ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ:Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ ΣΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΡΩΜΙΩΝ!!ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!



ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ
Το παρακάτω απόσπασμα βάζει τα πράγματα στην θέση τους και δεν χρειάζεται σχόλια. Εκτός από την ετυμολόγηση του ονόματος του Γανυμήδους, διότι, εκτός από τις σκέψεις, η λέξη μήδεα (τα) σημαίνει και τους ...; όρχεις (και κατ' ορισμένους, Γανυμήδης = αυτός που δίνει χαρά στους όρχεις του Διός!). Μάλλον όμως η ετυμολόγηση αυτή να είναι μεταγενέστερη, άλλωστε η κατάληξη -μήδης από τους μυκηναϊκούς ήδη χρόνους (όπου η ομοφυλοφυλία δεν εσυνηθίζετο) συναντάται και σε άλλα ονόματα (π.χ. Διομήδης). Αλλά ας δούμε την γνώμη των ιδίων των αρχαίων επ'αυτού. Λέγει λοιπόν ο Σωκράτης:
« Επιθυμώ δε, ω Καλλία, να σού αποδείξω επί τη βάσει της μυθολογίας ότι όχι μόνον οι άνθρωποι αλλά και οι θεοί και οι ήρωες προτιμούν την φιλίαν της ψυχής μάλλον παρά του σώματος. Διότι ο Ζευς όσας γυναίκας θνητάς ερωτεύθη δια την ωραιότητα της μορφής των, αφού συνευρέθη με αυτάς, τας άφηνε να μείνουν θνηταί· όσων δε ηγάπησε τας αγαθάς ψυχάς, τους έκαμνε αθανάτους· μεταξύ των οποίων είναι ο Ηρακλής και οι Διόσκουροι και άλλοι. Και εγώ δε λέγω ότι ο Γανυμήδης ανυψώθη από τον Δία εις τον Όλυμπον, όχι χάριν του σώματος, αλλά χάριν της ψυχής του. Και αυτό δε το όνομά του το αποδεικνύει· διότι και εις κάποιον μέρος του Όμηρου υπάρχει [Ιλ. Η 278] Γάνυται δε τ' ακούων το οποίον σημαίνει ότι ευχαριστείται ν' ακούη. Υπάρχει δε και κάπου αλλού πυκινά φρεσι μήδεα ειδώς
το οποίον σημαίνει ότι γνωρίζει σοφάς σκέψεις. Από τα δύο λοιπόν αυτά ο Γανυμήδης, όχι ηδυσώματος ονομασθείς αλλ' ηδυγνώμων, ετιμήθη μεταξύ των θεών.Ο Γανυμήδης κοσμεί το σήμα του Ολυμπι-ακου, τυχαίο δεν νομίζω, οι ιδρυτές της ιστορικής ομάδας κάτι ήξεραν και δεν θα έβαζαν ποτέ για σήμα της ομάδας τους έναν ομοφυλόφιλο!!
ΣΗΜ..Στην αρχαιότητα, όλοι οι άρχοντες είχαν στη σύνθεση του προσωπικού τους έναν αρχιμάγειρα και έναν οινοχόο, δηλαδή ο άνθρωπος που ήταν υπεύθυνος για την κάλυψη των αναγκών του συμποσίου που έδινε ο άρχοντας. Πολλά δε, από αυτά τα τερψιλαρύγγια συμπόσια, έχουν αφήσει εποχή ακόμα και στις μέρες μας, καθώς ήταν επιφορτισμένος ο οινοχόος να γνωρίζει πιο κρασί θα προσέφερε με κάθε φαγητό και γενικότερα με τη φιλοξενία των επισκεπτών.

8 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ... τη εννωεις με όλα αυτά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τρολάρει... βλαμμένος είναι.
      Διαστρεβλώνουν τα πάντα και θέλουν να κολλήσουν τις δικές τους ανωμαλίες στους αρχαίους Έλληνες και στους Θεούς τους!
      Άκου δεν υπάρχει Η' 278!!!! Από αυτό να καταλάβεις εξυπνάδα!!!
      Γράφουν ανά 5 στίχους τους αριθμούς και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι οι ενδιάμεσοι είναι 276, 277, 278, 279!
      278: "κήρυξ Ιδαίος πεπνυμένα μήδεα ειδώς"
      Είναι τόσο έξυπνος που μάλλον είναι ο καρανίκας.

      Διαγραφή
  6. τρολαρει οντος.. και εμενα στοκος ημιμαθης μου φανηκε αμεσως . δεν μπαινω στον κοπο να του απαντησω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 275
    Τοῖσιν δ ̓ Ἀτρεΐδης μεγάλ ̓ ε
    ὔχετο χεῖρας ἀνασχών·
    Ζεῦ πάτερ Ἴδηθεν μεδέων κύδιστε μέγιστε,
    Ἠέλιός θ ̓, ὃς πάντ ̓ ἐφορᾷς καὶ πάντ ̓ ἐπακούεις,
    καὶ ποταμοὶ καὶ γαῖα, καὶ οἳ ὑπένερθε καμόντας
    ἀνθρώπους τίνυσθον ὅτις κ ̓ ἐπίορκον ὀμόσσῃ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή