Πολλοί πίστεψαν ή θέλησαν να πιστέψουν πως ήταν κάποια φάρσα. Κάποια προβοκάτσια ή στημένο επικοινωνιακό παιχνίδι της Αγκυρας με στόχο τον Οικουμενικό Πατριάρχη. Απ’ ότι φαίνεται όμως, η επιστολή στήριξης Βαρθολομαίου στην «Επιχείρηση Κλάδος Ελαίας», κάτι ανάλογο δηλαδή με την «Επιχείρηση Ειρήνης» στην Κύπρο το ΄74, περιέχει ακόμη περισσότερες «βόμβες» . Απουσιάζει το λογότυπο του Πατριαρχείου ενώ ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος δεν υπογράφει καν ως Οικουμενικός Πατριάρχης αλλά ως «Πατριάρχης Ιστανμπουλ»…Πατριδα του Πατριάρχη των Ρωμιών είναι η Τουρκία!!Αυτόν προσκυνούν οι ψευτοπατριώτες χριστιανοί!!Να θυμίσω οτι το ανθελληνικό Πατριαρχείο δεν γιορτάζει ποτέ την απελευθέρωση του 21!!
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ!!
Ολη η ανακοίνωση ξανά Αίσθηση προκαλεί η επιστολή που έστειλε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, μέσω της οποίας εκφράζει την στήριξή του στην επιχείρηση «Κλάδος Ελαίας». Μια στρατιωτική επιχείρηση, που διεξάγει ο τουρκικός στρατός στο Αφρίν της Συρίας και κατά τη διάρκειά της χάνονται ανθρώπινες ζωές! «Είναι ευχή της κοινότητάς μας, το έθνος μας να αναπτυχθεί γρήγορα σε ένα ασφαλές περιβάλλον τερματίζοντας την τρομοκρατία…» Σύμφωνα με την επιστολή, ο κ.κ. Βαρθολομαίος εύχεται στον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να στεφθεί με επιτυχία η στρατιωτική επιχείρηση «Κλάδος Ελαίας» και παράλληλα εκφράζει την ευχή στην Τουρκία να επέλθει σύντομα η γαλήνη και στη Συρία ξανά η ειρήνη. «Είναι παράδοση της εκκλησίας μας να προσευχόμαστε πάντα για το κράτος μας, για την υγεία των ηγετών μας και την ευτυχία του λαού μας. Δεν έχουμε ξεχάσει τους εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους που μετανάστευσαν λόγω διαμαχών στην ευρύτερη περιοχή, ειδικά στη Συρία». Και συνεχίζει, προσθέτοντας πως η εκκλησία προσευχόταν στον Θεό για να επιστρέψει η Ειρήνη στη Συρία με την επιχείρηση «Κλάδος Ελαίας». «Είναι ευχή της κοινότητάς μας, το έθνος μας να αναπτυχθεί γρήγορα σε ένα ασφαλές περιβάλλον τερματίζοντας την τρομοκρατία, που έχει επηρεάσει όλους τους πολίτες μας, αλλά κυρίως τους Κούρδους πολίτες μας που ζουν στα νοτιοανατολικά της Τουρκίας. Η αποφασιστικότητα του προέδρου Ερντογάν, ο οποίος απορρίπτει κατηγορηματικά την όποια σύνδεση της θρησκείας με την τρομοκρατία, αποτυπώνεται στην παγκόσμια κοινή γνώμη. Προσευχόμαστε εσείς και οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις να επιτύχετε και η επιχείρηση «Κλάδος Ελαίας» να φέρει ειρήνη στην περιοχή, όπως «υπόσχεται» και το όνομά της».
Να τον χαίρονται οι ομοιδεάτες του ...Να καμαρώνουν σφουγγοκολάριο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΑ ΖΩΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΩ ΤΑ ΠΑΓΑΝΟΣΚΥΛΑ ΗΣΑΝ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ .
Διαγραφή“Ο Ξέρξης παρέμεινε πολλές μέρες στην Πιερία (…) Οι κήρυκες που είχε στείλει στην Ελλάδα για να ζητήσουν υποταγή, γύρισαν πίσω άλλοι με άδεια χέρια, άλλoι με γην και ύδωρ.
Εκείνοι που έδωσαν γην και ύδωρ ήσαν οι εξής:
οι Θεσσαλοί
οι Δόλοπες (σ.σ. φύλο που ζούσε στα σημερινά Άγραφα)
οι Αινίανες (σ.σ. οι οποίοι ζούσαν στη δυτική πλευρά του Σπερχειού)
οι Περραιβοί (σ.σ. ζούσαν στη Θεσσαλία)
οι Λοκροί
οι Μάγνητες (σ.σ. ζούσαν στο Πήλιο)
οι Μαλιείς (σ.σ. ζούσαν στα ανατολικά του Σπερχειού, στο ‘πέταλο του Μαλιακού’ που λέμε σήμερα)
οι Αχαιοί της Φθιώτιδας
οι Θηβαίοι
οι Βοιωτοί, εκτός από τους Θεσπιείς και τους Πλαταιείς
Εναντίον αυτών ορκίστηκαν οι υπόλοιποι Έλληνες, όσοι αποφάσισαν να πολεμήσουν τον βάρβαρο. Ο όρκος ήταν αυτός: Όσοι προσχώρησαν στον Πέρση χωρίς να εξαναγκαστούν, όταν τα πράγματα αποκατασταθούν, θα δώσουν το δέκατο των αγαθών τους στον θεό των Δελφών”.
Καμία σχέση με το “φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους” του Κολοκοτρώνη, αν θέλετε τη γνώμη μου.
Άλλη μεγάλη πόλη που συμμάχησε με τους Πέρσες ήταν το Άργος, και αυτό συνέβη είτε γιατί βρήκαν προσβλητικούς τους όρους που τους πρότειναν να συμμαχήσουν μαζί τους οι Λακεδαιμόνιοι, είτε γιατί πριν ξεκινήσει την εκστρατεία του ο Ξέρξης τους είχε στείλει μήνυμα, το οποίο μεταξύ άλλων έλεγε: “Εμείς οι Πέρσες θεωρούμε ότι είμαστε απόγονοι το Πέρση, γιου του Περσέα (…) Είναι λοιπόν πιθανόν να είμαστε απόγονοί σας. Δεν θα ήταν σωστό επομένως να εκστρατεύσουμε εμείς εναντίον των προγόνων μας, ούτε κι εσείς να μας εναντιωθείτε τη στιγμή που ξεκινάμε να τιμωρήσουμε άλλους (σ.σ. εννοούσε τους Αθηναίους), αλλά να μείνετε στη χώρα σας ήσυχοι. Αν όλα έρθουν όπως τα επιθυμώ, κανέναν δεν θα ευνοήσω περισσότερο από σας”.
ΔιαγραφήΕνδιαφέρον παρουσιάζουν και οι Κερκυραίοι, οι οποίοι δεν μήδισαν τυπικά, αλλά έκαναν το εξής, σύμφωνα με τον Ηρόδοτο. Έστειλαν 60 καράβια και μόλις αυτά έφτασαν στην Πελοπόννησο, αγκυροβόλησαν στην Πύλο και στο Ταίναρο. Εκεί περίμεναν να δουν πως θα εξελιχθεί ο πόλεμος, σίγουροι κατά βάθος ότι θα νικήσουν οι Πέρσες, “για να μπορούν να πουν στον Πέρση τα εξής ‘Βασιλιά μου, εμείς, ενώ οι Έλληνες πάσχιζαν να μας βάλουν στη συμμαχία τους σ’ αυτόν τον πόλεμο κι η δύναμή μας ήταν από τις πιο μεγάλες και διαθέταμε όχι τα λιγότερα, αλλά τα περισσότερα (ύστερα βέβαια από τους Αθηναίους) καράβια, δεν δεχτήκαμε να εναντιωθούμε σε σένα κι ούτε κάναμε κάτι που θα σε δυσαρεστούσε’. Έλπιζαν με τέτοια λόγια να πετύχουν κάπως καλύτερη μεταχείριση από τους άλλους (…) Κι από την άλλη μεριά, (…) στις κατηγορίες των Ελλήνων πως δεν πήγαν να βοηθήσουν, απάντησαν ότι αρμάτωσαν εξήντα καράβια, αλλά τα μελτέμια έκαναν αδύνατο το πέρασμα του Μαλέα, και πως αυτός ήταν ο λόγος που έμειναν πίσω, πως δεν απουσίασαν απ’ τη ναυμαχία της Σαλαμίνας επειδή δείλιασαν”.
Όσον αφορά τώρα και τους υπόλοιπους Έλληνες που πολέμησαν ως υποτελείς και παρά τη θέλησή τους, τους υπόλοιπους Έλληνες, έχουμε και λέμε:
Διαγραφήοι Κύπριοι, οι οποίοι “έδωσαν 150 καράβια”,
οι Δωριείς της Ασίας, οι οποίοι “έδωσαν 30 καράβια”,
οι Ίωνες που συμμετείχαν με 100 καράβια και ήσαν οπλισμένοι όπως οι Έλληνες”.
η Κως, η Νίσυρος, η Κάλυμνος και η Αλικαρνασσός, πόλεις τις οποίες εξουσίαζε η περίφημη Αρτεμισία, προσέφεραν πέντε καράβια, τα οποία “ήσαν τα ωραιότερα κι από όλους τους συμμάχους, αυτή έδωσε στον βασιλιά της καλύτερες συμβουλές”
οι Μακεδόνες, καθώς ήταν ήδη υποτελείς των Περσών έχοντας προσαρτηθεί πολύ νωρίτερα, πήραν το μέρος τους καθ’ όλη τη διάρκεια της εκστρατείας. Μάλιστα, στη μάχη των Πλαταιών, ο Μαρδόνιος τους τοποθέτησε να πολεμήσουν απέναντι από τους Αθηναίους
Αξίζει μια ξεχωριστή αναφορά στους Θηβαίους, τους πλέον ‘περιβόητους’ κατά κάποιον τρόπο έως και σήμερα για τον ‘εθελοντικό’ μηδισμό τους. Οι πιο γνωστές τους στιγμές είναι η συμμετοχή τους ως όμηροι των Σπαρτιατών στη μάχη των Θερμοπυλών, όπου πολέμησαν χωρίς να θέλουν και σε κάποιοι σημείο αυτομόλησαν στον εχθρό, οι συμβουλές και οι ευκολίες που έδωσαν στους Πέρσες, επιτρέποντάς τους να στρατοπεδεύσουν ακόμα και πίσω απ’ τα τείχη της πόλης, αλλά κυρίως για το γεγονός ότι πολέμησαν εναντίον των Ελλήνων στη μάχη των Πλαταιών, όπου ο Ηρόδοτος γράφει χαρακτηριστικά:
Διαγραφή“Όσοι από τους Θηβαίους είχαν μηδίσει, έδειξαν μεγάλη γενναιότητα στη μάχη και δεν θέλησαν να υποχωρήσουν. Τριακόσιοι απ’ αυτούς, οι πρώτοι και καλύτεροι, σκοτώθηκαν από τους Αθηναίους. Όταν και αυτοί τράπηκαν σε φυγή κατέφυγαν στη Θήβα και δεν ακολούθησαν τους Πέρσες”.
Αυτό που δεν είναι τόσο γνωστό είναι ότι οι Θηβαίοι ισχυρίστηκαν ότι δεν ήταν όλοι με την φιλοπερσική μερίδα και ότι αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν τις διαταγές της ολιγαρχίας που κυβερνούσε.Το ίδιο πίστευαν και οι υπόλοιποι Έλληνες, γι’ αυτό και ζήτησαν να τους παραδώσουν τους ηγέτες τους, που ήταν υπεύθυνοι για τον μηδισμό της πόλης και δεν τιμώρησαν τους απλούς πολίτες.
Δελφοί το μεγαλύτερο σκοτεινό και ανθελληνικό κέντρο, της αρχαιότητας.
ΔιαγραφήΕίναι αποδεκτό από όλους τους ιστορικούς, ότι οι Δελφοί, υπήρξαν το μεγαλύτερο ανθελληνικό κέντρο.
Πάντοτε στους Δελφούς, κινούνταν με ανθελληνικά κίνητρα. Προδοσίες, εμφύλιοι πόλεμοι, διώξεις εις βάρος των Ελλήνων σοφών, μαγείες, αγυρτείες και ανήθικος πλουτισμός.
ΟΙ ΠΕΡΣΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ*.
Σε κάθε πόλεμο που γινόταν με τους Πέρσες, οι Φοίνικες ιερείς έδιναν αποτρεπτικούς χρησμούς στους Ελληνες να μην πολεμήσουν, διότι οι Μήδοι ήταν ομόθρησκοι τους.
Ενδεικτικός είναι ο χρησμός της Σημιτικής καταγωγής Αριστονίκης η οποία προδοτικά είπε στους Έλληνες : “Τι κάθεσθε ταλαίπωροι, φύγετε στα πέρατα της γής, εγκαταλείψτε τις οικίες σας και την ακρόπολη σας. Ο ερχόμενος από την Ασία Άρης θα καταστρέψει τα πάντα, και όχι μόνον τα δικά σας τείχη, αλλά και τα τείχη των άλλων πόλεων θα απολεσθούν. Φύγετε λοιπόν από το οχυρό σας, έστω και αν αυτό γεμίζει θλίψη τις ψυχές σας. ” (Κ. Παπαρηγόπουλου Ιστορια Γ΄, σελίδα 94 και Ηρόδοτος-VII,140).
Τους ίδιους χρησμούς έδωσε η Αριστονίκη και σε άλλες πόλεις όπως στους Αργείους και στους Κρήτες. Σε όλες αυτές τις πόλεις η Αριστονίκη είπε να τηρήσουν ουδετερότητα απέναντι στον πόλεμο Περσών–Ελλήνων και να υποταχθούν στους σατανιστές, βάρβαρους Ασιάτες εισβολείς (Ηρόδοτος .VII,148-169). Όταν οι Έλληνες αρχηγοί δεν δεχόταν αυτούς τους χρησμούς, γιατί ήθελαν να πολεμήσουν, τότε έδιναν νέους χρησμούς παγίδες.
Η ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ
ΔιαγραφήΦΟΙΝΙΚΙΚΟΥ ΜΑΝΤΕΙΟΥΟι εωσφοριστές των Δελφών για να εκδικηθούν τους ένδοξους αρχηγούς των Περσικών πολέμων Παυσανία, Θεμιστοκλή, Μιλτιάδη, οι οποίοι δόξασαν και κράτησαν Ελεύθερη την Ελλάδα, τους κατηγόρησαν ψευδός ως προδότες στους Πέρσες. Αυτό διότι οι τρείς ήρωες Έλληνες αρχηγοί, παράκουσαν της εντολές των Δελφών και πολέμησαν ενάντια στους Πέρσες. Το αποτέλεσμα ήταν να τους εκδικηθούν, επειδή κράτησαν ελεύθερη την Ελλάδα.Για αυτό τους κατηγόρησαν ψευδός, και τους τρείς (Παυσανία, Μιλτιάδη, Θεμιστοκλή,) ως προδότες στους Πέρσες. Ήταν αδύνατον να είναι προδότες οι Έλληνες αρχηγοί. Όλα αυτά από την στιγμή που έπαιξαν της ζωές τους κορώνα γράμματα, στα πεδία των μαχών, κατά την διάρκεια των Περσικών Πολέμων. Ακόμη οι τρείς αρχηγοί, με τις στρατηγικές και τις πολιτικές τους ικανότητες, απέφυγαν όλους τους χρησμούς παγίδες, του εωσφορικού μαντείου των Δελφών. Την εποχή που τους κατηγόρησαν για προδότες, η Ελλάδα ειχε διαφύγει με υπαιτιότητα των τριών αρχηγών (Μιλτιάδης, Παυσανίας. Θεμιστοκλής), κάθε κίνδυνο.Εξαιτίας των τριών αυτών Ελλήνων, η Ελλάδα από θέση άμυνας, πατούσε πλέον πολύ δυνατά στα πόδια της, με αποτέλεσμα να είναι σε θέση αντεπιθέσεως, ενάντια στους Πέρσες. Ένα πράγμα που έγινε τελικά με τους Αγησίλαο αρχικά, και αργότερα με τον Αλέξανδρο τον Μέγα. Δεν είχαν λοιπόν κανένα νόημα, να γίνουν προδότες, την στιγμή που όλα είχαν κριθεί υπέρ της Ελλάδος, και εκείνοι είχαν τεράστια συμβολή στους Περσικούς πολέμους. Εντούτοις και οι τρείς αρχηγοί είχαν τραγικό τέλος.
Η δολοφονία του Αισώπου. Ο μέγιστος μυθοποιός όλων των εποχών Αίσωπος καταγόταν από τη Φρυγία της Μ. Ασίας. Γεννήθηκε το 625 π. Χ. στο Αμόριο. Ήταν πιθανότατα δούλος του φιλοσόφου Ιάδμονα και αναφέρεται ως τραγικά δύσμορφος. Είχε όμως καταπληκτικά πνευματικά χαρίσματα και ιδιαίτερα την ικανότητα να κριτικάρει τα κοινωνικά γεγονότα. Είναι ο πρώτος μυθοποιός και μυθογράφος της ιστορίας. Οι γνωστοί μας μύθοι του Αισώπου, μπορεί να μην του ανήκουν καθ’ ολοκληρίαν, αλλά ο πυρήνας και η μέθοδος είναι αναμφίβολα δική του. Το 560 π. Χ. ο βασιλιάς Κροίσος τον έστειλε, προφανώς ως υπηρέτη αποστολής, στους Δελφούς, προκειμένου να ζητήσει χρησμό για κάποια εκστρατεία του. Όταν ο Αίσωπος έφτασε στο επίνειο των Δελφών, τη σημερινή Ιτέα, και ανηφόρησε προς στο «ιερό» είδε τα ερείπια των δύο φωκικών πόλεων Κρίσσις και Κίρρα, οι οποίες είχαν καταστραφεί το 595 π. Χ., κατά τον πρώτο «ιερό πόλεμο», από τις συνασπισμένες πόλεις, κατ’ εντολή του «ιερού».
ΔιαγραφήΟι κάτοικοί τους είχαν σφαχτεί άγρια, τα γυναικόπαιδα είχαν πεθάνει από δηλητηρίαση των υδραγωγείων τους και όσοι είχαν απομείνει, πουλήθηκαν ως δούλοι και τα χρήματα μπήκαν στα «ιερά ταμεία»! Φτάνοντας στα προπύλαια θαμπώθηκε από την κτιριακή υποδομή και από την πολυτέλεια και τρυφή που διατελούσαν οι εκεί ιερείς. Έμεινε για κάμποσες ημέρες και περιεργάζονταν όσα τελούνταν και διαδραματίζονταν στο άντρο αυτό της δεισιδαιμονίας και του απίστευτου πλουτισμού.
Παρατήρησε με φρίκη τους παθολογικούς εκστασιασμούς της πυθίας, μάλλον των πυθιών, διότι σε περιόδους μεγάλης ζήτησης χρησμών και να μην διαφεύγουν χρήματα, οι ιερείς χρησιμοποιούσαν τουλάχιστον τρεις πυθίες ταυτόχρονα! Διαπίστωσε πως οι παραλογισμοί της πυθίας δεν είχαν καμιά σχέση με τους χρησμούς που έπαιρναν οι ζητητές, τους οποίους χάλκευαν οι σκοτεινοί και αδίστακτοι ιερείς στα μετόπισθεν, ως δήθεν «ειδικοί στην ερμηνεία» των ασυναρτησιών της πυθίας! Είδε με αποτροπιασμό άθλιους ιερείς – μάντεις να βρέχουν ένα κατσίκι και από το τίναγμα του ζώου να προσπαθούν να μαντέψουν τη …διάθεση του «θεού»!
Παρατήρησε πως υπήρχε διαβάθμιση χρησμών, ανάλογα με την αμοιβή των ζητητών. Μόνο σε όσους κατέβαλλαν μεγάλα ποσά χρησμοδοτούσε η πυθία. Αντίθετα για όσους διέθεταν μικρά ποσά «επιλαμβάνονταν» να τους δώσουν χρησμό «κατώτεροι» ιερείς – μάντεις ρίχνοντας τα ζάρια! Στους εξαθλιωμένους φτωχούς, οι οποίοι έφερναν μόνον «πλακούντες», δηλαδή πίτες, τους έδιναν απλές σύντομες και συχνά ανόητες συμβουλές!
ΔιαγραφήΕίδε με έκπληξη ακόμα τους διαβόητους «θησαυρούς» των διαφόρων πόλεων, δηλαδή τα οικήματα καθ’ οδόν προς το «άδυτο», όπου φυλάσσονταν τα αιματοβαμμένα λάφυρα των εμφυλίων πολέμων. Εκεί σε αυτόν τον ανίερο τόπο του ανθελληνισμού, η μια πόλη επιδείκνυε τα λάφυρα που, είχε αρπάξει από την άλλη πόλη! Ο Πλούταρχος διηγείται πως το «ιερό» ήταν γεμάτο από λάφυρα εμφυλίων πολέμων μεταξύ των Ελλήνων: «Φόνων δε και πολέμων και λεηλασιών απαρχαίς και δεκάταις κύκλω περιεχόμενον τον θεόν ορών, και τον νεών σκύλων ελληνικών ανάπλεων και λαφύρων», τα οποία αποτελούσαν μέγιστο όνειδος για τους προσκυνητές. Συνοδευόταν κιόλας από επιγραφές που επέτειναν την ντροπή και τη λύπη των Ελλήνων. Έγραψε ο μεγάλος σοφός: «ουδ’ οικτείρεις τους Έλληνας επί των καλών αναθημάτων αίσχίστας αναγιγνώσκων επιγραφάς: Βρασίδας και Ακάνθιοι από Αθηναίων και Αθηναίοι από Κορινθίων» (Πλουτ. Περί του μη χραν έμμετρα νυν την Πυθίαν,401C-D)! Εντελώς αδιάντροπα και κυνικά επιδείκνυε τα λάφυρα των εμφυλίων πολέμων, ενθύμιζε στους προσκυνητές τις έχθρες, τις θηριωδίες, τις κακουργίες, ακόμα και τις γενοκτονίες των αντιπάλων τους πόλεων, έγειρε σε αυτούς συναισθήματα μίσους και εκδίκησης και τους εξωθούσε σε νέες συγκρούσεις. Και είχε το σκοπό του, οι νέοι πόλεμοι θα έφερναν νέα λάφυρα στο διεφθαρμένο «ιερό» από το χυμένο αίμα των Ελλήνων!
Είδε επίσης την απίστευτη δουλικότητα με την οποία προσέρχονταν οι αντιπρόσωποι των αμφικτιόνων πόλεων στους παντοδύναμους ιερείς για να πάρουν εντολή καταστολής οποιασδήποτε επιβολής κατά των συμφερόντων του «ιερού».
Σε έναν από τους πάμπολλους ναούς του συγκροτήματος είδε να λαβαίνουν χώρα απίστευτες σκηνές μαύρης δεισιδαιμονίας, γύρω από έναν βράχο, στολισμένο με χιλιάδες αναθήματα. «Eπί του λίθου τούτου καθ’ εκάστην ημέραν έχεον έλαιον και καθ’ εκάστην εορτήν επέθετον αργά έρια» (ΜΕΕ,τομ.ΙΕ΄,σελ.263) έγραψε ο μεγάλος μελετητής της αρχαίας Ελλάδος Γ. Καψάλης. Πρόκειται, για χυδαία λιθολατρία, του λεγομένου «ομφαλού των Δελφών», τον οποίο πρόβαλλαν οι ιερείς ως την πέτρα που δήθεν έδωσε η «θεά» Ρέα στον άνδρα της, τον παιδοκανίβαλο «θεό» Κρόνο να την καταπιεί αντί για το Δία και εκείνος ξεγελάστηκε και την κατάπιε (σκέψου τι «θεός» …παντογνώστης ήταν)! Έγινε μάρτυρας επίσης των απίστευτων χρηματοοικονομικών συναλλαγών του «ιερού», το οποίο δάνειζε με επαχθείς όρους πόλεις, κράτη, βασιλείς, αφού λειτουργούσε κάτι σαν το σημερινό Διεθνές Νομισματικό Ταμείο! Είδε και άλλα πολλά ο ευφυής Αίσωπος και έγινε έξαλλος, διότι είχε ως τότε την εντύπωση ότι μετέβαινε σε τόπο όσιο και ιερό! Δεν πίστευε στα μάτια του γι’ αυτά που έβλεπε στο κέντρο της αρχαιοελληνικής θρησκείας!
ΔιαγραφήΟ αυθορμητισμός του δεν τον άφησε να προσπεράσει αδιάφορος αυτόν τον οχετό της ηθικής κατάπτωσης, της πιο μαύρης δεισιδαιμονίας που είχε γνωρίσει ως τότε, της απροκάλυπτης απάτης των χαλκευμένων χρησμών και της απίστευτης οικονομικής εκμετάλλευσης των πολυάριθμων «προσκυνητών» και ζητητών χρησμών του «ιερού». Άρχισε να διαμαρτύρεται στην αρχή ήπια και στη συνέχεια έντονα. Άρχισε να στηλιτεύει την παρασιτική ζωή των ιερέων και την πρωτοφανή χλιδή που ζούσαν. Διαμαρτύρονταν φωνασκώντας στις μεγάλες πύλες του «ιερού», όπου περνούσαν οι ζητητές χρησμών, πως «Φοίβος άνευ χαλκού, ου μαντεύεται» (δηλαδή πως ο Απόλλων δε δίνει χρησμό χωρίς πληρωμή). Ιδιαίτερα επικριτικός και ειρωνικός ήταν με τους ψεύτικους και χαλκευμένους χρησμούς που έδιναν οι σκοτεινοί ιερείς, οι οποίοι δίνονταν, όπως είναι γνωστό, κατόπιν πληροφοριών των πυθαϊστών, των άθλιων δηλαδή πρακτόρων του «ιερού» στις διάφορες πόλεις!
Ο Αίσωπος έτσι διαμαρτύρονταν και φωνασκούσε για αρκετές ημέρες. Οι αδίστακτοι ιερείς θορυβήθηκαν από την παρουσία αυτού του παράξενου και δύσμορφου ασιάτη. Διέδωσαν ότι ήταν ψυχικά ασθενής και πως δεν έπρεπε να του δίνουν σημασία. Κάποια στιγμή όμως έπρεπε να αναχωρήσει από τον ανόσιο εκείνο τόπο, αφού ήταν υποχρεωμένος να ακολουθήσει την αποστολή και να επιστρέψει στην πατρίδα του. Αλλά το διεστραμμένο δελφικό ιερατείο αποφάσισε να πάρει εκδίκηση από τον παράξενο και «ασεβή» ταραξία και αμφισβητία του μαντείου του «θεού» τους. Ίσως σκέφτηκαν πως η τιμωρία αυτή θα ήταν παράδειγμα για όποιον «ασεβή» μελλοντικά συμπεριφερθεί ανάλογα. Λίγο πριν αναχωρήσει, λοιπόν, έβαλαν κρυφά, με τρόπο δόλιο, στις αποσκευές του το χρυσό κύπελλο του «θεού», προκειμένου να τον κατηγορήσουν ως ιερόσυλο! Η ιεροσυλία τιμωρούνταν με θάνατο. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που το «ιερό» καταδίκασε σε θάνατο πραγματικούς ή μη ιερόσυλους!
ΔιαγραφήΌταν ο Αίσωπος αναχώρησε ανυποψίαστος για τη δόλια πλεκτάνη, και απομακρύνθηκε με αίσθημα ανακούφισης από εκείνο το άντρο της ντροπής, άνθρωποι των ιερέων τον σταμάτησαν για έλεγχο, όπου φυσικά βρήκαν το «κλοπιμαίο»! Του απαγγέλθηκε επίσημα η κατηγορία της ιεροσυλίας και αποφασίσθηκε η θανάτωσή του, δια της κατακρημνίσεως από τους υπερκείμενους του «ιερού» κρημνούς, τις λεγόμενες «Φαιδριάδες Πέτρες».
Ο άτυχος μυθοποιός γκρεμίστηκε από τους ψηλούς βράχους Υάμπεια και Ναυπλία, και το άψυχο κουφάρι του έπεσε κομματιασμένο δίπλα στο ναό του Απόλλωνα! Άφησε τα κόκαλά του στον ανίερο εκείνο τόπο, δίπλα στο ναό του δαιμονικού «θεού» Λοξία – Απόλλωνα!
Η έντονη διαμαρτυρία του Αίσωπου, αλλά κυρίως η είδηση του τραγικού του θανάτου έγινε ευρέως γνωστή. Πολλοί άρχισαν να συζητούν για αυτή την ειδεχθή δολοφονία και κατέκριναν το αδίστακτο δελφικό ιερατείο. Ο Αίσωπος άρχισε να γίνεται ήρωας και μάρτυρας κατά της σκοταδιστικής θρησκείας.
Στην Αθήνα, κάποιοι φωτεινοί πολίτες, οι οποίοι ήξεραν για τον απαίσιο και σκοτεινό ρόλο των Δελφών, του έστησαν ανδριάντα! Αλλά δεν άργησε ο Αίσωπος να «δολοφονηθεί» για δεύτερη φορά από την ιερατική δελφική σπείρα! Διέδωσαν οι δολοπλόκοι και αδίστακτοι ιερείς τη φήμη πως δήθεν ο Απόλλων τους «διαμήνυσε» ότι δε «συμφώνησε» με τη δολοφονία του Αίσωπου και πως τους εξανάγκασε να του στήσουν αναθηματική πλάκα, διαφορετικά θα έστελνε ξηρασία στους κατοίκους της Σάμου, ζητώντας μάλιστα από τους κατοίκους να στείλουν απεσταλμένο να αποζημιωθεί το «αίμα του Αισώπου»! Προφανώς εκμεταλλεύτηκαν κάποιο φυσικό φαινόμενο παροδικής ξηρασίας να στηρίξουν την αδίστακτη πρακτική τους! Έτσι δούλευαν οι άθλιοι! Με αυτόν τον άτιμο τρόπο οι αδίστακτοι ιερείς θέλησαν να καταλαγιάσουν την διαμαρτυρία για τη φρικτή δολοφονία του Αίσωπου!!! Αυτό λοιπόν υπήρξε το οικτρό τέλος του μεγάλου μυθογράφου από το κέντρο της αρχαιοελληνικής θρησκείας, τους Δελφούς. Είναι η πρώτη καταγραμμένη δολοφονία επιφανούς αρχαίου άνδρα από την σκοταδιστική και απόλυτα αντιδραστική αρχαιοελληνική θρησκεία. Η φρικτή αυτή δολοφονία είναι η απαρχή μιας σειράς ατέλειωτων διώξεων όσων δεν δέχονταν άκριτα τις πρωτόγονες, παράλογες και ανήθικες δοξασίες και πίστεις της αρχαίας θρησκείας.
ΔιαγραφήΗ αποτρόπαια δολοφονία του μεγάλου Αίσωπου από την δολοφονική ιερατική σπείρα των Δελφών θα είναι στους αιώνες ο ζωντανός και ισχυρός κόλαφος όσων θέλουν να θεωρούν την αρχαιοελληνική θρησκεία «λαμπρή θρησκεία» και «γενεσιουργό αιτία πολιτισμού»! Θα είναι εσαεί το μνημείο άσβεστης μαρτυρίας του απίστευτου πρωτογονισμού της, η οποία όχι μόνο δε μπόρεσε να εξυψώσει πνευματικά τους προγόνους μας, αλλά τους παγίδευε στο πιο πυκνό σκοτάδι της πιο μαύρης δεισιδαιμονίας και τους βύθιζε συνεχώς στον πιο
βρωμερό βόρβορο της ανηθικότητας!
https://www.triklopodia.gr/%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%86%CE%BF%CE%AF-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CF%8C-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CE%B8/
Να χαίρεστε το blog των fake news.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.ellinikahoaxes.gr/2019/10/18/stirizei-o-bartholomaios-tin-toyrkiki-epiheirisi/