ΟΤΑΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΑΦΙΑ ΛΕΕΙ ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΝΝΟΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ!!ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΔΑΦΙΟ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ!!
Ανανίας και Σαπφείρα...
Ανατρέχοντας κανείς στις «Πράξεις των Αποστόλων» (δ΄ 32-37) διαβάζει ότι το πλήθος των πιστευσάντων είχε μία καρδιά και μία ψυχή, και κανείς τους δεν ισχυριζόταν πλέον ότι είχε
|δικά του υπάρχοντα, αλλά έλεγαν ότι «άπαντα κοινά». Και ενώ αυτό φαίνεται ως κοινοκτημοσύνη, στο επόμενο εδάφιο (δ΄ 34) αποκαλύπτεται ότι με το πρόσχημα της «αδελφοσύνης» (όπως κάνουν και πολλές βλαβερές σέχτες σήμερα) οι Απόστολοι είχαν στήσει μία επικερδή επιχείρηση εις βάρος των οπαδών τους. Πως; Μεταφράζει ο Τρεμπέλας: «Διότι όσοι ήσαν ιδιοκτήται χωραφιών ή σπιτιών, τα επώλουν και έφερον την εις χρήματα αξίαν των πωλουμένων κτημάτων και έθετον αυτήν κατά γης κοντά εις τα πόδια των Αποστόλων».
Λες και ήταν οι «θεόπνευστοι» Απόστολοι τίποτα σατράπες που τους κατέβαλαν οι δουλοπάροικοί τους, γονατιστοί, δίπλα στα «θεία» πόδια τους το αντίτιμο των ξεπουλημένων περιουσιών τους. Και ύστερα μάς φταίνε οι διάφοροι περιφερόμενοι τσαρλατάνοι, γκουρού, μέντιουμ και χαρτορίχτρες που τρώνε τις περιουσίες τού κοσμάκη ...; Βλέπετε, αν οι απατεώνες βρίσκονται εκτός Εκκλησίας ή υπηρετούν άλλη θρησκεία από τη χριστιανική είναι κατακριτέοι. Όταν όμως τα ίδια γίνονται από τους «θεόπνευστους», τότε το έγκλημα και η οικονομική απάτη καθαγιάζονται. Στις «Πράξεις» μάλιστα αναφέρεται επωνύμως και ένα τέτοιο θύμα, ο Ιωσής, Ιουδαίος από την Κύπρο, ο οποίος «είχε στην κυριότητά του ένα αγρόν. Και αφού τον επώλησεν, έφερε το χρήμα, που εισέπραξε, και το έθεσεν εμπρός εις τα πόδια των Αποστόλων» («Αι Πράξεις», δ΄37).
Δεν ήταν όμως όλοι οι νεοφώτιστοι Ναζωραίοι κορόιδα. Ο Ανανίας και η γυναίκα του Σαπφείρα ήταν δύο από αυτούς που πείστηκαν ή πιέστηκαν (ένα γιώτα αλλάζει θέση μεταξύ των δύο λέξεων) να πουλήσουν το χωράφι τους. Όπως αναφέρεται στις «Πράξεις» (ε΄ 1-11) ο Ανανίας αποφάσισε να μην παραδώσει όλα το αντίτιμο της πώλησης μπροστά στα πόδια των Αποστόλων, αλλά ένα μέρος και το άλλο να το κρατήσει για λογαριασμό του. Δικό του δεν ήταν στην τελική; Έτσι, «και αφού έφερε το υπόλοιπο ποσό από τα χρήματα, το έθεσε κατά γης εμπρός εις τα πόδια των Αποστόλων, προσποιούμενος ότι αυτό ήταν ολόκληρο το αντίτιμο του αγρού» («Πράξεις», ε΄ 2).
Αλλά η ανάκριση των, στην κυριολεξία, «θεόπνευστων» δραχμοφονιάδων δεν σταμάτησε εκεί. Τρεις ώρες μετά εμφανίζεται ενώπιον της σύναξης των Αποστόλων η γυναίκα του νεκρού, η οποία αγνοούσε τον «κεραυνοβόλο» θάνατο του ανδρός της. Ο «φιλεύσπλαχνος» Πέτρος, αντί να παρηγορήσει τη χήρα, ή έστω να τη συλλυπηθεί, αρχίζει αμέσως, χωρίς να της αποκαλύψει το χαμό του άνδρα της, να την ανακρίνει και εκείνη με τη σειρά της:
Και έτσι, με μεθόδους που θυμίζουν μαφία, τιμωρήθηκε με θάνατο το ζευγάρεπειδή δεν θέλησε να καταθέσει όλη του την περιουσία παρά πόδας των αποστόλων! Και ο μεγάλος φόβος που κυρίευσε την πρώτη χριστιανική Εκκλησία, στάθηκε αρκετός για να μη διανοηθεί άλλο πρόβατο να κρύψει ούτε μία δραχμή από τους δραχμοφονιάδες!
Ωστόσο, παραμένει ένα ερώτημα. Ποιος δολοφόνησε το ζευγάρι; Μήπως ο «πανάγαθος» Θεός; Αυτό μοιάζει εξωφρενικό. Τότε ποιος;
Ο φιλόσοφος Πορφύριος κατηγορεί ευθέως τον Πέτρο ως φονιά:
Έχοντας λοιπόν την αποστολική Εκκλησία ως πρότυπο, το χριστιανικό ιερατείο διατήρησε τις ίδιες άνομες μεθόδους πλουτισμού, απαράλλακτες για ολόκληρους αιώνες έως και σήμερα.
Μοίρασε τα υπάρχοντά σου με το Χριστό, κάνε τον και στην εδώ ζωή συγκληρονόμο!!! Του "Αγίου" Ιωάννη του Χρυσοστόμου!!
Και συ, λοιπόν, δεν μπορείς να ασκήσεις την ακτημοσύνη; Δώσε κάτι από αυτά που έχεις. Δεν μπορείς να σηκώσεις το φορτίο εκείνο; Μοίρασε τα υπάρχοντά σου με το Χριστό.
Δε θέλεις να του τα παραχωρήσεις όλα; Δώσε του έστω και τα μισά, ή ακόμη και το ένα τρίτο. Κάνε τον και στην εδώ ζωή συγκληρονόμο. Όσα δώσεις σ' εκείνον, τα δίνεις στον εαυτό σου.
Δεν ακούς τί λέει ο Προφήτης; «Τους συγγενείς σου δε θα τους περιφρονήσεις» (Ησ. 58,7). Αν, λοιπόν, δεν πρέπει να περιφρονούμε τους συγγενείς μας, πολύ περισσότερο δεν πρέπει να περιφρονείς τον Δεσπότη που σου έχει όχι μόνο το δικαίωμα της κυριότητος, αλλά και της συγγένειας και άλλα ακόμη πολύ περισσότερα. Σε έκανε, βέβαια, μέτοχο των αγαθών του, χωρίς να πάρει, μάλιστα, τίποτε από σένα, αλλά και πρώτος έκανε την αρχή της ανέκφραστης αυτής ευεργεσίας. Επομένως, πώς δεν είναι υπόδειξη της πιο μεγάλης ανοησίας, το να μη γίνει κάποιος φιλάνθρωπος ούτε και γι' αυτήν, έστω, τη δωρεά, ούτε να δώσει αμοιβή για τη χάρη, και να προσφέρει κάτι το μηδαμινό μπροστά σε αυτά τα τόσο μεγάλα και σπουδαία που έχει δεχθεί;
Διότι αυτός σε έκανε κληρονόμο των ουρανών, ενώ εσύ δεν του δίνεις ούτε κάτι από αυτά που έχεις πάνω στη γη. Αυτός, και χωρίς καμία δική σου προκοπή, αλλά αν και ήσουν εχθρός του, σε συμφιλίωσε με τον εαυτό του, εσύ δεν δίνεις ούτε σ' αυτόν, που είναι φίλος σου και ευεργέτης σου; Άραγε δε θα ήταν δίκαιο, πριν από τη βασιλεία και πριν από όλες τις δωρεές, να τον ευγνωμονεί κάποιος μόνο για τις δωρεές; Διότι και οι δούλοι, όταν προσκαλούν τους κυρίους τους, για να τους προσφέρουν γεύμα, πιστεύουν ότι δεν προσφέρουν, αλλ' ότι δέχονται. Εδώ, όμως, έγινε το αντίθετο. Διότι δεν κάλεσε ο δούλος τον κύριο, αλλά ο κύριος πρώτος κάλεσε το δούλο του στο τραπέζι του. Εσύ, όμως, δεν τον προσκαλείς ούτε και μετά από αυτό; Πρώτος σε έβαλε μέσα στο σπίτι του εσύ δεν το κάνεις ούτε και δεύτερος; Αυτός, όταν εσύ ήσουν γυμνός, σε έντυσε εσύ και μετά από αυτά, τώρα που είναι ξένος, δεν τον βάζεις στο σπίτι σου; Πρώτος σε πότισε από το ποτήρι του εσύ δεν του δίνεις ούτε κρύο νερό; Σε πότισε με το Άγιο Πνεύμα, εσύ δεν ικανοποιείς ούτε τη σωματική του δίψα; Αυτός, αν και είσαι άξιος για την κόλαση, σε πότισε με το Πνεύμα εσύ, αν και διψά, τον περιφρονείς και μάλιστα, όταν όλα αυτά πρόκειται να τα κάνεις από τις δικές του δωρεές! Δεν το νομίζεις, δηλαδή, σπουδαίο πράγμα το να κρατήσεις στα χέρια σου το ποτήρι από το οποίο πρόκειται να πιει νερό ο Χριστός και να το φέρεις στο στόμα σου; Δεν βλέπεις ότι μόνο στον ιερέα επιτρέπεται να προσφέρει το ποτήρι του αίματος; Εγώ, όμως, λέει, δεν σου τα ζητώ όλα αυτά με λεπτομέρεια, αλλά τα δέχομαι, και αν ακόμη συ ο ίδιος το προσφέρεις, χωρίς να είσαι ιερέας. Και αν ακόμη είσαι λαϊκός, δεν σε αποφεύγω. Και δε ζητώ να μου δώσεις αυτό που σου έδωσα. Διότι δεν σου ζητώ αίμα, αλλά κρύο νερό. Σκέψου καλά ποιόν ποτίζεις και φρίξε. Σκέψου ότι εσύ γίνεσαι ιερέας του Χριστού, δίνοντας με τα ίδια σου τα χέρια, όχι σάρκα, άλλα ψωμί όχι αίμα, άλλα ένα ποτήρι με κρύο νερό. Σε έντυσε με το ένδυμα της σωτηρίας, σε έντυσε με τον ίδιο τον εαυτό του. Εσύ ντύσε τον έστω και με το ένδυμα του δούλου. Σε δόξασε στους ουρανούς. Εσύ, τουλάχιστον, απάλλαξέ τον από τη φρίκη και τη γυμνότητα και την ντροπή. Σε έκανε συμπολίτη των αγγέλων. Εσύ δώσε του έστω μόνο τη στέγη, δέξου τον στο σπίτι σου, έστω όπως θα δεχόσουν και τον υπηρέτη σου. Δεν περιφρονώ αυτό το καταφύγιο, και αν ακόμη για χάρη σου άνοιξα ολόκληρο τον ουρανό. Σε απάλλαξα από πάρα πολύ γερή φυλακή. Εγώ δε ζητώ αυτό, ούτε και λέω, απάλλαξέ με και συ αλλά όταν θα είμαι δεμένος και μόνο με συμπάθεια να με δεις, αυτό είναι αρκετό για να με παρηγορήσει. Εγώ, ενώ ήσουν νεκρός, σε ανέστησα. Δε ζητώ, όμως, το ίδιο και από σένα. Αλλά λέω, απλά να με επισκεφθεις όταν είμαι άρρωστος. Όταν, λοιπόν, είναι τόσο μεγάλα αυτά που μας έχει δώσει και πολύ μικρά αυτά που μας ζητάει, και δεν του δίνουμε ούτε αυτά, άραγε για πόση τιμωρία είμαστε άξιοι; Δικαιολογημένα θα οδηγηθούμε στην αιώνια φωτιά, που έχει ετοιμασθεί για το διάβολο και τους αγγέλους του, αφού είμαστε πιο αναίσθητοι και από τις πέτρες. Διότι, πες μου, πόση μεγάλη είναι η αναισθησία μας, που, αν και δεχθήκαμε τόσα πολλά και πρόκειται να δεχθούμε και ακόμη περισσότερα, παραμένουμε δούλοι των χρημάτων, τα οποία ύστερα από λίγο, και χωρίς να το θέλουμε, θα τα αποχωρισθούμε;
Και άλλοι, βέβαια, έδωσαν και την ψυχή τους και έχυσαν και το αίμα τους εσύ, όμως, δεν πετάς ούτε και αυτά που είναι άχρηστα για χάρη των ουρανών και τόσων στεφάνων! Και ποιάς συγγνώμης θα ήσουν άξιος, ποιάς απολογίας, τη στιγμή, που για τον σπόρο της γης τα κάνεις όλα με πολλή ευχαρίστηση, και δανείζεις στους ανθρώπους, χωρίς καμμία φειδώ, όταν, όμως, πρόκειται να φιλοξενήσεις τον Κύριό σου, διά μέσου αυτών που έχουν ανάγκη, γίνεσαι τόσο σκληρός και απάνθρωπος; Όλα, λοιπόν, αυτά, αφού τα χαράξουμε βαθειά στο νου μας, και σκεφθούμε καλά όσα έχουμε πάρει, και αυτά που ζητάμε από το Θεό, ας συγκεντρώσουμε όλο το ενδιαφέρον μας στα πνευματικά πράγματα. Ας γίνουμε επί τέλους ήπιοι και φιλάνθρωποι, για να μη σύρουμε πάνω μας την ανυπόφορη καταδίκη. Διότι τί δεν μπορεί να μας καταδικάσει; Οι τόσο πολλές και τόσο σπουδαίες δωρεές του Θεού; Το ότι δεν φροντίσαμε για κάτι το αξιόλογο; Το ότι ενδιαφερθήκαμε για τέτοια πράγματα, τα οποία θα αφήσουμε εδώ και αν ακόμη δεν το θέλουμε; Το ότι συγκεντρώσαμε όλο το ενδιαφέρον μας και την αγάπη μας στα πράγματα του κόσμου; Το καθένα από αυτά και μόνο του μπορεί να μας καταδικάσει. Όταν, όμως, συγκεντρωθούν όλα μαζί, ποιά θα είναι η ελπίδα μας για τη σωτηρία μας; Για ν' αποφύγουμε, λοιπόν, όλη αυτή την καταδίκη, ας δείξουμε κάποια γενναιοδωρία στους φτωχούς. Διότι έτσι θα απολαύσουμε όλα τα αγαθά, και τα εδώ και τα εκεί, τα οποία εύχομαι να επιτύχουμε όλοι μας με τη χάρη και τη φιλανθρωπία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού...
Και άλλοι, βέβαια, έδωσαν και την ψυχή τους και έχυσαν και το αίμα τους εσύ, όμως, δεν πετάς ούτε και αυτά που είναι άχρηστα για χάρη των ουρανών και τόσων στεφάνων! Και ποιάς συγγνώμης θα ήσουν άξιος, ποιάς απολογίας, τη στιγμή, που για τον σπόρο της γης τα κάνεις όλα με πολλή ευχαρίστηση, και δανείζεις στους ανθρώπους, χωρίς καμμία φειδώ, όταν, όμως, πρόκειται να φιλοξενήσεις τον Κύριό σου, διά μέσου αυτών που έχουν ανάγκη, γίνεσαι τόσο σκληρός και απάνθρωπος; Όλα, λοιπόν, αυτά, αφού τα χαράξουμε βαθειά στο νου μας, και σκεφθούμε καλά όσα έχουμε πάρει, και αυτά που ζητάμε από το Θεό, ας συγκεντρώσουμε όλο το ενδιαφέρον μας στα πνευματικά πράγματα. Ας γίνουμε επί τέλους ήπιοι και φιλάνθρωποι, για να μη σύρουμε πάνω μας την ανυπόφορη καταδίκη. Διότι τί δεν μπορεί να μας καταδικάσει; Οι τόσο πολλές και τόσο σπουδαίες δωρεές του Θεού; Το ότι δεν φροντίσαμε για κάτι το αξιόλογο; Το ότι ενδιαφερθήκαμε για τέτοια πράγματα, τα οποία θα αφήσουμε εδώ και αν ακόμη δεν το θέλουμε; Το ότι συγκεντρώσαμε όλο το ενδιαφέρον μας και την αγάπη μας στα πράγματα του κόσμου; Το καθένα από αυτά και μόνο του μπορεί να μας καταδικάσει. Όταν, όμως, συγκεντρωθούν όλα μαζί, ποιά θα είναι η ελπίδα μας για τη σωτηρία μας; Για ν' αποφύγουμε, λοιπόν, όλη αυτή την καταδίκη, ας δείξουμε κάποια γενναιοδωρία στους φτωχούς. Διότι έτσι θα απολαύσουμε όλα τα αγαθά, και τα εδώ και τα εκεί, τα οποία εύχομαι να επιτύχουμε όλοι μας με τη χάρη και τη φιλανθρωπία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού...
https://www.freeinquiry.gr/single-post.php?id=4292
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΙ ΟΙ ΛΩΠΟΔΥΤΕΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΛΩΠΟΔΥΤΕΣ ΟΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΕΝΤΡΟ
ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗΣ
Ο πραγματικός ρόλος
του μαντείου των Δελφών
Χρηματισμός από παντού
Κατά την αρχαϊκή περίοδο, όταν το μαντείο των Δελφών ήταν στην ακμή του, αρκετοί ηγεμόνες της Μικράς Ασίας θέλησαν να νομιμοποιήσουν την εξουσία τους αναφερόμενοι σε χρησμούς που τους έδωσε η Πυθία. Στις αρχές του 7ου αι. π.Χ., όπως ιστορεί ο Ηρόδοτος, ο μονάρχης της Φρυγίας Μίδας, για να διασφαλίσει τον προσδοκώμενο χρησμό, αφιέρωσε στους Δελφούς τον βασιλικό του θρόνο, όπου καθόταν και δίκαζε. Ο Γύγης, τύραννος των Σάρδεων, έστειλε πολλά χρυσά αφιερώματα στο μαντείο για να αποκτήσει χρησμό κατά των αντιπάλων του (Α΄ 13). Το μαντείο προφήτεψε ότι η δυναστεία του Γύγη θα διαρκέσει πέντε γενεές!
Ο μονάρχης της Λυδίας Κροίσος, διεκδικώντας την κατάκτηση της Περσίας, έστειλε τα πιο πλούσια δώρα στους Δελφούς. Κατά τον Ηρόδοτο προσέφερε τρεις χιλιάδες ζώα για θυσία. Επάνω σε ένα σωρό ξύλα τοποθέτησε επίχρυσα και επάργυρα κρεβάτια, χρυσές φιάλες και πορφύρες. Όλα αυτά προσφέρθηκαν με εντολή του Κροίσου για να εξασφαλίσει την εύνοια του Απόλλωνα (ένθ. αν. Α΄ 50). Ύστερα από τους ευνοϊκούς χρησμούς ο Κροίσος έστειλε στο μαντείο ένα λιοντάρι από χρυσάφι πάνω σε πυραμίδα από 117 πλάκες, κράμα χρυσού και αργύρου. Επίσης, δύο τεράστιους κρατήρες, τον ένα από χρυσάφι, τον άλλον από ασήμι.
Ο Κύψελος, τύραννος της Κορίνθου, που κατοχύρωσε την εξουσία του υστέρα από χρησμό των Δελφών, έσπευσε να προσφέρει «θησαυρό», ένα μικρό ναό αφιερωμένο στον Απόλλωνα (ένθ. αν. Ε΄ 92). O Λυκούργος της Σπάρτης, θεμελίωσε την εξουσία του, αλλάζοντας το παραδοσιακό καθεστώς, με τη διασφάλιση χρησμού των Δελφών. Το μαντείο υπέδειξε διπλή βασιλεία στη Σπάρτη ─των υιών του Αριστόδημου─ και τη συνεργασία με δύο «Πύθιους» πρέσβεις της Σπάρτης στους Δελφούς.
Υπήρχαν όμως και ιδιωτικές προσφυγές στο μαντείο για χρησμούς. Όλοι υποχρεώνονταν να θυσιάσουν μια γίδα στο βωμό του μαντείου. Πολλοί, με προσφορά πλούσιων δώρων, εξασφάλιζαν, διαμέσου των χρησμών, εξαγνισμό και εξιλέωση για τα εγκλήματα τους, κυρίως φόνους (όπως γινόταν κι αργότερα με τα συγχωροχάρτια).
Ο αθηναίος Σόλων κατοχύρωσε το νομοθετικό του έργο με χρησμό ευλογίας από το μαντείο των Δελφών. Στον χρησμό υπογραμμιζόταν η συμπαράταξη του Απόλλωνα.
Η Σπάρτη, σχεδιάζοντας πολεμική εξόρμηση για κατάκτηση γειτονικής περιοχής, εξασφάλισε χρησμό που ενέκρινε κατάληψη της Τεγέας: «Μου ζητάς την Αρκαδία. Πολλά μου ζητάς... Θα σου δώσω την Τεγέα για να χορεύεις εκεί και να ψηλοπηδάς και τον ωραίο κάμπο να μετρήσεις με σχοινί και να τον μοιράσεις» (ένθ. αν. Α΄ 66).
……………………………………………………………………
https://www.freeinquiry.gr/articles/erevnes/kentro-pseydoys-kai-apatis/4292.html
ΤΟΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΨΩΡΡΕΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΛΥΜΠΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ - ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΔΕΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΥΦΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ - ΤΟΥΣ ΠΥΡΗΝΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΕΦΗΥΡΑΝ ΤΗΝ ΚΛΑΝΙΟΔΕΣΜΗ ΠΛΑΣΜΑΤΟΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥ... 100 ΔΙΣ VOLT ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΠΡΟΣΠΕΣΕΙ ΕΞΑΫΛΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ - ΤΟΥΣ ΔΙΟΓΕΝΕΙΣ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥΣ ΕΛΛΑΝΙΟΥΣ ΚΛΑΜΠΑΝΙΟΥΣ ΚΤΛ ΤΟΥΣ ΟΥΦΟΓΕΝΕΙΣ ΣΕΙΡΙΟΥΣ ΠΛΕΙΑΔΙΟΥΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΗΘΟΣ ΑΛΛΩΝ ΠΕΟΚΡΟΥΣΤΩΝ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΛΑΚΙΑ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΦΝΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΥΜΠΙΟΙ ΔΙΟΣ :
-Τα κεντρικα αστρα [ηλιοι] των πλανητικων συστηματων,εφ'οσον η κοσμικη αποστολη μας το επιβαλλει,τα διαμορφωνουμε σε πυρινες σφαιρες για εξοικονομηση ενεργειας,φωτισμου και δημιουργια συνθηκων αντιβαρυτητας και Τεταρτης Διαστασης ...
-Για να το αντιληφθειτε καλυτερα,ακολουθουμε μια μεθοδο ομοια με αυτην που χρησιμοποιουν οι τεχνιτες υαλουργιας της Γαιας,οταν κατασκευαζουν στα υαλουργεια μια κρυσταλλινη σφαιρα ...
-Την αποστολη διαμορφωσης του δικου σας ηλιου σε γιγαντια πυρινη σφαιρα,ανελαβε και εφερε εις περας,αυτον που αποκαλειτε Θεο Απολλωνα,οταν η Ανωτερα Ταξη Συμμαχων ειχε επιφορτιστει απο την Κραταια Αυτοκρατορια με την ευθυνη εποικισμου της Γαιας πριν εκατομμυρια χρονια ...
-Ο ηλιος στο αρχικο του μεγεθος ηταν πολυ μικροτερος,αλλα με δικη μας τεχνολογικη επεμβαση στο εσωτερικο του,ωθησαμε ολη την διαπυρη μαζα του κεντρου του προς την περιφερεια,το παχος της οποιας ειναι 200.000 χιλιομετρα και η ακτινα του κενου χωρου που σχηματιστηκε,ειναι στο εσωτερικο του 500.000 χιλιομετρα ... η Διαμετρος δε του ηλικου δισκου 1.400.000 χιλιομετρα ...
-Στο κενο του εσωτερικου του ηλιου υπαρχει η καταλληλη ατμοσφαιρα για την διαβιωση μας,χωρις προβληματα και για σταθμευση των δυναμεων της 8ης Αποστολης του Διος και της Ανωτερω Ταξης των Συμμαχων,μεταβαλλοντας την διαστατικη δομη των μεσων και του προσωπικου προς την 4η και 5η Διασταση...
-Οι επιστημονες της Γαιας,θεωρουν τις ηλιακες κηλιδες περιοδικα φυσικα φαινομενα,αλλα οι ηλιακες κηλιδες ειναι δικο μας δημιουργημα ...
-Ειναι οι μαυρες οπες τις οποιες δημιουργουμε,ωστε με τις διεργασιες λειτουργιας τους,να συντηρουμε αφ'ενος μεν τις διεργασιες της φωτεινης επιφανειας του ηλιου,αφ'ετερου δε να δημιουργουμε παραθυρα στο φωτεινο πυρινο περιβλημα,με κενα χωροχρονου,για τις μετακινησεις των σκαφων μας απο και προς το κεντρο του ηλιου ...
-Διαμεσου των ηλιακων κηλιδων μπορουμε να παρατηρουμε,οχι μονον το ηλιακο σας συστημα αλλα και τον Γαλαξια μας ολοκληρο ...
-Φιλeas ... απο το εργο ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ του μοναδικου Καλογερακη Γερασιμου !!!
-ΥΓ. -Παρακλησης ...μην μου στελνετε τοσα πολλα μηνυματα ... εκτος που μου κανετε το καεφαλι κουρκουτι ... δεν προλαβαινω και να τα δω ... απο ενα αρκει ...