού μετά την υποτιθέμενη «ανάσταση».
Στο ευαγγέλιο του Μάρκου, ο Ιησούς παρέμεινε πλήρως άνθρωπος από την αρχή μέχρι το τέλος. Έτσι ήταν λογικό για τον Ιησού να πει «μόνο ο θεός είναι καλός» επειδή δεν ήταν ο ίδιος θεός.
Ο συγγραφέας των Εβραίων πίστευε επίσης ότι ο Ιησούς ήταν πλήρως άνθρωπος, επειδή είπε ότι ο Ιησούς έπρεπε να προσφέρει θυσίες για τις δικές του αμαρτίες, όπως άλλοι ανθρώπινοι αρχιερείς, και είπε επίσης ότι ο Ιησούς έπρεπε να μάθει την υπακοή στον θεό μέσω του πόνου, που σημαίνει ότι ο Ιησούς δεν είχε ήταν πάντα υπάκουος στον Θεό.
Ωστόσο, οι συγγραφείς του Ματθαίου και του Λουκά επινόησαν την «παρθενική γέννηση» και ο Ιησούς έγινε ξαφνικά ένας ημίθεος , μισός θεός και μισός άνθρωπος, όπως ο Ηρακλής και ο Αχιλλέας.
Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετά καλό για τον συγγραφέα του ευαγγελίου του Ιωάννη, ο οποίος σκέφτηκε μια νέα εφεύρεση, υποστηρίζοντας ότι ο Ιησούς ήταν προϋπάρχων και ο Δημιουργός του Σύμπαντος ! Ωστόσο, ο συγγραφέας του Ιωάννη δεν ισχυρίστηκε ότι ο Ιησούς ήταν ο θεός, αλλά μόνο ότι ήταν «με τον» θεό στην αρχή, πριν δημιουργηθεί το σύμπαν.
Μέχρι τη στιγμή που γράφτηκε η Αποκάλυψη, ο Ιησούς είχε μεταμορφωθεί σε έναν εκδικητικό δαίμονα που ορκίστηκε να δολοφονήσει προσωπικά παιδιά για τις αμαρτίες της μητέρας τους στις επιστολές προς τις εκκλησίες (κεφάλαιο δεύτερο). Ο Ιησούς και οι Άγγελοι προφητεύτηκαν να δολοφονήσουν το 1/3 όλης της χερσαίας και της θαλάσσιας ζωής, που θα ήταν δισεκατομμύρια ανθρώπινα όντα και τρισεκατομμύρια ζώα.
Δεν είχαν τελειώσει οι κινητήριες δυνάμεις και οι δονητές του πρώιμου Χριστιανισμού και τελικά θα έβρισκαν τη σαθρή «Τριάδα» που δεν μπορεί να βρεθεί πουθενά στη Βίβλο.
Έτσι βλέπουμε τον Ιησού να εξελίσσεται από άνθρωπο που δεν ήταν θεός, σε ημίθεο, σε κάποιον που ήταν «με τον» θεό από την αρχή, σε έναν παντογνώστη δαίμονα ικανό να καταστρέψει τον κόσμο και τελικά στο ένα τρίτο του υπέρτατου θεού. .
Όχι πολύ πειστικό, έτσι;
από τον Michael R. Burch
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου