ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

Η ΑΣΠΙΔΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΚΤΟΡΑ!!!!ΒΙΝΤΕΟ!!

 Η ασπίδα του Αχιλλέα [Βίντεο] 

 ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΜΑΤΑΙΑ 2000 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥ ΕΜΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΑΣ  ΤΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ!!
H «Ασπίδα του Αχιλλέα» είναι η ασπίδα που χρησιμοποίησε ο Αχιλλέας για να πολεμήσει τον Έκτορα. Ο Όμηρος αφιερώνει στην ασπίδα του Αχιλλέα τουλάχιστον 134 στίχους στην Ιλιάδα, το απόσπασμα της οποίας είχαν ονομάσει οι αρχαίοι «οπλοποιία». Στο έπος, ο Αχιλλέας έχει χάσει την πανοπλία του, μετά το δανεισμό της στον σύντροφό του, τον Πάτροκλο. Ο Πάτροκλος έχει σκοτωθεί στη μάχη από τον Έκτορα ο οποίος πήρε τα όπλα του ως λάφυρα. Η μητέρα του Αχιλλέα, η Θέτις ζητάει από το θεό Ήφαιστο να σφυρηλατήσει μια καινούργια πανοπλία για τον γιό της. O Αχιλλέας, γιος του Πηλέα και της Νηρηίδας Θέτιδας, ήταν ο πιο ικανός και άξιος πολεμιστής από τους Αχαιούς ήρωες. Η προσπάθεια της μητέρας του να τον κρατήσει μακριά από τον πόλεμο, στέλνοντάς τον στη Σκύρο, αποδείχτηκε άκαρπη. Αν και δεν είχε δεσμευτεί με όρκο, ο Αχιλλέας αποφασίζει να ακολουθήσει τους Αχαιούς στον πόλεμο, έχοντας επίγνωση των ικανοτήτων του, του ιδιαίτερου ρόλου που θα παίξει ο ίδιος στη διεξαγωγή του πολέμου, καθώς και του γεγονότος ότι, εξαιτίας της απόφασης αυτής, θα βρει κατά πάσα πιθανότητα πρόωρο θάνατο. Για την κατασκευή της ασπίδας του Αχιλλέα επιστράτευσαν και ο Ήφαιστος και ο Όμηρος όλη τους την τέχνη. Η ασπίδα του Αχιλλέα είναι ένας ύμνος στην τεχνολογία, μια ποιητική παρουσίαση του πλέον περίφημου σε τέχνη έργου της ομηρικής εποχής. H περιγραφή του έργου: Και φτιάχνει πρώτα μια τρανή και στιβαρή ασπίδα παντού στολίζοντάς τη. Και βάζει γύρω της λαμπρό τρίφυλλο μεταλλικό στεφάνι, όπου δένει το λουρί το ασημένιο.Πέντε μετάλλου στρώματα έχει η ασπίδα. Σκαλίζει πάνω της πολλά στολίδια, με τη σοφή των δυο χεριών του τέχνη. Στη μια μέρα φτιάχνει τη γη, τον ουρανό στην άλλη, αλλού τη θάλασσα και τον ακούραστο ήλιο και τη σελήνη ολόγεμη. Σ' άλλη μεριά τα ζώδια όλα φτιάχνει, τα άστρα που στεφανώνουν τον ουρανό. Τις Πλειάδες και τις Υάδες και το δυνατό Ωρίωνα παραφυλάει και μόνο αυτή μες στα νερά του Ωκεανού δε λούζεται. Φτιάχνει και δυο όμορφες πόλεις θνητών ανθρώπων. Στη μια γάμοι γίνονται, συμπόσια μεγάλα, νύφες προβάλλουν από τα σπίτια τους και οι λαμπαδηφόροι από την πόλη περνούν κι αντιλαλούν τραγούδια, γαμήλια, πολλά. Νέοι χορευτές στριφογυρνούν κι ανάμεσα τους κιθάρες και αυλοί παίζουν. Οι γυναίκες μπροστά στην πόρτα στέκονται και θαυμάζουν. Κόσμος συρρέει στην αγορά, όπου καβγάς θεριεύει. Δυο άντρες εκεί μαλώνουνε για την εξαγορά ενός άντρα σκοτωμένου. Ο ένας λέει πως τα έχει όλα ξεπληρώσει και βεβαιώνει το λαό ενώ ο άλλος ισχυρίζεται πως τίποτα δεν πήρε. Και οι δυο τέλος θέλουν στο δικαστή να πάνε, απόφαση να βγάλει. Οι άνθρωποι γύρω και τους δυο τους επιδοκιμάζουν και τους υποστηρίζουν. Οι κήρυκες τον κόσμο συγκρατούσαν και οι γέροντες κάθονται πάνω σε λαξεμένους λίθους, μέσα στον κύκλο τον ιερό, στα χέρια τους κρατώντας τα ραβδιά των μεγαλόφωνων κηρύκων. Η ασπίδα του Αχιλλέα. Δείτε το βίντεο...

4 σχόλια:

  1. Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ ΤΟΝ ΕΚΤΟΡΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΣΟΝΟΘΕΟΣ Ο ΩΡΟΣ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ.
    Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΟΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ.
    ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΕΟΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΣ ΜΑΣΟΝΟΘΕΟΣ Ο ΩΡΟΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΤΡΩΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΛΑΜΜΕΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.

    Τρομαχτική η κλαγγή του αργυρού του τόξου ακούστηκε
    Πρώτα τις μούλες τόξεψε, τα γρήγορα μετά σκυλιά
    Τέλος επάνω τους τα αιχμηρά του βέλη ρίχνει-
    Τους εξόντωνε. Φλόγιζαν οι φωτιές για τους νεκρούς αδιάκοπα.
    Μέρες εννιά τα βέλη του θεού στόχευαν το στρατό...
    Α 49-53 (μτφρ. Δ.Ν.Μαρωνίτης)

    Ας δούμε όμως μερικά από τα χαρακτηριστικά επεισόδια των
    επεμβάσεών του είναι συνοπτικά τα παρακάτω

    ● σώζει τον Αινεία, βαριά τραυματισμένο από το χέρι του Διομήδη
    και βάζει στη θέση του ένα ομοίωμά του, να πολεμούν γύρω από αυτό οι
    αντίπαλοι, ενώ τον ίδιο τον παίρνει μαζί του στην Πέργαμο και τον
    παραδίδει στη Λητώ και την Άρτεμη να τον γιατρέψουν (Ραψωδία Ε).
    ● στήνει όρθιο στα πόδια του τον Έκτορα, όταν ο Αίας τον χτύπησε μ’
    έναν πελώριο βράχο και τον ξάπλωσε στο χώμα (Ραψωδία Ζ).
    ● κάνει το χέρι του Τεύκρου ν’ αστοχήσει εννιά φορές, ενώ και τις
    εννιά είχε σημαδέψει σωστά τον Έκτορα (Ραψωδία Η).
    ● Όταν η Ήρα αποκοιμίζοντας τον Δία, βρίσκει την ευκαιρία μαζί με
    την Αθηνά, και τον Ποσειδώνα, να αποδεκατίσει τους Τρώες, ο Απόλλων
    σταλμένος από το Δία και φορώντας την αιγίδα του στη μάχη, αλλάζει
    την κατάσταση κι οδηγεί τους Τρώες ως τα καράβια των Ελλήνων
    (Ραψωδία Ο).
    4
    ● Όταν ο Πάτροκλος, νικάει, σκοτώνει και ξαρματώνει τον
    Σαρπηδόνα, το βασιλιά της Λυκίας, ο Απόλλων σηκώνει το νεκρό, τον
    λούζει, τον μυρώνει, τον στολίζει βασιλικά και τον εμπιστεύεται στα δύο
    του αδέλφια, τον Ύπνο και το Θάνατο, να τον μεταφέρουν στον τόπο του
    και να τον αποθέσουν ανάμεσα στο λαό του (Ραψωδία Π).
    ● Όταν πάλι ο Πάτροκλος απειλεί να πατήσει το κάστρο της Τροίας
    και κάνει τρεις επιθέσεις απανωτές στα τείχη της, ο ίδιος ο Απόλλων τον
    αποκρούει και στις τρεις κι ύστερα βγάζει μπροστά τον Έκτορα, να
    μετρηθεί μαζί του. Ο ίδιος ο Απόλλων χτυπάει τον Πάτροκλο
    κατακέφαλα και τον ξαρμάτωσε κι άφησε τον Έκτορα να τον
    αποτελειώσει (Ραψωδία Π).
    ● Όταν μετά το θάνατο του Πάτροκλου οι Έλληνες γύρω από το
    Μενέλαο απωθούν ξανά τους Τρώες, ο Απόλλων τους συγκρατεί.
    Και σαν μπαίνει στον πόλεμο ο Αχιλλέας, ο Απόλλων τοποθετεί
    απέναντί του μια τον Αινεία και μια τον Έκτορα, και ο ίδιος τους
    εξαφανίζει από τα μάτια του αντιπάλου, κάθε φορά που πλησιάζει το
    τέλος τους (Ραψωδία Φ).
    Και μόνο όταν ο Δίας ρίχνει στη ζυγαριά τη ζωή του Αχιλλέα και του
    Έκτορα και η ζυγαριά δείχνει το τέλος του δεύτερου, τότε μόνο ο
    Απόλλων εγκαταλείπει κάθε προσπάθεια για να σώσει τον Έκτορα από
    τα χέρια του Αχιλλέα (Ραψωδία Χ) .
    ● Τέλος, μετά το σκοτωμό του Έκτορα, ο Απόλλων φροντίζει να
    κρατήσει μακριά από το σώμα του τα σκυλιά και τα όρνια και ζητάει από
    το Δία να στείλει τον πατέρα του νεκρού, τον Πρίαμο, με δώρα στον
    Αχιλλέα, για να θάψει με τις τιμές που του αξίζουν το σώμα του
    πολεμιστή (Ραψωδία Ω).
    Οι περιπτώσεις των παρεμβάσεων του προστάτη των Τρώων είναι
    λοιπόν αρκετές και καθοριστικές. Έχει διατυπωθεί η άποψη πως αυτή η
    μεροληψία του Απόλλωνα υπέρ των Τρώων, και ειδικότερα για χάρη
    ορισμένων εμβληματικών μορφών της φυλής ( Αινείας, Έκτωρ, αρχιερέας
    Χρύσης, βασιλιάς της Λυκίας Σαρπηδών) πρέπει να αποδοθεί στη
    μικρασιατική καταγωγή αυτού του θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΕΛΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ!!

      Διαγραφή
    2. ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΣΤΟ ΔΑΦΝΙ ΕΙΜΑΙ ΡΕ ΨΩΝΙΣΜΕΝΟ 12ΘΕΪΣΤΙΚΟ ΤΑΓΑΡΙ. ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΟΡΕΣΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΤΟΝ ΖΟΥΡΛΟΜΑΝΔΥΑ . ΤΟΝ ΕΧΩ ΦΟΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΜΠΟΣΟΥΣ ΣΑΛΕΜΕΝΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ..

      Διαγραφή
  2. εσένα πρέπει να κοιτάξει ψυχίατρος τριμαλακα απολλωνιε.. 😂 😂 😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή