Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023

ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΕΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ !!!!ΜΟΝΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΨΥΛΛΟΣ!!!

 



ΤΕΛΙΚΑ Η ΜΑΡΙΑΜ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ 'Η ΨΥΛΛΟΣ??

Η παρθενογένεση είναι μια μορφή ασεξουαλικής αναπαραγωγής που εμφανίζεται σε θηλυκούς οργανισμούς, όταν η αύξηση και η ανάπτυξη των εμβρύων συμβαίνουν χωρίς γονιμοποίηση από ένα αρσενικό. Στα φυτά, η παρθενογένεση αναφέρεται στην ανάπτυξη ενός εμβρύου από ένα μη γονιμοποιημένο ωάριο, και η διαδικασία ονομάζεται απόμειξη .

Ο όρος μερικές φορές χρησιμοποιείται λανθασμένα για να περιγράψει τους τρόπους αναπαραγωγής στα ερμαφρόδιτα είδη που μπορούν να αναπαραχθούν από μόνα τους, επειδή περιέχουν τα αναπαραγωγικά όργανα και των δύο φύλων στο σώμα ενός μόνο ατόμου.

Παρθενογένεση εμφανίζεται φυσικά σε μερικά ασπόνδυλα είδη ζώων (π.χ., οι

ψύλλοι του νερού, αφίδες, νηματώδεις, ορισμένες μέλισσες, κάποια είδη σκορπιού) καθώς και σε μερικά σπονδυλωτά (π.χ. αμφίβια, κάποια ερπετά, στα ψάρια, και πολύ σπάνια στα πουλιά). Παρθενογένεση έχει προκληθεί τεχνητά σε ψάρια και αμφίβια.

Συνήθως τα ωάρια που σχηματίζονται μετά από την διαδικασία της μείωσης είναι απλοειδή, με τον μισό αριθμό χρωμοσώμάτων από τα κύτταρα του σώματος της μητέρας τους. Ωστόσο, τα απλοειδή άτομα, είναι συνήθως μη βιώσιμα, και οι παρθενογενετικοί απογόνοι έχουν συνήθως διπλοειδή αριθμό χρωμοσωμάτων. Εάν ο αριθμός των χρωμοσωμάτων του απλοειδούς ωαρίου διπλασιάζεται κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, οι απόγονοι είναι «μισό-κλώνοι" της μητέρας τους. Αν το ωάριο σχηματίστηκε χωρίς μειωτική διαδικασία, είναι ένας πλήρης κλώνος της μητέρας του.

Οι απόγονοι παράγονται από παρθενογένεση σε είδη που χρησιμοποιούν το σύστημα φυλο- καθορισμού XY, έχουν δύο Χ χρωμοσώματα και είναι γυναίκες. Σε είδη που χρησιμοποιούν το σύστημα φυλο- καθορισμού ZW, έχουν δύο χρωμοσώματα Z (αρσενικά) ή δύο W χρωμοσώματα (μη βιώσιμα ή θηλυκά), ή (θεωρητικά) αν εμφανίζεται κλωνική παρθενογένεση (η οποία ονομάζεται επίσης απόμειξη), θα μπορούσαν να έχουν ένα Z και ένα W χρωμόσωμα (θηλυκό).

23 σχόλια:

  1. Ο εφοπλιστης που στον πουτσο ειναι σημερα;Ρε δεν ξημερωσε στους αγιους Αναργυρους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξημέρωσε καλή μου
      Ξημέρωσε καλή μου
      Με δάκρυα στα μάτια μη με κοιτάς

      Το ξέρεις πως θα φύγω
      Μη μου ζητάς να μείνω, μη μου ζητάς
      από άλλη βδομάδα
      τις πούτσες σου θα φας.

      Διαγραφή
    2. Αντε ρε Στελαρα εφοπλισταρα της καρδιας μας ανησυχησαμε δωσε μας τα φωτα σου.

      Διαγραφή
  2. ΑΠΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
    ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟ - ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ - ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ.

    Η Αθηνά πολέμησε σκληρά για να κρατήσει την αγνότητά της με αποτέλεσμα, από την επαφή της με τον Ήφαιστο να λερωθεί μόνο ένα κομμάτι υφάσματος από το φόρεμά της που έπεσε στο έδαφος. Η γονιμοποίηση στη συνέχεια έγινε με τη βοήθεια της γης. Ο Εριχθόνιος λοιπόν γεννήθηκε από αυτήν την βίαιη ένωση των δύο θεών, ενώ το όνομά του υποδηλώνει ότι ήταν άνθρωπος από ύφασμα και γη.Εγγονός του Εριχθόνιου ήταν ο Ερεχθέας που με τη σειρά του είχε δισέγγονο τον Αιγέα, πατέρα του μεγαλύτερου ήρωα της Αθήνας, τον Θησέα.

    Μετά τη γέννηση του Εριχθόνιου, η Αθηνά τον έκρυψε μέσα σε ένα σκεπασμένο καλάθι, ίσως μαζί με ένα φίδι, και το εμπιστεύτηκε στις παρθένες κόρες του Κέκροπα (που ήταν ο πρώτος βασιλιάς της Αθήνας). Οι οδηγίες της προς εκείνες (Έρση, Πάνδροσο και Άγλαυρο) ήταν να μην κοιτάξουν μέσα στο καλάθι. Εκείνες όμως κρυφοκοίταξαν και είδαν ένα μωρό τυλιγμένο με ένα φίδι. Επειδή παρέβηκαν τη θέληση της θεάς, ο μύθος λέει ότι της σκότωσε το φίδι ενώ σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή τρελάθηκαν και έπεσαν από την κορυφή της Ακρόπολης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελαρα εφοπλισταρα της καρδιας μας το πουλμαν που παιρνεις για μπανιο για να πας Ωροπο ποσο εχει το εισητηριο;

      Διαγραφή
  3. ΡΕ ΛΑΓΕ ,ΡΕ ΒΡΩΜΙΑΡΗ ΕΒΡΑΙΕ,ΡΕ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΡΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ;
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΑΝ ΜΥΘΟ ΕΝΩ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΕΣΟΥΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.
    ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΛΕΧΡΙΤΗ;ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΜΩΡΗ ΗΛΙΘΙΑ ΑΘΛΙΑ ΜΑΪΜΟΥ.
      ΜΥΘΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ.
      ΟΙ ΠΑΓΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΗΣΑΝ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΓΑΝΟΘΕΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ
      ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΣΗΜΕΡΑ.


      Archaia Ellada
      Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ, Η ΛΟΥΛΟΥΔΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
      Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ,
      Η ΛΟΥΛΟΥΔΟΥ,
      ΚΑΙ Ο ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΣ ΛΑΟΣ
      ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ
      Ήθελε να επανέλθει στην εξουσία ο Πεισίστρατος και αποφάσισε να κάνει θριαμβευτική είσοδο στην πόλη της Αθήνας, πείθοντας τον Αθηναϊκό λαό πως είναι θεοπρόβλητος. Έτσι, σκηνοθέτησε ένα θαύμα! Βρήκε μια νταρντάνα λουλουδού δυο μέτρα, [<> … <>] της φόρεσε πανοπλία και ανέβηκε μαζί της σε ένα άρμα. Οι μαντατοφόροι του άρχισαν να διαδίδουν πως η ίδια η θεά Αθηνά φέρνει καβάλα τον Πεισίστρατο στην πόλη. Οι Αθηναίοι τόχαψαν και προσκύνησαν την <> και τον <> της. Αυτό ήταν το επίπεδο του μέσου αρχαίου Έλληνα.

      <<[ο Μεγακλής] τον έφερε [τον Πεισίστρατο] με τρόπο που συνηθίζονταν παλιά, πολύ αφελή. [‘αρχαίως και λίαν απλώς’] Διάδωσε το νέο πως η Αθηνά φέρνει τον Πεισίστρατο…>> [κλπ., άρματα, πανοπλίες…] [Αριστοτέλης, Αθηναίων πολιτεία, 5] <> [Ηρόδοτος, Κλειώ, 60.] Μτφ.: <>

      Και, επειδή θα σκεφτόμασταν πως οι <> πρέπει να ήταν πολύ πιο εύπιστοι ακόμα, ο Ηρόδοτος λέει εκείνο το <>, για να αποκλείσει αυτή την δικαιολογία. Ας υπολογίσουμε ακόμη, πως οι ιστορικοί, τότε, απάγγελλαν τις αφηγήσεις τους στο κοινό, και έπρεπε με κάποιο τρόπο να το κολακεύσουν. Με αυτό το δεδομένο, ο Ηρόδοτος ήδη λέει πολύ περισσότερα για την λουλουδού Αθηνά από ότι θα ήταν ασφαλές γι’ αυτόν…

      Τι εξάγουν οι σύγχρονοι ιστορικοί από τις ειρωνείες του Αριστοτέλη και του Ηρόδοτου για το … υψηλό επίπεδο των πατριωτών τους; Κρατάνε το ότι οι Έλληνες πιστεύονταν οι εξυπνότεροι, παραβλέπουν πως η διαπίστωση αυτή του Ηρόδοτου είναι ειρωνική, μια που με τόση εξυπνάδα, την πάτησαν με το απλούστερο κόλπο του κόσμου <>, και καταλήγουν στο εξής συμπέρασμα, που αποτελεί την βασική επωδό κάθε <>μελέτης για την αρχαιότητα:

      <> [πρόκειται για άλλη μετάφραση του παραπάνω χωρίου] <> Ζαν Ρισπέν , της Γαλλικής Ακαδημίας [!], <>,εισαγωγή, σελ. 11.

      Πήραμε ένα δείγμα του πως μας παρουσιάζουν την αρχαία Ελλάδα οι δάσκαλοι της Ευρώπης. Μας περνάνε και αυτοί για <>, [λες και δεν είμαστε] και βάζουν ένα ξόανο πάνω στο άρμα τους, το βαφτίζουν <> και καλπάζουν μέσα στα μυαλά μας, εκμεταλλευόμενοι την ευπιστία μας, την εγωπάθειά μας και ναι, την αμορφωσιά μας, όπως ο Πεισίστρατος. Μήπως είναι ένας φανατικός φιλελληνισμός, τουλάχιστον, που οδηγεί αυτού του είδους την <>; Όχι βέβαια, μια που οι <> και <> αρχαίοι συγκρίνονται με τους Βυζαντινούς και τους Νεοέλληνες, που είναι βουτηγμένοι στις μεσαιωνικές προλήψεις και περιφέρουν <> κλπ., <> με τους ένδοξους προγόνους τους, που ήταν άνθρωποι λογικοί, σαν τους σύγχρονους Ευρωπαίους… Έτσι, η αρχαιολατρία πάντα καταλήγει σε έναν φανατικά άτοπο μισελληνισμό.

      Ντροπή σας Νεοέλληνες, που δεν μοιάζετε καθόλου με τον λαό που περιγράφει ο Ηρόδοτος, που πίστευε πως είναι ο εξυπνότερος του κόσμου!
      https://archaia-ellada.gr/?page_id=49&fbclid=IwAR1SFFLRKkho-M3NWOWkEsk7O_TgJlr1Ul29S0AYewTZ_VGnKfMS9HnRams

      Διαγραφή
    2. ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΗΛΙΘΙΕ ΕΒΡΑΙΕ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΜΥΘΟΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΩΔΙΚΩΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΘΕΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΠΠΣΕΣ ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΣΕΣ;ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΣ ΛΑΟΣ ΡΕ ΜΙΣΗΤΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΔΕΝ ΞΕΡΑΝΕ ΤΙ ΓΙΝΕΡΑΙ;ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΤΟΤΕ ΦΤΙΑΞΑΝ ΝΑΟ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ;ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ 12 ΘΕΟΙ;ΑΝΟΗΤΕ ΜΑΣΩΕΧΕΙΣ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

      Διαγραφή
    3. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΡΕ ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΑΓΑΝΟΘΕΟΙ ΣΑΣ.

      ΑΝ ΗΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Ο ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΕΛΥΑΝ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΧΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΜΦΥΛΙΟΥΣ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΟΥΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΣΑΝ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΕΣ.

      ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΤΑ ΩΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΝΩΘΗΚΑΝ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΣΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ.

      ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ

      ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΑΛΛΑ ΠΟΛΕΜΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ :
      Πρώτος Μεσσηνιακός πόλεμος (743-724 π.Χ.)
      Ληλάντιος πόλεμος (ανάμεσα στα έτη 710-650 π.Χ.)
      Δεύτερος Μεσσηνιακός πόλεμος (685-668 π.Χ. περίπου)
      Πρώτος ιερός πόλεμος (595-585 π.Χ.
      Πρώτος Πελοποννησιακός πόλεμος (460-445 π.Χ.
      Δεύτερος ιερός πόλεμος (449-448 π.Χ.)
      Σαμιακός πόλεμος (440-439 π.Χ.)
      Πελοποννησιακός πόλεμος (431-404 π.Χ.)
      Κορινθιακός πόλεμος (395-386 π.Χ.)
      Θηβαϊκοί πόλεμοι (371-362 π.Χ.)
      Πρώτος Συμμαχικός πόλεμος (357-355 π.Χ.)
      Τρίτος ιερός πόλεμος (356-346 π.Χ.)
      Τέταρτος ιερός πόλεμος (339-338 π.Χ.)
      Λαμιακός πόλεμος (323-322 π.Χ.)
      Πρώτος Πόλεμος των Διαδόχων του Μ. Αλεξάνδρου (322-321 π.Χ.)
      Δεύτερος Πόλεμος των Διαδόχων (318-316 π.Χ.)
      Τρίτος Πόλεμος των Διαδόχων (314-312 π.Χ.)
      Τέταρτος Πόλεμος των Διαδόχων (307-301 π.Χ.)
      Χρεμωνίδειος πόλεμος (267-261 π.Χ.)
      Δημητριακός πόλεμος (239-238 π.Χ.)
      Κλεομένειος πόλεμος (229/228-222 π.Χ.)
      Δεύτερος Συμμαχικός πόλεμος (220-217 π.Χ.)
      Πρώτος Κρητικός πόλεμος (205-200 π.Χ.)
      Δεύτερος Κρητικός πόλεμος (155-153 π.Χ.)

      Διαγραφή
    4. ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΤΕ ΟΥΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΟΥΤΕ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΟΥΤΕ ΗΡΩΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ΗΛΙΘΙΑ ΠΑΓΑΝΟΣΚΥΛΑ.
      ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΝΑΥΜΑΧΙΑΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΣΙΚΗ ΑΥΛΗ.

      ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΙΑΜΒΟ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΑΡΤΑΞΕΡΞΗ – Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ (;) ΤΟΥ

      Ο Θεμιστοκλής, γεννήθηκε το 526 π. Χ. περίπου. Είναι γνωστές η συμβολή του στην ανάδειξη της Αθήνας σε κυρίαρχη δύναμη στην Ελλάδα και, φυσικά, η ευφυής στρατηγική του κατά τη ναυμαχία της Σαλαμίνας, που οδήγησε στον ελληνικό θρίαμβο.
      Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι, ότι τιμήθηκε λιγότερο από τους ίδιους τους συμπολίτες του, απ’ ότι από τους υπόλοιπους Έλληνες! Στη Σπάρτη του επιφυλάχθηκε θριαμβευτική υποδοχή ενώ διακόπηκε η διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων (μοναδικό γεγονός στα χρονικά), για να τον αποθεώσει το πλήθος, καθώς θεωρήθηκε ότι σ’ αυτόν, ουσιαστικά, οφείλεται η νίκη στη Σαλαμίνα. Αντίθετα, οι Αθηναίοι δεν τον τίμησαν ούτε με τα «πρωτεία» ούτε με τα «δευτερεία» και κατά την εκλογή του 479 π. Χ. οι αντίπαλοί του Ξάνθιππος και Αριστείδης κατάφεραν να τον νικήσουν.

      Το 478 π. Χ. επέστρεψε στην ενεργό πολιτική και ασχολήθηκε με την οχύρωση της Αθήνας και του Πειραιά, γεγονός που θορύβησε τους Αιγινήτες, τους Κορίνθιους και τους Σπαρτιάτες που έσπευσαν να διαμαρτυρηθούν.
      Σιγά σιγά, η δημοτικότητα του Θεμιστοκλή, άρχισε να πέφτει. Κατηγορήθηκε για αυταρχισμό, περιφρόνηση των δημοκρατικών θεσμών, φιλοχρηματία και υπερφίαλη εγωπάθεια. Υπήρχε κάποια βάση σε αυτά, ωστόσο μεθοδεύονταν κυρίως από την αριστοκρατική μερίδα που δεν του συγχώρεσε τις πολιτικές και κοινωνικές μεταρρυθμίσεις εναντίον της. Το 471 π. Χ. παρά την κατάρρευση των κατηγοριών για συνεργασία με τους Πέρσες εξοστρακίστηκε. Ενώ έμενε στο Άργος, οι Σπαρτιάτες επιχείρησαν να τον συλλάβουν. Κατόρθωσε όμως να διαφύγει στην Κέρκυρα, από εκεί στο βασίλειο των Μολοσσών (Ήπειρος) και στη συνέχεια στη Θεσσαλία. Στη συνέχεια, βρέθηκε στην Κύμη της Μικράς Ασίας, τις Αιγές, την Έφεσο και τα Σούσα όπου με επιστολή του, ζητούσε την προστασία του βασιλιά Αρταξέρξη Α’ (γιου του Ξέρξη).
      Ο Αρταξέρξης, τον δέχτηκε με προθυμία και του παραχώρησε την ηγεμονία μιας μεγάλης περιοχής στη Μικρά Ασία. Ο Θεμιστοκλής έζησε σαν Πέρσης σατράπης, δείχνοντας ιδιαίτερες διοικητικές ικανότητες κυρίως στον χειρισμό οικονομικών θεμάτων. Για τον θάνατό του υπάρχουν δύο εκδοχές. Είτε ότι πέθανε από φυσικά αίτια (Θουκυδίδης), είτε ότι αυτοκτόνησε με δηλητήριο («ταύρειον αίμα»), για να μην αναγκαστεί να πάρει μέρος σε εκστρατεία εναντίον της Ελλάδας. Πάντως, πέθανε στη Μαγνησία της Μικράς Ασίας το 461 π. Χ. Τα οστά του, μεταφέρθηκαν αργότερα κρυφά στην Αθήνα.

      Διαγραφή
    5. ΦΕΙΔΙΑΣ: Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΛΥΠΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΘΛΙΒΕΡΟ ΤΕΛΟΣ

      Ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες της αρχαιότητας, ήταν αναμφίβολα ο Φειδίας. Γεννήθηκε στα τέλη του 6ου π. Χ. αιώνα ή στις αρχές του 5ου π. Χ. αιώνα. Το όνομά του είναι στενά συνδεδεμένο με εκείνο του Περικλή. Ο Περικλής του ανέθεσε τη γενική επιστασία της καλλιτεχνικής διακόσμησης των κτισμάτων της Ακρόπολης και κυρίως του Παρθενώνα. «Πάντα διείπε και πάντων επίσκοπος ήταν αυτώ» [τω Περικλεί].
      Ο Φειδίας φιλοτέχνησε και το περίφημο χρυσελεφάντινο άγαλμα της Παρθένου Αθηνάς (438 π. Χ.). Όμως, πολιτικοί αντίπαλοι του Περικλή κατηγόρησαν τον Φειδία ότι είχε υπεξαιρέσει μέρος του ελεφαντοστού και του χρυσού του αγάλματος. Ο Φειδίας όμως, αποσπώντας χωρίς να προκαλέσει καμία ζημιά, τον χρυσό χιτώνα του αγάλματος και ζυγίζοντάς τον, απέδειξε τη συκοφαντία. Οι εχθροί του όμως, τον μήνυσαν και για ασέβεια, θεωρώντας πως απεικόνισε τον Περικλή και τον εαυτό του, ως «πρεσβύτη θαλερό» μάλιστα, στην ασπίδα της Θεάς. Σύμφωνα με τον Πλούταρχο, φυλακίστηκε και πέθανε στη φυλακή από ασθένεια ή από δηλητήριο που του έδωσαν ύπουλα οι εχθροί του Περικλή.

      Διαγραφή

    6. ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ: Η ΕΙΚΟΣΑΕΤΗΣ (ΑΥΤΟ)ΕΞΟΡΙΑ

      Ο μεγαλύτερος ιστορικός όλων των εποχών κατά πολλούς, ο Θουκυδίδης, γεννήθηκε στον Άλιμο της Αττικής γύρω στο 460 π. Χ. και ήταν γιος του Όλορου. Η οικογένειά του πρέπει να είχε θρακικό αίμα. Αυτό προκύπτει από το (θρακικό) όνομα του πατέρα του και τις μεγάλες εκτάσεις γης με μεταλλεύματα που είχε ο ιστορικός στη Σκαπτή Ύλη (αρχαία πόλη της Θράκης κοντά στη θάλασσα, απέναντι από τη Θάσο, περιοχή του νομού Καβάλας σήμερα).
      Το 424 π. Χ. ο Θουκυδίδης ανέλαβε το αξίωμα του στρατηγού. Ως στρατηγός, στάλθηκε να υπερασπιστεί την Αμφίπολη από τον Λακεδαιμόνιο στρατηγό Βρασίδα. Δεν τα κατάφερε όμως και έσωσε μόνο το επίνειο της Αμφίπολης, την Ηιόνα. Κατηγορήθηκε τότε για προδοσία και καταδικάστηκε σε θάνατο. Γι’ αυτό αναγκάστηκε να αυτοεξοριστεί στα κτήματά του στη Σκαπτή Ύλη. Στην εξορία έμεινε για 20 χρόνια και ταξίδεψε στη Μακεδονία, την Πελοπόννησο και πιθανότατα σε όλους τους τόπους όπου είχε διεξαχθεί ο Πελοποννησιακός Πόλεμος. Με την 20ετή παραμονή του στην εξορία, μπόρεσε να δει αποστασιοποιημένος και ανεξάρτητος τα γεγονότα και να κρίνει το αθηναϊκό κράτος αντικειμενικά.
      Το 404 π. Χ. δόθηκε γενική αμνηστία στους εξόριστους και ο Θουκυδίδης επέστρεψε στην Αθήνα. Σύμφωνα με μία εκδοχή, έμεινε στην πόλη ως τον θάνατό του (μεταξύ 399 π. Χ. και 396 π. Χ.), ενώ σύμφωνα με άλλη, απογοητευμένος απ’ όσα αντιμετώπισε επέστρεψε στη Σκαπτή Ύλη όπου και πέθανε.

      Διαγραφή
  4. Παει τον χασαμε τον ιουδαιοχριστιανο δεν αντεξε το μπουλιγκ που του καναμε.Ελα ξανα κοντα μας και δεν θα ξαναγραψω κατι αρνητικο για τον Σωρρα για να βαζεις ποστ θαυμαστων του ουτε για τους ανδρομεδιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάρα μου έχει ματώσει η τράπουλα σου και ακόμα στήνεσαι.
      Είσαι μεγάλη πουστρα τελικα

      Διαγραφή
    2. Ελα ρε Στελαρα ποιος αλητης σε γαμαγε και μας ξεχασες;

      Διαγραφή
    3. ΣΟΥ ΕΛΕΙΨΑ ΚΑΣΤΡΟΥΝΩ ΜΟΥ;

      ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΦΑΙΝΟΣΟΥΝΑ ΠΩΣ ΑΓΑΠΑΣ ΤΑ ΣΥΚΑ
      ΘΑ ΣΟΥ ΦΥΤΕΨΩ ΜΙΑ ΣΥΚΙΑ ΣΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΣΟΥ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ.

      Διαγραφή
    4. Αχ Στελαρα εχυσες παλι το γαλα με την καρδαρα
      και ο επιβητορας σε αφησε μπουκαλα
      και ηλθες παλι εδω μηπως ο τσοπανος κανει κανα ψυχικο

      Διαγραφή
  5. Εφυγε ο τζουτζουκος.Σιγουρα καποιος αλητης θα του ξεσκιζει τον πατο.Δυσκολος ο αποχαιρετισμος γιατι ήταν η μασκωτ του μπλοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. ΤΗΝ ΚΑΣΤΡΟΥΝΩΣ Η ΚΩΛΑΡΑ
      ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ 'ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΣΤΕΛΛΑΡΑ

      Διαγραφή
    2. Καλημερα τζουτζουκο.Γυρισες παλι εδω ε;Εφαγες καλα εμαθα.

      Διαγραφή
    3. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΦΑΓΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΣΟΥ
      ΘΑ ΦΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΗΛΙΘΙΑ ΨΩΛΟΜΑΖΩΧΤΡΑ

      Διαγραφή
    4. Ελα τζιυτζουκο σε πεθυμησαμε .Εφαγες πολλα πεη στις διακοπες;

      Διαγραφή
    5. ΣΟΥ ΕΛΕΙΨΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΘΥΜΗΣΕΣ ΜΩΡΗ ΨΩΛΟΚΟΜΠΡΕΣΑ ;

      ΕΙΧΕ ΜΟΝΑΞΙΕΣ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ ΚΙ ΕΨΑΧΝΕ ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ ;
      ΜΕ ΤΟΥ ΣΤΕΛΑΡΑ ΤΟ ΚΑΒΛΙ ΘΑ ΤΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΩΡΑΙΑ

      Διαγραφή