Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΛΟΥΚΙΑΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΤΟΝ 2ον ΑΙΩΝΑ μ.κ...

 


Από το 1977, όταν προβλήθηκε στους κινηματογράφους η πρώτη ταινία «Πόλεμος των Άστρων» η σειρά, αποτελεί το βασικό έργο επιστημονικής φαντασίας, με θέμα τον πόλεμο και την κυριαρχία στο διάστημα. Σε πολλές από τις ταινίες αυτές πρωταγωνιστής είναι ο Luke Skywalker ενώ ο πρώτος σκηνοθέτης των ταινιών ήταν ο George Lukas. Όμως, όσο κι αν ακούγεται απίθανο, ο πρώτος συγγραφέας που ασχολήθηκε με το θέμα ήταν ο Λουκιανός που έζησε τον 2ο αιώνα μ. Κ. δηλαδή, περίπου 1.800 χρόνια πριν από τον «Πόλεμο των Άστρων»και η αναφορά έγινε στο έργο του «Αληθής ιστορία», ή «Αληθή διηγήματα».

Ο Λουκιανός έζησε τον 2ο αιώνα μ.Κ. Οι περισσότεροι σύγχρονοι μελετητές αποδέχονται ότι η «Αληθής ιστορία» είναι το πρώτο δείγμα επιστημονικής φαντασίας που έχει σωθεί και αναφέρει παραμέτρους που αργότερα αναφέρθηκαν σταθερά σε αυτού του είδους τη λογοτεχνία, όπως είναι η απαγωγή γήινων από εξωγήινους, «επαφές τρίτου τύπου», εξερεύνηση και αποίκιση πλανητών, διαγαλαξιακοί πόλεμοι. Ο Λουκιανός αναφέρει ακόμη, ότι οι εξωγήινοι είναι διαφορετικοί σε σχέση με τους ανθρώπους, έχουν περίεργα οχήματα που κάνουν διαστημικές πτήσεις, τεχνητή ατμόσφαιρα, διαφορετικούς φυσικούς νόμους στο Διάστημα, κ.ά. Ο Λουκιανός όμως δεν ισχυρίστηκε ότι εμπνεύστηκε το έργο μετά από επαφή με εξωγήινους. Σκοπός του ήταν να κάνει μία παρωδία των ταξιδιωτικών μυθιστορημάτων που ήταν δημοφιλή με τους κατοίκους της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. 



Ο τίτλος «Αληθής ιστορία» είναι ειρωνικός αφού ο Λουκιανός στην αρχή επισημαίνει ότι λέει ψέματα και όλες οι περιπέτειες είναι φανταστικές, αλλά σε πολλά σημεία του κειμένου ισχυρίζεται ότι λέει αλήθειες! Στην αρχή του έργου του, ο Λουκιανός κάνει την εκπληκτική αναφορά ότι πέρα από τον Ατλαντικό υπάρχουν εδάφη που κατοικούνται από ανθρώπους. Για το λόγο αυτό πήρε ένα πλοίο με 30 κωπηλάτες προκειμένου να τους επισκεφθεί. Αυτή η καταγραφή είναι περίπου 1.300 χρόνια, πριν από τον Χριστόφορο Κολόμβο και ο Λουκιανός ειρωνευόταν τους σύγχρονούς του που ισχυρίζονταν ότι υπήρχε μία τέτοια ήπειρος πέρα από τον Ατλαντικό ωκεανό. Στη μέση του ωκεανού το πλοίο του Λουκιανού έφθασε σ’ ένα νησί όπου τα ποτάμια έρρεαν με κρασί και τα δέντρα είχαν σχήματα γυναικών. Αφού απέπλευσε από εκεί με δυτική κατεύθυνση, ένας τυφώνας μέσα στον ωκεανό σήκωσε το πλοίο τόσο ψηλά που το πέταξε στο διάστημα όπου έπλευσε μέχρι το φεγγάρι (η «πρώτη προσσελήνωση»). Όταν έφθασαν εκεί, ο Λουκιανός και το πλήρωμά του συνελήφθησαν αιχμάλωτοι από εξωγήινους με αλλόκοτες μορφές. Αυτοί τους πήγαν σ’ ένα κτίριο όπου υπήρχε ένας μακρύς διάδρομος. Στο βάθος του διαδρόμου πρόσεξαν ένα γήινο που καθόταν πάνω σ’ ένα θρόνο. Ο Λουκιανός και οι σύντροφοί του φοβήθηκαν ότι ήταν ο αρχηγός των εξωγήινων που θα διέταζε την εκτέλεσή τους. Έτσι τον πλησίασαν με τρόμο ενώ οι εξωγήινοι τους έσπρωχναν προς το μέρος του. Τότε αυτός σηκώθηκε όρθιος και φώναξε με χαρά στα ελληνικά, «Είστε Έλληνες;» Ένας τυφώνας μέσα στον ωκεανό σήκωσε το πλοίο τόσο ψηλά που το πέταξε στο διάστημα όπου έπλευσε μέχρι το φεγγάρι (η «πρώτη προσσελήνωση»!). Όπως τους είπε, ήταν και ο ίδιος Έλληνας και τον έλεγαν Ενδυμίων. Ένα βράδυ όταν κοιμόταν οι εξωγήινοι τον απήγαγαν και τον μετέφεραν στο φεγγάρι όπου και τον έκαναν βασιλιά. Μία πρώτη ενέργεια του Ενδυμίωνα ως βασιλιά της Σελήνης ήταν να δημιουργήσει αποικία στον Αυγερινό αλλά ο βασιλιάς του Ήλιου, Φαέθων, αντέδρασε και του κήρυξε τον πόλεμο. Σε αυτόν τον πρώτο καταγεγραμμένο «Πόλεμο των Άστρων» για τον αποικισμό ενός πλανήτη, οι κάτοικοι της Σελήνης γνώρισαν ήττες. Όμως τώρα με τη βοήθεια του Λουκιανού και των 30 Ελλήνων ναυτών που είχε μαζί του, ο Ενδυμίων ήλπιζε ότι θα κέρδιζε την τελική νίκη. Ο Λουκιανός περιγράφει τα πολλά και διαφορετικά στρατεύματα που πολεμούσαν στο Διάστημα, είτε με τον Ενδυμίωνα είτε με τον Φαέθοντα. Πρόκειται για αλλόκοτους εξωγήινους, κάποιοι που είναι τέρατα της φύσης και άλλοι τεχνητές κατασκευές. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Λουκιανός περιγράφει αυτά τα τέρατα ως γίγαντες, κάτι που θα γίνει κοινός τόπος στα σύγχρονα έργα επιστημονικής φαντασίας για δυνάμεις που πολεμούν στο διάστημα. Η περιγραφή του δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από σενάριο ταινίας του «Πολέμου των Άστρων». Ο ίδιος ο Λουκιανός συμμετείχε στην τρομερή διαγαλαξιακή σύγκρουση, αλλά σαν τον Luke Skywalker συλλαμβάνεται αιχμάλωτος όταν παγιδεύεται στον ιστό τεράστιων αραχνών που πολεμούσαν για τον Φαέθοντα. Αντίθετα με τον Αυτοκράτορα στον «Πόλεμο των Άστρων», ο βασιλιάς του Ήλιου δεν ήταν και τόσο κακός και μεταχειρίστηκε με σεβασμό τον Λουκιανό όταν μεταφέρθηκε στον Ήλιο ως αιχμάλωτος πολέμου. Ο πόλεμος ήταν ιδιαίτερα αιματηρός και σύμφωνα με τον Λουκιανό το ροδαλό χρώμα στον ουρανό κάθε αυγή είναι το αίμα των σκοτωμένων εξωγήινων. Οι πολεμιστές του Ηλίου πήραν τελικά τη νίκη αφού περικύκλωσαν τη σελήνη με μία τεχνητή ατμόσφαιρα που εμπόδιζε το ηλιακό φως να φθάσει μέχρι εκεί και οι κάτοικοί της άρχιζαν να πεθαίνουν από το κρύο. Έτσι, ο Ενδυμίων υπέγραψε συνθήκη ειρήνης με τον Φαέθοντα, βάσει της οποίας όλοι οι αιχμάλωτοι θα απελευθερώνονταν και η αποικία στον Αυγερινό θα γινόταν από κοινού. Ο Λουκιανός επέστρεψε στο φεγγάρι όπου τον υποδέχτηκε συγκινημένος ο Ενδυμίων. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον συγγραφέα να περιγράψει τη ζωή στο φεγγάρι και να καταδείξει πόσο διαφορετική ήταν σε σχέση με εκείνη στη Γη. Στο σημείο αυτό η φαντασία του Λουκιανού οργιάζει αφού καταγράφει δεκάδες λεπτομέρειες, η μία πιο απίστευτη από την άλλη. Για παράδειγμα, το φαγητό των Σεληνίων ήταν ο καπνός από βατράχια που έψηναν στα κάρβουνα και τον οποίο ρουφούσαν από τη μύτη, ή έτρωγαν μέλι που έβγαινε από τα ρουθούνια τους! Οι πλούσιοι εξωγήινοι φορούσαν ρούχα από γυαλί και οι φτωχοί από μέταλλο. Τα μέλη τους ήταν τεχνητά, των πλουσίων από ελεφαντόδοντο και των πτωχών από ξύλο. Έβγαζαν τα μάτια τους όταν δεν ήθελαν να βλέπουν και τα έβαζαν και πάλι στη θέση τους όταν ήθελαν να τα χρησιμοποιήσουν και πάλι. Πολλοί όταν έχαναν τα μάτια τους, δανείζονταν απ’ άλλους και οι πλούσιοι είχαν αποθηκευμένα αρκετά ζευγάρια μάτια. Το πρότυπο ομορφιάς στη Σελήνη ήταν οι φαλακροί και άτριχοι. Στόχος του Λουκιανού ήταν βέβαια να διασκεδάσει τους αναγνώστες του, αλλά με τον τρόπο αυτό εισήγαγε τη διαφορετικότητα των εξωγήινων σε σχέση με τους ανθρώπους, κοινός τόπος όλων των έργων επιστημονικής φαντασίας τους τελευταίους δύο αιώνες. Όμως, στο φεγγάρι ο Λουκιανός συνάντησε και κάποια στοιχεία που φαίνονται οικεία στο σύγχρονο αναγνώστη. Οι κάτοικοί της είχαν την τεχνολογία να μπορούν να παρακολουθούν και να ακούνε τα πάντα στη Γη. Για το πρώτο χρησιμοποιούσαν ένα τεράστιο φακό που το γυρνούσαν προς οποιοδήποτε σημείο της και παρακολουθούσαν όποιον ήθελαν! (η αναφορά αυτή είναι 1.500 χρόνια πριν από την εφεύρεση του τηλεσκοπίου και 1.800 πριν από τον πρώτο δορυφόρο). Μάλιστα, όπως ισχυρίζεται ο Λουκιανός, και ο ίδιος χρησιμοποίησε αυτό το φακό για να δει τι έκανε η οικογένειά του στη Γη.


 Κάτω από το φακό υπήρχε ένα πηγάδι που όποιος έμπαινε μέσα μπορούσε να ακούσει τι έλεγαν οι κάτοικοι της Γης. Αφού ο Ενδυμίων ευχαρίστησε τον Λουκιανό και το πλήρωμά του για τη βοήθειά τους στον πόλεμο με το βασιλιά του Ηλίου, τους άφησε να φύγουν από το φεγγάρι και έτσι με το πλοίο τους ξεκίνησαν την πτώση τους προς τη Γη όπου όμως οι περιπέτειές τους συνεχίστηκαν. του ιστορικού Κωνσταντίνου Λαγού...


Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/star-wars-loykianos-alithis-istoria/

20 σχόλια:

  1. Απολαυστικός ο Λουκιανός…
    Ειδικά στους Διαλόγους των Θεών άπαιχτος. Παρακάτω μας περιγράφει γλαφυρά πως αντέδρασε η Ήρα όταν ο παιδεραστής, ο άντρας της ο Δίας, της κουβάλησε στην κρεβατοκάμαρα το Φρύγιον μειράκιον, το τσελιγκόπουλο ...


    ΗΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΣ
    Ἥρα

    1
    Ἐξ οὗ τὸ μειράκιον τοῦτο. ὦ Ζεῦ, τὸ
    Φρύγιον ἀπὸ τῆς Ἴδης ἁρπάσας δεῦρο ἀνήγαγες,
    ἔλαττόν μοι τὸν νοῦν προσέχεις.
    Ζεύς
    Καὶ τοῦτο γάρ, ὦ Ἥρα, ζηλοτυπεῖς ἤδη ἀφε-
    λὲς οὕτω καὶ ἀλυπότατον; ἐγὼ δὲ ᾤμην ταῖς
    γυναιξὶ μόναις χαλεπήν σε εἶναι, ὁπόσαι ἂν
    ὁμιλήσωσί μοι.
    Ἥρα
    2
    Οὐδ' ἐκεῖνα μὲν εὖ ποιεῖς οὐδὲ πρέποντα
    σεαυτῷ ὃς ἁπάντων θεῶν δεσπότης ὢν ἀπολιπὼν
    ἐμὲ τὴν νόμῳ γαμετὴν ἐπὶ τὴν γῆν κάτει μοιχεύσων,
    χρυσίον ἢ σάτυρος ἢ ταῦρος γενόμενος. πλὴν
    ἀλλ' ἐκεῖναι μέν σοι κἂν ἐν γῇ μένουσι, τὸ δὲ τουτὶ
    Ἰδαῖον παιδίον ἁρπάσας ἀνέπτης, ὦ γενναιότατε
    ἀετῶν, καὶ συνοικεῖ ἡμῖν ἐπὶ κεφαλήν μοι ἐπαχθέν,
    οἰνοχοοῦν δὴ τῷ λόγῳ. οὕτως ἠπόρεις οἰνοχόων,
    καὶ ἀπηγορεύκασιν ἄρα ἥ τε Ἥβη καὶ ὁ Ἥφαιστος
    διακονούμενοι; σὺ δὲ καὶ τὴν κύλικα οὐκ ἂν
    ἄλλως λάβοις παρ' αὐτοῦ ἢ φιλήσας πρότερον
    αὐτὸν ἁπάντων ὁρώντων, καὶ τὸ φίλημά σοι ἥδιον
    τοῦ νέκταρος, καὶ διὰ τοῦτο οὐδὲ διψῶν πολλάκις
    αἰτεῖς πιεῖν· ὁτὲ δὲ καὶ ἀπογευσάμενος μόνον
    ἔδωκας ἐκείνῳ, καὶ πιόντος ἀπολαβὼν τὴν κύλικα
    ὅσον ὑπόλοιπον ἐν αὐτῇ πίνεις, ὅθεν καὶ ὁ παῖς
    ἔπιε καὶ ἔνθα προσήρμοσε τὰ χείλη, ἵνα καὶ
    πίνῃς ἅμα καὶ φιλῇς· πρῴην δὲ ὁ βασιλεὺς καὶ
    ἁπάντων πατὴρ ἀποθέμενος τὴν αἰγίδα καὶ τὸν κε-
    ραυνὸν ἐκάθησο ἀστραγαλίζων μετ' αὐτοῦ ὁ
    πώγωνα τηλικοῦτον καθειμένος. ἅπαντα οὖν ὁρῶ
    ταῦτα, ὥστε μὴ οἴου λανθάνειν.
    Ζεύς
    3
    Καὶ τί δεινόν, ὦ Ἥρα, μειράκιον οὕτω
    καλὸν μεταξὺ πίνοντα καταφιλεῖν καὶ ἥδεσθαι
    ἀμφοῖν καὶ τῷ φιλήματι καὶ τῷ νέκταρι; ἢν
    γοῦν ἐπιτρέψω αὐτῷ κἂν ἅπαξ φιλῆσαί σε, οὐκέτι
    μέμψῃ μοι προτιμότερον τοῦ νέκταρος οἰομένῳ
    τὸ φίλημα εἶναι.
    Ἥρα
    Παιδεραστῶν οὗτοι λόγοι. ἐγὼ δὲ μὴ οὕτω
    μανείην ὡς τὰ χείλη προσενεγκεῖν τῷ μαλθακῷ
    τούτῳ Φρυγὶ οὕτως ἐκτεθηλυμένῳ.
    Ζεύς
    Μή μοι λοιδοροῦ, ὦ γενναιοτάτη, τοῖς παιδικοῖς·
    οὑτοσὶ γὰρ ὁ θηλυδρίας, ὁ βάρβαρος, ὁ μαλθακός,
    ἡδίων ἐμοὶ καὶ ποθεινότερος-οὐ βούλομαι δὲ εἰ-
    πεῖν, μή σε παροξύνω ἐπὶ πλέον.
    Ἥρα
    4
    Εἴθε καὶ γαμήσειας αὐτὸν ἐμοῦ γε οὕνεκα·
    μέμνησο γοῦν οἷά μοι διὰ τὸν οἰνοχόον τοῦτον
    ἐμπαροινεῖς.
    Ζεύς
    Οὔκ, ἀλλὰ τὸν Ἥφαιστον ἔδει τὸν σὸν υἱὸν
    οἰνοχοεῖν ἡμῖν χωλεύοντα, ἐκ τῆς καμίνου ἥκοντα,
    ἔτι τῶν σπινθήρων ἀνάπλεων, ἄρτι τὴν πυράγραν
    ἀποτεθειμένον, καὶ ἀπ' ἐκείνων αὐτοῦ τῶν δακτύλων
    λαμβάνειν ἡμᾶς τὴν κύλικα καὶ ἐπισπασαμένους γε
    φιλῆσαι μεταξύ, ὃν οὐδ' ἂν ἡ μήτηρ σὺ ἡδέως φιλή-
    σειας ὑπὸ τῆς ἀσβόλου κατῃθαλωμένον τὸ πρόσωπον.
    ἡδίω ταῦτα· οὐ γάρ; καὶ παρὰ πολὺ ὁ οἰνοχόος
    ἐκεῖνος ἔπρεπε τῷ συμποσίῳ τῶν θεῶν, ὁ
    Γανυμήδης δὲ καταπεμπτέος αὖθις ἐς τὴν Ἴδην·
    καθάριος γὰρ καὶ ῥοδοδάκτυλος καὶ ἐπισταμένως
    ὀρέγει τὸ ἔκπωμα, καὶ ὅ σε λυπεῖ μάλιστα, καὶ
    φιλεῖ ἥδιον τοῦ νέκταρος.
    Ἥρα
    5
    Νῦν καὶ χωλός, ὦ Ζεῦ, ὁ Ἥφαιστος καὶ οἱ
    δάκτυλοι αὐτοῦ ἀνάξιοι τῆς σῆς κύλικος καὶ
    ἀσβόλου μεστός ἐστι, καὶ ναυτιᾷς ὁρῶν αὐτόν,
    ἐξ ὅτου τὸν καλὸν κομήτην τοῦτον ἡ Ἴδη ἀνέθρεψε·
    πάλαι δὲ οὐχ ἑώρας ταῦτα, οὐδ' οἱ σπινθῆρες
    οὐδὲ ἡ κάμινος ἀπέτρεπόν σε μὴ οὐχὶ πίνειν παρ'
    αὐτοῦ.
    Ζεύς
    Λυπεῖς, ὦ Ἥρα, σεαυτήν, οὐδὲν ἄλλο, κἀμοὶ
    ἐπιτείνεις τὸν ἔρωτα ζηλοτυποῦσα· εἰ δὲ ἄχθῃ
    παρὰ παιδὸς ὡραίου δεχομένη τὸ ἔκπωμα, σοὶ μὲν
    ὁ υἱὸς οἰνοχοείτω, σὺ δέ, ὦ Γανύμηδες, ἐμοὶ μόνῳ
    ἀναδίδου τὴν κύλικα καὶ ἐφ' ἑκάστῃ δὶς φίλει με
    καὶ ὅτε πλήρη ὀρέγοις κᾆτα αὖθις ὁπότε παρ' ἐμοῦ
    ἀπολαμβάνοις. τί τοῦτο; δακρύεις; μὴ δέδιθι·
    οἰμώξεται γάρ, ἤν τίς σε λυπεῖν θέλῃ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εδώ ο Δίας κάνει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στον αφελή παίδα, τον Γανυμήδη

    ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΓΑΝΥΜΗΔΟΥΣ
    Ζεύς
    1 Ἄγε, ὦ Γανύμηδες-ἥκομεν γὰρ ἔνθα ἐχρῆν-
    φίλησόν με ἤδη, ὅπως εἰδῇς οὐκέτι ῥάμφος
    ἀγκύλον ἔχοντα οὐδ' ὄνυχας ὀξεῖς οὐδὲ πτερά,
    οἷος ἐφαινόμην σοι πτηνὸς εἶναι δοκῶν.
    Γανυμήδης
    Ἄνθρωπε, οὐκ ἀετὸς ἄρτι ἦσθα καὶ κατα-
    πτάμενος ἥρπασάς με ἀπὸ μέσου τοῦ ποιμνίου;
    πῶς οὖν τὰ μὲν πτερά σοι ἐκεῖνα ἐξερρύηκε, σὺ δὲ
    ἄλλος ἤδη ἀναπέφηνας;
    Ζεύς
    Ἀλλ' οὔτε ἄνθρωπον ὁρᾷς, ὦ μειράκιον, οὔτε
    ἀετὸν, ὁ δὲ πάντων βασιλεὺς τῶν θεῶν οὗτός εἰμι
    πρὸς τὸν καιρὸν ἀλλάξας ἐμαυτόν.
    Γανυμήδης
    Τί φῄς; σὺ γὰρ εἶ ὁ Πὰν ἐκεῖνος; εἶτα πῶς
    σύριγγα οὐκ ἔχεις οὐδὲ κέρατα οὐδὲ λάσιος εἶ τὰ
    σκέλη;
    Ζεύς
    Μόνον γὰρ ἐκεῖνον ἡγῇ θεόν;
    Γανυμήδης
    Ναί· καὶ θύομέν γε αὐτῷ ἔνορχιν τράγον ἐπὶ
    τὸ σπήλαιον ἄγοντες, ἔνθα ἕστηκε· σὺ δὲ ἀνδραποδι-
    στής τις εἶναί μοι δοκεῖς.
    Ζεύς
    2 Εἰπέ μοι, Διὸς δὲ οὐκ ἤκουσας ὄνομα οὐδὲ
    βωμὸν εἶδες ἐν τῷ Γαργάρῳ τοῦ ὕοντος καὶ βρον-
    τῶντος καὶ ἀστραπὰς ποιοῦντος;
    Γανυμήδης
    Σύ, ὦ βέλτιστε, φῂς εἶναι, ὃς πρῴην κατέχεας
    ἡμῖν τὴν πολλὴν χάλαζαν, ὁ οἰκεῖν ὑπεράνω λεγό-
    μενος, ὁ ποιῶν τὸν ψόφον, ᾧ τὸν κριὸν ὁ πατὴρ
    ἔθυσεν; εἶτα τί ἀδικήσαντά με ἀνήρπασας, ὦ
    βασιλεῦ τῶν θεῶν; τὰ δὲ πρόβατα ἴσως οἱ λύκοι
    διαρπάσονται ἤδη ἐρήμοις ἐπιπεσόντες.
    Ζεύς
    Ἔτι γὰρ μέλει σοι τῶν προβάτων ἀθανάτῳ
    γεγενημένῳ καὶ ἐνταῦθα συνεσομένῳ μεθ' ἡμῶν;
    Γανυμήδης
    Τί λέγεις; οὐ γὰρ κατάξεις με ἤδη ἐς τὴν Ἴδην
    τήμερον;
    Ζεύς
    Οὐδαμῶς· ἐπεὶ μάτην ἀετὸς ἂν εἴην ἀντὶ θεοῦ
    γεγενημένος.
    ........................
    Ζεύς
    3 Ὡς ἀφελὴς ὁ παῖς ἐστι καὶ ἁπλοϊκὸς καὶ
    αὐτὸ δὴ τοῦτο παῖς ἔτι. -ἀλλ', ὦ Γανύμηδες,
    ἐκεῖνα μὲν πάντα χαίρειν ἔα καὶ ἐπιλάθου αὐτῶν,
    τοῦ ποιμνίου καὶ τῆς Ἴδης. σὺ δὲ-ἤδη γὰρ
    ἐπουράνιος εἶ-πολλὰ εὖ ποιήσεις ἐντεῦθεν καὶ τὸν
    πατέρα καὶ πατρίδα, καὶ ἀντὶ μὲν τυροῦ καὶ
    γάλακτος ἀμβροσίαν ἔδῃ καὶ νέκταρ πίῃ· τοῦτο
    μέντοι καὶ τοῖς ἄλλοις ἡμῖν αὐτὸς παρέξεις
    ἐγχέων· τὸ δὲ μέγιστον, οὐκέτι ἄνθρωπος, ἀλλ'
    ἀθάνατος γενήσῃ, καὶ ἀστέρα σου φαίνεσθαι
    ποιήσω κάλλιστον, καὶ ὅλως εὐδαίμων ἔσῃ.
    Γανυμήδης
    Ἢν δὲ παίζειν ἐπιθυμήσω, τίς συμπαίξεταί μοι;
    ἐν γὰρ τῇ Ἴδῃ πολλοὶ ἡλικιῶται ἦμεν.
    Ζεύς
    Ἔχεις κἀνταῦθα τὸν συμπαιξόμενόν σοι τουτονὶ
    τὸν Ἔρωτα καὶ ἀστραγάλους μάλα πολλούς. θάρ-
    ρει μόνον καὶ φαιδρὸς ἴσθι καὶ μηδὲν ἐπιπόθει τῶν
    κάτω.
    Γανυμήδης
    4 Τί δαὶ ὑμῖν χρήσιμος ἂν γενοίμην; ἢ ποι-
    μαίνειν δεήσει κἀνταῦθα;
    Ζεύς
    Οὔκ, ἀλλ' οἰνοχοήσεις καὶ ἐπὶ τοῦ νέκταρος
    τετάξῃ καὶ ἐπιμελήσῃ τοῦ συμποσίου.
    Γανυμήδης
    Τοῦτο μὲν οὐ χαλεπόν· οἶδα γὰρ ὡς χρὴ
    ἐγχέαι τὸ γάλα καὶ ἀναδοῦναι τὸ κισσύβιον.
    Ζεύς
    Ἰδού, πάλιν οὗτος γάλακτος μνημονεύει καὶ
    ἀνθρώποις διακονήσεσθαι οἴεται· ταυτὶ δ' ὁ
    οὐρανός ἐστι, καὶ πίνομεν, ὥσπερ ἔφην, τὸ νέκταρ.
    Γανυμήδης
    Ἥδιον, ὦ Ζεῦ, τοῦ γάλακτος;
    Ζεύς
    Εἴσῃ μετ' ὀλίγον καὶ γευσάμενος οὐκέτι πο-
    θήσεις τὸ γάλα.
    Γανυμήδης
    Κοιμήσομαι δὲ ποῦ τῆς νυκτός; ἢ μετὰ τοῦ
    ἡλικιώτου Ἔρωτος;
    Ζεύς
    Οὔκ, ἀλλὰ διὰ τοῦτό σε ἀνήρπασα, ὡς ἅμα
    καθεύδοιμεν.
    Γανυμήδης

    Μόνος γὰρ οὐκ ἂν δύναιο, ἀλλὰ ἥδιόν σοι καθεύδειν
    μετ' ἐμοῦ;
    Ζεύς
    Ναί, μετά γε τοιούτου οἷος εἶ σύ, Γανύμηδες,
    οὕτω καλός.
    Γανυμήδης
    5 Τί γάρ σε πρὸς τὸν ὕπνον ὀνήσει τὸ κάλλος;
    Ζεύς
    Ἔχει τι θέλγητρον ἡδὺ καὶ μαλακώτερον ἐπάγει
    αὐτόν.
    Γανυμήδης
    Καὶ μὴν ὅ γε πατὴρ ἤχθετό μοι συγκαθεύδοντι
    καὶ διηγεῖτο ἕωθεν, ὡς ἀφεῖλον αὐτοῦ τὸν ὕπνον
    στρεφόμενος καὶ λακτίζων καί τι φθεγγόμενος
    μεταξὺ ὁπότε καθεύδοιμι· ὥστε παρὰ τὴν μητέρα
    ἔπεμπέ με κοιμησόμενον ὡς τὰ πολλά. ὥρα δή
    σοι, εἰ διὰ τοῦτο, ὡς φῄς, ἀνήρπασάς με, κατα-
    θεῖναι αὖθις εἰς τὴν γῆν, ἢ πράγματα ἕξεις ἀγρυ-
    πνῶν· ἐνοχλήσω γάρ σε συνεχῶς στρεφόμε-
    νος.
    Ζεύς
    Τοῦτ' αὐτό μοι τὸ ἥδιστον ποιήσεις, εἰ ἀγρυπνή-
    σαιμι μετὰ σοῦ φιλῶν πολλάκις καὶ περιπτύσσων.
    Γανυμήδης
    Αὐτὸς ἂν εἰδείης· ἐγὼ δὲ κοιμήσομαι σοῦ κα-
    ταφιλοῦντος.
    Ζεύς
    Εἰσόμεθα τότε ὃ πρακτέον. νῦν δὲ ἄπαγε
    αὐτόν, ὦ Ἑρμῆ, καὶ πιόντα τῆς ἀθανασίας ἄγε
    οἰνοχοήσοντα ἡμῖν διδάξας πρότερον ὡς χρὴ
    ὀρέγειν τὸν σκύφον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαυτό αλαξοπιστησες εσυ; για να μην σε γαμησει ο Δίας ή προτιμάς εβραϊκό καυλι χωρίς το πετσακι, πάντως στο γονάτισμα δεν σας φτάνει κανείς προπάντων στην ανηφόρα τής Τήνου,

      Διαγραφή
    2. Όχι δα κι αλλαξοπίστησα. Δεν γνωρίζεις ότι εδώ και 2000 χρόνια οι Έλληνες και οι Ιταλοί και όλοι οι λαοί που πίστευαν στο 12θεο το έχουν φτύσει ; Μόνον ως αστείο το εκλαμβάνω ότι φοβήθηκα μήπως με πηδήξει ο ανύπαρκτος ανώμαλος Αιγύπτιος παιδεραστής...Αυτόν τον είχαν εφεύρει οι παιδεραστές της τότε εποχής για να την πέφτουν στα παιδάκια ανενόχλητοι. Σήμερα αν κακοποιήσεις σεξουαλικά ανήλικο σε χώνουν στην μπουζού και καλοπερνάς. Σου τον κάνουν τον πάτο οι φυλακισμένοι κοφίνι. Και πρέπει να είναι κάποιος ντιπ για ντιπ ηλίθιος μαλάκας για να πιστεύει σήμερα στο γελοίο τσίρκουλο του Ολύμπου.
      Και για πες μας ρε όψιμε 12θεϊστή, ο παππούς σου, η μάνα σου και ο πατέρας στον παιδεραστή τον Δία και στον Πάνα τον γιδογ@μη πίστευαν ή στον Χριστό; Κάποια ηλίθια παρτάλια που εμφανιστήκατε τα τελευταία χρόνια και μας παριστάνετε τους απογόνους των Αρχαίων Θεών και τους γνήσιους Ελληναράδες και κάποιοι Ελλάνιοι τρισεκατομμυριούχοι τουρκόγυφτοι απατεώνες και το σκυλολόι τους που εξαπατούν και μαδάνε τους ηλίθιους, σύντομα θα πάτε από εκεί που ήρθατε. Τράβα προσκύνα το παπάρι του Φαλή, στείλε και την κόρη σου να κάνει χρέη ιέρειας της Αφροδίτης και μην ασχολείσαι με την Θρησκεία δισεκατομμυρίων ανθρώπων νομίζοντας πως εσύ είσαι ο έξυπνος και οι άλλοι βλάκες.

      Διαγραφή
  3. Δεν το σώζετε πλέον όσες ζυμώσεις και αν κάνετε. εσείς που ρίξατε στην πυρά αναρίθμητα βιβλία της παγκόσμιας γνώσεις, χριστιανοταλιμπάν μεταλάβεται και μόκο, κάνεις δεν σας πιστεύει σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να τα κάνεις εσύ ρε γίδι τα βιβλία ; Για να διαβάζεις κάνα παραμυθάκι καλός είσαι, αλλά πρέπει να πας πάλι στο Δημοτικό για να μάθεις να γράφεις σωστά. της παγκόσμιας γνώσεις , μεταλάβεται

      Διαγραφή
    2. Πες μας μια σελίδα σας να γράφουμε και εμείς ελεύθερα οπως εσυ εδω ? (αν καταδέχεται κάποιος να σας διαβάσει δηλαδή)

      Διαγραφή
    3. Χριστιανικές σελίδες υπάρχουν πολλές και με εκατοντάδες χιλιάδες μέλη και με ανοιχτά τα σχόλια. Μπορείς ελεύθερα και ευπρεπώς να σχολιάσεις.
      Ο παπά Ροκάς π.χ. έχει 120.000 μέλη και αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Άκουσέ τον να δεις τι ωραία που τα λέει και γράψου και στο κανάλι του. Εσύ που πας ρε Καραμήτρο με 127 ακολούθους; Με 127 παγανά θα σβήσεις τον Χριστιανισμό;

      https://www.youtube.com/watch?v=mUhPLQNn_xk

      Διαγραφή
    4. Δώσε λινκ χριστιανικών σελίδων με ανοιχτά σχόλια, ντρέπεσαι?

      Διαγραφή
    5. Ρε τράβα κάνε καμιά επίκληση στον Πάνα γίδι. Κουλός ή στραβός είσαι για να γκουγκλάρεις και να βρεις Χριστιανικές σελίδες ; Γεμάτο είναι το διαδίκτυο. Δεν γνωρίζεις πως το 98% των Ελλήνων είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι;
      Δεν γνωρίζεις τι λέει το άρθρο 3 του συντάγματος ; “ Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. ”
      Μήπως έχεις την εντύπωση πως θ’ αλλάξουμε Θρησκεία επειδή εσύ νοστάλγησες τον παιδεραστή τον Δία και τα ιερά μπουρδέλα της Αφροδίτης;
      Δεν το βλέπεις πως είστε μια ελάχιστη μειοψηφία γραφικών ηλιθίων που βγάζετε τα μάτια σας μεταξύ σας ; Ούτε εσείς δεν γνωρίζετε τι λατρεύετε και τι είναι οι Θεοί σας. Άλλοι μας λέτε πως το 12θεο είναι η κοσμοθέαση των Αρχαίων Ελλήνων, άλλοι ότι είναι Ιδεοθεοί, άλλοι οντότητες, άλλοι εξωγήινοι, άλλοι Ανδρομέδιοι, άλλοι κοσμοναύτες κ.ο.κ. Σας το είπε κι ο Φουράκης ότι είστε παρλαπίπες και κοινοί απατεώνες .

      Φουράκης Ιωάννης ''Είμαστε Κοινοί Απατεώνες''
      https://www.youtube.com/watch?v=GOrbwZmJ5Fs&fbclid=IwAR0e4WpKTxi9G5CGvZPCgUxRNftsue2IlPf-_DzfitOZvitIJz7MIRcQFtM


      Διαγραφή
    6. Ξεστραβώσου και δες μερικές εκατοντάδες Χριστιανικών ιστοσελίδων και μην μου πεις πως έχουν κλειστά τα σχόλια, διότι θα επιβεβαιώσεις τον χαρακτηρισμό ηλίθιος.

      https://sites.google.com/site/gegonotagr/home/ps1-chresimes-christianikes-kai-me-istoselides-links

      Διαγραφή
    7. Και το άρθρο 13 του Συντάγματος αναφέρεται στο δικαίωμα της θρησκευτικής ελευθερίας αν δεν το γνωρίζεις. Εσύ χριστιανούλη κατά βάθος θες να επιβάλλεις τη θρησκεία σου στους άλλους.

      Διαγραφή
  4. Κι εδώ ο Λουκιανός μας λέει πως γέννησε ο Δίας. Έλα μνι στον τόπο σου. Γκαστρώνονται και οι άντρες...
    Ρε παρτάλια 12θεϊστές όταν σας λέμε πως είστε για το τσίρκο, κι εσείς και οι καρναβαλοθεοί σας δεν το λέμε τυχαία

    ΠΟΣ. Γίνεται, Ερμή, να δω τον Δία τώρα;
    ΕΡΜ. Αποκλείεται, Ποσειδώνα.
    ΠΟΣ. Εντάξει· όμως ανάγγειλέ με εσύ σ’ αυτόν.
    ΕΡΜ. Μην ενοχλείς, σου λέω· δεν είναι η ώρα κατάλληλη, γι’ αυτό δεν μπορείς
              επί του παρόντος να τον δεις.
    ΠΟΣ. Μήπως το κάνει με την ΄Ηρα;
    ΕΡΜ. Όχι· κάτι άλλο συμβαίνει.
    ΠΟΣ. Α, κατάλαβα· είναι μέσα ο Γανυμήδης.2
    ΕΡΜ. Ούτε αυτό συμβαίνει, αλλά ελόγου του είναι άρρωστος.
    ΠΟΣ. Από τι, Ερμή; Είναι φοβερό αυτό που λες!
    ΕΡΜ. Ντρέπομαι να πω τέτοιο τρομερό πράγμα.
    ΠΟΣ. Μα δεν πρέπει να με ντρέπεσαι εμένα που ’μαι θείος σου.
    ΕΡΜ. Νά, γέννησε, Ποσειδώνα, πριν λίγο.
    ΠΟΣ. Βρε άντε χάσου από δω! Γέννησε ο μεγάλος;! Από ποιον, βρε, έκανε το  
              παιδί;! Αμ ήταν λοιπόν αρσενικοθήλυκος, κι εμείς δεν το ’χαμε πάρει 
              χαμπάρι;! Μα ούτε η κοιλιά του έδειχνε κανένα φούσκωμα.
    ΕΡΜ. Καλά τα λες· γιατί δεν ήταν στην κοιλιά του το έμβρυο.
    ΠΟΣ. Α, ξέρω. Πάλι απ’ το κεφάλι του γέννησε, όπως την Αθηνά·3 εμ, αφού  
              έχει κεφάλι που γεννοβολάει.
    ΕΡΜ. ΄Οχι· αντίθετα, το μωρό που έφτιαξε με τη Σεμέλη το κυοφορούσε μέσα
               στο μπούτι του.
    ΠΟΣ. Μωρέ μπράβο του, μεγάλη καρδιά, αφού ολόκληρος μας γκαστρώνεται
              και σε κάθε μέλος του σώματός του! Αλλά ποια είναι η Σεμέλη;
    ΕΡΜ.  Θηβαία είναι, μια από τις θυγατέρες του Κάδμου.4 Μ’ αυτήν έσμιξε και
               την γκάστρωσε.
    ΠΟΣ.  Κι έπειτα, Ερμή, γέννησε αυτός αντί για κείνη;!
    ΕΡΜ.  Βεβαιότατα, αν και σου φαίνεται παράξενο το πράγμα. Λοιπόν: Η ΄Ηρα ‒
               ξέρεις πόσο ζηλιάρα είναι ‒ εξαπάτησε τη Σεμέλη και την έπεισε να
               ζητήσει από τον Δία να έρθει στο σπίτι της μετά βροντών και αστραπών·
               με το που πείστηκε και ήρθε εκείνος έχοντας και τον κεραυνό, κάηκε η
               οροφή, και η μεν Σεμέλη αφανίστηκε απ’ τη φωτιά, εμένα, δε, με
               πρόσταξε να ανοίξω την κοιλιά της γυναίκας και να του ανεβάσω πάνω το
               έμβρυο, ατελές ακόμη, καθότι εφταμηνίτικο. Κι αφού έκανα όπως μου
              ’πε, έσκισε το μπούτι του και το ’βαλε μέσα για να ολοκληρωθεί εκεί. Και
                τώρα, με το που άρχισε ο τρίτος μήνας, γέννησε, κι από τους πόνους
                 της γέννας είναι άρρωστος.
    ΠΟΣ.  Και τώρα πού είναι το μωρό;
    ΕΡΜ.  Το πήγα στη Νύσα5 και το παρέδωσα στις Νύμφες να το μεγαλώσουν το 
                παιδί, που μάλιστα ονομάστηκε Διόνυσος.
    ΠΟΣ.   Συνεπώς ο αδελφός μου είναι αυτουνού του Διόνυσου και τα δύο, και
                μητέρα και πατέρας;
    ΕΡΜ.  ΄Ετσι φαίνεται. Φεύγω τώρα για να του πάω νερό για το πλύσιμο της
                πληγής του και να κάνω και τα άλλα, όσα συνηθίζονται για μια λεχώνα.
     

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μας βάλουν τσιπάκια ουγκ ουγκ. Έρχεται ο Αντίχριστος ουγκ ουγκ. Πολεμούν την ορθοδοξία ουγκ ουγκ. Ζήτω η 21η Απριλίου ουγκ ουγκ. Ζήτω ο πάτερ Κλεομένης ουγκ ουγκ.

      Διαγραφή
    2. Ζήτω ο Ψώρρας... Ζήτω τα τρισεκατομμύρια…Ζήτω τα γίδια...
      ΤΣΑΠΡΡΡΡ….ΤΣΑΠΡΡΡΡ...ΤΣΑΠΡΡΡΡ
      Ζήτω οι Καλογεράκηδες ...Ζήτω οι Ανδρομέδιοι ...Ζήτω τα ΟΥΦΟ….Ζήτω οι προβάτες
      ΚΙΤΣ...ΚΙΤΣ...ΚΙΤΣ...ΠΡΑΤ...ΠΡΑΤ...ΠΡΑΤ
      Ζήτω ο Μιχαλολιάκος ...Ζήτω οι ανθρωποθυσίες….Ζήτω οι Σατανιστές...Ζήτω ο Μέγας Παν …
      ΑΟΥΓΚΑΓΚΑ... ΑΟΥΓΚΑΓΚΑ...ΑΟΥΓΚΑΓΚΑΓΚΑ…

      Δεν σας φτάνει το χορτάρι, τρώτε και ψωμί γίδια και το στερείτε από τους ανθρώπους.

      O ΜΕΓΑΣ ΠΑΝ

      Σιγή στο δάσος, παγερή οσμή εγκλήματος
      Σύλληψη της στιγμής και ανθρωποθυσία
      Τραγόμορφος επρόβαλε του μύθου νοσταλγός,
      Σατανικά υπέροχος, ο Μέγας Παν.
      Ώρα του δειλινού, το σκότος ανατέλλει
      Και οι εξόριστοι της μέρας, οι Εωσφόροι
      οι ποιητές ξυπνούνε,
      Ηδονικά με βλέμμα κόκκινο, θολό τυραγνισμένο
      Μια κίτρινη σελήνη που προβάλλει αντικρύζουν
      Και τα στοιχειά της νύχτας ξαναζούνε
      Οι μονομάχοι, οι κρεμασμένοι και οι συνωμότες.
      Και αυτός στην μέση του ναού,
      Στο κέντρο της τεράστιας αιμάτινης κηλίδας,
      Στο βάθρο του βωμού,
      Τραγόμορφος, σατανικά υπέροχος
      Την ώρα δοξάζει της θυσίας
      Των ευγενών ενστίκτων και της βίας
      Αυτός ο αιώνιος κυβερνήτης, ο Μέγας Πάν

      Διαγραφή
    3. Ο Μιχαλολιάκος δικός σας χουντικός χριστιανοταλιμπάν είναι, ήταν παλιά στην Επεν του δικτάτορα Παπαδόπουλου (Ελλάς Ελλήνων χριστιανών ήταν ένα από τα συνθήματα των χουντικών). Το Σώρρα τον παρουσίαζε ο Βελόπουλος (αυτός που πουλούσε επιστολές του Ιησού) σαν εθνοσωτήρα πριν πολλά χρόνια. Κι όσο για τις ανθρωποθυσίες, στο όνομα του χριστιανισμού σας έγιναν τα πιο φρικιαστικά εγκλήματα που θα μπορούσαν άνετα να ταυτιστούν με τα εγκλήματα του Χίτλερ και του Στάλιν.

      Διαγραφή
    4. Ρε ουστ καθυστερημένα παρτάλια !!!
      Μόλις σας έταξε γίδια ο γύφτος αποπληρωμές χρεών και 20χίλιαρα, τρέξατε όλοι σας στο μαντρί του γύφτου και ορκιζόσασταν στον Δία και πίνατε το ενεργόν ύδωρ και τα θαλασσόνερα και του κάνατε κωλοτούμπες. Καλά είπε ο Φουράκης ότι όλοι εσείς οι παγανιστές αρχιδ@λάτρες είστε λωποδύτες και απατεώνες. Και μετά σας φταίνε για τα χάλια σας ο Χριστός και οι Εβραίοι γελοία υποκείμενα.

      Οι "ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΤΕΣ" που έκαναν φίρμα τον Σώρρα :

      https://www.youtube.com/watch?v=T3tmHAi1PCM
      https://www.youtube.com/watch?v=JQY8fsMD894

      Διαγραφή
    5. Ο Σώρρας ήταν εξ αρχής ένας απατεώνας απλώς κάποιοι άργησαν να τον καταλάβουν. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι εσείς οι χριστιανοταλιμπάν πως είστε και καλύτεροι. Ειδικά όταν έχεις να κάνεις με τύπους όπως ο πάτερ Κλεομένης, ο Νίκος Κωνσταντινίδης, ο Παπαζήσης, η Ελένη Λουκά, η Κουσκούση και διάφοροι άλλοι που αρθρογραφούν στην Ελεύθερη ώρα και γράφουν μαλακίες. Να ποιος προωθούσε το Σώρρα.
      https://www.youtube.com/watch?v=GS6stQe0b4M

      Διαγραφή
    6. Το ποιοί προώθησαν τον Σώρρα και ποιοί ήσαν και συνεχίζουν να είναι οπαδοί του Σώρρα είναι γνωστό σε όλους. Μόνον εσύ έχεις ρετσίνι στα μάτια και δεν βλέπεις που πιστεύουν και σε ποιόν κάνουν επικλήσεις αυτά τα διαβολογεννήματα.
      Ο πάτερ Κλεομένης και λοιποί γραφικοί δεν πουλάνε πλαστόχαρτα στους ηλίθιους , με τα οποία υποτίθεται θα εξοφλήσουν τα χρέη τους, ούτε εισπράττουν συνδρομές, ούτε έχουν γεμίσει την Ελλάδα με τα γραφεία της απάτης. Ο Σώρρας και οι συν αυτώ απατεώνες, πουλάνε στους ηλίθιους και τους αρμέγουν, ανύπαρκτα τρισεκατομμύρια, 12θεϊλίκι και αρχαιολατρεία.
      Και ποιός είναι ταλιμπάν ρε γελοίε ; Αν ήμασταν ταλιμπάν θα σας τα είχαμε πάρει τα κεφάλια.
      Εγώ δεν βλέπω Χριστιανοταλιμπάν, αλλά βλέπω σαλεμένους 12θεϊστές που βρίζουν και απειλούν τους Έλληνες και κάποιοι από αυτούς τους παρανοϊκούς λεχρίτες ετοίμαζαν και βόμβες για να σκοτώσουν αθώους πολίτες. Κάποια στιγμή πρέπει να σας μαζέψει ο μπόγιας διότι εκτός από απατεώνες είστε και επικίνδυνοι.

      “...Ως παρανοϊκά μυαλά αντιμετωπίζονται από τους αστυνομικούς οι συλληφθέντες 12θεϊστές της αυτοαπακαλούμενης «Ομάδας Ε-ΕΥ» που ήθελαν να πολεμήσουν όπως είπαν τους«Βυζαντινούς», δηλαδή τους ορθόδοξους και τους αλλοδαπούς και να επαναφέρουν την καθαρότητα στην φυλή των Ελλήνων. Όσο ανόητες και παρανοϊκές να ήταν οι απόψεις τους και η ιδεολογική τους βάση, τα αποτέλεσμα από την ένοπλη δράση τους, θα μπορούσαν να καταστούν μοιραία για πολλούς αθώους πολίτες. ...”

      https://www.news247.gr/koinonia/eglima/tha-skotone-kosmo-i-omada-e-ton-dodekatheiston.6381499.html

      Διαγραφή
    7. Το γνωρίζω το συμβάν που έγινε πριν χρόνια και πράγματι ήταν μια ομάδα επικίνδυνων ανθρώπων η οποία ευτυχώς συνελήφθη. Παίρνεις όμως ένα ακραίο παράδειγμα και το γενικεύεις με τον πιο ηλίθιο τρόπο φασισταριό. Και ναι είστε χριστιανοταλιμπάν διότι από τη στιγμή που δεν καταδικάζετε τα εγκλήματα που έγιναν στο όνομα του χριστιανισμού και διότι όποιος δε συμφωνεί μαζί σας γίνεται δέκτης ύβρεων και αναθεματισμών. Επίσης η πανδημία σας ξεβράκωσε αποκαλύπτοντας την ανεύθυνη και εγκληματική συμπεριφορά σας. Βέβαια σας νταντεύει ο κηραλειφέμπορας που πουλούσε επιστολές του Ιησού διότι θέλει πελατεία.

      Διαγραφή