«Σαν συναντήσεις έναν ιερέα και έναν Άγγελο θα χαιρετήσεις πρώτα τον ιερέα και μετά τον Άγγελο» (Από το Γεροντικό)!!Βέβαια οι Άγγελοι δεν πηδούν διότι είναι ανύπαρκτοι οι παπάδες ζουν ανάμεσά μας και
ασελγούν στα ανήλικα παιδιά!!Γι' αυτό μακριά τα παιδιά απο τους παπάδες!!
Ο κληρικός. Ο ιερέας, δεν είναι ο οποιοσδήποτε τον οποίον συναντάμε και με τον οποίον συναλλασόμεθα στην καθημερινή μας ζωή.Είναι ο δυνάστης του λαού!!
Η Ιεροσύνη του. Το Λειτούργημά του. Το Σχήμα του. Η Αποστολή του.Ο σκοταδισμός του!!
Η Παρουσία του, τον θέτουν και τον θέλουν ή του επιβάλλουν να είναι και Εντός και Εκτός του «κόσμου τούτου».Είναι από άλλον πλανήτη""Δηλαδή είναι παπα-εξωγήινος στερεότυπους κοσμικούς χαιρετισμούς: «Καλημέρα», «Καλησπέρα», «Καληνύχτα». Ή, «να 'σαι πάντα καλά», «να περνάμε καλά», «άντε γεια», «τα λέμε», που ανταλλάσσουν οι λαϊκοί μεταξύ τους. Θεόν ημών άνοδος γίνεται», απευθύνουμε με ταπείνωση και με ευλάβεια το : «Ευλογείτε πάτερ» και Εκείνος με συνείδηση της υψηλής, της αγίας και ιερής αποστολής Του, ως πνευματικός Φάρος Φωτός Χριστού, ως λειτουργός των αγίων μυστηρίων της Εκκλησίας του Εσταυρωμένου και αναστημένου Ιησού, ως Ορθόδοξη παρουσία- μαρτυρία, ως πατέρας όλων, με σεμνότητα και παρρησία απαντά : «Ο Κύριος».ΓΙΑΧΒΕ)!!!!
Η θρησκευτική - Χριστιανική αγωγή, η Ελληνορθόδοξη πατερική παράδοση, ο πολιτισμός μας, η ιστορία μας, η ευγένεια ψυχής δεν επιτρέπουν ν' απευθύνουμε στον κληρικό τους!!Καλό είναι όταν τα λέτε αυτά να φυλάτε τα οπίσθια σας!!
Σ' έναν κληρικό οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και αν τον συναντήσουμε εντός ή εκτός του Ιερού Ναού, με μια ελαφρά κλίση της κεφαλής προς τα κάτω, «δια καταδύσεως !!Αν κάνεις αυτή την μαλακ@@ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ,αν είσαι κορίτσι θα βρεθείς έγκυος και αν είσαι αγόρι κουνιστός!!
ΕΤΣΙ ΦΙΛΑΝΕ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΚΛΕΦΤΕΣ!
ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥ ΣΙΝΑΦΙΟΥ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΡΟΔΟΤΟΣ
[1.135.1] Οι Πέρσες είναι λαός που δέχεται ξένα έθιμα περισσότερο από κάθε άλλον: Φορούν λ.χ. τη μηδική στολή, επειδή βρήκαν πως είναι πιο όμορφη από τη δική τους, και στον πόλεμο πάλι τους αιγυπτιακούς θώρακες. Έμαθαν ακόμη να επιδίδονται σε κάθε είδους απόλαυση, και σμίγουν και με αγόρια, πράγμα που το έμαθαν από τους Έλληνες. https://www.greek-language.gr/digitalResources/ancient_greek/library/browse.html?text_id=30&page=25
ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ
Η εξάπλωση της παιδεραστίας
και ομοφυλοφιλίας
στον αρχαίο ελληνικό κόσμο
.………………………………………………..
»Παιδιά χαριτωμένα, γόνοι λαμπρών γονέων,
»μην αρνείσθε τα κάλλη σας στη συντροφιά γενναίων,
»γιατί μαζί με την ανδρεία κι ο έρωτας, που λύνει πόδια
»φωλιάζει και ανθοφορεί στις πόλεις της Χαλκίδας».
Παροιμιώδης λόγω της παιδεραστίας των χαλκιδέων έμεινε η έκφραση «χαλκιδίζειν», αν και ορισμένοι την ερμηνεύουν «επί των γλισχρευομένων», γιατί διακωμωδούνταν και για την φιλαργυρία τους. Στους χαλκιδείς αναφέρεται και η άλλη παροιμιώδης έκφραση «φικιδίζειν» καθαρά για τις παιδεραστικές τους τάσεις. (Λεξικό Σουΐδα, λήμμα χαλκιδίζειν).
Σίφνος
Οι σίφνιοι προτιμούσαν τις ασελγείς χειρονομίες προς τους νεαρούς. Αυτή η διαστροφή αναφέρεται σε όλη την αρχαία Ελλάδα ως «σιφνιάζειν» ή «σίφνιος αρραβών». («Διαβέβληνται γαρ οι σίφνιοι ως παιδικοίς χρώμενοι σιφνιάσαι ουν το σκιμαλίσαι», Ησύχιος, λήμμα Σιφνιάζειν, καταδακτυλίζειν).
Ο Ξενοφών σημειώνει ότι «εν πολλαίς γαρ των πόλεων οι νόμοι ουκ εναντιούνται ταις προς τους παίδας επιθυμίαις». (Λακ. Πολ., Βʼ 14).
Χίος
Ίδια σημασία με το «σιφνιάζειν» είχε και η αντίστοιχη λέξη για τη Χίο: «χιάζειν».
Στη Χίο φαίνεται πως καλλιεργούσαν το ενιαίο φύλο (unisex), γιατί τελούσαν αγωνίσματα, όπου πάλευαν γυμνά αγόρια και κορίτσια. (Αθήναιος, 13,20 – 566e).
Θεσσαλία
Αναφέρει ο Θεόκριτος (Αΐτας, 12-14) ότι οι δόκιμοι όροι για τους παιδεραστές και τους νεαρούς ερώμενους στην περιοχή αυτή ήταν είσπνηλος και αΐτας, όπως ακριβώς και σε άλλες περιοχές του ελλαδικού χώρου, όπου άκμαζε η παιδεραστία.
Λέσβος
Μερικοί μόνο διακριτικοί υπαινιγμοί και μερικές ενδείξεις σε εικόνες μοιάζουν να παραπέμπουν σε ερωτικές σχέσεις μεταξύ γυναικών κατά την αρχαιότητα, τις οποίες το ασφυκτικό περιβάλλον του γυναικωνίτη θα μπορούσε να ενθαρρύνει. Μοναδική παραμένει η περίπτωση της ποιήτριας Σαπφούς, η οποία είχε ιδρύσει στη Λέσβο ένα είδος παρθεναγωγείου για νεαρά κορίτσια.
Σε ένα από τα ελάχιστα ποιήματά της, που έχουν σωθεί, εκφράζει το φλογερό πόθο, που της άναψε μια από τις νεαρές μαθήτριές της:
«Η γλώσσα μου βουβαίνεται, μια λεπτή φωτιά τρέχει κάτω από το δέρμα μου, τα μάτια μου δεν βλέπουν τίποτε πια, τʼ αυτιά μου βουίζουν, κρύος ιδρώτας με λούζει, η καρδιά μου τρέμει, χλωμιάζω και μου φαίνεται, ότι το τέλος μου πλησιάζει».
………………………………………………..
https://www.freeinquiry.gr/articles/erevnes/me-taxytita-molysmatikis-astheneias/4101.html
τραβά γαμησου εσύ και το μπουρδελο σου τριμαλακα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘίχτηκαν οι υποκριτές χριστιανοταλιμπάν και αραδιάζουν τις παπαριές τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή