Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ:ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!



 Άφοβον ο θεός

Σύμφωνα με τον Επίκουρο -και πολλούς άλλους φιλοσόφους- οι Θεοί δεν είναι όπως οι άνθρωποι, με επιθυμίες και πάθη αλλά πλάσματα χωρίς ανθρώπινες επιθυμίες που εξ ορισμού δεν ανακατεύονταν στα ανθρώπινα πράγματα. Αυτό γιατί η όποια ενέργεια των Θεών θα φανέρωνε κάποιο σκοπό και ως εκ τούτου κάποια επιθυμία. Αυτό με την σειρά του θα φανέρωνε κάποια έλλειψη που αυτομάτως θα καθιστούσε τον Θεό λιγότερο από ανώτερο. Σύμφωνα με τον Επίκουρο οι Θεοί υπάρχουν μεν, αλλά δεν
 ασχολούνται με τα ανθρώπινα πράγματα. Η εις άτοπον απαγωγή του Επίκουρου ειναι καταλυτική: αν ο θεός είναι πανάγαθος και παντοδύναμος τότε το κακό δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Όμως υπάρχει, άρα ο θεός είτε δεν είναι πανάγαθος, είτε δεν είναι παντοδύναμος. Ο Επίκουρος εν τέλει λύνει σαν Γόρδιο δεσμό το γνωστό αυτό φιλοσοφικό παράδοξο, καταλήγοντας ότι ο Θεός (του οποίου την ύπαρξη δεν αρνείται) απλά δεν επεμβαίνει στα ανθρώπινα. Συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να τον φοβόμαστε (ούτε εκείνον, ούτε τους αυτόκλητους κήρυκες τους) και να γεμίζουμε την ψυχή μας με άγχος για την κρίση ή την τιμωρία του
.


13 σχόλια:

  1. Τα αυτονόητα λέει. Δεν είναι δυνατόν ένας Θεός να μεταμορφώνεται πότε σε Αμφιτρύωνα και να πηδάει την Αλκμήνη, παντρεμένη γυναίκα επί τριέσπερον και αυτή να νομίζει πως κάνει σεξ με τον άντρα της, ούτε να μεταμορφώνεται πότε σε Ταύρο και να απαγάγει ανύποπτες κοπέλες και πότε σε αετό και ν΄αρπάζει τα τσοπανόπουλα από τις βουνοπλαγιές. Αυτός δεν είναι Θεός, αυτός είναι ο δράκος του Σέιχ Σου. Βέβαια ο Επίκουρος δεν ήταν του μεγέθους του Σωκράτη, ούτε είχε κάνει ακόμη την εμφάνισή του ο Χριστός, ώστε να έχει πληρέστερη άποψη περί Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΔΑΦΝΙ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΣ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ!!

      Διαγραφή
    2. Γιατρός στο Δαφνί είμαι. Το 30% των νοσηλευομένων ψυχασθενών πάσχουν από το δικό σου σύνδρομο και έχουν την εντύπωση πως είναι Αρχαίοι Θεοί. Πριν σε φέρουν και σένα , έλα να σου γράψω τα χάπια σου για να συνέλθεις και να γλιτώσεις τον εγκλεισμό.

      Διαγραφή
    3. Είσαι τέρμα ηλίθιος εφόσον παραδέχεσαι οτι το υπόλοιπο 70% ειναι -χριστινοπλικτοι-τυμβωρίχοι-λειψανολάτρες -εικονολάτρες -παρθενογεννημένοι-αναστάσιμοι-ζούνε στον παράδεισο -και φυσικά σε αποκαλούν αγία πετρούλα .Σιχαμένε Παπαρδέλα!

      Διαγραφή
    4. Πήγαινε να βοσκήσεις στο λιβάδι μαζί με τον τράγο τον Θεό σου τον Πάνα, ψωραλέο γίδι, να σου τραβήξει και κάνα μάρκαλο.
      Δεν κοιτάς την τύφλα σου, θέλεις να πουλήσεις κι εξυπνάδα καθυστερημένο παρτάλι.
      Τι σου είπα ρε γίδι; Δεν σου είπα να πας πάλι στο Δημοτικό να μάθεις να γράφεις σωστά;
      Και στα μαθηματικά μαλάκας είσαι. Όταν τα παγανά αποτελούν το 0.00015 % του πληθυσμού και το 30 % των ψυχοπαθών στο Δαφνί είναι τραγολάτρες, όπως καταλαβαίνεις (τέτοιος ηλίθιος που είσαι αποκλείεται να καταλάβεις) το ποσοστό των Χριστιανών ψυχοπαθών, που αποτελούν το 98% του πληθυσμού, εκμηδενίζεται.

      Διαγραφή
    5. Πολύ το κουράζεις. Δεν μας έχεις εκμυστηρευτεί τι? και που σπούδασες ?

      Διαγραφή
    6. Δεν το βλέπεις τι έχω σπουδάσει; Μπροστά στα μάτια σου είναι.
      Μήπως όταν ήσουν μικρός είχες σοβαρό τραυματισμό στο κεφάλι και παθαίνεις διαλείψεις;
      Έλα την ερχόμενη βδομάδα στην παρακάτω διεύθυνση να σ’ εξετάσω, αν και η κατάστασή σου, όπως την βλέπω, δεν αφήνει και πολλά περιθώρια αισιοδοξίας.

      ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 374
      ΧΑΪΔΑΡΙ

      Διαγραφή
    7. Δώσε τηλέφωνο , για καλύτερη επικοινωνία, και πες μέρα και ώρα αν έχεις @@

      Διαγραφή
    8. https://www.greek-language.gr/digitalResources/ancient_greek/library/browse.html?text_id=30

      Διάβασε Απολλώνιε-Κωστάκη ή Γραικέ τον Ηρόδοτο και μετά γράψε (που αποκλείεται ούτε το εξώφυλλο να έχεις δεί)

      Ιστορίαι Β' 52: «Έθυον δε πάντα πρότερον οι Πελασγοί θεοίσι επευχόμενοι, ως εγώ εν Δωδώνη οίδα ακουσας, επωνυμίην δε ουδ' ουνομα εποιεύντο ουδενί αυτων· ου γαρ ακηκόεσάν κω. Θεους δε προσωνόμασάν σφεας από του τοιούτου ότι κόσμω θέντες τα πάντα πρήγματα και πάσας νομάς είχον. Έπειτε δε χρόνου πολλού διεξελθόντος επύθοντο εκ της Αιγύπτου απικόμενα τα ουνόματα των θεών των άλλων, Διονύσου δε ύστερον πολλώ επύθοντο· και μετά χρόνον εχρηστηριάζοντο περί των ουνομάτων εν Δωδώνη· το γαρ δη μαντηιον τουτο νενόμισται αρχαιότατον των εν Έλλησι χρηστηρίων είναι, και ην τον χρόνον τουτον μουνον. Επεί ων εχρηστηριάζοντο εν τη Δωδώνη οι Πελασγοί ει ανέλωνται τα ουνόματα τα από των βαρβάρων ήκοντα, ανείλε το μαντηιον χράσθαι. Από μεν δη τούτου του χρόνου έθυον τοίσι ουνόμασι των θεών χρεώμενοι· παρά δε Πελασγών Έλληνες εδεξαντο ύστερον».



      Δηλαδή: "Πιο παλιά, όπως πληροφορήθηκα στη Δωδώνη, οι Πελασγοί πρόσφεραν θυσίες κάθε είδους και προσεύχονταν στους θεούς χωρίς όμως να τους δίνουν ονόματα ή τίτλους, αφού δεν είχαν ακούσει ακόμα κάτι τέτοιο. Τους αποκαλούσαν με την ελληνική λέξη "θεοί" επειδή αυτοί "έθεσαν" και τακτοποίησαν τα πάντα με την πρέπουσα τάξη και επίσης αυτοί κυβερνούσαν. Τα ονόματα των θεών έφτασαν πολύ αργότερα στην Ελλάδα από την Αίγυπτο κι έτσι τα έμαθαν οι Πελασγοί, με εξαίρεση αυτό του Διονύσου, τον οποίο γνώρισαν πολύ αργότερα· εκείνη την εποχή, λοιπόν, έστειλαν αντιπροσώπους στο μαντείο της Δωδώνης (το αρχαιότερο, και εκείνη την εποχή, μοναδικό μαντείο στην Ελλάδα) να ρωτήσουν πόσο ήταν σωστό να υιοθετήσουν βαρβαρικά στη χώρα ονόματα. Το μαντείο απάντησε ότι μπορούσαν να τα χρησιμοποιούν. Κατά συνέπεια, από εκείνη την εποχή και ύστερα, οι Πελασγοί άρχισαν να επικαλούνται τους θεούς στις θυσίες, και από αυτούς πήραν τα ονόματα όλοι οι Έλληνες".


      *+*

      Διαγραφή
    9. Ιστορίαι Β' 53: «Όθεν δε εγένετο έκαστος των θεών, είτε δη αιεί ήσαν πάντες, οκοίοί τε τινες τα είδεα, ουκ ηπιστέατο μέχρι ου πρώην τε και χθές ως ειπείν λόγω. Ησίοδον γαρ και Όμηρον ηλικίην τετρακοσίοισι έτσι δοκέω μέο πρεσβυτέρους γενέσθαι και ου πλέοσι· ουτοι δε εισι οι ποιήσαντες θεογονίην Έλλησι και τοίσι θεοίσι τας επωνυμίας δόντες και τιμάς τε και τέχνας διελόντες και είδεα αυτών σημηναντες· οι δε πρότερον ποιηταί λεγόμενοι τούτων των ανδρών γενέσθαι ύστερον, έμοιγε δοκέειν, εγένοντο. Τούτων τα μεν πρώτα αι Δωδωνίδες ιρήιαι λέγουσι, τα δε ύστερα τα ες Ησίοδον τε και Όμηρον έχοντα εγώ λέγω».



      Δηλαδη: "Όμως ήταν, αν μπορώ να το θέσω έτσι, μόλις χθες που οι έλληνες έμαθαν για τη προέλευση και τη μορφή των διαφόρων θεών κι αν υπήρχαν ή όχι ανέκαθεν· γιατί ο Όμηρος και ο Ησίοδος, οι ποιητές που δημιούργησαν τη θεογονία και περιέγραψαν τους θεούς, αποδίδοντας σε αυτούς σωστά τους τίτλους, τις τιμές προς αυτούς και τις ασχολίες τους, έζησαν, πιστεύω, περίπου τετρακόσια χρόνια πριν από εμάς [γύρω στον 9ο αιώνα π.Χ.]. Όσο για τους ποιητές, που λέγεται ότι προηγήθηκαν, στη πραγματικότητα, πιστεύω, ήταν μεταγενέστεροι [Για παράδειγμα ο Ορφέας, ο Μουσαίος, ο Λίνος]. Για το πρώτο μέρος της αναφοράς μου σε αυτά τα θέματα, βασίζομαι στα λόγια της ιέρειας της Δωδώνης και για το δεύτερο μέρος, που αφορά στον Όμηρο και τον Ησίοδο, προβάλλω τις προσωπικές μου γνώμες".



      Ιστορίαι Β' 58: «Πανηγύρις δε άρα και πομπάς και προσαγωγάς πρώτοι ανθρώπων Αιγύπτιοι εισι οι ποιησάμενοι, και παρά τούτων Έλληνες μεμαθήκασι. Τεκμήριον δε μοι τούτου τόδε· αι μεν γαρ φαίνονται εκ πολλού τεο χρόνου ποιεύμεναι, αι δε Ελληνικαί νεωστί εποιήθησαν».



      Δηλαδή: "Επιπλέον, οι Αιγύπτιοι επινόησαν και δίδαξαν στους Έλληνες τις λατρευτικές συγκεντρώσεις, τις λιτανείες και τις λειτουργίες, γεγονός που αποδεικνύεται από την αδιαφιλονίκητη αρχαιότητα τέτοιων τελετών στην Αίγυπτο σε σύγκριση με την Ελλάδα, όπου εισήχθησαν μόλις πρόσφατα".

      *+*

      Διαγραφή
  2. Σινισταται ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΣ και θεραπεια μεσω ΥΠΟΒΟΛΗΣ του BERNHEIM...για εκκολαπτομενα γιδια και μη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άραγε τι ξέρεις για τον Ηρόδοτο - Αιγύπτιους - καταγωγή θεών;;;

      Διαγραφή
  3. Χαθήκατε με τον Ηρόδοτο;Ακόμα το ψάχνετε;;;
    Κωστάκη που είσαι;;;;;;;;;
    Βρε κάτι μάγκες του κώλου και του καναπέ
    ακόμα ρουφάνε το αυγουλάκι τους

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή