Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

¨ΑΓΙΑ¨ ΓΡΑΦΗ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΩΣ ΓΑΜΠΡΟΣ ΚΑΙ Η ΝΥΦΗ! ΚΑΙ Ο ΙΕΧΩΒΑ!!!Η ΝΥΦΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ!!

Οι παρθένες συντρόφισσες της νύφης χαίρονται


  • ΟΙ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ενός γάμου απαιτούν πάντα πολύ χρόνο. Αλλά εμείς θα ασχοληθούμε με έναν πολύ ξεχωριστό γάμο​—και μάλιστα βασιλικό. Φανταστείτε! Οι ετοιμασίες του συνεχίζονται εδώ και 2.000 χρόνια! Πολύ σύντομα όμως, ο γαμπρός θα ενωθεί με τη νύφη του. Χαρούμενη μουσική θα αντηχεί στο ανάκτορο του Βασιλιά και πλήθος ουράνιων φωνών θα ψάλλουν: «Αινείτε τον Γιαχ, επειδή ο Ιεχωβά ο Θεός μας, ο Παντοδύναμος, έχει αρχίσει να βασιλεύει. Ας χαιρόμαστε και ας αγαλλόμαστε, και ας του δώσουμε τη δόξα, επειδή έχει έρθει ο γάμος του Αρνιού και η γυναίκα του έχει

    ετοιμαστεί».​—Αποκ. 19:6, 7.
    Στο γάμο του Αρνιού, ποια είναι η νύφη, και πώς την έχει προετοιμάσει ο Χριστός για το γάμο;
  • Πότε πρόκειται να γίνει ο γάμος του Αρνιού;
  • Πώς γνωρίζουμε ότι τα «άλλα πρόβατα» θα χαίρονται μαζί με όλο το σύμπαν για το γάμο του Αρνιού... Διαβάστε Ψαλμός 45:8, 9Ο Γαμπρός, ο Ιησούς Χριστός, φοράει τα ένδοξα, βασιλικά, γαμήλια ενδύματά του. Πολύ κατάλληλα, η φορεσιά του αναδίδει μια γλυκιά ευωδιά, σαν από τα «εκλεκτότερα αρώματα», όπως είναι η σμύρνα και η κασσία, συστατικά που περιέχονταν στο λάδι του αγίου χρίσματος στον αρχαίο Ισραήλ.​—Έξοδ. 30:23-25.
    Η ουράνια μουσική που αντηχεί στο ανάκτορο του Γαμπρού αυξάνει τη χαρά του καθώς ο γάμος πλησιάζει. Τη χαρά του συμμερίζεται και «η βασιλική σύζυγος», το ουράνιο τμήμα της οργάνωσης του Θεού, το οποίο περιλαμβάνει τις «κόρες βασιλιάδων», δηλαδή τους άγιους αγγέλους. Πόση συγκίνηση προκαλούν οι ουράνιες φωνές που διακηρύττουν: «Ας χαιρόμαστε και ας αγαλλόμαστε . . . επειδή έχει έρθει ο γάμος του Αρνιού»!Διαβάστε Ψαλμός 45:10, 11Έχουμε προσδιορίσει τον Γαμπρό, αλλά ποια είναι η νύφη του; Είναι μια σύνθετη νύφη που αποτελείται από τα μέλη της εκκλησίας, κεφαλή της οποίας είναι ο Ιησούς Χριστός. (Διαβάστε Εφεσίους 5:23, 24Αυτοί θα γίνουν μέρος της Μεσσιανικής Βασιλείας του Χριστού. (Λουκ. 12:32) Οι 144.000 χρισμένοι με το πνεύμα Χριστιανοί «ακολουθούν το Αρνί όπου και αν πηγαίνει». (Αποκ. 14:1-4) Γίνονται η “σύζυγος του Αρνιού” και ζουν μαζί του στην ουράνια κατοικία του.​—Αποκ. 21:9· Ιωάν. 14:2, 3.
    6. Γιατί αναφέρονται οι χρισμένοι ως «η κόρη του βασιλιά», και γιατί προτρέπονται να “ξεχάσουν το λαό τους”;
    Η μελλοντική νύφη δεν αποκαλείται απλώς «κόρη», αλλά και «η κόρη του βασιλιά». (Ψαλμ. 45:13) Ποιος είναι αυτός ο “βασιλιάς”; Οι χρισμένοι Χριστιανοί υιοθετούνται ως «παιδιά» του Ιεχωβά. (Ρωμ. 8:15-17) Εφόσον θα γίνουν ουράνια νύφη, τους δίνεται η προτροπή: «Ξέχνα το λαό σου και το σπίτι του [σαρκικού] πατέρα σου». Πρέπει να κρατήσουν το νου τους «προσηλωμένο σε αυτά που βρίσκονται πάνω, όχι σε αυτά που βρίσκονται στη γη».​—Κολ. 3:1-4.Ψαλμός 45:13, 14αΗ νύφη παρουσιάζεται ως «πανένδοξη», ή αλλιώς υπέρλαμπρη, για το βασιλικό γάμο. Στο εδάφιο Αποκάλυψη 21:2, παρομοιάζεται με πόλη, τη Νέα Ιερουσαλήμ, και είναι «στολισμένη για το σύζυγό της». Αυτή η ουράνια πόλη έχει «τη δόξα του Θεού» και ακτινοβολεί σαν «μια πολυτιμότατη πέτρα, σαν πέτρα ίασπη που λάμπει καθαρά σαν κρύσταλλο». (Αποκ. 21:10, 11) Η λαμπρότητα της Νέας Ιερουσαλήμ περιγράφεται πολύ όμορφα στο βιβλίο της Αποκάλυψης. (Αποκ. 21:18-21) Δεν απορούμε, λοιπόν, που ο ψαλμωδός αποκαλεί τη νύφη «πανένδοξη»! Άλλωστε, ο βασιλικός γάμος λαβαίνει χώρα στον ουρανό.Τα μέλη του χρισμένου υπολοίπου αγαπούν τους συντρόφους τους και χαίρονται που ο Πατέρας του Γαμπρού, ο Ιεχωβά, έχει προσφέρει σε αυτά τα άλλα πρόβατα στη γη το προνόμιο να γίνουν συμμέτοχοι στη χαρά του ουράνιου γάμου του Αρνιού. Όπως είχε προλεχθεί, αυτές οι “παρθένες συντρόφισσες θα φέρνονταν με χαρά και ευφροσύνη”. Ναι, τα άλλα πρόβατα, που έχουν την ελπίδα να ζήσουν για πάντα στη γη, θα χαίρονται μαζί με όλο το σύμπαν όταν θα γίνει ο γάμος του Αρνιού στον ουρανό. Εύλογα, το βιβλίο της Αποκάλυψης παρουσιάζει τα μέλη του “μεγάλου πλήθους” να “στέκονται ενώπιον του θρόνου και ενώπιον του Αρνιού”. Αποδίδουν στον Ιεχωβά ιερή υπηρεσία από την επίγεια αυλή του πνευματικού ναού του.​—Αποκ. 7:9, 15.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου