Είναι ένας από τους επτά υπερήλικες πιλότους, με περισσότερες από 2.000 ώρες πτήσης στο ενεργητικό του.
Πρόκειται για τον 91χρονο Μποζ Πάρσονς, για τον οποίο εκδίδεται βιβλίο για να τιμήσουν την 70ετή καριέρα του στους αιθέρες της Αυστραλίας και όχι μόνο.
Ειδκότερα, η ιστορία της ζωής του ξεδιπλώνεται στη βιογραφία, που επιμελήθηκε ο πρώην διευθυντής του Geelong Grammar, Νέβιλ Κλαρκ, με τίτλο Boz: Αviator, Farmer, Schoolmaster.
Ο Πάρσονς ξεκίνησε να πετάει κατά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν ήταν πιλότος βομβαρδιστικών αεροπλάνων σε νυχτερινές αποστολές. Πολλοί από τους συναδέλφους του έχασαν τότε τη ζωή τους και το γεγονός ότι ο ίδιος ζει, το αποδίδει σε καθαρή τύχη. Έκτοτε δεν έπαψε να πετάει. Μάλιστα το μυστικό της μακροζωίας όπως λέει είναι να κάνουμ ότι μας ευχαριστεί.
Στην Αυστραλία εντάχθηκε στη Βασιλική Αυστραλιανή Αεροπορία, με αποστολές στη Νέα Γουϊνέα και την Ινδονησία και αποστολή να εμποδίσει την προέλαση των Ιαπώνων.
Μετά τον πόλεμο εργάστηκε στη Βόρεια Επικράτεια, πετώντας πάνω από άγριες περιοχές, ως ταχυδρομικός διανομέας.
Πρόκειται για τον 91χρονο Μποζ Πάρσονς, για τον οποίο εκδίδεται βιβλίο για να τιμήσουν την 70ετή καριέρα του στους αιθέρες της Αυστραλίας και όχι μόνο.
Ειδκότερα, η ιστορία της ζωής του ξεδιπλώνεται στη βιογραφία, που επιμελήθηκε ο πρώην διευθυντής του Geelong Grammar, Νέβιλ Κλαρκ, με τίτλο Boz: Αviator, Farmer, Schoolmaster.
Ο Πάρσονς ξεκίνησε να πετάει κατά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν ήταν πιλότος βομβαρδιστικών αεροπλάνων σε νυχτερινές αποστολές. Πολλοί από τους συναδέλφους του έχασαν τότε τη ζωή τους και το γεγονός ότι ο ίδιος ζει, το αποδίδει σε καθαρή τύχη. Έκτοτε δεν έπαψε να πετάει. Μάλιστα το μυστικό της μακροζωίας όπως λέει είναι να κάνουμ ότι μας ευχαριστεί.
Στην Αυστραλία εντάχθηκε στη Βασιλική Αυστραλιανή Αεροπορία, με αποστολές στη Νέα Γουϊνέα και την Ινδονησία και αποστολή να εμποδίσει την προέλαση των Ιαπώνων.
Μετά τον πόλεμο εργάστηκε στη Βόρεια Επικράτεια, πετώντας πάνω από άγριες περιοχές, ως ταχυδρομικός διανομέας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου