Παρασκευή 18 Απριλίου 2025

ΠΟΤΕ ΓΡΑΦΤΗΚΕ Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ??ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΨΕΜΑ!!

 

Η Καινή Διαθήκη δεν γράφτηκε 40 χρόνια μετά τον Χριστό;

ΠΟΤΕ ΓΡΑΦΤΗΚΕ Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ;
από τον Michael R. Burch

Ενώ οι χριστιανοί απολογητές θα ήθελαν όλοι να πιστεύουν ότι το μεγαλύτερο μέρος της Καινής Διαθήκης γράφτηκε λίγο μετά τον υποτιθέμενο θάνατο του Ιησού Χριστού, απλά δεν είναι αλήθεια.

Πώς ξέρουμε;

Γνωρίζουμε επειδή λείπουν εντελώς μνημειώδεις σανίδες της χριστιανικής θεολογίας από τα γραπτά των πατέρων της πρώτης εκκλησίας .

Για παράδειγμα, κανένας από τους πρώτους χριστιανούς συγγραφείς, συμπεριλαμβανομένου του απόστολου Παύλου (του πρώτου χριστιανού συγγραφέα), του συγγραφέα του Μάρκου (του πρώτου γραμμένου ευαγγελίου) ή οποιουδήποτε από τους πρώτους πατέρες της εκκλησίας δεν γνώριζε τίποτα για:

  • Η θηριώδης «παρθενική γέννηση»
  • Το μαγικό αστέρι της Βηθλεέμ (και πώς δείχνει ένα αστέρι σε ένα συγκεκριμένο σπίτι);
  • Η θηριώδης «ανάληψη»
  • Η γελοία ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΖΟΜΠΙ
  • Η ακατανόητη «τριάδα» δεν έγινε ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα μέχρι το 325 μ.Χ., περίπου τρεις αιώνες μετά τον υποτιθέμενο θάνατο του Ιησού. Κανένας χριστιανός του πρώτου αιώνα δεν θα έλεγε ότι ο Ιησούς ήταν «ένα» με τον Θεό Πατέρα.
  • Μέχρι το 1552, οι χριστιανοί τσαρλατάνοι εξακολουθούσαν να προσπαθούν να περάσουν κρυφά έναν ψεύτικο στίχο «τριάδας», το διαβόητο κόμμα Johannine , στην αγγλική Καινή Διαθήκη του Erasmus.
  • Η «αρπαγή» ήταν η εφεύρεση ενός κουκ το 1800.
  • και τα λοιπά.

Έτσι γνωρίζουμε ότι παράλογα πράγματα δημιουργήθηκαν τον δεύτερο και τον τρίτο αιώνα μ.Χ. Και ακόμη κι αν τμήματα της Καινής Διαθήκης γράφτηκαν τον πρώτο αιώνα μ.Χ., είναι προφανές ότι υπήρχαν πολλές πλαστογραφίες .

Επιπλέον, υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι οι συγγραφείς των ευαγγελίων δανείζονταν γενναιόδωρα από τον Ιώσηπο, που σημαίνει ότι είτε γράφτηκαν είτε «ενημερώθηκαν» μετά το 75 μ.Χ.

Σκέφτηκα εδώ και καιρό ότι ο Μάρκος και ο Λουκάς σταχυολόγησαν τον Ιώσηπο για τα ονόματα των χαρακτήρων και τα τοπωνύμια που μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν στα «ευαγγέλια» τους. Κάθε πόλη που ονομάστηκε στον Μάρκο αναφέρθηκε στους Εβραίους Πολέμους , εκτός από τη Ναζαρέτ, τη Βηθανία, τη Βηθφαγή, τη Βηθσαΐδα και τη Δαλμανούθα.

Πολλά ονόματα που χρησιμοποιούνται στον Μάρκο έχουν τη μορφή του «Ελεάζαρ, γιου του Ιαείρου» στους Εβραίους Πολέμους , σαν ο Μάρκος να προσπαθούσε να βρει τα ονόματα των χαρακτήρων που θα ήταν ζωντανοί κατά την υποτιθέμενη εποχή του Ιησού.

Επιπλέον, ο Ιησούς του Μάρκου έχει πολλούς εντυπωσιακούς παραλληλισμούς με τον Ιησού μπεν Ανανία στους εβραϊκούς πολέμους .

Οι χαρακτήρες που βρέθηκαν στον Ιώσηπο που εμφανίζονται στα ευαγγέλια ή/και στις Πράξεις περιλαμβάνουν τον Ανανία, την Άννα, τον Αρχέλαο, τον Καϊάφα, τον «Αιγύπτιο», τον Φήλιξ τον Πρόεδρο και τη σύζυγό του Δρουσίλλα, τον Φήστο τον Πρόεδρο, τον Ηρώδη τον Μέγα, τον Ηρώδη Αντύπα τον Τετράρχη της Γαλιλαίας, τον Ηρώδη Αγρίππα, τον Ιωάννη Βαρίπτη, τη σύζυγό του Γαλιλαίας Λυσανίας ο Τετράρχης της Αβιλήνης, Φαρισαίοι, Φίλιππος ο γιος του Ηρώδη του Μεγάλου, Πόντιος Πιλάτος, Κουιρίνιος, Σαδδουκαίοι, Σαλώμη, Σαμαρείτες, Θεύδας κ.ά.

Οι μελετητές της Βίβλου έχουν σημειώσει τις ομοιότητες μεταξύ των Εσσαίων του Ιωσήπου και του Ιησού, του Ιωάννη του Βαπτιστή και των μαθητών τους στα ευαγγέλια.

Υπάρχουν επίσης εντυπωσιακοί παραλληλισμοί μεταξύ ενός ναυαγίου του Ιώσηπου που αναφέρεται στο Vita του (αυτοβιογραφία) και ενός ναυαγίου που φέρεται να βίωσε ο απόστολος Παύλος στις Πράξεις 27-28:

  • Ο Ιώσηπος και ο Παύλος βρίσκονταν και οι δύο σε πλοία με προορισμό τη Ρώμη.
  • Και οι δύο ήταν αιχμάλωτοι.
  • Και οι δύο πέρασαν από το Puteoli, μια πόλη-λιμάνι στην Ιταλία, στο δρόμο τους προς τη Ρώμη.
  • Και τα δύο ναυάγησαν στην Αδριατική Θάλασσα, με όλους τους επιβάτες να σώθηκαν.
  • Και στις δύο αναφορές ο Ιώσηπος και ο Παύλος έδρασαν με θάρρος και παρείχαν ηγεσία κατά τη διάρκεια της κρίσης.

Όπως είναι γνωστό να ρωτάω, «Μπορεί μια αληθινή θρησκεία να βασίζεται σε ψέματα;»

από τον Michael R. Burch

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου