Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

ΕΙΝΑΙ Η ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ Η ΧΑΜΕΝΗ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ?ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ!!!ΦΩΤΟ

 


Είναι  η Σαντορίνη η χαμένη Ατλαντίδα; - Η αφήγηση του Πλάτωνα - Οι "αρχαίοι" συγγραφείς για την Ατλαντίδα - Από την ανακάλυψη της Αμερικής ως τις μέρες μας.. Ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια όλων των εποχών έχει την αφετηρία του σε μια διήγηση του μεγάλου αρχαίου φιλοσόφου Πλάτωνα (428 π.Χ.-347 π.Χ.). Στους διαλόγους του "Τίμαιος" και "Κριτίας", οι τίτλοι των οποίων προέρχονται από τα ονόματα των πρωταγωνιστών τους, γίνεται λόγος για την ιστορία της Ατλαντίδας (περ. 360 π.Χ.). Για λόγους που δεν ξέρουμε ο Πλάτωνας δεν ολοκλήρωσε τον "Κριτία", ενώ ο μελετητής Benjamin Jowett και άλλοι υποστηρίζουν ότι ο μεγάλος αρχαίος φιλόσοφος σκόπευε να γράψει κι έναν ακόμα διάλογο με τίτλο "Ερμοκράτης". 



Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2021

ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ:Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ!!!ΦΩΤΟ

 Ένα από τα πλέον τραγικά πρόσωπα της Μυθιστορίας μας, το οποίον έχει ταυτισθεί με την αιτία του Τρωϊκού πολέμου, είναι η Ελένη, η σύζυγος του Μενελάου, η αποκαλούμενη και Ωραία Ελένη!Αν ανατρέξουμε στην Μυθολογία, θα εύρουμε τις ακόλουθες πληροφορίες δι'  αυτήν: Ήταν κόρη του Διός και της Λήδας, ή κατά μίαν άλλην εκδοχήν, του Διός και της Νεμέσεως, ή ακόμη φέρεται και ως κόρη του Διός και της Αφροδίτης. Σαν επίσημος πατέρας της, φέρεται ο Τυνδάρεως, βασιλεύς του Άργους. Είχεν αδελφούς από την Λήδα τους Διόσκουρους Κάστορα και Πολυδεύκην, την Τιμάνδρα, την Κλυταιμνήστρα και την Φιλονόην.

alt Λήδα  Η Ελένη, ήταν ξακουστή διά την θεϊκήν ομορφιά της. Όταν ήταν ακόμη μικρή, την απήγαγεν ο Θησεύς με την βοήθειαν του Πειρίθου και την έκρυψεν στις Αφίδνες της Αττικής, αναθέτοντας


 την φροντίδα της στην μητέρα του Αίθρα. Κάποτε όμως που ο Θησεύς έλειπε στον Άδη, τα αδέλφια της οι Διόσκουροι την ελευθέρωσαν, αφού κατέλαβαν τις Αφίδνες και η Ελένη επέστρεψε στο Άργος, με την φήμη της πλέον περιζήτητης νύφης σε όλην την Ελλάδα. Ήταν όμως έγκυος από τον Θησέα και εγέννησε την Ιφιγένεια, την οποία παρέδωσε στην αδελφή της Κλυταιμνήστρα σύζυγο του Αγαμέμνονος, διά να την μεγαλώσει.
Σαν μνηστήρες της φέρονται οι πλέον επιφανείς Έλληνες βασιλείς και βασιλόπαιδες. Μεταξύ αυτών διακρίνονται οι Ήρωες: Οδυσσεύς του Λαέρτη, Διομήδης του Τυδέως, Αντίλοχος του Νέστωρος, Αγαπήνωρ του Αγκαίου, Σθένελος του Καπανέως, Αμφίλοχος και Αλκμαίων του Αμφιάραου, Αμφίμαχος του Κτέατου, Θάλπιος του Εύρυτου, Θόας του Ανδραίμονος, Ιδομενεύς του Δευκαλίωνος, Μενεσθεύς του Πετεού, Κλυτίος του Έρυτου, Μέγης του Φυλέως, Σχεδίος και Επίστροφος του Ιφίτου, Πολύξενος του Αγασθένη, Πηνέλεως του Ιππαλκίμου, Αίας του Οϊλέως, Λήιτος του Αλέκτορος, Ασκάλαφος και Ιάλμενος του Άρεως, Εύμηλος του Αδμήτου, Ελεφήνωρ του Χαλκόδοντος, Πολυποίτης του Πειρίθου, Ποδαλείριος και Μαχάων του Ασκληπιού, Φιλοκτήτης του Ποία, Ευρύπυλος του Ευαίμονος, Πρωτεσίλαος του Ιφίκλου, Μενέλαος του Ατρέως, Αίας και Τεύκρος του Τελαμώνος, Λεοντεύς του Κόρωνος, Λυκομήδης του Κρείονος, Μηριόνης του Μώλου, Πολύξενος του Αγασθένους, Πρόθοος του Τενθρεδώνος, Τληπόλεμος του Ηρακλέους, Φείδιππος του Θεσσαλού και Πάτροκλος του Μενοιτίου.
 alt Aphrodite returned Helen to Menelaus FRANCOIS ANDRE VINCENT Από τους μνηστήρες αυτούς, παντρεύτηκε τον Μενέλαο, βασιλέα της Σπάρτης και απέκτησε μαζί του την Ερμιόνη και τον Ιππόστρατο. Όλοι οι υποψήφιοι μνηστήρες είχαν δεσμευθεί με όρκο, ότι θα δεχθούν την επιλογήν της και θα συντρέχουν πάντα το ζευγάρι, όταν έχει την ανάγκη τους.Με την συνέργεια της Αφροδίτης, ερωτεύτηκε τον Πάρι, τον υιό του Πριάμου, βασιλέα της Τροίας, όταν αυτός επισκέφθηκε την Σπάρτην και τον ακολούθησε στην Τροία, πυροδοτώντας τοιουτοτρόπως με την πράξιν αυτήν την έναρξιν του Τρωϊκού πολέμου. Μετά τον θάνατό του, φέρεται ότι πανδρεύτηκε τον αδελφό του Δηίφοβο και όταν η Τροία εκπορθήθηκε, ακολούθησε τον Μενέλαο στην Σπάρτην, όπου έφθασε ύστερα από περιπέτειες οκτώ χρόνων. Σύμφωνα με κάποιον άλλον μύθο, ο Μενέλαος γυρίζοντας μόνος από την Τροία, έφθασε στην Αίγυπτο, όπου συνάντησε την πραγματική Ελένη, η οποία του εκμυστηρεύτηκε ότι η Ωραία Ελένη, διά την οποίαν πολεμούσαν δέκα χρόνια, δεν ήταν η πραγματική, αλλά ένα ψεύτικο είδωλό της.Ανεξαρτήτως όμως με την ιστορικότητα του προσώπου της Ελένης, κωδικοποιούνται γύρω από την ιστορία της πολλά και πολυεπίπεδα κρυφά νοήματα, τα οποία ο κάθε αναγνώστης του μύθου, καλείται να αποσυμβολίσει με την προσωπικήν του προσέγγισιν. Έναν τέτοιον μερικόν αποσυμβολισμόν θα επιχειρήσω να κάνω κι εγώ, με την επίγνωση, ότι είναι καθαρά υποκειμενικός και ως εκ τούτου, ούτε μοναδικός, αλλά ούτε και αδιαμφισβήτητος μπορεί να χαρακτηρισθεί. alt Hellen Of Troy- Gustave Moreau  Και πρώτον θα ξεκινήσω από την έννοια, την οποίαν υποδηλώνει το όνομα Ελένη. Η λέξις Ελένη φαίνεται ότι ετυμολογείται από την δασυνόμενη ρίζα (ελ-), η οποία δηλώνει την φωτεινότητα, και την βεβαιωτικήν ή συσσωρευτική κατάληξιν (-νη). Κατά μίαν άλλην παρεμφερή ετυμολογία, μπορεί να συντεθεί από την ρίζα (ελ-), την πρόθεση (εν) και την θυλικήν κατάληξιν (-η).Και στις δύο περιπτώσεις το όνομα Ελένη δηλώνει το πολύ φωτεινό όν ή το φωτεινό εσωτερικώς όν.Με την ετυμολογικήν αυτήν προσέγγισιν του ονόματος και με το γεγονός ότι η Ελένη είχεν ως επίδοξους διεκδικητές της συζυγίας της, όλους σχεδόν τους γνωστούς ήρωες της εποχής των Τρωϊκών, όπως και με το γεγονός, ότι η ωραιότης αυτής κρατούσε τουλάχιστον δύο γενεές (από την εποχή του Θησέως έως και το τέλος του Τρωϊκού πολέμου), κάνω την σκέψιν, ότι ίσως πίσω από το όνομα της Ελένης, να μην απεικονίζεται μόνον ένα φυσικόν πρόσωπο, αλλά να υποκρύπτεται και ένα ιδεατόν σχήμα, πολύ επιθυμητόν, το οποίον απετέλεσε το αντικείμενον της διεκδικήσεως, τόσον των Ελλήνων Ηρώων, όσον και του ανταγωνιστού της εποχής, δηλαδή των Τρώων! Image may be NSFW.
Clik here to view.
alt
 The Rape of Helen of Troy - Gavin Hamilton Αλλά ενώ οι Έλληνες το διεκδίκησαν έντιμα και συμμορφώθηκαν στην θέλησίν του, ορκιζόμενοι μάλιστα να το υπερασπίζονται, όταν κινδυνεύει, ο εκπρόσωπος της Τροίας, Πάρις, το έκλεψε και το μετέφερε στην πατρίδα του, όπου παρά τις αντιρρήσεις κάποιων εχεφρόνων Τρώων, δεν του απαγορεύτηκε τελικά η κατοχή του, ακόμη και από τον βασιλέα Πρίαμο! Ποιό λοιπόν μπορεί να είναι το ιδεατόν, λαμπερόν σχήμα, το οποίον έκλεψεν, ο Πάρις από την Σπάρτην (την διάδοχο των Μυκηνών) και το οποίον δεν ανέχθηκαν οι Έλληνες;Όχι χωρίς επιφυλάξεις, θα εικάσω, ότι το αντικείμενον της κλοπής, ήταν σε κάποιο επίπεδο η ηγεμονία της Ελλάδος στον ευρύτερο χώρο της λεκάνης της ανατολικής Μεσογείου και του Ευξείνου Πόντου! Αυτή η ηγεμονία, ήταν θεόσταλτη (κόρη του Διός), είχε πολύ μεγάλη λαμπρότητα (Ελένη), την οποίαν ποθούσαν και απολάμβαναν εκείνοι, οι οποίοι την είχαν, και την οποίαν με την βοήθεια της Αφροδίτης, (δηλαδή των αισθήσεων και όχι της λογικής της Αθηνάς, ή των ψυχικών αρετών της Ήρας) έκλεψεν ο Πάρις. Επί πλέον διατηρούσε την αίγλη της (Ωραία Ελένη) τουλάχιστον δύο γενεές, από την εποχή του Θησέως (Αργοναυτική εκστρατεία) και μέχρι την λήξη του Τρωϊκού πολέμου. Η επαναφορά δέ της ηγεμονίας της περιοχής στην Ελλάδα έγινε περιπετειωδώς και μετά από οκτώ χρόνια, πράγμα το οποίον μπορεί να σηματοδοτεί την ταραχώδη περίοδο ανασυγκρότησης των Ελληνικών δυνάμεων, μετά τα δύσκολα χρόνια του Τρωϊκού πολέμου. Image may be NSFW.
Clik here to view.
alt
 The Courtship of Paris and Helen Jacques Louis David Εξ άλλου, η απαγωγή της Ωραίας Ελένης σε νεαρή ηλικία από τον Θησέα και η μεταφορά της στην Αττική, μπορεί να σημαίνει την ανάληψη της ηγεσίας του Ελληνισμού από τον Θησέα και την μεταφορά της έδρας της στην Αττική, δι' όσον διάστημα βασίλευε εκεί αυτός, μέχρις ότου οι Διόσκουροι την επανέφεραν πάλι στην Πελοπόννησον. Τόκος της σχέσεως της Ελένης και του Θησέως η Ιφιγένεια, το άριστον δηλαδή γένος των Ελλήνων, παρεδόθη στην κηδεμονία του φέροντος το σκήπτρον του Διός, βασιλέως των Μυκηνών, Αγαμέμνονος, διά να το προστατεύει και να φροντίζει δι' αυτό. Η παραλλαγή δε του μύθου, η οποία αναφέρεται στην απαγωγή, όχι της πραγματικής Ελένης, αλλά ενός ψεύτικου ειδώλου της, ίσως δεικνύει το γεγονός, ότι ποτέ οι Έλληνες δεν απώλεσαν ουσιαστικά την ηγεμονία τους στην περιοχή, ακόμη και όταν οι Τρώες νόμιζαν ότι τα είχαν καταφέρει!Εκτός τούτων όμως, και σε ένα δεύτερο επίπεδο, στον μύθο της Ωραίας Ελένης, ευρίσκουν εφαρμογή τα καταστροφικά αποτελέσματα, τα οποία μπορεί να επιφέρει διά τους πρωταγωνιστές και το περιβάλλον τους, ο παράφορος, αλλά στηριγμένος μόνον στην εξωτερικήν όψιν και όχι σε βαθύτερες της ψυχής και της λογικής ζώνες, Έρως. Έτσι η Ελένη γρήγορα κουράζεται από τον Πάρι, όταν  altΟ Πρίαμος με τους αυλικούς του και την ωραία Ελένη, παρακολουθούν την μονομαχία Μενελάου και Πάριδος ανακαλύπτει ότι του λείπει η γενναιότης και ότι η παραμονή της στην Τροία την έχει μεταμορφώσει, σύμφωνα με τον Αισχύλο, από Ελένη (φωτεινή) σε έλανδρον (καταστρέφουσα τους άνδρες). Ο δε Πάρις, από δειλία και υπερβολική και άλογη προς την Ελένη εξάρτησιν, δεν παρευρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης, αλλά στα μετόπισθεν, ή εντός των τειχών. Και ενώ ο αδελφός του Έκτωρ, αποχαιρετά την σύζυγό του Ανδρομάχη, βαδίζοντας γενναία προς τον θάνατο, αυτός κρύπτεται στον κοιτώνα της Ελένης. Ένας τέτοιος Έρως είναι καταδικασμένος να αποτύχει και να δημιουργήσει μεγάλα δεινά! Διότι ο Έρως όπως και ο Θάνατος, σαν τελεσίδικες πράξεις των κύκλων ολοκλήρωσης της Ψυχής, απαιτούν πάνω απ' όλα γενναιότητα!Κλείνοντας αυτό το κείμενο, θα έλεγα ότι διά τους Έλληνες, πάντα θα υπάρχει μία Ωραία Ελένη, ένα απείρου κάλλους και λαμπρότητος πρότυπον, ένα ύψιστον ιδανικόν, διά το οποίον θα αξίζει να αγωνίζονται και να θυσιάζονται, προκειμένου να μην το απωλέσουν! Αυτή η Ελένη, η συνυφασμένη άρρηκτα με την Ελλάδα, όπως και το όνομά της μαρτυρεί, θα φλογίζει διαχρονικά τις καρδιές τους και θα τους κάνει να μεγαλουργούν!28/4/2013 ΜΕΓΙΣΤΙΑΣ. alt ΠΗΓΗ...http://revealedtheninthwave.blogspot.gr/2013/04/blog-post_7998.html

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ:ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!



 Άφοβον ο θεός

Σύμφωνα με τον Επίκουρο -και πολλούς άλλους φιλοσόφους- οι Θεοί δεν είναι όπως οι άνθρωποι, με επιθυμίες και πάθη αλλά πλάσματα χωρίς ανθρώπινες επιθυμίες που εξ ορισμού δεν ανακατεύονταν στα ανθρώπινα πράγματα. Αυτό γιατί η όποια ενέργεια των Θεών θα φανέρωνε κάποιο σκοπό και ως εκ τούτου κάποια επιθυμία. Αυτό με την σειρά του θα φανέρωνε κάποια έλλειψη που αυτομάτως θα καθιστούσε τον Θεό λιγότερο από ανώτερο. Σύμφωνα με τον Επίκουρο οι Θεοί υπάρχουν μεν, αλλά δεν
 ασχολούνται με τα ανθρώπινα πράγματα. Η εις άτοπον απαγωγή του Επίκουρου ειναι καταλυτική: αν ο θεός είναι πανάγαθος και παντοδύναμος τότε το κακό δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Όμως υπάρχει, άρα ο θεός είτε δεν είναι πανάγαθος, είτε δεν είναι παντοδύναμος. Ο Επίκουρος εν τέλει λύνει σαν Γόρδιο δεσμό το γνωστό αυτό φιλοσοφικό παράδοξο, καταλήγοντας ότι ο Θεός (του οποίου την ύπαρξη δεν αρνείται) απλά δεν επεμβαίνει στα ανθρώπινα. Συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να τον φοβόμαστε (ούτε εκείνον, ούτε τους αυτόκλητους κήρυκες τους) και να γεμίζουμε την ψυχή μας με άγχος για την κρίση ή την τιμωρία του
.

ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΦΡΙΚΗ!!

 


Η θρησκεία που αναφέρεται συχνά σαν θρησκεία της “αγάπης”, κατάφερε να επιβληθεί στον δυτικό κόσμο χρησιμοποιώντας την εξουσία της αυτοκρατορικής Ρώμης. Στην ουσία της, είναι μια αίρεση της εβραϊκής θρησκείας που στηρίζεται σε μυθολογικά στοιχεία που αναφέρονται μόνο στα δικά της κείμενα τα καλούμενα Ευαγγέλια, τα οποία είναι μια περιορισμένη επιλογή των ταγών της του 4ου αι. από ένα μεγάλο σύνολο αντίστοιχων μυθολογικών μεσσιανικών κειμένων από την Εκκλησία, που παρά την δήλωση του θεού τους, σταδιακά έμπλεξαν τον θεό τους με τον Καίσαρα μέχρι που τον καπέλωσαν τελείως. Φυσικά σε αυτά τα κείμενα πρέπει να προστεθεί και η ίδια η Παλαιά Διαθήκη, δηλαδή το μυθολογικό κείμενο που είναι ιερό βιβλίο των Εβραίων, αλλά και μια ιδιαίτερη και δική τους ερμηνεία προφητικών υποτίθεται κειμένων της Παλαιάς Διαθήκης, ερμηνεία που τονίζουν συνέχεια στα κείμενά τους με τον δικό τους τρόπο.



ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙ Ο ΒΑΡΒΑΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ??ΠΟΡΝΗ ΡΩΜΗ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ!!

 Î‘ποτέλεσμα εικόνας για ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ







Ο ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΓΙΕΣΟΥΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΟΥΛ Η ΕΒΡΑΪΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ!!ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ!!

Αρχιμήδης, μαθηματικός, φυσικός, μηχανικός, εφευρέτης και αστρονόμος!!! Ο Αρχιμήδης πέθανε περίπου το 212 πριν κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Καρχηδονιακού Πολέμου, όταν οι ρωμαϊκές δυνάμεις, υπό τον στρατηγό Μάρκο Κλαύδιο Μάρκελλο, κυρίευσαν την πόλη των Συρακουσών έπειτα από πολιορκία δύο χρόνων. 

Domenico-Fetti Archimedes 1620.jpg


Σύμφωνα με τον Πλούταρχο, ο Αρχιμήδης είχε κατά νου ένα μαθηματικό διάγραμμα όταν η πόλη καταλήφθηκε και δεν είχε αντιληφθεί την άλωσή της. Ένας Ρωμαίος στρατιώτης τον διέταξε να πάει και να συναντήσει τον στρατηγό Μάρκο Κλαύδιο Μάρκελλο αλλά αυτός αρνήθηκε, λέγοντας ότι έπρεπε να τελειώσει με το πρόβλημά του. Ο στρατιώτης εξοργίστηκε και σκότωσε τον
Αρχιμήδη με το σπαθί του...
  ελευταίες λέξεις που του αποδίδονται είναι «μην ενοχλείτε τους κύκλους μου» (αρχαία: «μή μου τούς κύκλους τάραττε»), αναφερόμενος στους κύκλους στο μαθηματικό του σχέδιο, το οποίο υποτίθεται ότι μελετούσε όταν τον διέκοψε ο Ρωμαίος στρατιώτης.

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ: ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ "ΘΕΟΣ"ΜΑΣ Ο ΓΙΑΧΒΕ--ΙΕΧΩΒΑ!

 ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΟΙ  ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΤΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ!!ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ??

ΣΗΜ:ΟΙ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΟ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ-ΙΕΧΩΒΑ ΜΕ ΤΟ "ΘΕΟΣ" ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ!!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΑΛΟΜ ΙΣΡΑΗΛ

Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη

Τα παρακάτω εδάφια της Βίβλου αναφέρουν με κατατοπιστικό τρόπο πώς ο Θεός με την ευσπλαχνία του προστατεύει τον ευσεβή λαό του από τους διαφόρους εχθρούς τους: είτε από διεφθαρμένα πολιτεύματα, είτε από διαλυμένες οικογενειακές καταστάσεις, είτε από δαιμονικές επιθέσεις. Β Παραλ. 16,9 Διότι οι οφθαλμοί του Κυρίου επιβλέπουν εις όλην την οικουμένην, δια να στηρίζουν και να ενισχύουν εκείνους, οι οποίοι έχουν εξ ολοκλήρου αφωσιωμένην την καρδίαν των προς αυτόν. Συ όμως ηγνόησες αυτόν. Από τώρα και στο μέλλον θα γίνεται πόλεμος εναντίον σου". ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΠΟΛΟΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ!! ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΔΑΦΙΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ!!

ΑΘΛΙΑ ΦΙΛΟΘΕΗ:ΜΙΣΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΑΓΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!

 


Τι έλεγε η οσία Φιλοθέη,
πολιούχος των Αθηνών,
για τους αθηναίους...

« ΓΕΝΟΣ ΑΒΟΥΛΕΥΤΟΝ, ΑΝΟΣΙΟΝ,

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΡΩΜΙΩΝ!!ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΙΣΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΙ ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΑΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΟΥΣ!!ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΘΕΑ  ΑΘΗΝΑ!!!



Η Αθλία Φιλοθέη, (κατά κόσμον Ρηγούλα ή Ρεβούλα-Παρασκευή Μπενιζέλου), ήταν μια ανθελληνίδα μοναχή..  H Ορθόδοξη Εκκλησία την έχει ανακηρύξει αγία και είναι στενά συνδεδεμένη με την πόλη των Αθηνών.. Η Ορθόδοξη μαφία έχει διαγράψει από την μνήμη των Ρωμιών την Ελληνική τους καταγωγή η Αθήνα εχει προστάτιδα την Παλλάδα Αθηνά και όχι την αλητήρια και Φιλοθέη η οποία βρίζει χυδαία τους Αθηναίους!!