ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΙΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ 21 Η ΕΒΡΑΙΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ?ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 21??

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΙΡΕΙ
ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣΤ Ο ΕΒΡΑΙΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΡΩΜΙΩΝ?? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ 1821!!https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh2ZFwhFD6g944DE2MjGSRORSQmrTSR81N55LUT3plMNSlpfy7gmcud2CPRtGy8NKw77QWVeuPSjlU6-C8WAKBrEohnkhY8hr5NEvjqAD2rSa8OdkAeuVg8JeyVzuTtIyohxDoghB3LHw2e/s400/%CE%9F%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%9F+%CE%A0%CE%91%CE%A4%CE%A1%CE%99%CE%91%CE%A1%CE%A7%CE%95%CE%99%CE%9F.jpg
Επτά ολόκληρα χωριά της Κυνουρίας είχε αφορίσει -εκτός των άλλων- ο Γρηγόριος Ε΄ λίγο πρίν την Επανάσταση του ΄21, γιατί είχαν ιδιοποιηθεί την περιουσία ενός μοναστηριού (γεγονός, το οποίο αποσιωπάται από τη σύγχρονη ιστοριογραφία, προκειμένου να μην αλλοιωθεί το προφίλ του «εθνομάρτυρα» πατριάρχη.) Οι σημερινοί όμως, μεταμεληθέντες ευσεβείς κάτοικοι των χωριών αυτών, «βαρέως φέροντες τον εν λόγω αφορισμόν» αιτήθηκαν πρόσφατα μέσω του τοπικού μητροπολίτη τους από τον νυν πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, Βαρθολομαίο, να άρει τον αφορισμό, το οποίο και τελικά έγινε· ο κ. Βαρθολομαίος ήρε τον αφορισμό κατά των επτά χωριών, που είχε επιβάλει δύο σχεδόν αιώνες πρίν ο Γρηγόριος Ε΄.


Εβραιορθόδοξοι θεωρητικοί στην προσπάθειά τους να δικαιολογήσουν τους πολλαπλούς αφορισμούς, που εξαπέλυσε το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως εναντίον της Επανάστασης και των επαναστατών του ΄21 (βλ. σχετική αρθρογραφία στο τέλος του κειμένου) ισχυρίζονται, ότι αυτό έγινε υπό την πίεση του σουλτάνου και για την προστασία δήθεν των αφορισθέντων. Ακόμα όμως, κι αν τα επιχειρήματα αυτά ευσταθούν, στις μέρες μας δεν υφίσταται πλέον τέτοιο θέμα. Γιατί λοιπόν δεν προχωρεί -έστω και σήμερα, δύο αιώνες μετά- ο κ. Βαρθολομαίος στην άρση των αφορισμών κατά της Επανάστασης, όπως έκανε και με τους αφορισμούς κατά των κατοίκων των χωριών της Κυνουρίας;
* * *
Λίγο πριν την επανάσταση του ΄21 εξαθλιωμένοι κάτοικοι της περιοχής του Καστρίου της Κυνουρίας εξαγριωθέντες από τις ενέργειες των μοναχών κι από τη συσσώρευση μεγάλου πλούτου στο μοναστήρι του Τιμίου Προδρόμου, έκαναν το αυτονόητο: πήραν τα κτήματα, τις εληές και τα αιγοπρόβατα της μονής και τα ιδιοποιήθηκαν. Ο τότε μητροπολίτης Άργους και Ναυπλίας, Ιερόθεος, ενημέρωσε τον πατριάρχη Γρηγόριο Ε΄, του οποίου ζήτησε την υποστήριξη. Τότε, το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως εξέδωσε φοβερό αφορισμό εναντίον των εμπλεκομένων κατοίκων επτά χωριών της περιοχής και συγκεκριμένα των: Αγίου Νικολάου, Έλατου, Καράτουλας, Μεσορράχης, Νέας Χώρας, Περδικόβρυσης και Ωριάς.
 To έγγραφο του Γρηγορίου Ε΄, με το οποίο αφόρισε τα επτά χωριά της Κυνουρίας.
« Οι σημερινοί επίγονοι των ανωτέρω εξαγριωθέντων επί Τουρκοκρατίας και ασεβησάντων προς την μονήν κατοίκων της περιοχής του Καστρίου, βαρέως φέροντες τον εν λόγω αφορισμόν, εζήτησαν παρά του σεβασμιωτάτου μητροπολίτου Μαντινείας και Κυνουρίας κ.κ. Αλεξάνδρου να μεριμνήσει, ώστε να αρθεί ο αφορισμός. Ο "σεβασμιώτατος" απευθυνθείς προς την αυτού παναγιότητα, τον Τουρκόσπορο πατριάρχην των Ρωμιών κ.κ. Βαρθολομαίον, εζήτησε από το οικουμενικόν πατριαρχείον να αρθή ο αφορισμός κατά των κατοίκων του Καστρίου.
» Ο δε Τουρκόσπορος  οικουμενικός πατριάρχης αποδεχθείς την παράκλησιν του σεβασμιωτάτου μητροπολίτου μας κ.κ. Αλεξάνδρου προέβη εις την άρσιν του αφορισμού και εις την συγχώρεσιν των παραπτωμάτων τόσον των τεθνεώντων όσον και των επιζώντων κατοίκων της περιοχής του Καστρίου Κυνουρίας.» («Αλιεύς», περιοδικό της μητρόπολης Μαντινείας και Κυνουρίας, αρ. 250).
Το έγγραφο του κ. Βαρθολομαίου (Α.Π. 675), με το οποίο αίρει τον αφορισμό των επτά χωριών, που είχε επιβάλει ο Γρηγόριος Ε΄. 
Δεν θα σταθώ εδώ στη «λογική» των νεορωμιών σημερινών κατοίκων των χωριών, οι οποίοι παρά το ότι η κατάστασή τους σε σχέση με την Εκκλησία δεν έχει ούτε κατ΄ ελάχιστο αλλάξει από την εποχή της Τουρκοκρατίας κι ενώ συνεχίζουν να ζουν εξαθλιωμένοι βιώνοντας καθημερινά τα προβλήματα της θεοκρατούμενης χρεωκοπημένης χώρας τους, αυτό το οποίο τους απασχολεί είναι η ...άρση του αφορισμού του Γρηγορίου Ε΄!
Θα ήθελα να σταθώ όμως, στη συμπεριφορά του Πατριαρχείου, το οποίο στη σημερινή Ελλάδα μνημονεύεται ως ο φύλακας του ελληνισμού στην Τουρκία. Ο εκάστοτε πρωθυπουργός του νεοελληνικού κράτους, αρχηγοί και μέλη πολιτικών κομμάτων και διάφοροι άλλοι σημαίνοντες άνθρωποι των γραμμάτων, των επιστημών, των τεχνών ακόμα και του αθλητισμού, σε τακτά χρονικά διαστήματα επισκέπτονται το Πατριαρχείο εκφράζοντας το δέος και τον σεβασμό τους στον πατριάρχη.

Φωτοτυπία του επίσημου απόρρητου εγγράφου - ντοκουμέντου του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας προς το Γενικό Προξενείο της Κωνσταντινούπολης, από το οποίο φαίνεται, ότι αποστέλλονται -όχι με επιταγές, αλλά- με ζωντανό χρήμα "έξη σφραγισμένες και καταμετρημένες από την Τράπεζα της Ελλάδος δεσμίδες των 500.000 ευρώ" ως 2η δόση της οικονομικής ενίσχυσης του έτους προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Αλήθεια, πόσες δόσεις αποστέλλονται το χρόνο και πόσο είναι για τον φορολογούμενο το ετήσιο κόστος, που πληρώνει για τη συντήρηση της πνευματικής και ιδεολογικής σκλαβιάς του; (Βλ.Ο διαχρονικά ανθελληνικός ρόλος του Πατριαρχείου).
Το 1804 ο ζάμπλουτος πατριάρχης του Φαναρίου Καλλίνικος ο Δ΄ πρόδωσε στους Τούρκους εταίρους του τις πρώτες προεπαναστατικές κινήσεις στην Πελοπόννησο. Ταυτόχρονα εξέδωσεαφορισμό, που διαβάστηκε σε όλες τις εκκλησίες της επικράτειας και καλούσε όλους τους ραγιάδες υπηκόους του να εξοντώσουν ή να προδώσουν τους «καταραμένους επαναστάτες» στους Τούρκους.
Το χειμώνα του 1805 πάνω από δύο χιλιάδες κλέφτες κι αρματωλοί προδόθηκαν απ΄ τους συγχωριανούς τους και δολοφονήθηκαν απ΄ τους Τούρκους, όλοι θύματα του Καλλινίκιου αφορισμού. Ο ίδιος ο Κολοκοτρώνης σώθηκε μαζί με πέντε έξι πρωτοπαλίκαρά του την ύστατη στιγμή, ενώ το ασκέρι του αριθμούσε περί τους πεντακόσιους πολεμιστές. Ο μικρός αδελφός του Γιάννης Κολοκοτρώνης μαζί με δέκα περίπου παλικάρια έπεσαν θύματα της προδοσίας των καλογήρων της μονής των Αιμυαλών, όπου είχαν πάει εκεί για να ξεφύγουν απ' τους διώκτες τους. Οι καλόγεροι ειδοποίησαν τους Τούρκους και αυτοί τούς σκότωσαν όλους.
Με την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης το ΄21 το Πατριαρχείο στάθηκε πάλι προδοτικά έναντι των επαναστατών, υποστηρίζοντας την άρρηκτη συμμαχία του με τους Τούρκους.Ο Γρηγόριος ο Ε΄ επί της πρώτης πατριαρχίας του αφόρισε τον Ρήγα Φερραίο, τον Αλέξανδρο Υψηλάντη και τον Μιχαήλ Σούτσο, ενώ επί της τρίτης πατριαρχίας του εξέδωσε τις τρεις γνωστές πλέον αφοριστικές εγκυκλίους του εναντίον όλων των επαναστατών.Και επειδή «την προδοσία πολλοί ηγάπησαν, μα τον προδότη ουδείς» αρκετές φορές ακόμη και οι στενότεροι συνεργάτες του σουλτάνου όπως ο Γρηγόριος ο Ε΄ έχασαν το κεφάλι τους απ΄ το τούρκικο γιαταγάνι, όταν το απαιτούσε η εξυπηρέτηση των ευρύτερων τουρκικών συμφερόντων. Έτσι τον Απρίλιο του 1821 ο Πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε΄ απαγχονίσθηκε δημόσια στην κεντρική πύλη του Πατριαρχείου.Η περίπτωση της εκτελέσεώς του επ' ουδενί δεν αποτελεί θύμα πατριωτισμού όπως σήμερα λέγεται, παρά θύμα αλλαξοπατριαρχίας απ' τις διαβολές και τις κατηγορίες του άσπονδου εχθρού του Ευγένιου προς τον σουλτάνο.
Επίσης η εκτέλεση είχε να κάνει με αντίποινα για την σφαγή χιλιάδων αμάχων μουσουλμάνων κατά την διάρκεια της απελευθέρωσης της Τρίπολης, αλλά και για να τρομοκρατηθούν όλοι οι ραγιάδες επαναστάτες, που ζητούσαν ελευθερία. Έτσι τα όσα η νεοελληνική παραϊστορία μάς διδάσκει στα σχολεία, για τον δήθεν εθνομάρτυρα και επαναστάτη Γρηγόριο τον Ε΄ αποτελούν τα γνωστά ελληνοχριστινικά ψεύδη.
Όλοι οι σπουδαίοι άνδρες, που πολέμησαν με τα διαφωτιστικά έργα τους για την πνευματική πρόοδο του τόπου αφορίσθηκαν απ΄ το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Αμέσως μετά την ανάληψη της εξουσίας απ΄ την αυτοκέφαλη Ελλαδική Εκκλησία η σκυτάλη των κατάρων και των αφορισμών πέρασε στα χέρια της.
Το σημερινό Ρωμαίικο Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης αποτελεί ένα παρωχημένο ιστορικό απολίθωμα του μεσαιωνικού παρελθόντος της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, η οποία παράκμασε και διαλύθηκε απ' την προδοτική δράση του ίδιου του Πατριαρχείου και εν γένει της θρησκείας, που είχε επιλέξει να επιβάλλει στην επικράτειά της, το Χριστιανισμό. Ανέκαθεν, αλλά μέχρι και σήμερα υπηρετεί τα συμφέροντα του Τουρκικού κράτους. Ας μην ξεχνάμε, ότι ο πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι πολίτης Τουρκικής καταγωγής όπου το 1961 έως το 1963 υπηρέτησε ως αξιωματικός του Τουρκικού στρατού. Φιλότουρκοι ήταν διαχρονικά και όλοι ανεξαιρέτως οι πατριάρχες του.
Το Πατριαρχείο, σύμφωνα με το ημερολόγιό του, αργεί "κατά τας εθνικάς εορτάς". Ως εθνικές γιορτές δεν εννοεί όμως, τις Ελληνικές, αλλά τις Τουρκικές. Η επέτειος της "Νίκης του Αρχιστρατήγου" μάλιστα, που γιορτάζεται στις 30 Αυγούστου,αφορά στις αφαγές του Ελληνισμού κατά τη Μικρασιατική Καταστροφή (Αυγ. 1922) και στον "Αρχιστράτηγο" της γενοκτονίας μας,Κεμάλ Ατατούρκ.
Το Εβραιόρθοδοξο Πατριαρχείο των Ρωμιών δεν γιορτάζει την απελευθέρωση των Ελλήνων απο τους Οθωμανούς!!


Άν κάνουμε λάθος, ας μας το αποδείξει ο κ. Βαρθολομαίος αίροντας τους αφορισμούς κατά της Επανάστασης και των επαναστατών. Τα επτά χωριά μεταμελήθηκαν βέβαια και ζήτησαν συγχώρεση για τις ενέργειες των προγόνων τους. Μήπως επιθυμεί ο πατριάρχης να ζητήσουν κι οι νεοέλληνες συγνώμη γιά την Επανάσταση του 1821;

.................................................................................................Γιάννης Λάζαρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου